Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Bambi hitsin venyvät kierrot! o_O mutta oi, kohta alkaa jännät paikat :nailbiting: kunpa mahdollistuisi piakkoin siirto :happy:
On varmastikin vähän ristiriitainen fiilis snorttailla hormonit alas ja sitten vetää suun kautta toisia sisään :schocked028 :shy:
 
Moikka kaikille :) oon käynyt lukemassa päivittäin teidän kuulumisia :) mutta en ole ehtinyt kirjottaa mitään kun kamala kiire töissä.

Mulle on aina vähän ongelma kun en ikinä muista mitä olen lukenut ja kenelle piti vastata mitäkin kun olen täällä aina puhelimen sovelluksella ja en nää kommentteja samalla kun kirjoittelen.

Trianalle pahoittelut uudesta kierrosta <3 :( aina tyhmää kun vaihtuu kp1

Frozen hienoa et kerkesi vielä hoitokierto ja toivotaan että nyt olisi kunnon vasteet <3

Ja Deb voihan Kysta :(

ON: sain tänään mieheltä luvan testata nyt on ilmeisemmin dpo8 menossa. Cb early testinä ja haalea haamu sinne taas hyppäsi. Toivottavasti ei tällä kertaa jäisi kemialliseksi :( munasarja jomoja/menkkamaisia kyllä on ollut... tänään saapui myös naistenpoliklinikan aika ja se ois 30.8. Toivottavasti tää pysyis vihdoin kyydissä ja ei tarttisi aloittaa sitä rumpaa.
ImageUploadedByVau Foorumi1498843301.524599.jpg
 
Bambi, joo aika ristiriitaista noiden hormonihoitojen kanssa! :wacky: Heh, liikutaan edelleen samoilla kiertopäivillä, kun siis myös mulla on kierrot venyny jonkin verran. :grin Mä niin toivon, että pääset pian siirtoon ja tämä nappaa lujaa kiinni!! :Heartred

Lume, oi vitsi, ainakin teillä hedelmöitys onnistuu ongelmitta! :happy: Oliko niin, että sulla ei oo Lugeja tai muuta tukena? Nyt saisi luvan jäädä kunnolla kyytiin!! Tsemppiä jatkopiinaan!
 
Joo hedelmöityksessä ei nyt nähtävästi ole ainkaan vikaa :) kunhan vaan kiinnittyisi pieni kunnolla <3
 
Frozen, mulla on hormonaalisen ehkäsyn lopettamisen jälkeen ollut jonkun verran finnejä ennenkin, etenkin menkkoja ennen ilmestynyt muutamia. Mut tää nyt ilmestynyt näppylämäärä on ihan kamala, ihankun olis teini jälleen :grin oon kyl syönyt croisantteja, pizzaa, ranskalaisia yms.. :rolleyes: se on kyllä pelottavaa, jos maksaa yksityisellä ivf:n ja ottaa lainaa vielä, ja jos ei sitten tärppääkkään :sad001 kun eipä sitä kukaan voi varmaksi sanoa.

tttii, kiva jos pääsisit seuraavassa kierrossa inssiin :happy: oho, melkoisen treenin olet vetänyt :grin mutta kyllä se lihaskunto siitä kasvaa, eikä paikat enää tuu sitten niin kipeiksi!

LaraS, mahtavaa että energisyys on sulla lisääntynyt :happy: ainakin sen tiedän, että kilppariarvojen kohentuminen parantaa oloa. Voi toki olla noilla muillakin syillä vaikutusta asiaan. :)

Deb, toivottavasti kysta häviäisi itsestään! Mutta viimeistään leikkauksella, toivotaan että sen jälkeen alkaisi sekin munasarja toimimaan :) toivottavasti tästä kierrosta taas tärppää, ja pikkuinen pysyy mukana loppuun asti :Heartred

Cecilja, voi kun kiva että pääsette nyt etenemään hoitoihin, ja kiva että sait letrot tueksi, eihän sitä tiedä jos yllätysplussa tulisikin jo ennen inssiä :happy:

Triana, pahoittelut kp1:stä :sad001 sama fiilis mulla, että onnistuukohan tämä koskaan. Tsemppiä kovasti, ei auta kun toivoa että jonain päivänä plussa vielä tulisi :Heartred

Bambi, toivottavasti hormonit tekee pian suotuisat olosuhteet siirrolle :happy: jännittävää! Peukkuja huurunenälle, että selviää hyvin sulatuksesta :)

Lume, onnea, viivalle vahvistumisia! :Heartred voi kun tarttuisi nyt tiukasti kiinni!

ON: Mulla jo alkoi tiputteluvuoto, että eiköhän se täti parin päivän päästä tule :) vähän mietin pitäiskö pitää sittenkin toinen taukokierto perään ihan tarkoituksella.. No, saa nähdä. Mun vauvakuumekin tuntuu kadonneen jonnekin, jäänyt jäljelle lievä haikeus siitä ettei lapsia ole. Kaipa se joskus onnistuu jos niikseen.

