Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Täältä tulee omaa napaa: ultrassa käyty. Sunnuntain tuntemukset eivät olleet harhaa! Limakalvo oli hienosti paksuuntunut, toisella puolella oli 13 mm folli ja toisella puolella oli 18 mm folli JA 12 mm folli. Huh huh! Oon vähän järkyttynyt, et mites ne nyt on noin pääsiäisenä kasvanut.. alustava suunnitelma on tänään pistää irrotuspiikki ja lauantaina alkaa luget. Tämä suunnitelma peruuntuu, jos aamun labratulos onkin yllättäen tosi suuri. Suuri estradioli arvo voisi nimittäin tarkoittaa sitä, että folleja olisi vielä enemmänkin kypsymässä. Siinä tapauksessa hoidot keskeytettäisiin. Huh huh!!
 
Frozen, täältä kohta täti joutaa eteenpäin :) joo tosi hyvä että kivut ei oo enää niin järkyttävät, ainahan sitä pelkää kuitenkin että tuleeko ne pahat kivut taas. Vaikkakin luulen edelleen, että ne oli vaan ne royal geleet jotka ne kovat kivut mulle teki.

Lume, kannattaa testailla eri ovistikkuja ja käyttää sit niitä mitkä näyttää parhaiten. Mulla ainakin rfsu näytti mitä sattuu, mut pc ollut mulle hyvä. Tsemppiä ultraan :)

Eltsi, jopas olikin nyt reilusti vastetta! Toivottavasti estradioli arvo on sopiva, niin ei tarttis hoitoa keskeyttää! Meneekö siihen arvon saamiseen kauankin?

ON: mulle tuli kunnon flunssa! Vissiin palelluin siellä risteilyllä. :shifty: no ei auta kun levätä kotona ja koittaa parantua!
 
Frozen, täältä kohta täti joutaa eteenpäin :) joo tosi hyvä että kivut ei oo enää niin järkyttävät, ainahan sitä pelkää kuitenkin että tuleeko ne pahat kivut taas. Vaikkakin luulen edelleen, että ne oli vaan ne royal geleet jotka ne kovat kivut mulle teki.

Lume, kannattaa testailla eri ovistikkuja ja käyttää sit niitä mitkä näyttää parhaiten. Mulla ainakin rfsu näytti mitä sattuu, mut pc ollut mulle hyvä. Tsemppiä ultraan :)

Eltsi, jopas olikin nyt reilusti vastetta! Toivottavasti estradioli arvo on sopiva, niin ei tarttis hoitoa keskeyttää! Meneekö siihen arvon saamiseen kauankin?

ON: mulle tuli kunnon flunssa! Vissiin palelluin siellä risteilyllä. :shifty: no ei auta kun levätä kotona ja koittaa parantua!

Mä eilen tossa jo mietin et ens kierrolla pitää tilata niitä mitä käytin viime kierrossa kun oli todella hyviä. Nää on aika surkeita mitä nyt käytössä. :) mut toivotaan että ensi kiertoa tietysti ei edes tulisi :D
 
No niin ultrasta tultu :) vasemmalla yksi 5mm folli ja Oikealla yksi 15mm folli. Lääkäri oli sitä mieltä että 2-3 päivää niin ovis tapahtuisi. Ja mieluiten saisi olla kp14 paikkeilla. Kyseli onko ollut kipuja tai oireita ja sanoin että kuumat aallot vaivaa johon vaan tokasi että hyvä sit tiedetään et ne auttaa. Tän kuun 28 päivä pitää mennä verikokeeseen josta katsotaan sit keltarauhas hormoni arvo ja tiedetään sit oliko ovista vai ei tarkemmin. Samalla ihmetteli kun 2014 vuonna mun arvo oli 99 ja kysy et olinko sillon raskaana kun yleensä arvo niin iso silloin. No en ollu mut oisko voinu sit olla kemiallista silloin ?? Kysyin sitten miten vaikea tää meidän tilanne on ja oli sitä mieltä että kyllä meille vauva saadaan ja todennäköisesti ilman koeputki hedelmöitystä. Nyt mennään clomeilla elokuuhun asti jos arvot hyvät kokeissa :) ja sit vasta ajatellaan inssiä.
 
