Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
LaraS, harmi ettet päässyt verikokeeseen, ei auta sitten muu kuin odottaa :sorry:

Lume, harmi että jälkikivut jäi, mutta jospa ei vallan yltyis ja pärjäisit niiden kanssa!

Triana, jee kivaa että inssi onnistuu!! :happy: ja onneksi saat pregnylin myös! Voi kumpa yks inssi riittäis :Heartred

Deb, mä näen jotain kun tarkkaan tihrustan :pompus: vahvistumisia viivan alulle :Heartred

ON: Alkaa jo mökkihöperyys vaivata, päivät menneet ihan sumussa.. Ja huomenna on jo se ensikäynti!! :happy: Oon ihan innossaan menossa sinne, mut samalla pelkään pettymystä. Jännäääää :nailbiting:
 
Elisenda, harmi että tauti on noin sitkeä. :( Toivottavasti menis nyt pian ohi! Mutta huimaa, että huomenna jo ensikäynti! Kerro sitten, miten meni. :) Mä saan progetuloksen postissa jossain vaiheessa. Ajattelin, että tänään ois jo voinu tulla, mutta ei...

Triana, siis aivan mahtavaa!! :) ♡

LaraS, no voi hitsi, ettei tullu muuta ohjetta. Ei siis auta muu kuin odotella. Miten meni eka työpäivä? :)

Deb, sori, mutta nyt mäkään en kyllä näe tuossa mitään. Mutta luonnossa erottuu varmasti paremmin. :)

Lume, toivottavasti nuo kivut on sen arvoisia. ♡

ON: Kp3, Letroja syöty nyt 1,5 päivää, lievää päänsärkyä on (tosin voi johtua myös niskajumista). Sain varattua ilta-ajan klinikalle folliultraan 2.5. :) Oon niin ilonen, ettei mun tarvii järkkäillä sijaisia ja ottaa palkatonta, niin ei tule ihan niin kalliiksi tuo käynti edes. :) Lisäksi uskoisin, ettei tuohon aikaan ole enää hirmuiset ruuhkatkaan (yks ikävimmistä jutuista tuolla klinikalla käymisessä mulle on siis yksin Helsingin keskustassa ajaminen ja parkkeeraaminen :D).
 
Kuulumisia oli kyselty:) oon kyllä käynyt lukemassa, mutta kiireiltä on kirjoittelu jäänyt vähemmälle. On tosi kiva kun tää on aktiivinen ketju ja aina on paljon uusia viestejä, mut sit välillä meen jo ihan sekaisin mitä kenellekin piti kommentoida enkä oo viittinyt sit vaan omista jutuista pelkästään kirjoittaa..

Mutta nyt siis kuitenkin omia kuulumisia:shy: ivf kierto meneillään. Muutama (3?) viikko sitten pistin sellaisen pitkävaikutteisen jarrupiikin. Alkuun ei mitään oireita mutta nyt öisin herään siihen että on tosi kuuma ja välillä oon ihan hikinen. Mutta ei mitään sellasta mitä ei kestäis. Eikä sille toisaalta vois mitään tehdäkään kun piikki on kerran pistettyo_O ja alakerta on kuiva ku sahara, viikonloppuna pupuiltiin ja liukkaria kului kyllä litra kerralla:grin lauantaina alkoi kasvattelupiikit, niitä pistän kerran päivässä. Niistä ainakin viimeksi tuli kovat halut eikä kyllä ollu kuivaa, vähän kuin olis ovis monta päivää putkeen:wink punktio on suunnitletu sille viikolle kun on vappupäivä maanantaina eli ei enää kovin pitkä aika. Seuraava ultrakontrolli on torstaina. Jotenkin mulla on sellanen olo että ei tää varmaan taaskaan onnistu, en oikein tiedä miks nyt oon niin pessimisti, ehkä se on vaan joku suojamekanismi pettymyksen varalta. Kun ennen hoidon aloitusta olin valmis heti vaan uuteen ivf kiertoon kun vaan mahdollista!

