Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Lume, tsemppiä! Istukaa alas ja jutelkaa kunnolla omista fiiliksistä. Se auttaa. Ja heivaa ne ovistestit roskiin! Mulle lääkäri sanoi clomikierroissa, ettei niitä kannata tehdä. Ekassa clomikierrossa nähtiin, että vaste tuli. Joten ovistesti ei kerro sen enempää. Ovistesti ei kerro irtoaako se munasolu vai ei. Sit vaan menkkojen loputtua otatte esim joka toinen päivä -taktiikan käyttöön ;)

Elisenda, pikaista paranemista!

Frozen, onko sulla milloin folliultra?
 
Musta tuntuu et tosiaan ens kuussa en tee o testejä kun nyt tiedän et se ovis on kp15-17. Eilen illalla tuli vahva plussa, paljon vahvempi ku viime kuussa joten ehkä clomit antaa kunnolla sit vastetta <3 toivottavasti eilis iltainen tallettelu riittää koska en tiedä saanko tänään kaadettua tota miestä sänkyyn. Tässä vertailuna viime kuun o+ ja eilinen.
ImageUploadedByVau Foorumi1492933644.705471.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1492933651.444167.jpg
 
Pikaisesti nyt vaan tännekin ihmettelen:
kp27 ja huomenna pitäisi alkaa menkat (jos menis oppikirjan mukaan terojen jälkeen, niinku ekoissa tero-kierroissa). Tänään kasettitestissä näkyi taas jotain testiajalla :eek:
 

Liitteet

  • IMG_20170423_111506.jpg
    IMG_20170423_111506.jpg
    471.7 KB · Katsottu: 116
  • IMG_20170423_112555-1170x1170~2.jpg
    IMG_20170423_112555-1170x1170~2.jpg
    98 KB · Katsottu: 128
LaraS, kyllä siellä jotain näkyy :woot: toivotaan nyt parasta, täällä on sulle sormet ristissä!

Lume, meillä ei olla riidelty varsinaisesti tosta asiasta, mutta kyllä mun miehestä huomaa jos alkaa tuntua pakkopullalta. Mut mä oon oppinu nyt tekemään niin, että en tosiaan kerro sille yhtään vaikka olisin ite tietoinen mikä kierron vaihe menossa, ja sit vaan koitan erilaisilla tavoilla kaataa sitä oviksen tienoilla - mikä ei sinänsä oo edes hankalaa kun itsekin tekee niin kamalasti sillon mieli :hilarious: Suosittelen kans kokeilemaan tota joka toinen päivä -taktiikkaa ilman ovistikkuja, voi olla että sä itekin ressaat vähemmän jos et tiedä missä kohtaa kiertoo mennään :) Mulla (tai no meillä) on nyt yrityksetön kierto menossa, mä just ja just tiedän että nyt on menossa dpo11, ja oon silti niin onnellisen rauhallinen vaikka kaapissa ei oo raskaustestejä :grin seksiinkin tuli taas enemmän makua kun ei yrittämällä oo yrittäny lasta saada aluilleen. Toki eri asia varmasti kun on hoidot, mutta voisin kuvitella että nekin auttais paremmin jos kehosta jäis se stressihormoni vähemmälle? :wink Nyt on hyvät tallettelut teillä tehty, toivottavasti nyt tärppäis <3

Elisenda, pikasia paranemisia sulle sinne!

Frozen, Toivotaan että sulla tulis nyt vastetta lääkkeille kun pääsit ne oikein alottaa :) Niin, ja mä en tiedä oonko tullu vaan sokeeks, mutta mä en mää edes toivomalla tossa mun testissä mitään :hilarious: ens viikolla teen uudestaan kun tulee mamin puikkotestejä :)

ON: Täällä loppu just kortisonikuuri, vihdoin! Allergiaoireet pysyny nyt pois, toivottavasti auttaa toi kortisoni pitämään niitä vielä vähän aikaa poies :)

Menkkamaisia jomotuksia tuntuu alavatsalla välillä, luultavasti ne sieltä tulee ajallaan taas. Rinnat on kans kipeet, mutta oon nut huomannu niitten olevan kipeet jokaisessa loppukierrossa. Energiat ollu yllättävän katossa ollaakseen loppukierto, mutta johtuiskohan siitä että oon liikkunu enemmän :) valkovuotoo tulee PALJON. Noh, alkuviikosta näkee mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään :)
 
Muokattu viimeksi:
Joku kyseli meidänkin kuulumisia :Heartred Tätihän tuli sen tiputtelun jälkeen ihan ajallaan tiistaina. Lämmötkin tippui tasaisesti olikohan sunnuntaista vai maanantaista lähtien palautuen yhtä mataliksi kuin ennen ovista. Eilen pääsin laittamaan kupin pussiin ja nyt vaan odotellaan ensi viikonloppua ja ovista :shy: Lämpöjä mittailen tässäkin kierrossa, vaikka nyt on varmaan vähän hankalampaa, kun on useampia yövuoroja. Ja juuri oletetun oviksen jälkeisinä päivinä yövuorot, mikä varmaan vähän hankaloittaa sitä lämmönnousun näkemistä. Saa nähdä mitä tuo FF siitä sanoo.

