Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Lume, ootko tikuttanu 1 vai 2 kertaa päivässä?

LaraS, höh, mutta joo tosiaan kemiallinenkin antaa toivoa! :) Ja ehkä just pelkästään kilppariarvojen korjaantuminen riittää. Joko simppatulokset tuli? On kyllä kiva, kun tietää pääsevänsä eteenpäin. :)
 
Vähän sillein miten sattuu. Mut eilen 2 kertaa ja tänään myös 2 kertaa. :/ nyt alkoi sit juilimaan hieman vasemmalle jossa oli se 5mm folli sillo kp12. Aion kyl vielä huomenna kuitenki tikuttaa ja varmaan sunnuntaina myös. Mut oon aika varma et oikee puoli irtosi jo koska eilen illalla oli tosi kovia kipuja siellä ja kierron limaisin päivä kun tänään sit oikean puolen kivut täysin hävinneet. Mut katsotaan...

Lume kp15
 
Hui, kuinka tänne taas sataa viestejä!

Lara, pahoittelut negasta! Onneks teillä on kuitenkin pian ensikäynti niin hommat pyörähtää kunnolla käyntiin :)

Kissankulta, kiva kuulla sustakin! Tsemppiä kevätväsymykseen. Onneksi tuo aurinko kuitenkin paistaa, niin toivottavasti siitä saat energiaa :)

Frozen, oletko koskaan käyttänyt primoluttia? Mulla terolut ei toiminut yhtään, mutta primolut on ollut hyvä. Vähän vahempi kuin terot.

Lume, mulla ei oo ikinä ees puhuttu mtn 5 mm folleista. Mulla 6-8 mm folleja on aina useita, eikä ne kehity johtofolleiksi. Mulle on sanottu, että vasta yli 12 mm folli/follit voivat kasvaa johotofolliksi/-folleiksi ja aiheuttaa ovulaation. Et pienempiä ei lasketa. Et en usko, et tuo 5 mm folli lähtee kehittymään, kun sulla oli toisella puolella selkeä johtofolli.

Eltsi dpo 3, tänään on aloitettu luget. Nyt vaan saisi aika vaan kulua nopsaa..
 
Lume, eiköhän se siis tosiaan irronnut jo noista kivuista päätellen. :) Ja samaa mieltä kuin Eltsi tuosta 5 mm rakkulasta, mulla on myös lukuisia sellaisia, mutta ne eivät kehity johtofolleiksi etenkin kun siellä oli yksi selvästi isompi. Nyt vaan piinailemaan. :)

Eltsi, ei oo kokeiltu Primolutia, täytyy kysyä, oisko siitä tulevaisuudessa apua. :) (Kirjotan loppuun, miksei sitä nyt varmaan tarvii.) Joo nyt vaan nopeasti aika eteenpäin niin pääset testailemaan! Olkoon siellä nyt kyytiläinen tai kaks matkassa!! :)

ON: Ilmeisesti kp1!! :) Äsken tuli pyyhkiessä verta, ja uskon sen voimistuvan kunnon vuodoksi kipujenkin perusteella. Tästä ei siis todellakaan tarvitse olla pahoillaan vaan päinvastoin, pääsee uuteen yritykseen, kun niitä ei tää kroppa turhan usein tarjoile (jos täti nyt todella tulee niin edellinen kierto oli 41 päivää). :)
 
Lume, eiköhän se siis tosiaan irronnut jo noista kivuista päätellen. :) Ja samaa mieltä kuin Eltsi tuosta 5 mm rakkulasta, mulla on myös lukuisia sellaisia, mutta ne eivät kehity johtofolleiksi etenkin kun siellä oli yksi selvästi isompi. Nyt vaan piinailemaan. :)

Eltsi, ei oo kokeiltu Primolutia, täytyy kysyä, oisko siitä tulevaisuudessa apua. :) (Kirjotan loppuun, miksei sitä nyt varmaan tarvii.) Joo nyt vaan nopeasti aika eteenpäin niin pääset testailemaan! Olkoon siellä nyt kyytiläinen tai kaks matkassa!! :)

ON: Ilmeisesti kp1!! :) Äsken tuli pyyhkiessä verta, ja uskon sen voimistuvan kunnon vuodoksi kipujenkin perusteella. Tästä ei siis todellakaan tarvitse olla pahoillaan vaan päinvastoin, pääsee uuteen yritykseen, kun niitä ei tää kroppa turhan usein tarjoile (jos täti nyt todella tulee niin edellinen kierto oli 41 päivää). :)