Bambi, kp en tiedä kun hormonipiikit on pistäny kaiken sekaisin eikä kp:lla ole väliä:)
 
Triana, tosi hyviä uutisia! Toivottavasti inssi tuottais tulosta <3

Eltsi, kuvassa näkyy vähän huonommin kun livenä, mutta haalee viiva siinä oli kun olikin :nailbiting:
Yrityksetön kierto tosiaan :hilarious:

Lume, nyt on ainaki siellä talleteltu ja varmisteltu, pidän peukkuja että tärppäis!

LaraS, mä jännään täällä miten sulla nyt menee :) pidän peukkuja pikkusen puolesta!

Elisenda, hyvä että alkaa flunssa helpottaa! Toivottavasti nyt menis ohi niin pääsisitte tallettelee, ja muutenkin että ois parempi olo :)

ON: mua rupes jännittää vähän kun testi heittikin mulle haamun, että vahvistuuko vai ei vai mitä tapahtuu :nailbiting: en uskonu että ois minkäänlaisia tsäänssejä.. en uskalla vielä reagoida asiaan mitenkään, mutta kävin ostaa vielä pc:itä kaappiin :hilarious:
 
Bambi, kiva kuulla sinusta, pitikin kysyä kuulumisias tässä yks päivä mutta unohtui. Joo, toi pessimismi on varmasti suojautumiskeino, sitä tulee itsekin harjoitettua... Voi kunpa tää toka kerta teillä nyt kuitenkin tois sen toivotun tuloksen, ettei tarttis enää jatkaa, kyllä toi IVF on kaikkine käynteineen ja sivuoireineen sellanen prosessi että sais jo riittää! :) Paljon tsemppiä ja tule kirjoittamaan, kun ehdit! ♡

Deb, mahtavaa, jos luonnossa näkyy kunnon haamu! :) Lisää testejä vaan kehiin siis! :)
 
Triana oi, mahtavaa! Kunpa tulisi sitten odotettu tuloskin :happy:

Elisenda jänskää!! :nailbiting: :nailbiting: tuu sitten kertoo, mitä siellä oli :happy: meillä on siis ens torstaina eka käynti, et perässä tullaan! :)
Kävitkö muuten työterveyslääkärillä? Onko korvan tilanne korjaantunut?

Frozen kiva, että sait ilta-ajan :happy: ehkäpä ne letrot siellä tekee taikojaan, kun päätä jomoilee. Toivottavasti nyt tulee muheva vaste!
Niin ja kiitos kysymästä, työpäivä meni mukavasti (eka viikko perehdytystä) :) luulen, että tuun viihtymään ihan mukavasti.

Deb apua, jotain siinä kurkkaa! ihanaa:nailbiting: piinailutulosta toivon! :happy:

Lume nyt vaan piinailua ja toivottavasti tulee muhevat tuplaviivat parin viikon kuluttua :happy:

Bambi enää reilu viikko siis? Jännittää sun puolesta! Toivottavasti nyt tulee se ihana tulos :love017
 
Frozen, ompa hyvä että sait ilta-ajan folliultraan :happy: joo ei oo hesassa ajaminen mitää herkkua, etenkää ruuhkassa!

Bambi, kiva kuulla susta ja punktiohan on ihan kohta :happy: toivotaan että kaikki menee hyvin :Heartred

LaraS, joo tuun kertoon sitte :) ei oo teilläkää enää pitkä aika ensikäyntiin! Kävin siellä työterveyslääkärillä, mutta ei laittanut korvalääkärille lähetettä :sad001 lisää saikkua vain, ja meen käymään taas uudelleen jos ei ala parantua.. korva kyllä aukes ku niistin niin antaumuksella, jospahan ei mennyt rikki kuitenkaan :grin
 
Frozen, hienoa, et sait sopivan ultra-ajan! Hyvin se ajaminen sinne sujuu :)

Bambi, tsemppiä pistelyyn! Hienoa, et oot taas tositoimiin päässyt :)

Deb, joo kameralla voi olla vaikea napata haamuja kiinni! Vahvistumisia!

