Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Lume, hyvältä tosiaan vaikuttaa. :)

LaraS, voi kunpa siellä aamulla kuitenkin odottais kunnolla vahvistunut viiva! ♡ Toiveiden nousu ja mahdollinen lasku on niin kamalaa, mutta toivotaan nyt parasta! :) Oon muuten juonu sitruunamehua aika paljon, kuten suosittelit, kun mulla on noita tulehduksia yhtenään, mutta mulla on näemmä vaan sellanen kierre nyt menossa, ettei muut ku antibiootit auta. :( Sun aamun testikuvaa odotellessa! :)

Muoks: Lara, kun zoomailin kunnolla, mun mielestä myös tossa toisessa testissä näkyy jotain hailuraa. :)

Niin vaikuttaa :) toivotaan et myös tapahtuu eikä meinaa tapahtua :)

Tosi harmi se sun nega :( jotenkin ajattelin että kun sait sen lh huipunkin kiinni että olisi onnistanut! Mutta voihan se olla vielä liian aikaista testailulle :) joten niin kauan kun täti poissa toivoa on :)

Lara mä odotan jännityksellä aamun testiä <3
 
Kiitos tsempeistä! Aamupissasta aika surullisen näköistä tikkua :confused: illallakin testasin negan :sorry: (en tiettykään malttanut odottaa aamuun, koska osasin oottaa viivan olleen joku universumin kettuilu, kuivana vielä kuva myös eilisestä "plussasta". Joka oli livenä aika selkeä lopulta ennen kuivumistakin).
En tiiä, nähtäväksi jää. Jotain tosi haaleeta aamun kasettitestissä on (ei näy kuvassa), mutta en uskalla luottaa, että olis oikeasti plussa tekeillä :bag: aikahan sen näyttää :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20170419_073346.jpg
    IMG_20170419_073346.jpg
    354.3 KB · Katsottu: 109
  • IMG_20170418_221457.jpg
    IMG_20170418_221457.jpg
    295.3 KB · Katsottu: 116
Lara, mäkin jopa näin eilisessä testissä jotain! Tsemppiä todellisiin piinapäiviin!

Frozen, pahoittelut negasta Estradioliarvo oli hieman liikaa koholla. Lääkäri soitti mulle ja he olivat pitäneet naikkarilla juttutuokion useamman lääkärin kesken meijän tilanteesta. Koska me emme pelkää kaksosia, niin saimme vihreän valon toimia riskillä! Todennäköisesti se kolmas folli on liian pieni, ettei ehtinyt Ovitrellen mukaan. Näin lääkäri sanoi. Mutta riskillä mennään. Eli eilen oli Ovitrelle ja lempeä päälle ;) itse en usko mihinkään, sillä tän 2,5 vuoden aikana ei ole haamun haamua tai plussan plussaa näkynyt!

Lume, hienoa että sulla löytyi vastetta heti! Toivottavasti sun labra-arvo on parin viilon päästä hyvä!
 
Eltsi ihanaa, että saitte luvan toimia! olisihan se melkoinen yllätys, jos nyt tulisikin teille kaksoset :love017 toivon kovasti, että tärppi käy! :smiley-angelic001
 
Triana, saitko varattua ultra-aikaa? Tottahan se on tuokin, että jos lääkkeistä oireita tulee niin tietää ainakin että jotain tapahtuu :)

LaraS, ihan selviä haamuja eilisen testeissä! Voi kumpa ne tulis nyt uudestaan, ja alkais vahvistumaan! :love017

Frozen, pahoittelut negasta :sad001 huomennako saat soitella polille jos tätiä ei näy?

Eltsi, jee :happy: onneksi ei tarvinnut hoitoa keskeyttää! Voi kumpa tää olis teidän kierto!

ON: Flunssa vaan jatkuu, ihan kaamee tää tauti! Ei kyllä näin kauheeta flunssaa oo ollu vuosiin! Tänään pakko mennä lääkäriin, en pysty mitenkään töihin menemään. Jospa tää menis pian ohi :sour: Tätikin tais jo lähtä vähä etuajassa.