Totta muuten :) tuskin se mihkään kehittyy että irtosi myös :D :) kai tässä pitää sit laskea et tänään dpo1-2? Aion kyllä varmoiksi tikuttaa vielä tänään ja huomenna. Mitenhän lienee käy kun talleteltiin kp11, kp12 , ja kp14.... :S jos ovis oli eilen tai kp14 ni taas jäi päivä ennen ovista hyödyntämättä :/ tuskin tärppikierto kun meni vähän vilauksessa ovis ellei sit jostain kumman syystä pompsahda tikkuun tänään.
 
Lume, hyviltä vaikuttaa tallettelut; en usko, että jää siitä kiinni, kun simpat kuitenkin elää vähintään pari päivää siellä. :) Menetkö progetestiin varmistamaan, että ovis tapahtui? :)
 
Lume, hyviltä vaikuttaa tallettelut; en usko, että jää siitä kiinni, kun simpat kuitenkin elää vähintään pari päivää siellä. :) Menetkö progetestiin varmistamaan, että ovis tapahtui? :)

Toivotaan että se riittää. Vähä epävarma olo kyllä nyt. Joo ens perjantaina on verikoe :) sitä saakin sit odotella kun maanantai tais olla pyhä ellen väärin muista :)
 
Lume, joo hyvä että progekokeella varmistetaan, etenkin jos et selvää ovisplussaa tikkuun saa. :) Tosiaan sen tuloksen odottelu on inhottavaa, ainakin Huslabissa kuulemma niitä kokeita tehdään vain kerran viikossa, ja sitten vielä kestää, kun se tulos tulee postissa. Toki jos lääkäri soittaa ne aiemmin niin sitten ei tarvii odotella niin kauaa. :) Mä kävin 13.4. Huslabissa, vaikka siis yksityisellä hoidoissa oonkin, ja tulos tulee postissa sit kai ens viikolla. Jännä nähdä, oliko mulla oikea ovis, kun vuoto alko nyt sit 17 päivää ovisplussan jälkeen eli suht myöhään...
 
Frozen, hienoa! ;) Onnittelut kp1! xD kai sitä meillä pco-potilailla voi jopa onnitella, et kuukautiset tulee ilman keltarauhashormonia! Mitäs tässä kierrossa sulla tapahtuu?
 
Lume, kyllä noi tallettelut riittää, siittiöt elää naisen elimistössä muutamasta tunnista muutamaan päivään :)

Frozen, sunhan kierto meni hyvin! Otitko ollenkaan lugeja nyt loppukierrosta?

LaraS, harmi että tulikin vaan negoja, olin täällä jo ihan innoissani sun haamulaisesta :p mutta jotain yritti tapahtua!

ON: Tein hetken päähänpistosta kierron ekan raskaustestin (kp28, dpo10) ja omaan silmään näytti negaa/korkeintaan viivanpaikkaa. En usko että on tärpänny, tilasin kuitenki muutaman mamin puikkotestin, tulee varmaan tiistaina :) nyt oli saatavilla ainoostaan noita kämäsiä one stepin "herkkiä" liuskoja :shy:

Dep kp28/33-34, dpo10
 

Liitteet

  • IMG_20170422_123232.jpg
    IMG_20170422_123232.jpg
    614.6 KB · Katsottu: 108
Lume, mä luulen että se on vaan viivanpaikka. Mun viivalasit on huonontunu niin paljon että täytyy olla oikeesti selkee punanen viiva ennen ku uskon olevani raskaana :hilarious:
 
Eltsi, kiitos onnitteluista, todellakin on juhlan paikka PCOS-potilaan menkkojen alku ilman keltarauhashormonia! ;) Tässä kierrossa Letroja kokeillaan uudelleen, kun viime kierrossa söin niitä vähän väärään aikaan puuttuvien menkkojen takia, jotka sit kuitenkin alkoi.