Elisenda kp 24/n.27, taukokierto yrityksestä
 
Onko muilla masennuslauantai-fiilis? Mulla on :oops: kaikki ketuttaa, tekis mieli vaan nukkua, itkeä tyynyyn ja syödä kilo suklaata. Mikään ei huvita eikä kiinnosta. Ei tää oo mitään muuta kun ennuste siitä että menkat tulee ens viikolla:crybaby2
Pläääh!!!
 
Tinkerbell, mulla on just sama fiilis :shifty: ja sain kuulla just että oisin päässy pitkästä pitkästä aikaa heppaileen tänään, mut lupasin aamulla että meen miehen kaverin muuttoavuksi :inpain: plääh!
 
Herukka tulethan sit kertomaan miltä se aukkari tuntu. Mulla vissiin olis se edessä elokuussa jos ei tärppää ennen sitä :)
 
Elisenda, jep, olis aivan kamalaa maksaa takasin IVF-lainaa, jos hoito ei olisi onnistunutkaan. :sad001 Se kun on täysin mahdollista, kuten mun työkaverille kävi. He vielä olivat hoidoissa yksityisellä. Kuulemma asuntolaina ym. oli menny siksi aikaa jäihin ja korttien luottorajat oli aina tapissa. Ja sitten vielä karmea pettymys, kun se kaikki oli ollut turhaa. Voi hitsin tiputtelu! Kuinka kauan sulla yleensä tiputtelee? Toivottavasti saat houkuteltua miehen talletteluihin, ettei tulisi toista taukokiertoa.

Tinkerbell, toivottavasti fiilikset paranee! ♡ Tosin välillä vaan täytyy antaa itselleen lupa rypeä pohjamudissa.

Herukka, tsemppiä aukkariin! :)

Lume, aika jännä, ettei sulle ole tehty aukkaria vielä, mutta OI-lääkkeitä on määrätty! Mulle on parikin eri lääkäriä sanonu, ettei suostu määräämään lääkkeitä ennen aukkaria, koska jos putket on tukossa, lääkkeet on turhat. Tosin sulla putket luulis olevan varmuudella auki, kun kerran hedelmöitys on noin usein tapahtunut. :) Mun aukkarikokemus oli ihan OK; eihän se toki miellyttävääkään ollu, mutta kesti onneks vain hetken. Tuntui mielestäni vähän vahvemmilta kuukautiskivuilta. Voi kunpa tämä nyt jäisi matkaan eikä tarttis miettiä enää mitään lisätutkimuksia/-hoitoja! ♡ Millon testata seuraavaksi? Onko oireita? :)

Tttii, meinaatko testata uudelleen vai odotatko tätiä? :)

Inertia, miten sinulle kävi ekassa pistoskierrossa? :)

ON: Kp9. Jännää, miten toi pistos välillä tuntuu siinä pistoskohdassa hieman ikävältä, välillä taas ei ollenkaan. Kai se riippuu siitä, mihin kohtaan mahamakkaroita onnistuu milläkin kerralla tuikkaamaan. :grin
 
Lume: Juu, tulen kertomaan :) Siitä on vissiin kahdellaisia kokemuksia. Toisia koskee kovasti ja toiset eivät tunne mitään. Toivottavasti ei sattuisi :)
 
Elisenda, onpa kiva kuulla ettei oo ihan yksin tän olon kanssa! :wink vähän pahin kiukku jo helpottaa, mites siellä? Ootteko missä vaiheessa tässä vauvayrityksessä?
Mie pohdin kovasti sitäkin että miten tai lähinnä mihin ottaisin tässä asiassa yhteyden :facepalm: oma gyne ehdotti aukkaria syksylle mutta halusin otattaa kilpparit nyt ainakin sitä ennen. Eli soitanko työterveyden kautta aikaa verikokeisiin vai terveyskeskukseen jossa vois ehkä saada myös muita hormonikokeita jne. Mutta riittääkö terveyskeskukseen että pyytää hoitajalta lähetteen labraan vai pitääkö mennä erikseen ensin lääkärille. Vai odottelenko syksyyn ja varaan ajan väestöliittoon aukkariin niinkun yksityinen gyne sanoi :facepalm: entiedä, oon niin sekaisin tässä jo ja ärsyyntynyt kun mikään ei tunnu menevän niinku toivoisi :arghh: ps. Anteeks tää valitusvirsi:facepalm:
 
Tinkerbell, onko sulla mahista käydä yksityisellä labralla otattamassa verikokeet? Toki se maksaa hieman mutta mun mielestä on sen arvoista, ettei tarvi ravata missään lääkäreillä ja tulokset tulee heti postissa :)

