Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Elisenda ja Frozen pahoittelut negasta :sorry: teettekö uutta testiä milloin :rolleyes:

Triana voi vitsi noita kipuja :sad001 visiitti päivystykseen olis varmaan paikallaan, jos noita pahoja kipuja on. Näkisivät sitten, että todella koskee, ja saisit ehkä lähetteen gynelle tarkempiin tutkimuksiin. Tsemppiä kovasti!!
Vieläkös oot tehnyt r-testin poissulku mielessä?

Villisilmä kurja, jos kp1 :sorry:

Niksu Mites muuten on, ottivatko uutta näytettä mieheltä sitten, vai menikö kertanäytteestä diagnoosi? Oliko kiveskohju poissuljettu ja muut simppatilanteisiin vaikuttavat, mutta korjattavat seikat? Anteeksi, jos oot jo kertonut ja en muista :shy: eikä oo pakko tietty kertoa, jos et halua.
Mut on se vaan väärin, että kaikki maksaa niin paljon :sad001 toivottavasti raha-asiat järjestyy, niin tärkeästä asiasta on kuitenkin kyse! Tsemppiä paljon :Heartpink
 
Toivottavasti frozen sieltä olis irronnut kuitenkin eikä jäisi mitään sinne pyörimään.

Itse aloittelin tänään ovis tikuttelun vaikka ei sinänsä olis pakko kun tiistaina folliultra. Haaleaa se ovis tikku tietysti näyttää :) vähän mietityttää kun ei oikeastaan kamalasti ole mitään tuntoja tuola munasarjoissa että tapahtuuko sielä sit loppujen lopuksi mitään vai tuleeko kivut sitten muutamaa päivää ennen ovista tai oviksen aikaan. Tavallaan olo on toiveikas mutta silti skeptinen niin monen vuoden jälkeen että onnistuuko vai ei.

Lume kp10-30/33
ImageUploadedByVau Foorumi1492351382.654886.jpg
 
Tänne saapui tänään pahoinvointi, varmaan se tulee teroluteista (just otin viidennen). Tein vielä o-testin ja haaleahan se on. Vaikea tietää, oliko jo ovis vai tuleeko myöhemmin (vaiko ollenkaan), kun viime kierroksilla oli 38pv. No, ei se auta kuin odotella, et alkaako menkat vai oliko pääsiäisessä taikaa :shy:

LaraS kp20/? Dpo?
 
Frozen, mulla just noita keltarauhaslääkkeitä käytössä niin ei se lämmönmittailu auta. Mielenkiintoista toki oli! En tiedä sitten mitä itse irrotuspiikki tekee lämmöille. Nostaako lämmöt joka tapauksessa ylös? Toivotaan, ettei sulle kuitenkaan kystaa tule, meni tämä kierto miten vaan!
 
Lara, en laskis vielä kp 1, mulla tahtoo nykyisin ennen kunnon vuotoa olla päivä tai pari tiputtelua. Tänäänkin ainoastaan aamulla tullut verta pyyhkiessä, mutta muuten vielä ei. Huomenna todennäkösesti sama homma ja tiistaina sitten oikeasti, tappiolta tuntuu joka tapauksessa jo tänään.. :sad001
 
Mä nyt vaan omanapailen kun tänne on tullu niin paljon tekstiä viikonlopun aikana että en muista mitä pitäis vastailla ja kenelle, kun puhelimella vielä selaan :D

Kävin hakemassa ensimmäisen kortisonikuurin tälle keväälle just päivystyksestä, ja pussillinen muitakin lääkkeitä allergian ja astman takia tuli sit apteekista mukaan. Kaikkien lääkkeiden kohdalla varmistin että eihän haittaa raskautumista ja voiko käyttää jos yrittää :hilarious: ja entä jos tuun raskaaks? Nyt pitäis allergian pysyä poissa. On se kumma kun ulkona on pakkasta ja sataa lunta, niin mä teen allergiakuolemaa :banghead:

Mitään raskauteen viittaavaa oiretta en oo löytäny, enkä kyllä ettinykään. Tänään välillä tuntu jotain epämääräisiä repäisyjä alavattassa kun auto nytkähti kuopista, mut muuten ei oikein mitään. Ja eipä vielä oiskaan mitään vaikka oisinki raskaana, näköjään vasta dpo4 menossa jos ovis nyt oli tossa kp18.