Elisenda kp4/n.27
 
LaraS kylläpä nyt on piinaavaa :nailbiting: Toivon niin kovasti että lähtis vahvistumaan vielä :Heartred

Eltsi plussatuulia puhaltelen sinne! :p Mäki oon hyväksyny sen ajatuksen, että kaksoset voi ja saakin tulla, eli me mentäisiin inssiin vaikka ois kaks follia :) Jos on kolme niin pääseeköhön sillon edes.. Oisko teille siis tullu y-kielto jos ois voitu olettaa että se kolmas ehtii mukaan?

Elisenda joo just soitin ja meen maanantaina (kp10) ultraan :) Oli eri hoitsu/kätilö puhelimessa ku yleensä, niin se oli ihan pihalla, luuli että oon menossa alkuraskauden ultraan.. Voi ei, paranemisia! Se on sitkeä ollu tälle keväälle ku monella tutulla kestäny jopa 2-3 viikkoa.

ON: Tosiaan ens maanantaina kp10 ultra. Oispa siellä nyt edes yksi kunnon folli :smiley-angelic001 Eilen illalla oli vähä päänsärkyä ja huonovointisuutta, kunpa ne letrot nyt folleillekki tekis jotain eikä vaan pääkopalle :hilarious: Tätiki muka lähes häipyny jo, masua välillä vähä jomottelee vielä. En kyllä usko vielä että tässäkään kierrossa näin helpolla pääsisin vuotojen suhteen ku viime kierrossa tiputteli johonki kp15 asti.

Triana kp5/23-28
 
Triana, joo kiellot olisi tullut, jos ei oltaisiin valmiita kaksosiin. Nytkin oli siinä rajalla. Lääkäri sanoi, et jos estradioliarvo olisi 1-2, niin riskillä voi mennä. Nyt se oli kuitenkin jopa 2,3 (jos oikein muistan), joten olikin lääkäreillä palaverin paikka. Onneksi luvat saatiin. Tuntuu, et nyt on oikeasti kunnon mahdollisuus!

Hienoa, et sait folliultran varattua!
 
Eltsi, mä pitelen peukkuja että noilla eväillä kävis nyt tärppi :) kuulostaa ainakin hyvältä!

Triana, jospa sulla olis tän kerran normaalit 5pv menkat :) toivottavasti ei tarvii kauheesti kärsiä!

Elisenda, ootko varma että on flunssaa, ettei allergiaa? Tai allergista flunssaa? Noi on ikäviä, ite olin alkukierrosta kans kipee ja huhhuh kun en päässy liikkumaan ku sängyn, vessan ja sohvan välillä. Oli voimat ihan pois.

LaraS, elisessä näkyi kyllä aivan selkeesti viiva! Toivon niin paljon että siellä olis joku ja et viiva tulis vielä ja vahvistuis :smiley-angelic001

ON: Täällä jatkuu rennosti ottaminen, lätkää seurattu kun finaaleissa menee Tappara viidettä vuotta putkeen :) ja kavereita ja sukulaisia nähty vaikka miten paljon :) tänään on ensimmäinen päivä pitkään aikaan kun en oo luvannu mitään menoo, joten saan vaan katella telkkaria :)

Allergiat helpottunu, kiitos kortisonin! Mä oon kyllä vähän ihmeissäni, kun oon lueskellu noista antihistamiineista, että ne saattaa pitkittää tai jopa estää ovulaation.. se selittäis miks mulla tuli o+ tässä kierrossa niin myöhään (omalla mittakaavalla)! Miks en oo aiemmin tienny tästä? Eikä lääkäritkään oo sanonu mitään, kaikille aina sanon että lasta yritetään.

Nyt kuitenki kp25/33-34, dpo7 menossa joten nou hätä :) Ei oo ollu erikoisemmin mitään tuntemuksia, nyt kun en ettimällä niitä etsi. Viimeyönä tuntu vähän jotain menkkajomon tyylistä mut ei kuitenkaan ihan samanlaista, mut ihan kunnolla tuntu koska kiinnitin siihen huomioo. Muuten ei oikein mitään ihmeellistä :)
 
Elisenda voihan lenssu :depressed: mikä sun olo on? Onko kuumetta kun vai muuten kipeä olo? Helpottaispa pian!

Triana jatkaispa täti nyt ihan reippaasti vaan matkaansa seuraavaan osoitteeseen! Frozenille varmaan voi laittaa :rolleyes:
Jännäilen sun ultratuloksia, muutama päivä vielä folleilla aikaa kasvaa!