Meilläkin aukkari tulossa ei nyt seuraavaan kiertoon mutta sitä seuraavaan, jos ei sitä ennen tapahdu mitään. Ja samalla tehdään alkukierron uä. Kävin nyt perjantaina niissä infektioverikokeissa ja progesteronikokeessa, jännittää mikä tulos sieltä tulee. Lämpöjen perusteella luulisi kuitenkin että proge nousee tarpeeksi :bookworm: Eilen käväisi lämmöt hieman korkeammalla kuin koskaan ennen (36,95), mistä tietty sain taas turhia toiveita eläteltäväksi. Tänään palasi normitasolle (36,82). Johtui varmaan siis vaan jostain heräilystä tai muusta. Tänään dpo 10, viideltä lämmönoton jälkeen en saanut enää unta vaan oli pakko nousta syömään ja pissalle. Kauheeta, kun oon alkanut syömään vähän paremmin tällä viikolla, niin sitten onkin kokoajan nälkä :grumpy: Ihan kiva sunnuntai-aamuna vapaapäivänä nousta kuudelta paistamaan lättyjä :grin
 
Frozen, tuo on kyl kauheeta että menee rahat tiukille kun monta tonnia saa ottaa lainaa, ja vielä jos ivf ei tuotakaan tulosta :sad001 Mulla ei tätä tiputtelua oo nyt tänä vuonna pahemmin ollut, yleensä aika pian tiputtelun jälkeen alkaa menkat. Toisinaan taas tulee parina päivänä tiputtelua, ja sit vasta alkaa menkat. Se tiputtelu on kyllä onneks vähäistä! On kyllä jännä miten pistos välillä tuntuu ja välillä ei, kai se riippuu just siitä miten sen sattuu tuikkaamaan :) mua on alkanut jo vähän jännittää se inssi sit kun se tulee, kun pitää munkin opetella toi pistäminen :woot:

Tinkerbell, kiva että siellä on kiukku alkanut helpottaa, täällä vieläkin pännii :shifty: ja surettaa raha-asiat, työasiat, parisuhdeasiat ja vähän kaikki asiat! Mut kyl tää tästä iloksi muuttuu kun kierto vaihtuu, perus pms oire :wtf: me ollaan kohta 2 vuotta yritetty vauvaa, välillä oli muutama kuukausi taukoa kun sekä mulla että miehellä oli leikkauksia. Ollaan käyty naistenklinikalla lapsettomuustutkimuksissa, mitää suurempaa vikaa ei löytynyt, nyt sit koitetaan laihduttaa ja syksyllä aikasintaan eka inssi.
Mä otin silloin terveyskeskukseen yhteyttä tosta tiputteluvuodosta sekä kipeytyneistä menkoista, sain lääkäriajan. Lääkäri sit määräsi verikokeisiin. Missä se aukkari sulle syksyllä tehtäis? Saako samasta paikasta ne verikokeetkin? Kauanko teillä olikaan yritystä nyt takana?

Villisilmä, millon saatte tulokset verikokeista? Toivottavasti olis hyvät tulokset :happy: Oho, no sit ei auta muuta kun tehdä aikainen aamupala jos nälkä iskee siihen aikaan :grin
 
Elisenda, viimeistään seuraavalla käynnillä saadaan tietoon kaikki tulokset, mutta ajattelin kysyä sitä progevastausta jo vähän aiemmin :) Hehe, yritän pitää pään kylmänä ja ajatella että tämä nälkä ja satunnainen pissatus ei ole mikään raskausoire vaan ihan vaan pms:ää ja mun korvien välistä peräisin, niinkuin nämä kaikki oireet yleensä ennenkin :shy: Kohta varmaan alkaa taas se loppukierron tavallinen "alkuraskauden oireet"-googletus :grin
 
Villisilmä, se loppukierron googletus on ihan pakollista, ja joka kuukausi lukee ne samat sivut :hilarious: sitä aina vaan niiiin kuitenkin toivoo että olis tärpännyt :happy:
 
Hei kiitti, toi yksityisellä labrojen otattaminen oli hyvä idea. Ehkä kuitenkin laitan sen verran jäitä hattuun että soittelen sitä aukkariaikaa elokuussa ja kyselen sillon samalla niistä labroista. Tai sitten jo aiemmin :angelic: aukkari tehtäis mulle väestöliitolla eli yksityisen gynen kautta. Hitto muuten nekin maksaa mut eipä mahda mitään:facepalm:
Kiva kuulla ja huomata täältä foorumilta ettei tosiaan ole yksin näiden asioiden kanssa ja saa vertaistukea, nimimerkillä googlatan kaikki ja aina:facepalm::woot:
 
Mä testasin tänään aamulla tosi laimeasta pissistä uudestaan sen merkkisellä ku yesno testillä jonka pitäs olla 12miu. Se testi on kyllä tosi huono en ainakaan suosittelen ketään ostamaan sitä. Ehkä jotain just ja just silmillä nähtävää... testaan uudestaan huomenna tai ma-ke välillä jollain kunnon testillä :) mut jotenki on sellanen tuntu et taas jäi tähän :/
 
Takaisin
Top