Dep kp22/33-34, dpo4.
 
Muokattu viimeksi:
Tänään kp 22 ja aamupäivällä tuntui vasemman munasarjan kohdalla jotain kipuilua. Alkuillasta sitten sama tuli voimakkaampana, ja ihan yllättäen. Lähes repäisevästi. Tapahtuisikohan siellä vihdoinkin jotain?
 
Kiitti kaikille tsempeistä! :Heartred Ehkä tässä nyt aletaan olla jo vähän voiton puolella.

LaraS
en tehnykkää tänään testiä ku ne kivut alko yöllä ja pissallaki joutu käymään aamuyön/aamun melkeenpä puolen tunnin välein. Päivällä olin sit reissun päällä ku ne kivut sen verran helpotti että pääsi liikkeelle :) En usko että kivut enää menee niin pahaksi ku viime yönä, toivotaan ainaki parasta.

Eltsi jospa siellä nyt vihdoin kasvaa kunnon muheva folli! :smiley-angelic001

ON: Mä päätin nyt laskea jo eilisen kp1 kun silleen ehkä todennäkösemmin ois ovis viikolla eikä viikonloppuna. Eli huomenna alotan letrot.
 
Villisilmä okei, no jospa ne nyt pysyikin kokonaan poissa ja tulis plussa :shy: mun menkat oli taas niin niukat, että oli vaikea edes menkoiksi laskea. Normaalisti menee kaikkein imukykyisimpiä tamponeita pari pv tiheään. Nyt oli taas minitkin vähän liikaa, mut en pelkkään siteeseen uskaltanut luottaa :confused: olisipa sellainen menkkahana, jolla saa itse säätää vuodot ja päättää, montako päivää kestää :grin

Deb voihan allergiat!! :bored: mulla ei noin pahana, mutta jokavuotinen riesa ja kestää suunnilleen puolet vuodesta :confused: Varmaan sulla tulis ne siedätyshoidot kyseeseen ja toivottavasti auttaisivatkin, jos niihin jossain vaiheessa lähdet. Itsekin harkinnut ja luultavasti pääsisinkin.

Eltsi kuulostaa lupaavalta :happy: olikos sulla tällä viikolla tulossa taas vasteultra?

Triana pääasia, että kivut helpottaneet :happy: tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Villisilmä, pahoittelut tädin saapumisesta. Onneks tosiaan pääsette tutkimuksiin pian!

LaraS, voihan se olla, että sulla olikin kunnon ovis, toivotaan ainakin näin! :) Ajattelin testata kp40 eli torstaina, koska meinasin sillon soittaa klinikalle ylipitkän kierron takia, ja ne ihan varmasti kysyy, oonko varmistanu etten oo raskaana.

Eltsi, oi oispa siellä nyt kunnon folli kasvamassa, lupaavilta kuulostaa sun oireet! :) Niin joo keltarauhaslääkkeitä syödessä lämpöjen mittailu ei oikein ole järkevää... Ja tosiaan en tiedä, mitä irrotuspiikki tekee lämmöille... Mä en keltarauhaslääkkeitä kuulemma (enää) saa, koska lääkärit on sitä mieltä, että jos vaan mulle tulis ovis niin kyllä se keltsi alkais sitten toimia, mutta irrotuspiikin kyllä saan, jos nyt joskus pääsee sinne asti, että hyvä rakkula sinne tulis. Eli vaikkei keltarauhaslääkkeet ookaan vääristämässä lämpökäyriä, niin toi irrotuspiikki tosiaan sen saattaa tehdä. No, mietin vielä, kunhan se uus kierto nyt joskus alkais. :)

