Frozen, ei ole infoliceista sen kummempaa hyötyä vielä ilmennyt, tavallaan makeeta tekee edelleen vähemmän mieli mut suolaista&rasvaista senkin edestä
Se projekti kestää joku pari kuukautta, alkaa syyskuun lopulla. Voisin muutenki siirtää inssit ens vuoteen, niin sais samaan lääkekattoon kaikki. Tsemppiä sullekin painonpudotukseen
tosi hyvä että lääkäri oli sun kanssa samoilla linjoilla, että ehtii hoidot tähän kiertoon! Jännä että tuon estradiolin kanssa on lääkärit niin montaa mieltä.
Villisilmä, Kiva että teillä ensikäynti meni hyvin, ja kaikki vaikutti normaalilta
toivottavasti olis simpatkin kunnossa. Tuleeko teille uusi aika postissa vai? Mun mielestä meillä kans otettiin verestä infektionäytteet. Jonkun pissapurkin tein kanssa, mutta en muista yhtään mitä siitä tutkitiin.. Että empä nyt sanokaan varmaksi
mustakin tuntui että ne alkututkimukset kesti tosi kauan, mut yhtäkkiä sit kaikki olikin ohi
Tosta herkuttelusta, ootko muuten huomannut jotain syy-yhteyttä johonkin, milloin tekee enempi herkkuja mieli? Mä luulen että mulla tää väsymys on pahin tekijä, ja toisaalta myös tää pakollinen taukokierto vetää fiilikset alas.
tttii, naistenklinikka on auki koko kesän, mutta supistettu toiminta. Tekevät vissiin inssejä, mutta ivf yms. eivät. Mietin ite sillon kun lääkäri käski ootella luomutärppiä syksyyn, että siirtävätköhän tällaiset selittämättömät sit suosiolla kesä yli.. mut tosin se laihdutushommakin oli meillä tavotteena ennen inssiä. Milloin sulla pitäis täti tulla? Toivottavasti ei tuu!
Kissankulta, harmi ettei miehesi koe pystyvänsä hakemaan apua uupumukseen.
varmasti siitä sun psyk.hoitajalla käymisestä jotain hyötyä on, ainakin pitemmällä tähtäimellä. Harmi ettei kevyemmillä hoidoilla ole teille plussaa tullut, mutta avoimin mielin vaan ivf:n
mukavaa kesää sinullekin ja kaikkea hyvää
Triana, kiva kuulla sinusta
Kiva että on ollut helpompi kierto sulla. Jännityksellä ootan tuutko muutaman päivän päästä laittaan kuvan plussasta
kyllä niitä plussauutisia kaipailee tähän ketjuun!
LaraS, oliko sulla ne terot nytten? Kattelin vaan tuota sun kp-lukua
tikutitko ovista tässä kierrossa?
hattivatti, kurjaa odotella, mutta toivottavasti kontrollissa olis kaikki jo kunnossa!
ON: Väsymys painaa edelleen, pitää rueta noita ylimääräsiä menoja karsimaan pakostakin, ei tästä muuten tuu mitään
vaikka taukokierto sapettaa, niin toisaalta se on myös rentouttavaa. En oo yhtään laskenut päiviä tai kuulostellut oireita. :) tissikipu on sitä luokkaa, että se tuntuu kuulostelemattakin
että kai se ovis oli kuitenkin jossain vaiheessa, vaikka tuntemukset lähestulkoon puuttuivat. Täti pitäis tulla joskus viikon päästä.
Toivottavasti en silmät ristissä kovin pieleen kellekään kommentoinut, yritin kyllä katsoa että kirjotin oikeista asioista kaikille