LaraS
Sanavalmis juttuseppä
Elisenda ja Frozen pahoittelut negasta
teettekö uutta testiä milloin
Triana voi vitsi noita kipuja
visiitti päivystykseen olis varmaan paikallaan, jos noita pahoja kipuja on. Näkisivät sitten, että todella koskee, ja saisit ehkä lähetteen gynelle tarkempiin tutkimuksiin. Tsemppiä kovasti!!
Vieläkös oot tehnyt r-testin poissulku mielessä?
Villisilmä kurja, jos kp1
Niksu Mites muuten on, ottivatko uutta näytettä mieheltä sitten, vai menikö kertanäytteestä diagnoosi? Oliko kiveskohju poissuljettu ja muut simppatilanteisiin vaikuttavat, mutta korjattavat seikat? Anteeksi, jos oot jo kertonut ja en muista
eikä oo pakko tietty kertoa, jos et halua.
Mut on se vaan väärin, että kaikki maksaa niin paljon
toivottavasti raha-asiat järjestyy, niin tärkeästä asiasta on kuitenkin kyse! Tsemppiä paljon 
teettekö uutta testiä milloin Triana voi vitsi noita kipuja
Vieläkös oot tehnyt r-testin poissulku mielessä?
Villisilmä kurja, jos kp1
Niksu Mites muuten on, ottivatko uutta näytettä mieheltä sitten, vai menikö kertanäytteestä diagnoosi? Oliko kiveskohju poissuljettu ja muut simppatilanteisiin vaikuttavat, mutta korjattavat seikat? Anteeksi, jos oot jo kertonut ja en muista
eikä oo pakko tietty kertoa, jos et halua.Mut on se vaan väärin, että kaikki maksaa niin paljon

ja entä jos tuun raskaaks? Nyt pitäis allergian pysyä poissa. On se kumma kun ulkona on pakkasta ja sataa lunta, niin mä teen allergiakuolemaa :banghead:
Ehkä tässä nyt aletaan olla jo vähän voiton puolella.
mulla ei noin pahana, mutta jokavuotinen riesa ja kestää suunnilleen puolet vuodesta
olikos sulla tällä viikolla tulossa taas vasteultra?
Sitten kai aletaan jo pistelemään jos ei tuu.. Tai täytyy ottaa puheeksi se endoon erikoistuneelle lääkärille pääsy, lueskelin vähän että Oysiin ois tullu tai tulossa ihan endo-poli.
mulla oli viime kesän yhdessä yrityksettömässä kierrossa tosi niukka vuoto 3pv, vaikka muuten kestää normi vuoto 5pv. Ja ihan normaalin mittainen kiertokin. Mutta luulis jos on normaali limakalvo niin vuotokaan ei kovin niukka vois olla.