Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Frozen, juu olen pari kiertoa saanut tikutettua oviksen mut ei kuitenkaan samanlaisia viivoja kun nyt ja näillä päivillä, joten hämmentävää :smiley-angelic002
Ehkäisy ollaan jätetty viime elokuussa pois mutta yritys virallisesti aloitettu helmikuussa. Lyhyt aika vasta takana mutta kun malttamattomuus ei kuulu parhaisiin piirteisiini:wideyed:
Onneks pian alkaa loma ja saa olla rennosti:happy:
 
Mä palailen takaisin tänne.. kkm/ku, hcg ei ollut noussut juurikaan. Ultrataan huomenna niin selvii lisää.. tää ei olis yhtään niin kamalaa jos tyhjennys lääkkeet toimisi. Vuoto on kyllä ollu aina ihan runsasta lääkkeillä, mutta silti on molemmilla kerroilla jotain jääny ja kaavintaan oon joutunu. Monen viikon/kuukauden juttu taas edessä..
 
hattivatti voi ei, pahoittelut :sorry: ja kurjuus, jos venyy taas seuraava mahdollisuuskin useiden kuukausien päähän :sad001 voimia :Heartpink
 
Elisenda, voi hitsi sun ukkos kanssa, toivottavasti suostuisi kuitenkin hommiin! :) Toisaalta varmaan ihan rentouttavaa olla tikuttamatta ovista. :)

LaraS, kiitos tsempeistä. :) Ajattelin tehdä testin aikaisintaan torstaina. Sullako ei ole kierto vieläkään vaihtunut?

Tttii, sulla on niin lupaavia oireita..! :) Joo mulla piinapäivät menossa, uskon kyllä vaihtuvan pian kp1:ksi. Ei oo mitään muuta kuin tisseissä arkuutta, luulis että mahassa pitäisi tuntua jotakin, jos jotain olisi tapahtunut..!

Hattivatti, suuret pahoittelut! ♡ Toivottavasti kaikki tällä kertaa poistuisi lääkkeillä eikä tarttis odotella viikkoja/kuukausia, että pääsee uuteen yritykseen! Odottelu on niin kamalaa, ihan kuin sitä ei olisi jo tarpeeksi joutunut tässä tekemään. :( Voimia! ♡
 
Hattivatti, voi oon pahoillani :( voimia teille !

Frozen, nyt kyllä täällä niin isot peukut pystyssä ettei se uus kierto ala sulla :) mutta jos niin käy niin kyselet siis inssistä vai?
 
Oma napailua: dpo11, tissit kipeät ja muuta oireita ei ole. Vähän samalta kuulostaa/tuntuu kun frozenilla. Mulle myös menkat saapuvat tulevaksi sopivasti just juhannukseksi.. mur..
 
Tttii, kiitos. :) Aika varma olen kyllä uuteen kiertoon joutumisesta. Joo meinaan kysellä inssiä, että mitä mieltä ollaan. Eniten mua kuitenkin kiinnostaa se estradioli, koska mulla on pieni epäilys, ettei se nouse tarpeeks. Teillä on varmasti niin hyvät mahdollisuudet nyt, kun tissitkin olleet kipeät oviksesta alkaen! :)

Herukka, joo, oikein ihanaa kärsiä menkoista juhannuksena... Toivotaan toki, ettei kummallakaan uusi kierto alkaisikaan! :)

Hattivatti, kyllä nyt on tutkittava! Edelleen paljon tsemppiä! ♡

ON: Dpo14, oon ihan vainoharhanen kun tunnustelen tissejä koko ajan (hyvä etten jo julkisilla paikoillakin :grin) ja yritän miettiä, onko ne yhtä kipeät vai ei enää niin kipeät kuin edellispäivänä. Oon tullu siihen tulokseen, että maanantaina oli "huippupäivä" ja sen jälkeen on vähentyny arkuus. Onneks luteaali on mulla muutenkin pitkähkö, muuten tässä voisi jo hieman intoillakin. Jos menee samalla kaavalla kuin viimeksi Ovitrellen jälkeen niin täti saapuu perjantaina. Vähän mietin, pitäiskö huomisaamuna testata "just in case", mutta ehkä parempi säästää testit myöhempää käyttöä varten. :)
 
hattivatti, hirmusesti tsemppiä täältäkin! ♡ tuuhan sit kertomaan ultrakuulumisia, jos jaksat. Toivotaan et tällä kertaa lääkkeet toimis tai pääsisit suoraan kaavintaa, niin homma ei välttämättä venyisi niin pitkälle ja paluusta tänne puolelle tulisi lyhyt.
 
