Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olipas sulla pepeXXL huonoa tuuria.No, uusia ostamaan niin pääset testailemaan. Plussa onnea. Meillä on tämä viikko pupuilua, toivottavasti se tuottaisi tulosta.

Pakko hakea tänään töitten jälkeen. :/ ärsyttävää kun joutusin käyttää cbn digi testinkin!

Toivottavasti teille tulee myös plussa pian! :)

Töiden takia toivon, että tässä kuussa tärppää, muuten lokakuun olisin työttömänä. Tai ainakin vähillä työvuoroilla. Se hieman lisää stressiä asiaa. Ei pidä liikaa kyllä murehtia, aina ne asiat jotenkin järjestyy. Päätin jo nyt, että kolmonen saa tulla heti toisen jälkeen (eli ei mitään ehkäisiä välissä). Jotenkin tämä "yrittäminen" on vaan niin hermoja kiristävää. Kuinka ihanaa olisi vain "tulla raskaaksi" ilman ajoitusta, laskemista, odottamista, testausta...

hoitsu oli vähä tympee tai si musta vaan tuntu siltä ku on vähä herkkänä täs kokoajan. tänään näen hänet livenä ku haen neuvolakortin sitä ultraa varten.

toivottavasti olis tintti jotain kiinnittymis vuotoa tai muuta positiivista!

Voimia kaikille näiden asioiden kanssa, toivotaan plussa rikasta vuotta :)

Ootko saanut varattua aikaa ultraan?

Ultra on ens viikon maanantaina, eli viikko odoteltavaa. Arvioivat et olis rv 7-8 viikko kyseessä ultran ollessa, itse epäilisin tuota 7 mut testien mukaa menisin viikon jäljessä omasta aikataulusta. Tein vielä yhden digi testin ja ny se näytti 3+ et vaikuttais et jotain tuolla kehossa tapahtuu, jokapäivä tuntuu epämääräistä nipistelyä ja tissit tuli vähän kipeeks niin elättelen toivoa et jotakin pientä elämää mun sisälläni olisi. Mutta tuuletellaan vasta sitten sen ultran jälkeen jos on jotaki mitä tuuletella.

Ultra on ens viikon maanantaina, eli viikko odoteltavaa. Arvioivat et olis rv 7-8 viikko kyseessä ultran ollessa, itse epäilisin tuota 7 mut testien mukaa menisin viikon jäljessä omasta aikataulusta. Tein vielä yhden digi testin ja ny se näytti 3+ et vaikuttais et jotain tuolla kehossa tapahtuu, jokapäivä tuntuu epämääräistä nipistelyä ja tissit tuli vähän kipeeks niin elättelen toivoa et jotakin pientä elämää mun sisälläni olisi. Mutta tuuletellaan vasta sitten sen ultran jälkeen jos on jotaki mitä tuuletella.

Toivotaan parasta <3 itse kävin juuri kaupasta hakee lisää testejä josko nyt tulisi edes kontrolliviiva näkyviin :)

Ja negahan sieltä tuli:/ seuraavaksi testaan joskus kp54 jos ei oo alkanu.

No höh pepe, kyllä se odotus varmasti joskus palkitaan.
On se hassua kuinka tässä vaiheessa kuukaudet tuntuvat niin pitkiltä. Ei sillä sitten onneksi ole enään mitään merkitystä kun saa pienen käärön ensi kertaa syliin. Ei sen parempaa voi olla.. Tänään taitaisi olla ovis. Sitten pitäisi odottaa taas ne piinaavat pari viikkoa.. Olen jo päättänyt testipäivänkin ;) maanantaina 17.2. Muutama päivä ennen kuukautisten alkua. En kuitenkaan jaksaisi yhtään pidemmälle odottaa :) Yritän olla järkevä ja odottaa edes sinne asti.