Elisenda, tsemppiä huomiselle!
 
Triana, mahtava juttu, että pääsette viimein inssiin! Hurjan jännää! Toivottavasti tulos olisi mitä parhain :happy:

Elisendalla tänään ensikäynti, tsemppiä ja tulehan kertomaan kuulumiset!

LaraS, sulla myös jo tällä viikolla käynti, hienoa! Harmi tuo, ettet saanut sitä hcg:n tarkistusta, vaan joudut vaan odottelemaan selvyyttä asiaan. Onko sitä vuotoa enää näkynyt? Ja onnea myös uuteen työhön! :cat:

Frozen, toivottavasti letrot nyt saa aikaan sulle vastetta! Meillä onkin vasteultra samana päivänä sitten :) kiva, että sait järjestymään ilta-ajan.

Bambi olipa kiva kuulla sinusta! Teillä jo hoitokierto pitkällä, ensi viikolla jo punktioon!! :) toivon niin, että tämä ois se teidän kierto! Käyhän laittamassa sit ainaki ne punktiokuulumiset tänne.

Deb, minäkään en kuvasta erottanut, mutta toivottavasti haamulainen vahvistuu ja seuraavasta testistä sen näkeekin jo kaikki!

ON, kp6, neljäs letropäivä. Oon ottanut nyt taas iltaisin nuo letrot ja ei oo ollut pahasti mitään oireita. Sain sopivasti jonkun flunssan poikasen nyt, liekö oon palelluttanut itseni ulkoillessa, toivon vaan ettei vapun aikaan ois enää riesana, niin ei ovista ja talletteluja häiritsisi.
 
Kissankulta Tulisipa nyt hyvät follit letroilla! :) iltaisi tosiaan hyvä ottaa hormonilääkkeet, niin on vähemmän oireita. Toiminut mullakin terolutien kanssa, vaikkei niistä kovin paljon muutenkaan tullut (ja onhan ne vissiin verraten miedotkin). Harmi, että sussa nyt lenssua :/ toivottavasti tosiaan menee ohi pikaiseen!
Meillä ens viikolla on se käynti eli vielä yli viikko odoteltavaa. Hyvin niukkaa vuotoa on, kuten viime "menkatkin", niin pitänee laskea eilinen kp1. Kuvittelin kyllä, että kemiallisen (kaipa tää oli) jälkeen olis runsaampi vuoto :eek: Vatsajomot on ainakin eri tuntuiset ja tuntuu pistävänä kohdun seudussa sekä myös vaihtelevasti molemmissa munasarjoissa. Kipulääkkeittä hyvin kuitenkin pärjännyt, toisin kuin normi menkkakivuissa o_O
 
LaraS, olenpa hyvin sisäistänyt lukemani, ensi viikolla tosiaan eikä tällä... :facepalm: no mut pian kumminkin! Ärsyttävää jos vuoto niukkaa ja siksikin epäselvää. Oisin kyllä itsekin kuvitellut, että jos jotain yritti tapahtua, olis enempi vuotoa...
 
Täällä mielenkiinnolla odottelen Elisendan kuulumisia ensikäynniltä :rolleyes:

Frozen onpa tosi hyvä että sulle järjesty ilta-aika ultraa varten niin ei tarvi stressata töiden ja päivällä keskustassa ajamisen kans :) Toivotaan että sullakin alkais nyt munasarjoissa tapahtumaan! :Heartred Mulla oli nyt ehkä lievemmät oireet letroista ku kahdella aiemmalla kerralla, vaikka tulos oli nyt parempi :grin Mutta tuota päänsärkyä oli siis nytkin ja hieman huonovointisuutta.

Bambille hirmuisesti tsemppiä follien kasvatteluun, olkoon saalis iso ja tuottoisa! :happy: Plussatuulia puhaltelen meille molemmille ja toki kaikille muillekin.