Kiitos kysymästä Frozen :)
Edelleen odottelen kierron vaihtumista :/ sain lääkäriltä ohjeen ottaa 10pv terolut-kuuri kuun vaihteessa, ellei siihen mennessä tapahdu mitään. Hitsi, kun se kätilö tän asian soitti, niin en päässyt lääkäriltä kysymään, voisiko vaihtaa esim. Primolutiin. Ei nuo terot selvästi mulle enää tehoa :bored:
Sun testiä jännään kovasti! :nailbiting:
Eihän ne oireet välttämättä kerro raskaudesta :rolleyes: tissiarkuutta mulla ei esimerkiksi oo ollut oikeastaan koskaan missään kierron vaiheessa saati noiden kemiallisten aikana :p
 
LaraS, empähän olis aiemmin uskonut tässä tilanteessa olevani, että se oon minä joka vonkaa :grin hitsi kun ei vieläkin venyy sulla kierto, ja harmi ettet pystynyt sit kysyyn lääkkeen vaihtoa :sour:

tttii, oi, lupaavia oireita :nailbiting:

hattivatti, pahoittelut :sad001 tsemppiä ultraan, toivottavasti ei tarvi kauaa odotella että pääsette jatkamaan yritystä.

Herukka ja Frozen, pidän kaikesta huolimatta peukkuja että teillä olis kyytiläiset mukana :happy:

ON: Niin siinä kävi että tämä kierto meni ihan harakoille. Limat on kadonneet kokonaan ja rinnat alkaneet jo muuttua aroiksi. Oon niin äkäinen tolle ukolle :smiley-angry019 huoh. että voi ollakkin paska fiilis.
 
Frozen, mullakin alkaa nyt olla sellanen olo ettei oo napannut, alkaa oireet "katoamaan" niin sanotusti. Toivotaan että ne nyt ottaa kuuleviin korviin ton estradioli arvo homman :)

LaraS, mullakin henk.koht. toimii toi primolut paremmin, en ookkaan teroja syönyt kun joskus sillon alkuun yhen kerran :) primolutit taas toiminut just niinkun pitää.

Elisenda, koita jaksella siellä! :)

ON: tosiaan mulla "oireet" alkanu hiipumaan, kyllä on alavatsassa välillä tuntemuksia/nipistelyä tai mitä lie ja tissit vähän arat mutta tänään aamusta vähentynyt. Eilen toisaalta olin niiiiin väsynyt että menin nukkumaan jo joskus 18.30 ja heräsin vasta tänään aamulla :D mies oli aamulla kiukkunen kun ei saanu illalla lempee :D Ajattelen vielä niin että ei haittaa jos ei tällä kertaa napannut mutta jos ens kierto (inssi) tuottaa nega tuloksen ni ehkä masentuu :/
 
Moikka oon pitänyt vähän taas hiljaista eloa mutta käynyt lukemassa teidän kuulumisia :)

Frozen ja herukka toivottavasti siellä olisi kyytiläiset matkassa <3 olisi ehkä teille ihanin juhannus lahja <3

Lara toivottavasti pääsisit uuteen kiertoon pian jos ymmärsin oikein ? :)

ON; kävin eilen siis ultrassa ja lääkärihän siis kielsi tässä kuussa syömästä niitä clomeja. Nyt limakalvo oli normaali ei kyllä sanonut paksuutta mutta ihan kuin olisin Kurkkimalla nähny 8mm kun mittasi. Vasen puoli pieniä folleja täynnä jotka ei aktivoidu ja oikealla puolella ilmeisesti yksi iso mutta siitäkään ei kokoa sanonut. :( kuulemma mulla toimii kaikki hormonit aivan täysin ja hyvin clomien kanssa joten hänen mielestään niukat menkat ei voi johtua ohentuneesta limiksestä... eikä oikein ottanut kuuleviin korviin näitä kemiallisia raskauksia. Sain lähetteen yliopistolliseen sairaalaan aukkariin ja siellä jatketaan hoitoja sitten, tehdään hoito suunnitelma etc. Lopuksi vain sanoi että siellä osaavat paremmin tutkia sitä että jos munasolu on hedelmöittynyt että miksi ei kiinnity. Jäi vähän takki auki tästä käynnistä. Ja suu varsinkin kun tuntuu etten tiedä mistään mitään. Mutta ehkä ihan hyvä että päästään kunnon paikkaan jatkamaan hoitoja :)
 
Heippa kaikille, meikäkin on vähän taukoillut. Lukemassa olen joka päivä käynyt. Ikävää huomata että useammalla huonoja uutisia, voimahaleja sinne päin :Heartpink

Täällä tänään kp 12/26-29, ovista odotellessa.

Symppaan kovasti teitä joilla haasteita ukon kellistämisessä, niin myös täällä tuntuu olevan aika ajoin. Toissapäivänä käytiin pitkä keskustelu siitä, miks tää meidän seksielämä tuntuu nykyisin niin vaikealta. Kerroin mun tuntemuksista, siitä että tuntuu että vonkaan kokoajan eikä mun aloitteisiin vastata ja että se saa mut tuntemaan itseni huonoksi ja rumaksi. Mies taas sitten avautui siitä, että hän ei halua koska ei pidä omasta kropastaan. Puhuttiin asiat halki ja itkettiin molemmat ja päälle lakanoiden heilutus :grin Toivon, että tää keskustelu kantais hedelmää pitemmällekin, että se muistais mitä puhuttiin vielä tänäänkin kun tulen töistä kotiin :grin

Huomasin muuten että ollaan menty jo ohi se mikä tuntui toooosi pitkältä ajalta, eli meidän eka polikäynti on jo ensi viikolla! :nailbiting: Siihen mennessä ovis on jo toivottavasti ohi ja kiva päästä näkemään, mitä mun munasarjoille kuuluu.. :shy:
 
Lume, auttaiskohan sulla tuki luteaali vaiheeseen? Olettaisin että vois auttaa.. vähän sekavalta kyllä kuulostaa toi tilanne, mutta uskoisin ettö yliopistollisessa osaavat auttaa paremmin. :) onko vielä tietoo millon aukkari? Vai ootko nyt missä vaiheessa kiertoa?