Deb mulla on desloratadin ollut jo useamman vuoden käytössä ja pari vuotta ympärivuotisesti. Nyt Telfast (joka ei kunnolla tehoa), mut oon aikeissa vaihtaa kesäksi takaisin. Mullekaan ei oo sanottu niiden mahdollisista vaikutuksista ovikseen :eek: o_O

Ollaan tosiaan miehen asunnolla ja kylän lähikaupoissa pyöreät 0kpl r-testejä :bored: markettitesteillä olis nyt menekkiä! :shy: apteekkiin en (vielä) sortunut, vaan huomenna jos tulis käytyä kaupungissa niin vois pc-liuskoja ostaa. Niissä ehkä alkais jotain loppuviikosta näkymään, jos aihetta on :nailbiting: Tuplaviivoihinkin olis niissä enemmän ehkä luottoa kuin näihin kiinatesteihin. Vaikka eiköhän ne kaikki samasta kiinatehtaasta tule :hilarious:
Tänään näpistellyt alavatsaa ja rinnoissa ollut ajoittain pistelevää tunnetta. Väsymystähän on ollut jo monta päivää, sen oon laittanut syömisten piikkiin. Ja lenssuoireilua yli viikon (nyt vähän helpottanut), kuume ei kyllä oo noussut.
Voisiko oikeasti olla, että... :love017
(Aamun kasettitestissäkin näkyy selvemmin kuivana hentoinen toinen viiva)
 
Nopeasti vain kirjotan pari juttua, tuli huonoja uutisia koskien toista mun syöpäsairasta läheistä, oon ihan maassa sen(kin) takia enkä jaksais nyt muuta kuin itkeä.

Eltsi, hienoa, että sait pistää Ovitrellen! :) Mä oon ainakin miettiny sillon, kun on ollu kaks follia, että hyvä jos sieltä edes toinen irtois ja hedelmöittyis, koska sekin tuntuu olevan niin vaikeeta (ja mun kohdalla jo pelkkä irtoaminen näemmä ihan mahdotonta).

LaraS, oi vitsi, niin hyviä oireita sulla!! Toivottavasti pääset pian ostamaan uuden testin! Kuvaa sitten tänne! :)

Elisenda, joo huomenna soitan klinikalle jos ehdin, nyt kp39, dpo13 (?). Tein huvikseni ovistestin tänään, kun ajattelin, onko mulla se LH nyt kenties sillon tällön eri vaiheissa kiertoa koholla, mutta ei tullu edes viivan paikkaa testiin. Mietin, pitäiskö tuhlata aamulla kuitenkin yks raskaustesti, jotta voin sanoa varmasti klinikalla, että en oo raskaana, vaikka kai se ois tossa ovistestissäkin näkyny... Ne kuitenkin kysyy, oonko tehny r-testin.
 
Frozen voi ei, pahoittelut että raskaat ajat jatkuu :sorry: voimia :Heartpink
Kyllä se r-testi kannattaa tehdä, kuitenkin sitä kysyvät. Olisipa plussa, ois ihanaa että saisit hyviäkin uutisia tällaisina aikoina :smiley-angelic001

Lähikaupassa olikin pc-puikkoja, tein tossa aiemmin yhden ja oli nega :oops: aamuksi on toinen ja huomenna varmaan tulee ajeltua kaupungissa, niin ostan niitä halvempia liuskoja nipun. Vielä on teroja 2tbl jäljellä 10pv kuurista - menkkoja saanee joka tapauksessa ootella ainakin 5pv.
 

Liitteet

  • IMG_20170419_190148.jpg
    IMG_20170419_190148.jpg
    589.4 KB · Katsottu: 119
Frozen olen todella pahoillani huonoista uutisista :( <3

LaraS oisko se kasetti testi herkempi kuin toi puikko ja siksi näytti niin selvää ? :) mä oon aika varma et plussaat <3 toivon niin paljon!

