Herukka tsemppiä taaskin odotteluun ja sitten siihen aukkariinkin! Ikuinen odottaminen väsyttää jo itsessäänkin...
Elisenda mulla yleensä hormoninäpyt tulee ihan leuan alle, siis "parta-alueelle, kaksoisleuan kohdalle". Harvoin edes kasvoihin, enemmän selkäänkin. Jospa nuo sun näpyt enteilisi hyviä uutisia
Frozen Herkuista oon yrittänyt arkipäivistä luopua, leipää tulee syötyä liikaa tällä hetkellä ja "unohdan" syödä riittävän usein. Muutoin sujuu ihan kivasti
Kannustimeksi liikkumiseen ostin aktiivirannekkeen, jolla voi seurata aktiivisuuden kehittymistä ja jopa yöunen laatua :) istumatyötä teen nyt kotoa käsin, niin käytän osan lounastauostakin koiran kanssa lenkkeilyyn.
Miten sun painoasiat sujuu? Eipä sulla paljoa ylimääräistä enää kyllä olekaan :)
tttii useammalla aknesta kärsivällä raskausaikana on iho paremmassa kunnossa, jospa sun näppyjen katoaminen enteilisikin muuta muin menkkoja
Liekö tuosta kilppariarvojen paranemisesta vai masennuslääkkeen vähentämisestä (tai kesän ja auringon vaikutusta), mutta mulla on aivan erilailla energiaa kuin aikoihin! Oon purkanut mielialalääkettä pois ja lopetan sen kokonaan tän viikon aikana. Eipä ole sekään enää haittana, kun joskus se kyytiläinen matkaan tarttuu
Tänään pitää käydä omalta kämpältä testiarsenaalit tänne miehen asunnolle
ihmeen kosteet olot, vaikka normisti mulla on kuivaa kierrot läpeensä
oli myös ovismaista kipua jokin aika sitten, vaikkei niitä vuotoja välillä ollutkaan.. en kylläkään muista milloin ja edellisestä sänkypainistakin on aikaa jo ties kuinka pitkään. Juhannuksenakin oli vieraita, niin ei viitsinyt ryskyttää yläkerrassa
Käyn varmaan yksityisellä ne primot heinäkuussa, ellei ala vuodot sitä ennen. Tai raskaus