Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä lopetein kans Yasmin-pillereitten syömisen marraskuun 1. päivä. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti, mut sit eka kunnollinen menkkakierto oli 41 päivää, ja vuotoa 8 päivää. Nyt meneillään toisen kierron 29. päivä. En tiiä missä vaiheessa uskallan tehdä taas raskaustestin...?

Tähän väliin tyhmä kysymys:Mikä on tyhjennys vuoto??!!En ole huomannut itselläni ainakaan mitään poikkeavaa,aina menkat tullut ajoissa,ehkä muutaman päivän heitolla...

Tyhjennysvuoto on se kun tulee aina pillerilevyjen jälkeen. Tai tieks ku lopetit pillerit ni sen jälkee alko menkat ni ne oli tyhjennysvuotoo ja niitte jälkee tulee vast ekat luomu menkat :) emmä tie osasinks selittää:D

Tyhjennysvuoto on se kun tulee aina pillerilevyjen jälkeen. Tai tieks ku lopetit pillerit ni sen jälkee alko menkat ni ne oli tyhjennysvuotoo ja niitte jälkee tulee vast ekat luomu menkat :) emmä tie osasinks selittää:D
No joo.. :) Mä lopettaessani söin laatan loppuun ja menkat tuli normaalisti sillä tauko viikolla,sen jälkeen en sitten ole pillereitä enää popsinut..

Eli kun viimiset pillerit söit niin niitten jälkeiset menkat oli tyhjennysvuotoa

Periaatteessa kun on pillerit se on kaikki "tyhjennysvuotoa" eikä kuukautiset kun sitä hallinnoi ne ulkoiset hormonit eikä kuukautiskierto. Kuukautiset tulee vain ovulaation jälkeen jos munasolu ei oo hedelmöittynyt ja tarttunut. Jos termeistä haluaa olla tarkka. Muu vuoto on vain vuotoa.

Juups Tintti :)

Itse kävin tänään siinä mittauksessa ja tarkat ruokavalio ohjeet sain sekä homeopaattista jolla vaikutusta pitkään kiertoon. Toivottavasti saan kierron pian normaaliksi :)

Mä niin itken silmät päästäni :(( Tänään alko uus kierto.. Ei tarttunut ketään matkaan vaikka laskennallisesti ja omien tuntemusten mukaan oltiin oikeaan aikaan liikkeellä.. :/ Nyt siis yrityskiertoon 5.

Muokattu viimeksi:
Voi ei adele:( minkä pituinen kierto tällä kertaa oli?

Nyt oli 31 pv. Et jos se kroppa ny olis jo lähempänä normaalia 10v. pillerien syönnin jäljiltä..

Nyt varmaan helpompi seurata kiertoa kun jo lähellä normaalia, itsellä kun noita hehtaarikiertoja on:/

Täällä nyt tuli parhaalta ystävältä niin suuri tyrmäys raskautta kohtaan, että ehkä huomen aamulla otan taas pillerit käyttöön ja hautaan raskaushaaveeni syvimpään kuoppaan. Ehkä ei oo meidän perheessä vielä oikea aika lapselle.. Sattuu niin saatanasti! Mut ehkä vielä joku päivä mekin saadaan se oma nyytti kainaloon.

Mutta toivottelen kaikille jaksamista ja tsemppiä! <3

Eikä tweetu:( mut eihän se oo kenenkään muun asia kun sun ja miehes välinen asia. Jos te sitä yhdes haluutte ni siihen ei muitten mielipiteet saa vaikuttaa. Itse tiedän että saan vihat niskaan miehen suvun puolelta mutta ihan sama :) me eletään meijä elämää!

Niin ja tietty tsemppiä sulle päätit sitten alottaa pillerit taas tai et!

Kaveri haukku miut naiviks,idiootiks,lapaselliseks,itsekkääks yms. Eihän muiden mielipiteiden pitäs vaikuttaa mut tiiän et se on oikeessa ja en nyt ehkä kuitenkaan pysty tarjoamaan parasta sille lapselle. Nyt vaan toivon et tuo mies kestää kans tän takapakin ja haluaa silti jatkaa elämää miun kanssa. Oon nyt niin vihainen ja pettynyt ja tunteet myllertää ihan laidasta laitaan. Mutta pitää nukkua yön yli ja ajatella asiaa sit lisää. Nyt on niin sekainen fiilis että en tiiä miten päin olla!