ON; munasarja kivut vaan koventuneet iltaa kohden. Mutta en saa mamin ovistesteihin kuin haaleita haamuja, en kyllä luota noihin ollenkaan. Huomenna tulee postissa mammaksin ovis testejä jotka toimi viime kierrossa todella hyvin, nyt vaan mietin pitääkö mun kipujen perusteella muuttaa suunnitelmaa. Talleteltiin eilen, mutta mitä jos ovis Onkin yöllä, pitäisikö talletella nyt illalla siltä varalta. Mut mitä jos o+ tulee vasta huomenna, onko sit simppoja tarpeeksi ? Pitäisikö vaan riskillä jättää aamuun. Teen heti kun posti tullut sen mammaksin ovistestin.
 
Lume varmaan hyvä talletella nyt, jos mahdollista ja huomenna lisää, jos tulee o+ :) sitten kuitenkin 1-2vrk sen jälkeen varsinainen ovis, niin olis uimarit jo lähtöviivalla valmiina :happy:
Kasettitestistä minäkin epäilen, että olisko herkempi, vaikka molemmat kai 25mlu. vai voisko olla kiinnittymispiikki tuo eilinen ja sen jälkeen notkahdus ennen kuin ( toivottavasti :smiley-angelic001 ) tulee plussa? Toimiikohan hcg sillä tavalla :rolleyes:
 
LaraS, ihmettelin kans itekin miten lääkärissä ei oo sanottu mitään, vaikka vuosia sanonu automaattisesti että allergialääkkeitä syön.

Frozen, kurja juttu että sulle satelee noita huonoja uutisia, lähetän halin! <3

Lume, Noi mammaksin o-testit on kyllä hyviä, mulla ei oo jääny kertaakaan epäselväks millon plussa tulee kun niitä käyttäny, aina on plussa ollu sellanen et testiviiva on vahvempi kun kontrolliviiva :) Jospa sulla siellä folli kasvaa ja sen takia munasarjoja särkee, mulla alkaa se kipuilu aina muutamaa päivää ennen ovista. Kyllä se plussa sieltä tulee kunhan jaksat tikutella, joka päivä samaan aikaan ni ei se sit mee ohi :) talletteluja vaan ahkerasti :wink

ON: äsken taas kävin päivystyksessä (vakioasiakas?), oli hartiat ihan jumissa ja sit tuli ihme patti niskaan. Sit alko pistelee jalkoja ja pelkäsin et ois jotain selkärankaan liittyvää kun säteili noin ja oli se patti selkärangan kohdalla. Lääkäri totes että se patti oli silkkaa lihasta, ja mun kaikki isot lihakset koko kehossa on aivan jumissa :dead: ei muuta kun kumarrus ja lihasrelaksanttipistos toiseen pakaraan ja kipulääkepistos toiseen. Nyt on vähän hassu olo kun laitettiin sen verran vahvoja lääkkeitä piikillä :hilarious: unohdin kysyä siinä kohtaa vaikuttaako mahdolliseen raskauteen kun sain päähäni että mitä jos oisinki raskaana :hilarious: Sit määrättiin liikuntaa ja saunaa, onnistuu!

Dpo7 tosiaan menossa, ja tänään en voinu kyllä olla kiinnittämättä huomioo siihen, että söin pitkästä aikaa kokonaisen subin, ja sen jälkeen jäi vielä jopa nälkä :wideyed: yleensä en jaksa edes kokonaan syödä (puhumattakaan että söin vielä keksin sit :hilarious:) Noh, täytyy vielä pitää vähän aikaa ajatuksia muualla, päätin olla tekemättä raskaustestiä ennen ku vasta sanotaan dpo14, ellei täti ehdi ensin tietenkin :)
 
Frozen, tsemppiä ja voimia sinne!

Lara, eilisen illan testissä en enää nähnyt mitään. Missä aamun testi? ;)

Lume, lisäksi kun munasolu irtoaa on se noin 24 h hedelmöityskykyinen. Ja itse simpat elää pari kolme päivää. Et talletteluja vaan ;)

Deb, ohhoh sulla on ollut kunnon jumi!! Treenaatko paljonkin?

ON: tuli vielä mieleen, et yksi syy miksi saatiin lupa riskillä mennä, oli se, että olen hyväkuntoinen ja perusterve. Tosin, jos jokaisen munasolun mahdollisuus on noin 20%, niin kyllä tässä on jo aikatauluja seuraaviin kiertoihin katottu. Menispä nyt vaan 2 viikkoa nopeasti!!
 