Deb, joo, oon tyytyväinen, ettei edellinen kierto venyny ton enempää (41 vrk), vaikka olishan edes suht säännöllinen kierto ihan huippua..! En oo koskaan käyttäny Lugeja, en siis nytkään. :) Ihan kuin minäkin olisin näkevinäni jotakin tossa sun testissä. Uutta kehiin vain pian! :)

Lume, siltä tosiaan nyt vaikuttaa, että ovis onkin vasta tuloillaan. Jatka testaamista vain. :)

ON: Kyllä nää varmasti on menkat, eli jee kp1 nyt ja huomenna Letroja naamaan!! :) Varmaan tuntuu teistä joistakuista oudolta, mutta tosiaan minä en voi samaistua siihen, että haaveet kaatuu joka kuukausi tädin mukana, kun sellaista herkkua ei tänne suoda. Ilmeisesti yli vuoden yritykseen ei oo mahtunu yhtään ovista (varmistunee ens viikolla), ja siitä syystä kun kp1 joskus suvaitsee saapua, se tarkoittaa aina sitä, että kyseisessä kierrossa vois EHKÄ se ovis vaikka tullakin. :)
 
Onnea frozen uudesta kierrosta <3 toivottavasti ovis tulisi vihdoin kylään!

ON sen verran et tämä
Päivä mennyt tapellessa siis aivan kokonaan. Sovittiin jo päivällä mut illasta alkoi uudestaan. Ja mistähän muusta kuin seksin harrastamisesta hoitojen aikana. Musta tuntuu et kaikki on aivan turhaa. Mies väittää et haluaa tätä samalla tavalla mut sit makkarissa ei sillon tapahdu mitään kun pitäis ja siitä saadaan nähtävästi monta sotaa samanpäivän aikana aikaiseksi. Oon itkeny silmät päästä tänään. Mua niin turhauttaa et ovis tulossa sit vissii kuitenkin varmaan huomenna ja tänään jää seksi väliin ja koko kierto menee hukkaan jo sen takia. Jos tää koko 5kk on Tällästä ennen inssejä en tiedä miten jaksan.
 
Lume, voi ei! ♡ Toi tuntuu olevan valitettavasti suhteellisen yleistä, ettei mies tajua, että seksiä on oltava tiettyinä päivinä, jotta jotain mahdollisuuksia on. :( Ja usein kun nainen on joutunu syömään/pistämään erilaisia lääkkeitä sekä ravaamaan lääkärissä, niin onhan se aivan p*****stä, jos mies on sitten haluton tekemään osansa, joka ei mielestäni kuitenkaan oo läheskään yhtä paha kuin naisen ponnistelut lääkärikäynteineen ja lääkkeineen. (Anteeksi, ei ole tarkoitus loukata sellaisia pareja, joilla syy on miehen simpoissa, koska sittenhän tää ei pidä paikkaansa.) Toivottavasti miehesi tajuais, miten ikävää hänen käytöksensä nyt on ja ymmärtäisi sen, että talletteluja ois nyt hyvä tehdä, jotta ei jää siitä kiinni..! Tsemppiä sinne! ♡
 
Kissankulta, hyvä että pääset psyk. hoitajalle juttelemaan! Toi on kyllä harmi että lääkärit yms vaihtelee aina, mutta eipä sille vissiin mitään mahda :sad001 toivottavasti ei olis vasteultra liian myöhään!

LaraS, pahoittelut negasta :sad001 mukavaa kuitenkin että teilläkin on tutkimukset tulossa, toivottavasti olis kaikista hyvät tulokset ja se pysyvä plussa tulis pian :happy:

Frozen, jee kp1!! :happy: ja eihän toi kierto nyt mikää super megapitkä ollutkaan! Voisko ovuloimaton kierto olla edes noin lyhyt? Tuntuu että ne venyy johonki tyyliin sataan päivään monella. Kiva että pääset nyt kokeileen letroja oikeilla päivillä :)

Lume, voi ei, meilläkin on ollut riitoja tosta samasta asiasta :sad001 se on kyllä niin turhauttavaa, etenkin kun sä vielä syöt kalliita lääkkeitä, ja mies ei sitten hoida omaa osuuttaan.. toivottavasti saatte juteltua asiat vielä selviksi :Heartred mä oon tehnyt niin, että en ole enää puhunut kierron vaiheesta mitään, joskus oon saattanut sanoa esim että huomenna pitäis harrastella, sit mies on joskus sillon onnistunut innostumaan, joskus ei. Tuo on vaan niin vaikeeta, tavallaan ymmärrän et miehellä voi olla suorituspaineita, mut toisaalta, se on vaan seksiä..