Tweetu mikä siinä vauvan saamisessa oli ny niin kauheeta kavereides mielestä? Tai miksi te ette saisi kokea sitä onnea? Te sentään aidosti haluatte asiaa ja ootte miettinyt sitä.. Minusta outoa jos hyvä kaveri tulee noin kärkkäästi kertomaan miten jonku toisen pitää elää elämäänsä.. Niin ja kukaa sanoo mikä on parasta kenenkäki lapselle? Anteeks purkaukseni mut tuntuu pahalta sun puolestas. Minusta jokainen tekee itse omat päätöksensä eikä miellyttääkseen muita. Ja kyllä niiden kavereiden pitäs olla ystäviensä tukena eikä syylllistää oli tilanne mikä hyvänsä.

Oi voi, Tweetu! Anna itsellesi hetki aikaa tuon päätöksen tekemiseen, niin että se on varmasti sinun ja miehesi päätös, kun sen teette. Ei muiden. Voimia sinulle kummin tahansa päätättekään!

Ja tsemppihali Adelelle!

Täällä olisi nyt kiertopäivä 24(/33?). Minulla on sellainen olo, ettei kropassa tapahdu yhtään mitään. Tai no, viikko sitten tuli jotain limoja (ovulaatio?!) mutta ei minkään näköistä nipistelyä ym. mitä viime kierrossa oli. En oikein osaa elätellä toivoa raskaudesta. Tällä hetkellä toivon lähinnä ettei menkat osuisi meidän ensi viikonlopun lomareissulle... Huoh. Mutta olisihan se ihanaa kun ne ei tulisi ollenkaan.

Joo no syiks miks meijän ei lasta pitäs hankkia hän sanoi että meillä ei oo rahaa ja ollaan vielä niin alussa meidän suhteessa ja koska tekisin sen vaan itteni takia kuulemma ja se on todella lapsellista ja itsekästä. Nyt kun on nukuttu yön yli ni pää on vielä enemmän sekaisin. Ootan vaa et mies tulee ruokkikselle kotiin ni puhutaan sen kanssa vähän tästä. En vaa ymmärrä et mikä tästä nyt tekee niin suunnattoman kauheen asian. Meillä on kuitenki koti,ollaan kihloissa,mies käy töissä (miulla loppu just saikku ja nyt etin töitä),molemmat halutaan lasta. Mut katsotaan nyt mitä tapahtuu. Ja kiitos hirmuisesti kommenteista, ihana kun on ihmisiä jotka ymmärtää ja puollustaa!

Kaikkihan tekee lapsia "vain itsensä takia." Eihän kukaan joka ei tosissaan halua lapsia niitä hanki ellei vahinko satu eikä ole sydäntä aborttiin? Ja jos rahalla sais ostettua onnellisen lapsuuden niin luulis että noi julkkisten lapset ei ois kokaiinipöllyissä, ranteet auki tai kännissä lehdistössä jo joskus 12-16-vuotiaana....

Jos on tuore suhde niin kuinka paremmin edes oppii kumppanistaan kuin kasvattamalla yhdessä molempien toivomaa lasta? Eri asia olisi, jos lasta haluaisi vain toinen, tai lapsella yritettäisiin paikata rakoilevaa suhdetta. Suhteen jo rakoillessa lapsen saaminen harvoin tuo ihmisiä lähemmäs yhteen vaan vie heidät kauemmaksi toisistaan, vaikka olis kuin pitkä suhde. Sen sijaan avoimin mielin on mahdollisuus oppia rakastamaan kumppaniaan myös syvemmin. Kunhan ottaa lapsen tulon tilaisuutena oppia tuntemaan kumppaninsa paremmin eikä vain oleta kumppaninsa mukautuvan omiin odotuksiin siitä mitä elämän pitäisi olla.

Niistä vähistä rahoista te teette kuitenkin ne päätökset että saatte lapselle ruuan ja vaatteet niskaan. Ja jos suurin murhe on että "lastas kiusataan jos sillä ei oo leviksiä ala-asteella" niin muista että siun tehtävä on opettaa lapselle elämän ja rahan arvoa, ei vain tavaroiden hintaa.

Terveisin tuohtunut kohta 30-vuotias, köyhä kuin kirkon rotta ja tuoreessa suhteessa. Jos itse noilla perusteilla odottelisin olisin varmaan 40 ennen kuin miulla olis edes "lupa aloittaa" lapsista haaveilua. Töitä ei ole, opiskelut on kesken ja jos sen jälkeen vielä tartteis vakipaikan ennen kuin voi lapsia hankkia niin tällä nykyisellä taloustilanteella miulla ei ois asiaa hankkia lapsia ollenkaan. Kaveris se itsekäs on kun ei ole sinut oman raha- ja suhdetilanteensa kanssa ja yrittää sillä perusteella sanoa, ettei sinullakaan ole oikeutta lapseen.

Takaisin