Voi hitsi, onpa monella ikäviä tilanteita nyt.
LaraS, hitsi ettei kierto oo vieläkään vaihtunut. Ja tosiaan Primot varmaan toimisi paremmin kuin Terot! Toivotaan, että menkat alkaisi nyt itsestään ja pääsisitte uuteen yritykseen! ♡
Elisenda, hukkakierrot on niin syvältä!
Voimia! ♡
Tttii, väsymys on kyllä lupaava oire! Toivotaan, että olisi kuitenkin napannut jo heti tästä! :)
Lume, on inhottavaa, kun lääkärikäynnistä jää tuollainen olo.
Mullekaan yksi klinikan lääkäri ei ikinä sano limiksen paksuutta enkä aina tajua kysyäkään. Mutta hyvä, että pääsette nyt toiseen paikkaan, siellä on varmasti enemmän asiantuntemusta! Harmi tuo riita miehesi kanssa, mutta kp13 tallettelut kuulostaa hyvältä, ei siis läheskään oo menny tämä kierto hukkaan! Toivottavasti saatte sovittua miehesi kanssa pian. ♡
Villisilmä, tämä tilanne raastaa parisuhdetta niin ikävällä tavalla.
Kiva, että teillä on jo ensi viikolla se aika niin pääsette eteenpäin. Tsemppiä! ♡
Cecilja, voi ei, oon pahoillani simppatuloksista! ♡ Soittiko joku tuloksista teille vai näittekö ne vain itse? Eli onko jotain jatkoa vielä mietitty? IVF/ICSI ilmeisesti tuossa tilanteessa? Tsemppiä!! ♡
Herukka, täällä myös nega testattu.
ON: Dpo15 ja tosiaan sorruin kuitenkin testaamaan, ja mitäs muutakaan sieltä tuli kuin tyylipuhdas nega. Olin toki varautunut siihen, mutta aina se masentaa. Ja samoin masentaa se, että luteaali on näin pitkä eli kestää aina, että pääsee uuteen kiertoon. Vaikkei siinä nyt ole ollut kuin pari päivää heittoa 14 vrk:sta, mutta silti... Ihan hanurista, että menkat on sitten juhannuksena kunnolla valloillaan mökillä jossa ei oo vesivessaa eikä juoksevaa vettä.