Meillä tuli tän kuun puolessa välissä se puoli vuotta ilman pillereitä. Ja turhalta tuntuu. Olin varma että nopeasti tärppää kun olen sen verta nuori (vaikka ei varmaan ehkä liity mitenkää) mutta ajattelen sen niin että tuun raskaaks sit ku se on nii tarkotettu :) ja onnea jo etukäteen synttäreistä! :)
Niin mäkin aattelin ekaksi,että varmaan pian rupee tapahtuun,kun olen kuitenkin joskus todistettavasti ollut raskaana..Muttei niin ei sitten.. :/ Kiitos Pepe,synttärit tuli juhlittua kunnolla,asiaan kuuluvasti.. :D Hauskaa oli..

Sitä odotellessa sitten... :)

HeHee,mulla on varmaan joku valeraskaus päällä (niinkun koirillakin) :D Kaikki asiat ottaa päähän,olen vähänväliä ihan vattasta löysällä,hiukan koko ajan kuvottaa kaikki ja alavattaa jurppii,vihloo ja vetelee kummallisesti melkein jatkuvasti..!!ja kauheeta mullausta tapahtuu mahassa ja kuuluu ihan kauhee älämölö..(ihan menkka kivuilta välillä jälleen tuntuu) Ja ovis pitäs olla vasta ens viikolla tuossa 12pvän paikkeilla..Menee hermot kyllä tämmösenkin olotilaan..!! *murr* Niin ja ärsyttää kaikki asiat niin,että itku on tosi herkässä koko ajan..Nää on varmaan jotakin pms-oireita..Mutta nyt on kyllä tosi pahat sellaset päällänsä..

Muokattu viimeksi:
pepeXXL: Pidän täällä peukkuja (ja pottuvarpaita) pystyssä, jos kuitenkin tulisi sinulle se plussa! Enkä käsitä miten voi olla noin huono tuuri, että kolme (!) testiä epäonnistuu kerralla.o_O

Tintti'83: Valeraskaudet taitaakin olla aika yleisiä täällä odotusta odottavilla! Minäkin kerkesin kokea tuolla ekalla yrityskierrolla kaikki mahdolliset raskausoireet, hyvä etten pönttöä joutunut halailemaan...:confused: Nyt kovasti toivon, että eka raskausoire olisi myöhässä olevat menkat. Kun noihin tuntemuksiin ei selvästikään oikein voi luottaa. Pessimisti ei pety jne.

on: Kiertopäivä 17/28-33. Eilen olin pongaavinani oviksen sekä limojen että alavatsan nipistelyjen avulla. Laskurinkin mukaan ajoitus oli otollinen ja tilanne saatiin hyödynnettyäkin. Luottavainen olo siis nyt. Piinaviikot alkakoot. Yritän kovasti hokea itselleni, että testamaan ei saa ryhtyä ennen aikojaan. Mutta nyt on niin helppo sanoa, että testaisi vasta tuossa kp 33 kohdalla. Mutta todellisuus tulee varmaan olemaan ihan toinen...:oops:

pepeXXL: Pidän täällä peukkuja (ja pottuvarpaita) pystyssä, jos kuitenkin tulisi sinulle se plussa! Enkä käsitä miten voi olla noin huono tuuri, että kolme (!) testiä epäonnistuu kerralla.o_O

Tintti'83: Valeraskaudet taitaakin olla aika yleisiä täällä odotusta odottavilla! Minäkin kerkesin kokea tuolla ekalla yrityskierrolla kaikki mahdolliset raskausoireet, hyvä etten pönttöä joutunut halailemaan...:confused: Nyt kovasti toivon, että eka raskausoire olisi myöhässä olevat menkat. Kun noihin tuntemuksiin ei selvästikään oikein voi luottaa. Pessimisti ei pety jne.

