Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyhhyh äsken pääsi kauhee määrä valkovuotoa taas oikeen paksua ja niin paljon että olin varma että nyt ne menkat alkaa.. Mutta ei. Turhauttavaa....

Sori ällötys :D

Noniin, ultrassa käyty tänään. Pienellä sydän sykki ja oikeassa paikassa oli. Vuodoille ei löytynyt mitään syytä. Lääkäri arvioi että nyt olisi viikkoja vasta 6+2 ja varattiin samantien aika uuteen ultraan lasketunajan määrittämiseksi.

Ihanaa adele onnea<3

Sain sähköpostia kun laitoin reklamaatiota niistä pregcheck testeistä niin laittavat mulle uudet tulemaan :)

Onnea adele!

Täällä 12 päivää viimesestä terolutista eikä vuotoa näy. Ihmetyttää nyt jo viidettä päivää kestänyt epämääräinen olotila, ihan kuin olisi "ähkyssä" koko ajan, kaipa jotain etovaa oloa vissiin kun mitään ei tee mieli. Lääkärin määräyksestä testaaminen 14.2 jos vuotoa ei siihen mennessä näy. Jos ei näy ja on negaa niin on jotain muuta vialla. Pyh :(

Joko Pepellä mennyt tilanne suuntaan tai toiseen? :)

No tunti sitten vessassa käynnin yhteydessä pyyhkiessä tuli hiukan verta mutta sen jälkeen vaikka kuinka oon ronkkinut paperilla niin ei mitäään? Ehdin jo innostua että josko nyt kierto ees vähän lyhentyis mut ei vissiin :/

Tsemppiä sulle ja toivottavasti plussa tulee :) oon käyny hiukan kurkkimas siellä raskaaksi 2014 mutta aatellu et sinne en vielä ainekaan oo kirjoittelemassa.

Mulla on täälä kans ollut nyt paripäivää nännit todella kosketus arat.. :confused: Ja tänään pitäis olla ov-päivä..Tosin nyt ei kiristä eikä ahista mistään.. (paitti tissien päästä)..Mulla oli viime viikolla semmonen olo että voisin kuvailla ovulaatio/menkka kivuiksi..Että missähän laskurissa nyt mättää...

Muokattu viimeksi:
Mulla on täälä kans ollut nyt paripäivää nännit todella kosketus arat.. :confused: Ja tänään pitäis olla ov-päivä..Tosin nyt ei kiristä eikä ahista mistään.. (paitti tissien päästä)..Mulla oli viime viikolla semmonen olo että voisin kuvailla ovulaatio/menkka kivuiksi..Että missähän laskurissa nyt mättää...

Mulla tissit ihan samanlaiset... Tapahtuisipa jotain ees jompaankumpaan suuntaan.
Toivottavasti sulla ovis oli viime viikolla ja tärppäs! :)

Mulla tissit ihan samanlaiset... Tapahtuisipa jotain ees jompaankumpaan suuntaan.
Toivottavasti sulla ovis oli viime viikolla ja tärppäs! :)
Niinpä,kun nyt jotakin varmuutta saisi taas jälleen kerran johonkin suuntaan..Seuraavat menkat pitäs alkaa vasta tossa 26pvän tienoilla..Kivaa kärvistelyä tämäkin...!! :angry5

Kp 1 täällä myös. Kierto näytti nyt sitten asettuvan tuohon 28 vrk (nyt siis toinen tällainen kierto, eka oli 33).
Nyt vähän pohdituttaa että pitäisikö pariksi kuukaudeksi yrittää jättää kuumeilut ja keskittyä saamaan opinnot loppuun. Tulee jos on tullakseen siis... Mutta voi olla että parin viikon päästä kuitenkin kyttään sitä ovista.

Kp 1 täällä myös. Kierto näytti nyt sitten asettuvan tuohon 28 vrk (nyt siis toinen tällainen kierto, eka oli 33).
Nyt vähän pohdituttaa että pitäisikö pariksi kuukaudeksi yrittää jättää kuumeilut ja keskittyä saamaan opinnot loppuun. Tulee jos on tullakseen siis... Mutta voi olla että parin viikon päästä kuitenkin kyttään sitä ovista.

Mulla kierrot edelleen pitkiä, nyt pituudeksi tuli 50.... Aattelin että kun muutan kuunvaihteessa eripaikkakunnalle niin soittelen sillon varmaan terveyskeskukseen.

Mulla kierrot edelleen pitkiä, nyt pituudeksi tuli 50.... Aattelin että kun muutan kuunvaihteessa eripaikkakunnalle niin soittelen sillon varmaan terveyskeskukseen.

Sulla on kyllä tosiaan tuollaisia megapitkiä nuo kierrot. Kannattanee kyllä soittaa tk:lle niin alat saada selvyyttä asiaan.

Sulla on kyllä tosiaan tuollaisia megapitkiä nuo kierrot. Kannattanee kyllä soittaa tk:lle niin alat saada selvyyttä asiaan.

Niinpä. Toivon kuitenkin salaa että ens kierto olis jo normaali :)

Täälä edellinen kierto 33pvää, nyt 29pvää.. :) Oli tuossa jälleen perjantaina ja lauantaina semmonen kahden päivän pikavuoto, jo toistamiseen.

Täälä edellinen kierto 33pvää, nyt 29pvää.. :) Oli tuossa jälleen perjantaina ja lauantaina semmonen kahden päivän pikavuoto, jo toistamiseen.

Sulla kierto näyttää siltä et alkaa tasaantuu :) tsemppiä kiertoon!

Sulla kierto näyttää siltä et alkaa tasaantuu :) tsemppiä kiertoon!
No joo,tiedä hänestä sitten pepeXXL.. :porc Mulla edelleen sellainen fiilis nyt että ei jaksa nyt seurailla ja laskeskella ja ressata yhtään..Ja nyt olis niinsanotusti huono aika raskautua kun olis töitä tiedossa hyvinkin..Mutta kuten sanottu,jos se ihme tapahtuu,niin saa toki tapahtua.. :) Ollaan miehen kanssa puhuttu tässä kihlautumisestakin ja että mentäisiin piakkoin sormuskaupoille... <3 :)

Takaisin