Triana, toivotaan kovasti että näkyis maanantaina jo hyvä folli :) mitenhän se uus hoitaja niin sekotti että mihin ultraan oot menossa :eek:

Deb, kyllä tää vaikuttaa ihan tavalliselta flunssalta, ei mulla allergiasta oo poskiontelot ym ainakaan ennen menneet tukkoon. Ai kamala mikä jumi sulle on tullut, toivottavasti alkaa helpottaa pian!

LaraS, sun aamutestiä odottelen :happy: tää tauti alkoi kovalla kurkkukivulla, joka ei oo vieläkää menny ohi. Kuumetta ei oo, mut poskiontelot ja muut ontelot ihan törkeen kipeet, korvat kans ihan tukossa.. Ja päätä särkee kokoajan, vaikka syön pronaxenia :dead:kävin lekurissa, ottivat tulehdusarvon ja nielunäytteen, vaan ei mitään ollu, eli virustauti? Ja nyt on mieheenki tarttunu :sad001

Frozen, oon niin pahoillani sun läheisen puolesta, oot saanut kyllä kokea rankkoja juttuja lähiaikoina :sad001 voimahalaus :Heartred Toivottavasti kerkeet soittaa klinikalle, ja jos et tehnyt r-testiä, niin voithan sanoa että teit sen jo aiemmin (sorry en muista mikä päivä se oli). Tätiäkö ei näy? Tsemppiä sulle hirmuisesti :Heartred

Lume, joko ne clomit loppui tältä kierrolta? Vai vieläkö syöt? Kyl mä luulen että tallettelut riittää vaik joka toinen päivä, kun siittiöt elää sen pari päivää kuitenkin :) Toivottavasti saat toisilla o-testeillä lh-huipun vielä metsästettyä niin tietää oviksen ajankohdan paremmin!

Eltsi, mä oon edelleen niin iloinen että palaset loksahti kohdilleen ja tää kierto hoitojen suhteen meni nappiin :) joo sais mennä nopeeta nää pari viikkoo, mua niin jännittää sun puolesta, ja niin toivon että nyt olis teidän vuoro :happy:

Onko kellään niin että kun menkat varsinaisesti loppuu, niin sen jälkeen tulee pientä tiputtelua pari päivää? Mietin että lasketaanko ne menkkapäiviks vai ei..
 
Muokattu viimeksi:
Hei kaikki!

Frozen, olit jo kysellyt kuulumisia, laitan loppuun niitä. Tsemppiä sulle kovasti noihin vaikeisiin aikoihin läheistesi osalta <3 ja harmi ettei r-testitkään ole yllättäneet positiivisesti. Jospa siellä kuitenki on nyt ovista ainaki yrittänyt tapahtua ja mahiksia siihen ois, kun vaan saat ne letrot oikeaan aikaan.

Eltsi, mahtavaa että pääsette yrittämään! Pidän peukkuja!

Deb, täällä kannatetaan jääkiekossa hienosti 26 vuoden tauon jälkeen finaaleihin kivunnutta KalPaa :happy: voi olla, että Tappara vie, mutta toi nousu finaaleihin on jo voitto itsessään.

Olitte puhuneet myös noista maksusitoumus jutuista. Täällä kans se maksusitoumus käytössä ivf/isci-hoitojen kohdalla, kun niitä ei kaupungissamme tehdä. Eli sillon sit julkiselta siirryttäis yksityiselle maksusitoumuksella noita hoitoja varten. ( Myöskään yksityistä toimijaa ei tuolla puolen tästä kaupungista löydy, vaan lähikaupungeista)

Omaa napaa: Täällä tänään kp1. Iltapäivällä taas alkukierron polikäynti ja kierron hoitosuunnitelma. Oon ollut tosi väsynyt pari viimeistä viikkoa ja vähemmän siksi käynyt täälläkin foorumilla. Miehellä on työstressiä, joka näkyy hänelläkin väsymyksenä kotioloissa ja tuntuu, että jokainen vastoinkäyminen saa meidät molemmat nyt masennuksiin.. koitan nyt saada tänään kysyttyä psyykkisen puolen avusta lääkäriltä. Toki toivon vielä kolmatta letrokiertoa tähän putkeen nyt, mutta kesäksi sit taukoa, jollei kolmaskaan kerta onnista. Sen jälkeen oisin jo valmis sinne ivf-puolelle siirtymään, mutta toki näistä pitää lääkärin kans jutella, että mitä hän on mieltä.
 