Deb minäkään en valitettavasti nähny tuossa sun testissä mitään, mutta toivotaan että vahvistuu!

Kissankulta millon sulla olikaan seurantaultra? Kunpa sullakin ois muhkea folli siellä sitten :) Ja oliko teillä nyt OI vai IUI? En taas muista mitään ku oon niin täällä omassa onnellisuuskuplassa :grin

LaraS erikoisen kuuloset menkat sulla varsinki kun jos oli se kemiallinen, niin luulis olevan runsaampaa vuotoa :eek: Kiva kuitenki ku teillä osuu se ensikäynti nyt semmoseen kohtaan kiertoa että näkee kasvaako follit minkä verran itsekseen.

ON: Kp11/23-28, pp-1 :grin Kun eikös nyt lasketa niin, että inssipäivä eli huominen on pp0?
!ÄLLÖVAROITUS! Tänään aamulla tipahti outo limainen(?) verinen pyöreän muotoinen litteä "pala" pönttöön o_O Lueskelin sitte, että oisko voinu olla ovista edeltävä limatulppa? Mutta kuuluisiko sen olla kuitenki kirkas/väritön? :hilarious: Sen jälkeen ollukki kosteempaa, joutu ihan pikkuhousunsuojan laittaa töihin ettei pöksyt kastu. Aattelin huvikseen tehä tänään jossain vaiheessa ovistestin jos saan pidäteltyä tarpeeksi.
 
Nyt pikanen napa, aamun ekasta pissasta nega, sit tokasta piti kokeilla kans ni äää.. en tiiä tuleeko noihin mamin puikkotesteihin helposti viivanpaikkaa :o

IMG_20170425_133701.jpg
 
:)Ensikäynti käytynä :happy: eka oli th, joka katto esitiedot ja anto esitteitä, sanoi myös testien tulokset eli simpat hyvät ja amh 4.3 eli kuulema normaali. Mesosi hiukan molempien ylipainosta, mut kun ollaan jo laihduttu molemmat niin ei sen enempää. Sit oli lääkäri, ajat tunnin myöhässä mut ei haitannu meitä ku on vapaapäivä molemmilla. Haastatteli taas molempia, ja sit ultrasi mut, oikeessa munasarjassa folli 16mm ja kaikki näytti normaalilta! Seuraavaks meen kp 19-20 verikokeeseen, otetaan infektiokokeet ja progearvo. Sit ku tulee taas kp1, niin varaan aukkariin ajan, ja se tehdään kp5-10 :nailbiting: mies käy verikokeissa sekä antaan toisen simppanäytteen, josta tehdään se dna-analyysi, en nyt muista sen nimee.. täytyy käydä omakannasta kattoo tarkemmin se simppatesti, kun eivät alkaneet sitä sen enempää avaamaan.

Mut hitsin hurjaa miten nopeesti alkoi asiat edetä! :woot: Tuli sellanen tunne, että kyl mä vielä joskus oon raskaana :Heartred

Sorry pelkkä omanapa, luen ajatuksella teidän kirjoitukset kun pääsen kotiin:)
 
Lara, onko teillä missä se aika? Siis julkinen vai yksityinen?

Elisenda, jeee! Oliko puhetta sitten hoitojen jatkosta aukkarin jälkeen? Et mikä tulee avuksi? Olipa teillä paljon ajat nyöhässä!! Mä pääsin viimeksi 20 min ennen omaa aikaa sisään xD et näinkin päin voi käydä!
 
Frozenille tosian onnittelut siitä että menkat alkoi itsekseen ilman apuja! Uskon että nyt on letroistakin apua kun pääset ne aloittamaan oikeeseen aikaan:) saitko jo sen proge tuloksen?

Lara joo tosiaan ens viikolla jo punktio jos kaikki menee hyvin:nailbiting: en jotenki edes ite tajunnut kuinka pian se on kun oon vaan keskittynyt tän viikon työrupeamaan, joku reilu 50 tuntia tulee tällä viikolla työtunteja.. mut ens viikko onkin sit kevyempi:) sulla kyllä ihmeen niukkka vuoto..