Kp 6/27, greippimehu + gelee royale
 
Eltsi, huomenna soitan klinikalle ja varaan folliultran. Pitäis mennä kp9-11, ja ainoa arkipäivä joka osuu noille kiertopäiville on ti 2.5., toivottavasti saan sijaiset järkkäiltyä... Siellä sanottiin, että nyt on nimenomaan mentävä klinikalle eikä mihin tahansa Terveystaloon gynelle ultraan, kai sen takia, että jos vastetta ei ole, niin voidaan miettiä samalla kerralla jatko. Mikä dpo sulla onkaan, onko jotain tuntemuksia? :)

Lume, nyt on selkeä o+! :) Hyvin riittää varmasti eilisetkin tallettelut.

LaraS, tuossa negatiivissa minäkin taidan nähdä viivan alkua. :) Lisää testejä vaan alkuviikosta kehiin!

Deb, hyvä että allergiaoireet on helpottanu! :) Ja hienoa, että olet muutenkin noin vireä ja hyvällä mielellä. Toivottavasti sen kruunaisi vielä yllätysplussa taukokierrossa.

Villisilmä, pahoittelut tädistä. ♡ Millon pääsettekään eteenpäin tutkimuksissa? :)

ON: Kp2, Letroja naamaan nyt sitten 2 tabl. kp2-6, vasteultraa yritän varata huomenna. :)
 
Frozen huimaa, uusi kierto!! Jes! :dance011toivottavasti saat nyt vasteultrasta hyviä uutisia!

Lume Riitely on aina kurjaa ja varsinkin näistä asioista, jotka on kummankin asia eikä onnistu yksin :confused: mun miestä kyllä kovasti kiinnostaa, jos menen yksin touhuilemaan :p sinne sitten sotkeutuu mukaan. Toimii joka kerta! :laughing005 paristi oon tätä kikkaa käyttänyt kriittisinä päivinä :happy:

Elisenda mikä sun vointi? Toivottavasti jo helpottamaan päin!

Deb tule sitten heti kertomaan hyvät uutiset! :wink

Villisilmä onnea uuteen kiertoon! Tulisipa nyt se plussa sitten sinne :happy: onko sulla tuo gele ollut miten pitkään jo käytössä? Ootko huomannut muutoksia mihinkään suuntaan?
 
Taitaa huomenna olla kp1 täälläkin. Vatsalla menkkajomoa ja vähän jo veristä vv tulee.
Toisaalta hyvä, että on nyt niin ensi kuun alussa näkee follitilanteen (olis sopivasti kp11, jos huomenna vaihtuu kierto), kun on ensikäynti polilla :) parempi nyt kuin tätä epävarmuutta vielä 2 viikkoa. Tosin tietenkin menkat osuu ekalle työviikolle :facepalm:
 
Frozen, toivottavasti folliultra onnistuu!! Varmaan haluavat nyt nähdä tilanteen, kun sun kierrot on ollut.. erikoisia!
Mulla on nyt dpo 4. Rinnat on arat, mutta tulivat vasta nyt viikonloppuna aroiksi. Viimeksi oli näin heti Ovitrellen jälkeen, eikä tällein viiveellä.. muuten on ihan normi olo. Viikon päästä oon varmasti kehitellyt ison kasan oireita.. xD
 
Frozen, odottelen kuumeisesti kirjettä sieltä naisten polilta, jonne tk:n lääkäri on toivon mukaan jo laittanut lähetteen menemään :shy: Toivottavasti aika tulisi nopeasti eikä se menisi kovin pitkälle..

Lara, mulla oli joskus aiemmin nuo geleet pari kiertoa, en enää muista oliko niillä vaikutuksia mihinkään suuntaan. Nyt ostin purkin kun oli luontaistuotekaupassa tarjouksessa, toivotaan että tekisivät jotain positiivista :shy: Lisäksi taidan ainakin näin ovista edeltävällä viikolla tehdä taas maca-kaakaota sekä itselle että miehelle, se tekee kyllä varsinkin ovisaikaan naisesta tiikerin ja kai se tuohon ukkoonkin vähän vaikuttaa :grin
 
LaraS, pahoittelut tädin saapumisesta. ♡ Toisaalta tosiaan toi teidän aika sattuu sitten oikein sopivalle kiertopäivälle. :) Tsemppiä uuteen työhön!