Lume, jee :happy: onneks oli vastetta, ja toivotaan vielä että keltarauhashormoniarvo olis hyvä :) ihan mahtavaa että teidän ennuste on noin hyvä! :happy:
 
Lume, jee :happy: onneks oli vastetta, ja toivotaan vielä että keltarauhashormoniarvo olis hyvä :) ihan mahtavaa että teidän ennuste on noin hyvä! :happy:

Kiitos <3 olin kanssa todella onnellinen kun vastetta tosiaan on tullut noista clomeista ja mun pcos ei tällä hetkellä näyttäisi kamalan pahalta kun kuitenkin oletettavasti ovis tapahtuu mut sen tietää varmimmin sit kahden viikon päästä :) lääkäri oli ainakin tosi positiivinen ja sano et ennusteen pitäisi olla hyvä :) <3
 
Eltsi jee, toivottavasti nyt se estradioli ois kans kohdillaan! :happy:

Elisenda paranemisia! Mikä päivä teillä nyt olikaa se ensikäynti? Tuu sit heti kertoo kuulumiset :p

Lume onpa tosi hyvän kokonen folli, ahkerasti vaan talletteluja nyt sitten :wink Mikä kp sulla olikaa tänään?

ON: Kp4/23-28. Päätin nyt kokeilla ottaa letrot illalla aamun sijasta, eikä ainakaan vielä eilisen jälkeen oo ilmaantunu mitään oireita. Vuotoki alkaa olla jo melko olematonta, mutta veikkaan että tiputtelu jatkuu taas vähintään viikon niinku aina. Ultraa en saanu vielä varattua ku aamupäivän olin semmosessa paikassa ettei voinu soitella, huomenna alan pommittaa joka paikkaan heti ku herään että jonku ajan saa :grin Pelottaa vaan ihan hirveesti että tääki kierto menee hukkaan.
 
Elisenda noniin sehän on ihan kohta :) Ultra pitäis saada kp10-12, ne onneksi on ma-ke eli kerranki sattu hyvin, yleensä on osunu viikonlopulle ne parhaat päivät. Joo ois kyllä kiva jos ei tarvis kauheista sivuvaikutuksista kärsiä, mutta sitte mietityttää että toimiiko lääkkeet jos ei tuu mitäön oireita :grin
 
Eltsi jee, toivottavasti nyt se estradioli ois kans kohdillaan! :happy:

Elisenda paranemisia! Mikä päivä teillä nyt olikaa se ensikäynti? Tuu sit heti kertoo kuulumiset :p

Lume onpa tosi hyvän kokonen folli, ahkerasti vaan talletteluja nyt sitten :wink Mikä kp sulla olikaa tänään?

ON: Kp4/23-28. Päätin nyt kokeilla ottaa letrot illalla aamun sijasta, eikä ainakaan vielä eilisen jälkeen oo ilmaantunu mitään oireita. Vuotoki alkaa olla jo melko olematonta, mutta veikkaan että tiputtelu jatkuu taas vähintään viikon niinku aina. Ultraa en saanu vielä varattua ku aamupäivän olin semmosessa paikassa ettei voinu soitella, huomenna alan pommittaa joka paikkaan heti ku herään että jonku ajan saa :grin Pelottaa vaan ihan hirveesti että tääki kierto menee hukkaan.

Mulla on tänään kp12 :) alotettiin la tallettelut , sit su oli väliä ja eilen ja tänään talleteltiin myös. Nyt ajattelin että huomisen voisi jättää väliin jos ei o+ paukahda :) jotenkin epäilen et en saa ees koko plussaa näillä testeillä kun tuntuvat olevan jotenki tosi nihkeitä näyttämään mitään. Mut toivotaan parasta <3
 
Lume hienot kuulumiset sieltä :) jes!
saitko palautetta siitä, ettei "y-kieltoa" ollu noudatettu?