on: Kiertopäivä 17/28-33. Eilen olin pongaavinani oviksen sekä limojen että alavatsan nipistelyjen avulla. Laskurinkin mukaan ajoitus oli otollinen ja tilanne saatiin hyödynnettyäkin. Luottavainen olo siis nyt. Piinaviikot alkakoot. Yritän kovasti hokea itselleni, että testamaan ei saa ryhtyä ennen aikojaan. Mutta nyt on niin helppo sanoa, että testaisi vasta tuossa kp 33 kohdalla. Mutta todellisuus tulee varmaan olemaan ihan toinen...:oops:

Taemppiä sinne! Toivottavasti hyödyntäminen tuottaa tulosta;)

Täällä edelleen vihloo ja jurppii alavattaa ja välillä lonkkiin asti.. :( Tänään töissä olin jo kahden vaiheilla,että pitääkö lähtee vessaan laattaan,mutta onneksi meni ohi se olotila aika pian..Koko ajan ihan hemmetin kireellä päällä olen kun sattuu mahaan sattuu jo kävellessäkin.. :( Testejä en kyllä nyt suotta rupee tekee,mulla on kaksi digi testiä käyttämättä,niitä en kyllä nyt rupee "tuhlaan"..!

Täällä edelleen vihloo ja jurppii alavattaa ja välillä lonkkiin asti.. :( Tänään töissä olin jo kahden vaiheilla,että pitääkö lähtee vessaan laattaan,mutta onneksi meni ohi se olotila aika pian..Koko ajan ihan hemmetin kireellä päällä olen kun sattuu mahaan sattuu jo kävellessäkin.. :( Testejä en kyllä nyt suotta rupee tekee,mulla on kaksi digi testiä käyttämättä,niitä en kyllä nyt rupee "tuhlaan"..!

toivotaan että oireet ei oo turhia :) mikä kp sulla nyt on?

toivotaan että oireet ei oo turhia :) mikä kp sulla nyt on?
No nyt olis kp 14 meneillään...Kattelin tuossa äskesn googlesta kaikkia raskauden ensioire hässäköitäkin..Siihen tulokseen tulin,että en voi kyllä tätä alavattan kipeyttä pistää minkään kuvittelun piikkiin..

Juu Aida* kyllä näin on että pessimisti ei pety :D Mulla tulee nyt tässä kuussa täyteen tuo "maaginen" puoli vuotta ilman pillereitä rajapyykki vastaan.. :D Mutta niin kun varmaan olet täältä lukenut,niin en tiedä missä mennään kun on niin ihmeellinen olotila jatkuvasti..Ei kai pms-oireetkaan voi jatkuvasti olla päällä ja seuraavat vuodot pitäs alkaa (jos alkaa) niin tän kuun 26pvä...Niin ja ovis pitäis olla 12pvä ja kohta pari viikkoo jurppinu ja vihlonu.. :mad: Ärsyttää meinaan hiukan!!!

Ovis olit tod. näköisesti eilen tai jo tiistaina. Nyt sitten vaan odottelemaan. Mites pepe, mitä sinne kuuluu? Oletko tehnyt uutta testiä vai joko peli on menetetty tällä kierrolla? Täällä ollaan kanssa pessimisteinä, viime kierrossa olin niin varma tärpistä. Huoh, jos sitä joutuu vielä pettymään. Niin, no mulla siis yk2, joten ei tässä nyt pitäisi olla vielä kärsimätön.

Ovis olit tod. näköisesti eilen tai jo tiistaina. Nyt sitten vaan odottelemaan. Mites pepe, mitä sinne kuuluu? Oletko tehnyt uutta testiä vai joko peli on menetetty tällä kierrolla? Täällä ollaan kanssa pessimisteinä, viime kierrossa olin niin varma tärpistä. Huoh, jos sitä joutuu vielä pettymään. Niin, no mulla siis yk2, joten ei tässä nyt pitäisi olla vielä kärsimätön.

En oo testiä tehnyt ja nyt on alkanut tissit olee tosi kipeet. Mutta oottelen tonne viikkoon 8 jos ei siihen mennes oo mitää tapahtunu ni testaan. Valkovuotoa lorahtelee housuihin nyt melkein kaks viikkoa..

Takaisin