Frozen, mulla on hormonaalisen ehkäsyn lopettamisen jälkeen ollut jonkun verran finnejä ennenkin, etenkin menkkoja ennen ilmestynyt muutamia. Mut tää nyt ilmestynyt näppylämäärä on ihan kamala, ihankun olis teini jälleen
oon kyl syönyt croisantteja, pizzaa, ranskalaisia yms..
se on kyllä pelottavaa, jos maksaa yksityisellä ivf:n ja ottaa lainaa vielä, ja jos ei sitten tärppääkkään
kun eipä sitä kukaan voi varmaksi sanoa.
tttii, kiva jos pääsisit seuraavassa kierrossa inssiin
oho, melkoisen treenin olet vetänyt
mutta kyllä se lihaskunto siitä kasvaa, eikä paikat enää tuu sitten niin kipeiksi!
LaraS, mahtavaa että energisyys on sulla lisääntynyt
ainakin sen tiedän, että kilppariarvojen kohentuminen parantaa oloa. Voi toki olla noilla muillakin syillä vaikutusta asiaan. :)
Deb, toivottavasti kysta häviäisi itsestään! Mutta viimeistään leikkauksella, toivotaan että sen jälkeen alkaisi sekin munasarja toimimaan :) toivottavasti tästä kierrosta taas tärppää, ja pikkuinen pysyy mukana loppuun asti
Cecilja, voi kun kiva että pääsette nyt etenemään hoitoihin, ja kiva että sait letrot tueksi, eihän sitä tiedä jos yllätysplussa tulisikin jo ennen inssiä
Triana, pahoittelut kp1:stä
sama fiilis mulla, että onnistuukohan tämä koskaan. Tsemppiä kovasti, ei auta kun toivoa että jonain päivänä plussa vielä tulisi
Bambi, toivottavasti hormonit tekee pian suotuisat olosuhteet siirrolle
jännittävää! Peukkuja huurunenälle, että selviää hyvin sulatuksesta :)
Lume, onnea, viivalle vahvistumisia!
voi kun tarttuisi nyt tiukasti kiinni!
ON: Mulla jo alkoi tiputteluvuoto, että eiköhän se täti parin päivän päästä tule :) vähän mietin pitäiskö pitää sittenkin toinen taukokierto perään ihan tarkoituksella.. No, saa nähdä. Mun vauvakuumekin tuntuu kadonneen jonnekin, jäänyt jäljelle lievä haikeus siitä ettei lapsia ole. Kaipa se joskus onnistuu jos niikseen.
Elisenda kp 24/n.27, taukokierto yrityksestä