En itseasiassa edes sanonut siitä ja sekään ei kysellyt mitään, sanoi vaan et sitten oviksen aikaan pitäisi olla mahd paljon siittiöitä liikkeellä. Eli taisi itsekin unohtaa että on antanut edes sellaista kieltoa. :P
 
Apua, tässä vissiin on viivan alku :eek::eek: jos vaan ei oo susitesti :sorry:
(Tämä testi siis ei aiemmin oo näyttänyt mitään)
 

Liitteet

  • IMG.dpo_unknown.jpg
    IMG.dpo_unknown.jpg
    406.3 KB · Katsottu: 121
  • IMG_dpo_unknown_nega.jpg
    IMG_dpo_unknown_nega.jpg
    450.3 KB · Katsottu: 126
LaraS, upeaa, selvä hailura näkyy tuossa testissä!! :) Mikä dpo sulla on, mitä luulet? Nyt vaan vahvistumista viivalle! ♡ Eikö sulla ollu pahoinvointiakin tässä? Sopii kuvaan!! :)

Eltsi, hienoa, että nyt on tullu vastetta, kuten itsekin oireiden perusteella epäilit! :) Mikä se estradioliarvo oli? Toivottavasti pääsit/pääset pistämään irrotuspiikin! :)

Lume, upeita kuulumisia sinullakin! :) Pistätkö irrotuspiikkiä?

Elisenda, lepoa ja paranemisia! :)

Triana, toivottavasti ei mene kierto hukkaan, se on niiiin syvältä! Hienoa, että ovis ajoittuu kerrankin arkeen. :) Toivottavasti ehdit huomenna soittamaan. :)

ON: Kp38, dpo12 (?). Sorruin aamulla kuitenkin taas testaamaan, vaikka olin ajatellu odottavani torstaihin, ja negahan se tietty oli. Jos vaikka toi vauhdittais tädin tuloa... Tänään pariin otteeseen vähän menkkamaista juilintaa tuntuikin, tosin mulla on taas kerran virtsatietulehdus, ja maha on senkin takia kipeä, eli ei välttämättä oo menkkajomoja.
 
Frozen ei tartte irrotuspiikkiä onneksi :) ainakin 2014 vuoden verikokeiden perusteella on irronnut ihan ilman apuja. Ja se katsotaan nyt uudestaan vielä tolla verikokeella että vieläkin niin tapahtuu :) tänään oikean puolen munis ollu vähän kipeämpi jo joten ehkäpä sieltä se ovis saapuu, kamalan huono olokin on ollut aamusta asti eli kuvotus sopisi tohon ovis oireiden piiriin myös mitä kaksi viimeistä kiertoa on ollut silloin :)
 
LaraS vau!!! Onko sulla vielä testejä? Aamulla viimestään teet lisää ja heti kuvaa tänne!! :happy: Kunpa alkais vahvistumaan :Heartred

Frozen pahoittelut negasta :sad001 Aina se vetää mielen matalaksi. Toivotaan että ens kierrossa alkaa tapahtumaan!
 
Frozen kurja nega ja vti :sad001 jospa siellä vielä jotain muutakin tapahtuisi :smiley-angelic001
Dpo en tosiaan tiiä yhtään :confused: kp22 ja sen lähes o+ sain kp16, niin vois olla ehkä dpo7-9?? Voi olla enemmän tai vähemmänkin o_O

Triana on testejä, yks pc taitaa vielä olla kanssa. Tänään oli tommonen pc, josta sain kommenttia et ois haamu ja tein ton kiinakasetin.

Lume kuulostaa lupaavalta oireet :)

Pelottaa, että aamulla ei mitään viivaa näy vaan oli pa*ka testi :sorry: kaikkein pahin vaihtoehto ehkä, toivoa turhaan.
 

Liitteet

  • IMG_20170418_090530.jpg
    IMG_20170418_090530.jpg
    428 KB · Katsottu: 121
Lume, hyvältä tosiaan vaikuttaa. :)

LaraS, voi kunpa siellä aamulla kuitenkin odottais kunnolla vahvistunut viiva! ♡ Toiveiden nousu ja mahdollinen lasku on niin kamalaa, mutta toivotaan nyt parasta! :) Oon muuten juonu sitruunamehua aika paljon, kuten suosittelit, kun mulla on noita tulehduksia yhtenään, mutta mulla on näemmä vaan sellanen kierre nyt menossa, ettei muut ku antibiootit auta. :( Sun aamun testikuvaa odotellessa! :)

Muoks: Lara, kun zoomailin kunnolla, mun mielestä myös tossa toisessa testissä näkyy jotain hailuraa. :)
 
Takaisin
Top