Eltsi, joo, aika erikoisia kiertoja tosiaan tässä ollut ja toisaalta ihan hyvä mennä nimenomaan lapsettomuuteen perehtyneelle lääkärille eikä "perusgynelle". :) Eniten harmittaa/hirvittää ajelu Helsingin keskustassa noiden klinikalla käyntien takia. :D Eipä niitä oireita noilla dpo:illa vielä oikein kuulu ollakaan. Toivottavasti viikon päästä et vaan kuvittelis vaan sulla todella ois oireita hyvästä syystä! :)

Villisilmä, toivottavasti teidän aika tosiaan tulisi nopeasti! :)
 
Kiitos Frozen :) vähän jänskättää uus duuni, mutta muutoin hyvillä mielin aloittelemaan.

Hmm, se vuoto loppui kuin seinään ja vatsaankaan ei enää paljon jomottele. Kyllä nyt taas temppuilee :/ toivottavasti en herää aamulla "japaninlipun" päältä :grin
 
LaraS, onpa nyt omituista!! Toisaalta toi vois meinata, että siellä kuitenkin on jotakin... Toivottavasti on, tai toivottavasti vähintään tulee pian selkeys tilanteeseen! Hyvin siellä töissä varmasti alkaa sujua. :)
 
Toivottavasti toi Lara ois merkki vaan siitä et sielä ois papu <3 ja nyt pidän frozenille tosi paljon peukkuja et ois ovis kierto <3

Täällä sain kun sainkin miehen vielä kellistettyä ja tallettelut tehty. Joten nyt jäädään sit vaan odottelemaan alkaako se rakkauden hedelmä kasvamaan vai ei <3 todella kipeää teki ainaki tuo intiimi hetki munasarjoihin ja jomottanut aika kovaa pitkin päivää.

Lume kp17-30/33 dpo0 :)
 
Lume, hyvä että saitte sovittua asiat, ja tallettelut varmistettua! Eipä ainakaan mennyt tämä clomikierto hukkaan :happy: tsemppiä piinapäiviin, kumpa siellä nyt alkaisi rakkauden hedelmä kasvaa :)

Deb, toivottavasti pysyisi nyt allergiaoireet kurissa! Ja olispa ihanaa jos tuliskin sulle plussa tästä rennommasta kierrosta :happy:

Villisilmä, harmi että täti tuli, mutta tsemppiä tähän kiertoon, ja toivotaan kovasti että poliaika tulis pian! :)

LaraS, haamua näkyy taas, jospa se täti ei nyt tulis kumminkaan!! :happy: tsemppiä työn aloitukseen :)

Frozen, saatko siis siellä vasteultrassa sitten tietää sen progearvon, vai mitenkä?

ON: Flunssa vähän parempana jo, tälleen kotona möllöttäessä ihan ok olo. Mut ei tarvi ku käydä kaupassa, niin alkaa päässä taas jyskyttää. Huomenna aattelin käydä työpaikkalääkärillä taas, kun sieltä saa sit lähetteen korvalääkärille, niin se saa kattoo ton mun leikatun korvan että mikä siinä mättää kun on ihan tukossa. Kohtapuoliin pitäis alkaa suunnittelemaan talletteluhommiakin, mut ei kyl jotenkin huvittais yhtään :shifty:
 
Soitin polille ja - arvatenkin - sieltä oli ohje vaan odotella, mitä tapahtuu. En edes sitä hcg-arvon seurantaa saanut :dead: yöllä ei mitään vuotoja, äsken taas vv seassa vähän veristä ja sitten taas ei mitään. Aamulla samanlainen haamu testissä kuin eilen.
Tästä nyt sitten duuneja aloittelemaan. Varmaan pitäisi täysvaippa olla varalta, jos hanat aukeaa :hilarious:
 
Onneksi elisenda pöpö hellittää jo vähän. Toivottavasti pääsisitte hyvin mielin tallettelu hommiin <3

Lara onpa kurja tilanne kun ei pääse edes verikokeeseen. Mutta toivotaan että kaikki piina on sen arvoista ja siellä kasvaa pieni <3

Omaa napaa sen verran että ilmeisesti viime yönä ollut ovis koska polttelu ja vihlonta munasarjoihin loppui yön aikana. Mutta tuttuakin tutummat jälkikivut on täällä. Koskee kävellessä ja jos tekee nopeita liikkeitä alamahaan ja munasarjaan jossa se johtofolli oli. Toivottavasti ei kestä kauaa ja olis sen arvoista.

Lume kp18-30/33 dpo1
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Nyt törkeästi vaan omanapailen, pahoittelut :shy:
Me päästään keskiviikkona ensimmäiseen inseminaatioon! :p Tää tuntuu ihan lottovoitolta. Vasemmalla 17mm folli (ja pari 9-12mm, eivät luultavasti ehdi mukaan) limakalvo reilu 8mm ja oikeeta munasarjaa ei ehkä enää tarvi mainitakkaa. Polilla laitetaan inssin yhteydessä Pregnyl ja lueskelinkin jo aiemmin, että Oysissa on saatu hyviä tuloksia tuolla käytännöllä. Oon ihan hirmu innoissani, tirautin itkutki hoitajalle ku lääkärin luota lähdin :joyful:

Kp10/23-28
 
Takaisin
Top