Triana, toivotaan kovasti että näkyis maanantaina jo hyvä folli :) mitenhän se uus hoitaja niin sekotti että mihin ultraan oot menossa :eek:

Deb, kyllä tää vaikuttaa ihan tavalliselta flunssalta, ei mulla allergiasta oo poskiontelot ym ainakaan ennen menneet tukkoon. Ai kamala mikä jumi sulle on tullut, toivottavasti alkaa helpottaa pian!

LaraS, sun aamutestiä odottelen :happy: tää tauti alkoi kovalla kurkkukivulla, joka ei oo vieläkää menny ohi. Kuumetta ei oo, mut poskiontelot ja muut ontelot ihan törkeen kipeet, korvat kans ihan tukossa.. Ja päätä särkee kokoajan, vaikka syön pronaxenia :dead:kävin lekurissa, ottivat tulehdusarvon ja nielunäytteen, vaan ei mitään ollu, eli virustauti? Ja nyt on mieheenki tarttunu :sad001

Frozen, oon niin pahoillani sun läheisen puolesta, oot saanut kyllä kokea rankkoja juttuja lähiaikoina :sad001 voimahalaus :Heartred Toivottavasti kerkeet soittaa klinikalle, ja jos et tehnyt r-testiä, niin voithan sanoa että teit sen jo aiemmin (sorry en muista mikä päivä se oli). Tätiäkö ei näy? Tsemppiä sulle hirmuisesti :Heartred

Lume, joko ne clomit loppui tältä kierrolta? Vai vieläkö syöt? Kyl mä luulen että tallettelut riittää vaik joka toinen päivä, kun siittiöt elää sen pari päivää kuitenkin :) Toivottavasti saat toisilla o-testeillä lh-huipun vielä metsästettyä niin tietää oviksen ajankohdan paremmin!

Eltsi, mä oon edelleen niin iloinen että palaset loksahti kohdilleen ja tää kierto hoitojen suhteen meni nappiin :) joo sais mennä nopeeta nää pari viikkoo, mua niin jännittää sun puolesta, ja niin toivon että nyt olis teidän vuoro :happy:

Onko kellään niin että kun menkat varsinaisesti loppuu, niin sen jälkeen tulee pientä tiputtelua pari päivää? Mietin että lasketaanko ne menkkapäiviks vai ei..

Joo clomit loppu 5 päivää sitten :) nyt vaan ovista metsästän ! :) ja aamun tallettelut tehty :P ! Kohta pääsee sit toivon mukaan piinailemaan.

Lume kp14-30/33 :)
 
Aamutestiä kyseltiin... No, negahan se pc-puikko oli :sorry: samoin kasettitesti. Äsken tein vielä kasetin ja 10mlu liuskan. Herkemmässä vielä jotain hentoista näkyi, että taitaa olla hormonit laskussa :sad001
Pitäis olla ilonen tästäkin pienestä voitosta, että plussa on mahdollinen, mutta ei nyt vielä sinne asti oo päässyt. Toivon, että tulis vielä loppukierrossa oikee plussa (jos tuo aiempi olikin kiinnittymisestä), eikä se häviäiskään. Toki oon jo alun perinkin suhtautunut varoen, että tää ei ollut oikee + vaan testeissä vika jne. Mut kyllä salaa jo kerkesin ajatella, et tuleeko meille tammivauva. Paras synttärilahja, mitä toivoa voisin :Heartpink
 

Liitteet

  • IMG_20170420_105346.jpg
    IMG_20170420_105346.jpg
    764.3 KB · Katsottu: 92
  • IMG_20170420_105927-1356x2340.jpg
    IMG_20170420_105927-1356x2340.jpg
    498 KB · Katsottu: 99
Elisenda, pikasia paranemisia!

Eltsi, nyt tää jumi johtui siitä, että oon joutunu pitämään taukoo reenaamisesta kun olin ensin kipee, sit tuli kauhee astmayskä :dead: lääkäri määräs liikuntaa ja hierojalla käymistä :)

Kissankulta, hyvä että täällä muutkin seuraa liigafinaaleja :)
 
Takaisin
Top