Villisilmä, hyvä että saitte puhuttua kunnolla asioista, yleensä se auttaa, vaikka tuppaa nuo miehet unohtamaan asioita helposti. Silti ihan mahtava juttu että asioista pystyy puhumaan :) mitäs teillä siihen ekaan käyntiin kuuluu? Muutakin kun hoito suunnitelma ja perus ultra?

On: itellä ei mitään kummosta, kp28 ja dpo6
 
Mulla testi ainakin näytti negatiivista tänään kun kokeilin. Tissit on tosi kipeet sivuilta. Alavatsa aristaa. Muuten ihan normaali olo :)

Niin ja siis dpo13 kp 27/29-33
 
Muokattu viimeksi:
Meille sataa lisää huonoja uutisia.. Miehen simppavastaukset tuli tänään, siittiöiden muoto, 0% normaaleja, 100% epänormaaleja. Liikettä oli ja määrää mut tuo. Ja nää normaalit eli epänormaali pää, vartalo ja häntä, oli viivästyy yli eli tiedä sitten millä tavalla olivat epänormaaleja. Noh, eipä se auta ku jatkaa.. :smiley-angry017
 
Niin mä yritin kysellä mutta se vaan sano että en mä tarvitse kun kuulemma proge on niin hyvä... tiedä sit, tänään On kp14 ja pamahti taas vahva o plussa testiin. No kappas ilta meni riidellessä seksin harrastamisesta ja sinne meni sit tallettelu mahdollisuudet :( kiva...
Nyt itken täällä sängyssä ja mietin miten taas meni hukkaan yksi kk. Kp13 ja kp11 talleteltu... sairaalalta tulee sitten kirje sinne tutkimuksiin eli ajankohtaa en tiedä :/
 
tttii, ei aavistusta. Toivon että ainakin ultra ja miehelle lähete simppakokeisiin :bored:

Tänään o-plussa mutta ei sitten kuitenkaan seksiä, kun mies oli niin väsynyt töistä. Katsotaan huomenna uudestaan ja toivotaan että se riittää..

Eihän Lumeella nyt koko kuukausi mennyt hukkaan, ihan hyvältähän nuo tallettelut kuulostaa!
 
Voi hitsi, onpa monella ikäviä tilanteita nyt. :(

LaraS, hitsi ettei kierto oo vieläkään vaihtunut. Ja tosiaan Primot varmaan toimisi paremmin kuin Terot! Toivotaan, että menkat alkaisi nyt itsestään ja pääsisitte uuteen yritykseen! ♡

Elisenda, hukkakierrot on niin syvältä! :( Voimia! ♡

Tttii, väsymys on kyllä lupaava oire! Toivotaan, että olisi kuitenkin napannut jo heti tästä! :)

Lume, on inhottavaa, kun lääkärikäynnistä jää tuollainen olo. :( Mullekaan yksi klinikan lääkäri ei ikinä sano limiksen paksuutta enkä aina tajua kysyäkään. Mutta hyvä, että pääsette nyt toiseen paikkaan, siellä on varmasti enemmän asiantuntemusta! Harmi tuo riita miehesi kanssa, mutta kp13 tallettelut kuulostaa hyvältä, ei siis läheskään oo menny tämä kierto hukkaan! Toivottavasti saatte sovittua miehesi kanssa pian. ♡

Villisilmä, tämä tilanne raastaa parisuhdetta niin ikävällä tavalla. :( Kiva, että teillä on jo ensi viikolla se aika niin pääsette eteenpäin. Tsemppiä! ♡

Cecilja, voi ei, oon pahoillani simppatuloksista! ♡ Soittiko joku tuloksista teille vai näittekö ne vain itse? Eli onko jotain jatkoa vielä mietitty? IVF/ICSI ilmeisesti tuossa tilanteessa? Tsemppiä!! ♡

Herukka, täällä myös nega testattu.

ON: Dpo15 ja tosiaan sorruin kuitenkin testaamaan, ja mitäs muutakaan sieltä tuli kuin tyylipuhdas nega. Olin toki varautunut siihen, mutta aina se masentaa. Ja samoin masentaa se, että luteaali on näin pitkä eli kestää aina, että pääsee uuteen kiertoon. Vaikkei siinä nyt ole ollut kuin pari päivää heittoa 14 vrk:sta, mutta silti... Ihan hanurista, että menkat on sitten juhannuksena kunnolla valloillaan mökillä jossa ei oo vesivessaa eikä juoksevaa vettä.
 
Takaisin
Top