ON: Istuin tänään koko päivän päivystyksessä. En pystynyt mennä vieläkään töihin, kun tää flunssa ei vaan parane :schocked028 ei ollut mitään tulehduksia näkyvissä, tuntuu vaan painetta ja keuhkoihin ja sydämeen ottaa vähänenki rasitus. Ja mielikin on vaipunut synkkyyteen :blackalien:
 
Ihanaa kun täällä ymmärretään <3 kun onhan tämä asia aika moni piippuinen ja kyllä mä ymmärrän tavallaan sen paineen joka miehellä on siinä omassa roolissa mutta mä en ymmärrä miksi siitä pitää riidellä, kun tavallaan ollaan samassa veneessä. Ilmeisesti jos osaan lukea rivien välistä hän pelkää mun pettymystä aina kuun lopussa. Ja häntä
Ärsyttää ovis testien teko ja semmonen nyt pitää harrastaminen. Ajattelin että ensi kierrossa en kerro hänelle mistään kierron vaiheista ainakaan samalla tavalla kun tässä kierrossa. Kyllähän me saatiin sit harrastettua mutta eipä se ilmeisesti hänelle
Mieluisaa ollut joka tuntu musta taas todella pahalle kun en halua et se on vaan seksiä. On tää henkisesti niin raskasta välillä. Varsinkin kun pitkä yritys takana ja nyt kun eka hoitokierto taas moneen vuoteen on molemmilla varmasti odotukset korkealla. Mun miehellähän on kaksi lasta jotka tuli aika helposti joten jotenkin hän ei ymmärrä nyt tätä meidän tilannetta ja sitä että se ei mene samalla tavalla. Vaikka hieman silmät auenneet parin vuoden takaa. Toivotaan et jos huomenna on O+ tää kerta riittää koska voi olla että ei huomenna onnistu myöskään, ja miten siellä sit nestettä
Riittää. Kamalaa jos seksi elämä
Menee tähän ja parisuhde vaikenee. Mä vaan toivon sitä
Pikaista plussaa että tää kamala mörkö poistuisi meidän elämästä.

Anteeks tulipa pitkä viesti. Tää palsta on mulle niin tärkeä ja olette todella ihania <3

Elisenda toivottavasti sun olo paranee pian <3 ja toisaalta hyvä ettei löytynyt mitään vakavampaa pöpöä.

Lara tosi paljon pahoitteluita negasta <3 :( olin aivan varma et plussaat pysyvästi . Mut sit kamalasti vaan onnea hoitoihin ja toivon että saisitte pysyvän plussan <3
 
Elisenda, kyllä ovuloimaton kierto voi olla näinkin lyhyt, koska jos limakalvo on tarpeeks paksu, se voi alkaa poistua ilman että ovista on tapahtunu. Sillon reilu 2 vko sitten ultrassa lääkäri sanoi, että limakalvo on niin paksu, että vuoto voi hyvinkin alkaa jo senkin takia suht pian. No, ens viikon progetuloksen jälkeen tiedän, oliko ovista vai ei. :) Voi hitsi kun sulla on nyt sitkeä tauti! :( Käsittääkseni aika paljon pitkäkestoisia virustauteja liikkeellä, ehkä toi on sellasta. Nyt vaan paljon lepoa, parane pian ja toivottavasti mielikin piristyy! ♡

Lume, tottakai, tänne vaan kaikki vuodatukset, sitä varten me täällä ollaan. ♡ Tää lapsettomuus on kyllä sellanen mörkö joka stressaa ja aiheuttaa myös parisuhteelle koettelemuksia. Varmasti just toi, että miehesi aiemmat lapset ovat tulleet helpolla, saa hänet kuvittelemaan, että se menis aina niin. Ja joo tavallaan ymmärrän, että miehiä ärsyttää naisen jatkuva kiertopäivien ja omien olojen kyttäily (meilläkin miehellä menny monta kertaa hermo), mutta ainakaan meidän tapauksessa "älä stressaa, kyllä sä sitten raskaaks tuut" -neuvo ei saa mun munasolua kypsymään ja irtoomaan. Hyvä, että saitte kuitenkin talleteltua! :)
 
Takaisin
Top