Triana, mä oon ainakin ite huomannu selvän yhteyden limakalvon paksuuden ja vuodon määrän välillä. Eikö sulla ollutkin suht ohut limakalvo? Siitä varmasti johtuu vuodon niukkuus. Mulla parissa vain Tero-avusteisessa kierrossa oli tosi vähästä vuotoa, kesti hädin tuskin vuorokauden. Hyvä, jos sinulla kivut ovat jo helpottamaan päin! :)
 
Frozen sillon kp10 oli 7,4mm, hyväksi lääkäri kyllä kehui ja on aina sanottu olevan hyvän paksuinen ja kolmikerroksinen, niin en oo sitte noihin perehtyny että minkälainen pitäs olla missäki vaiheessa kiertoa o_O

Yö meni hyvin, ihana ku sai kunnolla nukuttua sen kamalan yön jälkeen. Vähä jännäilen sitä letrojen annoksen nostoa, että tuleekohan vieläkään vastetta :nailbiting: Sitten kai aletaan jo pistelemään jos ei tuu.. Tai täytyy ottaa puheeksi se endoon erikoistuneelle lääkärille pääsy, lueskelin vähän että Oysiin ois tullu tai tulossa ihan endo-poli.
 
Triana, ai niin se oli noin paksu! Tosi hyvä siis mun käsittääkseni tolle kiertopäivälle. Hienoa, jos sinne tulee/on tullu endopoli!! Todellakin pyydät, että pääset endoon perehtyneelle lääkärille. :) Ja joo mä luulen myös, ettei mulla vastetta Letroilla tule, ja olisin jo ihan valmis pistelemään ens kierrossa, mutta klinikan lääkäri oli siis sitä mieltä, että vielä kokeillaan Letroja. Sen jälkeen meinaan kyllä vaatia jo pistoshoitoja..!
 
Frozen, ei tarvinnu mun testata enää eilen kun hanat aukes ihan kunnolla :) hyvillä mielin otin risteilyllä sen verran alkoholia kun maistui, eli en paljoa mutta kuitenkin. :) Toivottavasti se uusi kierto sulla alkaisi itsestään, eikä kystaa olis!

Triana, voihan kivut :grumpy: mulla oli viime kesän yhdessä yrityksettömässä kierrossa tosi niukka vuoto 3pv, vaikka muuten kestää normi vuoto 5pv. Ja ihan normaalin mittainen kiertokin. Mutta luulis jos on normaali limakalvo niin vuotokaan ei kovin niukka vois olla.

LaraS, vastailen Niksun puolesta kun hän ilmeisesti harvemmin lukee palstaa, että hänen miehellä on synnynnäinen tilanne se, että siittiöitä ei muodostu ollenkaan, eikä ainakaan mun ymmärtääkseni tila ole korjattavissa, vaan he tarvitsevat lahjasiittiöitä. Tsemppiä sulle pahoinvoinnin kanssa, jospa menis pian ohi!

Eltsi, kumpa siellä munasarjoissa olis nyt alkanut tapahtumaan :happy:

ON: Täti tosiaan saapui sunnuntai aamuna oikein rytinällä! Eilinen meni ihan ok, söin varulta särkylääkkeitä, niin ei kipuja ollut juurikaan. Nyt en tiedä onko tää mahakipu menkkakipua edes, vai jotain muuta. Mut oon kyllä niin ilonen ettei pahoja kipuja ole nyt ollut! :happy: ja IIIIK, ens viikolla jo ensikäynti :nailbiting: Jännittää!

