hattivatti_
Satasella mukana keskusteluissa
Tttii mullakin ollu käytössä se perus apteekin 400mikor. nyt sain reseptillä oliskos ollu 1mg. En ihan päässy kärryille, mutta pitäs vissiin ehkästä just keskenmenoja.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuskin siitä haittaakaan on :)

Mulle tehtiin gyn. tutkimus ja ultrattiin, kaikki vaikutti olevan normaalia. Ultrassa molemmat munasarjat löytyi ja toisessa todennäköinen keltarauhanen sekä nestettä merkkinä ovulaation tapahtumisesta. Kohdun limakalvo sopiva kierron vaiheeseen nähden. Ei siis tietääkseni mitään normaalista poikkeavaa. Oon niin helpottunut!
Mitä miehelle tehtiin tällä ensimmäisellä kerralla muutakun haastateltiin? 

harmi, ettei asiat oo edenneet puolisonkaan osalta
toivottavasti hänen tilanne jotain kautta alkaa helpottamaan!! hyvä, että itse käyt psyk-hoitajan luona juttelemassa. Oma kokemus on, että tekee hyvää päästä puhumaan ihmiselle, joka on "vieras", eikä mitenkään liity omiin asioihin. Helpompaa purkaa tuntojaan, kun tietää ettei toinen loukkaannu sanomisista saati kerro asioita eteen päin. Monesti saa myös eri näkökulmaa asioihin sekä välineitä käsitellä omia tunteita. Tsemppiä paljon!
missä on meidän ketjun plussat
tosi hyvä että lääkäri oli sun kanssa samoilla linjoilla, että ehtii hoidot tähän kiertoon! Jännä että tuon estradiolin kanssa on lääkärit niin montaa mieltä.
toivottavasti olis simpatkin kunnossa. Tuleeko teille uusi aika postissa vai? Mun mielestä meillä kans otettiin verestä infektionäytteet. Jonkun pissapurkin tein kanssa, mutta en muista yhtään mitä siitä tutkitiin.. Että empä nyt sanokaan varmaksi 
mukavaa kesää sinullekin ja kaikkea hyvää 
Kiva että on ollut helpompi kierto sulla. Jännityksellä ootan tuutko muutaman päivän päästä laittaan kuvan plussasta
kyllä niitä plussauutisia kaipailee tähän ketjuun!
eipä luulis olevan lääkäreiltä pois, vaikka itse siitä oonkin kysynyt 
mun klamydia ei ollut kauaa, se saatiin silloin nopeasti hoidetuksi jne. Mutta kun ihminen voi olla niin tollo ettei yksinkertaisesti muista (tyhmätyhmätyhmä) oliko mulla myöhemmin sama tauti uusiksi. Elin suht villiä nuoruutta, ei ollut huolta huomisesta, saatika vauva jutuista silloin ei.. ja omakannassa eioo niin vanhoja terveystietoja että pystyisin tarkistamaan
. no oli miten oli, eletään nyt tätä hetkeä eikä murehdin menneitä eikä tulevaa etukäteen.