Triana, toivotaan kovasti että näkyis maanantaina jo hyvä folli :) mitenhän se uus hoitaja niin sekotti että mihin ultraan oot menossa
Deb, kyllä tää vaikuttaa ihan tavalliselta flunssalta, ei mulla allergiasta oo poskiontelot ym ainakaan ennen menneet tukkoon. Ai kamala mikä jumi sulle on tullut, toivottavasti alkaa helpottaa pian!
LaraS, sun aamutestiä odottelen

tää tauti alkoi kovalla kurkkukivulla, joka ei oo vieläkää menny ohi. Kuumetta ei oo, mut poskiontelot ja muut ontelot ihan törkeen kipeet, korvat kans ihan tukossa.. Ja päätä särkee kokoajan, vaikka syön pronaxenia

kävin lekurissa, ottivat tulehdusarvon ja nielunäytteen, vaan ei mitään ollu, eli virustauti? Ja nyt on mieheenki tarttunu
Frozen, oon niin pahoillani sun läheisen puolesta, oot saanut kyllä kokea rankkoja juttuja lähiaikoina

voimahalaus

Toivottavasti kerkeet soittaa klinikalle, ja jos et tehnyt r-testiä, niin voithan sanoa että teit sen jo aiemmin (sorry en muista mikä päivä se oli). Tätiäkö ei näy? Tsemppiä sulle hirmuisesti
Lume, joko ne clomit loppui tältä kierrolta? Vai vieläkö syöt? Kyl mä luulen että tallettelut riittää vaik joka toinen päivä, kun siittiöt elää sen pari päivää kuitenkin :) Toivottavasti saat toisilla o-testeillä lh-huipun vielä metsästettyä niin tietää oviksen ajankohdan paremmin!
Eltsi, mä oon edelleen niin iloinen että palaset loksahti kohdilleen ja tää kierto hoitojen suhteen meni nappiin :) joo sais mennä nopeeta nää pari viikkoo, mua niin jännittää sun puolesta, ja niin toivon että nyt olis teidän vuoro
Onko kellään niin että kun menkat varsinaisesti loppuu, niin sen jälkeen tulee pientä tiputtelua pari päivää? Mietin että lasketaanko ne menkkapäiviks vai ei..