Elisenda
Puuhakas puhuja
LaraS, harmi ettet päässyt verikokeeseen, ei auta sitten muu kuin odottaa 
Lume, harmi että jälkikivut jäi, mutta jospa ei vallan yltyis ja pärjäisit niiden kanssa!
Triana, jee kivaa että inssi onnistuu!!
ja onneksi saat pregnylin myös! Voi kumpa yks inssi riittäis 
Deb, mä näen jotain kun tarkkaan tihrustan
vahvistumisia viivan alulle 
ON: Alkaa jo mökkihöperyys vaivata, päivät menneet ihan sumussa.. Ja huomenna on jo se ensikäynti!!
Oon ihan innossaan menossa sinne, mut samalla pelkään pettymystä. Jännäääää 

Lume, harmi että jälkikivut jäi, mutta jospa ei vallan yltyis ja pärjäisit niiden kanssa!
Triana, jee kivaa että inssi onnistuu!!
ja onneksi saat pregnylin myös! Voi kumpa yks inssi riittäis 
Deb, mä näen jotain kun tarkkaan tihrustan
vahvistumisia viivan alulle 
ON: Alkaa jo mökkihöperyys vaivata, päivät menneet ihan sumussa.. Ja huomenna on jo se ensikäynti!!
Oon ihan innossaan menossa sinne, mut samalla pelkään pettymystä. Jännäääää 
ivf kierto meneillään. Muutama (3?) viikko sitten pistin sellaisen pitkävaikutteisen jarrupiikin. Alkuun ei mitään oireita mutta nyt öisin herään siihen että on tosi kuuma ja välillä oon ihan hikinen. Mutta ei mitään sellasta mitä ei kestäis. Eikä sille toisaalta vois mitään tehdäkään kun piikki on kerran pistetty

no mut pian kumminkin! Ärsyttävää jos vuoto niukkaa ja siksikin epäselvää. Oisin kyllä itsekin kuvitellut, että jos jotain yritti tapahtua, olis enempi vuotoa...
Tuli sellanen tunne, että kyl mä vielä joskus oon raskaana
)
mut kai ne määrät ja liikkuvuus yms sitten oli hyvät, kerran niin sanottiin. Olis vaan ollu mukava nähdä ne luvut! Täytyy käydä kurkkimassa välillä, jos ne sinne ilmestyy..