Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hoitsu oli vähä tympee tai si musta vaan tuntu siltä ku on vähä herkkänä täs kokoajan. tänään näen hänet livenä ku haen neuvolakortin sitä ultraa varten.
toivottavasti olis tintti jotain kiinnittymis vuotoa tai muuta positiivista!
Voimia kaikille näiden asioiden kanssa, toivotaan plussa rikasta vuotta :)
Ultra on ens viikon maanantaina, eli viikko odoteltavaa. Arvioivat et olis rv 7-8 viikko kyseessä ultran ollessa, itse epäilisin tuota 7 mut testien mukaa menisin viikon jäljessä omasta aikataulusta. Tein vielä yhden digi testin ja ny se näytti 3+ et vaikuttais et jotain tuolla kehossa tapahtuu, jokapäivä tuntuu epämääräistä nipistelyä ja tissit tuli vähän kipeeks niin elättelen toivoa et jotakin pientä elämää mun sisälläni olisi. Mutta tuuletellaan vasta sitten sen ultran jälkeen jos on jotaki mitä tuuletella.
Niin mäkin aattelin ekaksi,että varmaan pian rupee tapahtuun,kun olen kuitenkin joskus todistettavasti ollut raskaana..Muttei niin ei sitten.. :/ Kiitos Pepe,synttärit tuli juhlittua kunnolla,asiaan kuuluvasti.. :D Hauskaa oli..Meillä tuli tän kuun puolessa välissä se puoli vuotta ilman pillereitä. Ja turhalta tuntuu. Olin varma että nopeasti tärppää kun olen sen verta nuori (vaikka ei varmaan ehkä liity mitenkää) mutta ajattelen sen niin että tuun raskaaks sit ku se on nii tarkotettu :) ja onnea jo etukäteen synttäreistä! :)
Sitä odotellessa sitten... :)Ultra on ens viikon maanantaina, eli viikko odoteltavaa. Arvioivat et olis rv 7-8 viikko kyseessä ultran ollessa, itse epäilisin tuota 7 mut testien mukaa menisin viikon jäljessä omasta aikataulusta. Tein vielä yhden digi testin ja ny se näytti 3+ et vaikuttais et jotain tuolla kehossa tapahtuu, jokapäivä tuntuu epämääräistä nipistelyä ja tissit tuli vähän kipeeks niin elättelen toivoa et jotakin pientä elämää mun sisälläni olisi. Mutta tuuletellaan vasta sitten sen ultran jälkeen jos on jotaki mitä tuuletella.
pepeXXL: Pidän täällä peukkuja (ja pottuvarpaita) pystyssä, jos kuitenkin tulisi sinulle se plussa! Enkä käsitä miten voi olla noin huono tuuri, että kolme (!) testiä epäonnistuu kerralla.
Tintti'83: Valeraskaudet taitaakin olla aika yleisiä täällä odotusta odottavilla! Minäkin kerkesin kokea tuolla ekalla yrityskierrolla kaikki mahdolliset raskausoireet, hyvä etten pönttöä joutunut halailemaan... Nyt kovasti toivon, että eka raskausoire olisi myöhässä olevat menkat. Kun noihin tuntemuksiin ei selvästikään oikein voi luottaa. Pessimisti ei pety jne.
on: Kiertopäivä 17/28-33. Eilen olin pongaavinani oviksen sekä limojen että alavatsan nipistelyjen avulla. Laskurinkin mukaan ajoitus oli otollinen ja tilanne saatiin hyödynnettyäkin. Luottavainen olo siis nyt. Piinaviikot alkakoot. Yritän kovasti hokea itselleni, että testamaan ei saa ryhtyä ennen aikojaan. Mutta nyt on niin helppo sanoa, että testaisi vasta tuossa kp 33 kohdalla. Mutta todellisuus tulee varmaan olemaan ihan toinen...
Täällä edelleen vihloo ja jurppii alavattaa ja välillä lonkkiin asti.. Tänään töissä olin jo kahden vaiheilla,että pitääkö lähtee vessaan laattaan,mutta onneksi meni ohi se olotila aika pian..Koko ajan ihan hemmetin kireellä päällä olen kun sattuu mahaan sattuu jo kävellessäkin.. Testejä en kyllä nyt suotta rupee tekee,mulla on kaksi digi testiä käyttämättä,niitä en kyllä nyt rupee "tuhlaan"..!
No nyt olis kp 14 meneillään...Kattelin tuossa äskesn googlesta kaikkia raskauden ensioire hässäköitäkin..Siihen tulokseen tulin,että en voi kyllä tätä alavattan kipeyttä pistää minkään kuvittelun piikkiin..toivotaan että oireet ei oo turhia :) mikä kp sulla nyt on?
Juu Aida* kyllä näin on että pessimisti ei pety :D Mulla tulee nyt tässä kuussa täyteen tuo "maaginen" puoli vuotta ilman pillereitä rajapyykki vastaan.. :D Mutta niin kun varmaan olet täältä lukenut,niin en tiedä missä mennään kun on niin ihmeellinen olotila jatkuvasti..Ei kai pms-oireetkaan voi jatkuvasti olla päällä ja seuraavat vuodot pitäs alkaa (jos alkaa) niin tän kuun 26pvä...Niin ja ovis pitäis olla 12pvä ja kohta pari viikkoo jurppinu ja vihlonu.. Ärsyttää meinaan hiukan!!!pepeXXL: Pidän täällä peukkuja (ja pottuvarpaita) pystyssä, jos kuitenkin tulisi sinulle se plussa! Enkä käsitä miten voi olla noin huono tuuri, että kolme (!) testiä epäonnistuu kerralla.
Tintti'83: Valeraskaudet taitaakin olla aika yleisiä täällä odotusta odottavilla! Minäkin kerkesin kokea tuolla ekalla yrityskierrolla kaikki mahdolliset raskausoireet, hyvä etten pönttöä joutunut halailemaan... Nyt kovasti toivon, että eka raskausoire olisi myöhässä olevat menkat. Kun noihin tuntemuksiin ei selvästikään oikein voi luottaa. Pessimisti ei pety jne.
on: Kiertopäivä 17/28-33. Eilen olin pongaavinani oviksen sekä limojen että alavatsan nipistelyjen avulla. Laskurinkin mukaan ajoitus oli otollinen ja tilanne saatiin hyödynnettyäkin. Luottavainen olo siis nyt. Piinaviikot alkakoot. Yritän kovasti hokea itselleni, että testamaan ei saa ryhtyä ennen aikojaan. Mutta nyt on niin helppo sanoa, että testaisi vasta tuossa kp 33 kohdalla. Mutta todellisuus tulee varmaan olemaan ihan toinen...
Ovis olit tod. näköisesti eilen tai jo tiistaina. Nyt sitten vaan odottelemaan. Mites pepe, mitä sinne kuuluu? Oletko tehnyt uutta testiä vai joko peli on menetetty tällä kierrolla? Täällä ollaan kanssa pessimisteinä, viime kierrossa olin niin varma tärpistä. Huoh, jos sitä joutuu vielä pettymään. Niin, no mulla siis yk2, joten ei tässä nyt pitäisi olla vielä kärsimätön.