Elisenda kp2/n.27
 
Elisenda, hyvä että oot selvinny ilman kipuja nyt, sinäkin kun oot niistä ihan tarpeeks kärsiny. Ja hienoa, että siellä alkaa pyörät pyöriä! :) Laita vaan täti nopeasti kiertoon tänne. :)
 
Onkohan nää mamin ovistestit jotenki
Huonoja, viime kierrossa sain mammaksi.fin testeillä ihan selviä
Viivoja kp10 ja 11 mut näillä
Ihan pienen ja haalean, huomenna folliultra pitäkää peukkuja et siellä on yksi iso ja muhkea folli. Tulen sit infoamaan kuin kävi :)

Tässä vielä eilinen ja tän päivän ovis testit. Näyttää aika surulliselta

Lume kp11-30/33
ImageUploadedByVau Foorumi1492444543.888758.jpg
 
Lume, ehkä sulla toi LH nousee vaan tosi nopeasti ja parina aiempana päivänä ei näy mitään. Pidetään peukut pystyssä, että folliultrassa on hyviä kuulumisia. :) Tule sitten kertomaan meille, kun ehdit! :)
 
Lume, ehkä sulla toi LH nousee vaan tosi nopeasti ja parina aiempana päivänä ei näy mitään. Pidetään peukut pystyssä, että folliultrassa on hyviä kuulumisia. :) Tule sitten kertomaan meille, kun ehdit! :)

Minä tulen sit heti :) se voi olla et se nousee sitten lähempänä äkkiä. Mut onneksi ne osaa siellä laskea milloin suurin piirtein voisi olla oviksen aika :) mikäs sulla oli nyt tilanne frozen ? :)
 
Lume, mulla kp37, dpo11 (?). Epäilen, ovuloinko sit kuitenkaan (vaikka sain tikutettua selvän LH:n nousun), koska esim. tissit ei oo missään vaiheessa ollu yhtään kipeät, ja oon ymmärräny, että on tosi harvinaista, jos ovulatorisessa kierrossa ne ei kipeydy missään vaiheessa. Lisäks siis rakkula oli ovisplussan jälkeisenä päivänä jo "selvästi surkastumassa", ja lääkäri sano mulle painokkaasti, ettei ovistestin plussa todellakaan takaa munasolun irtoamista, eli hän ilmeisesti epäili sitä tässä tapauksessa suuresti. Testasin lauantaina tosi herkällä testillä negan. Tiedän, että oli aikaista eikä ovis edes takais raskautta, mutta jotenkin siis epäilyttää koko oviksen tapahtuminen. Kävin progekokeessa, mutta tulos tulee vasta n. viikon päästä. Olis kiva, jos edes menkat alkais pian, niin pääsis eteenpäin, kun ei nää ylipitkät kierrot oo mitään herkkua. :)
 
Lume, mulla kp37, dpo11 (?). Epäilen, ovuloinko sit kuitenkaan (vaikka sain tikutettua selvän LH:n nousun), koska esim. tissit ei oo missään vaiheessa ollu yhtään kipeät, ja oon ymmärräny, että on tosi harvinaista, jos ovulatorisessa kierrossa ne ei kipeydy missään vaiheessa. Lisäks siis rakkula oli ovisplussan jälkeisenä päivänä jo "selvästi surkastumassa", ja lääkäri sano mulle painokkaasti, ettei ovistestin plussa todellakaan takaa munasolun irtoamista, eli hän ilmeisesti epäili sitä tässä tapauksessa suuresti. Testasin lauantaina tosi herkällä testillä negan. Tiedän, että oli aikaista eikä ovis edes takais raskautta, mutta jotenkin siis epäilyttää koko oviksen tapahtuminen. Kävin progekokeessa, mutta tulos tulee vasta n. viikon päästä. Olis kiva, jos edes menkat alkais pian, niin pääsis eteenpäin, kun ei nää ylipitkät kierrot oo mitään herkkua. :)

Vitsit kun toivoisin niin kovasti että se ovis olisi joka tapauksessa tapahtunut <3 inhottavaa tuo epätietoisuus :/
 
Takaisin
Top