Elisenda kiva kuulla että ensikäynti sujui hyvin ja kaikki tähän mennessä tutkitut jutut on kunnossa:) siitä tulee niin hyvä fiilis kun tuntee että asiat etenee! Kyllä teille se vauva vielä saadaan:wink

Deb pahoittelut mutta minä en näe vieläkään mitään, mulla kyllä aika huonot viivalasit:cool:

Kissankullalle toivon hienoa follia kasvavaksi! Ja Trianalle tsemppiä inssiin, mahtavaa että nyt pääsette! Ja Eltsille hyvät ja tuloksekkaat piinapäivät, sähän olit jo luge-pallero vaiheessa? (oi että se möhnä on kurjaa..:yuck:)
 
Kissankulta, toivottavasti ei tule jatkossakaan sivuoireita letroista :) toivotaan kovasti ettei tule paha flunssa, vaan menee pian ohi!

Triana, ompa jännä löntti mikä sulla tuli :eek: mystisiä juttuja, mistä lie irronnut.. Niin jännä päivä teillä huomenna :nailbiting::happy:

Deb, toivottavasti ei olis vaan pelkkä viivan paikka :happy:

Eltsi, seuraavalla käynnillä, eli samalla kun aukkari tehdään, niin kaikkien tulosten pohjalta suunnitellaan sit jatkoa. Kuulemma voi olla, että hoidoista päätetään jo sillon :eek: Joo ei kuulemma koskaan oo ollu noin myöhässä ajat!

Bambi, joo onneks kaikki tulokset on tähän mennessä olleet hyviä :) mut tavallaan kauhulla odotan, että missä se vika piilee.. vai selviääkökään ollenkaan. Hyvä että ei oo tarvinnut odotella punktiota, vaan aika on mennyt muissa hommissa nopeasti :happy: pidän peukkuja että kaikki menee sulla hyvin!

ON: Ei ne simppatulokset olleet siellä omakannassa :shifty: mut kai ne määrät ja liikkuvuus yms sitten oli hyvät, kerran niin sanottiin. Olis vaan ollu mukava nähdä ne luvut! Täytyy käydä kurkkimassa välillä, jos ne sinne ilmestyy..
Mikähän päivä se ovis nyt mahtais olla, kun nyt oli folli 16mm ja kp10.. Mietin sitä että meenkö sinne progekokeeseen ens to vai pe.. Koitin kysyä että kannattaako mun tikuttaa ovis nyt että meen oikeena päivänä, vaan ei kuulemma tarvi kun se lasketaan kierron mukaan..
 
Mä tuun nyt vaan oma napailemaan vaikka luinkin kaikki kuulumiset mut olen liian väsynyt että muistaisin enää mitään, tänään siis kp19-30/33 dpo2. Eli siis väsymys painaa kun ei öisin saa kaikelta munasarja ja kohtu nipistelyltä unta. Huono olokin eilisestä vaivannut. Onneksi kuitenkin jäätävät kivut loppuneet. Taitaa olla clomien afterpartyt vielä noiden nipistelyjen perusteella. Mieli ja toiveet nousee ja laskee. Yritän olla miettimättä ja käytän kahta lausetta :D pessimisti ei pety, ja uusi kuukausi on aina uusi mahdollisuus :D
 
Triana jännittävää, tsemppiä huomiseen! :nailbiting:

Elisenda ihanaa, että ekakäynti meni hyvin ja asiat alkoi todella edetä! :happy: ja mahtavaa, että tähän saakka tulokset olleet labroissa ym. hyvät :)

Eltsi julkiselle mennään. Pitää katsella myöhemmin, vaihdanko yksityiseen, jos tuntuu asiat menevän hitaasti eteen päin.

Bambi onneksi viikko menee nopeesti, kun työt siivittää päivien kulkua :)
 
Takaisin
Top