Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ompas jo vahvat viivat onnea vieläSent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
Pakko avautua kun soitin neuvolaan tänään tehtyäni viel uuden raskaustestin ja siinä luki nyt raskaana 2-3. Neuvolan täti kysyi kun kerroin aikaisemmin olleesta vuodosta että noh mikä sinut oikein sai tekemään sitten testin jos kerran jotakin vuotoa tuli? Tuli heti niin positiivinen fiilis.. et sori ku tein, mut toiveet tän lapsen suhteen on ollu aika kovat.. No hän teki lähetteen ultraan niin saa toivottavasti pian selville onko tämä tosiaan onnellisesti alkanu raskaus vai ei.
Ja hei onne tintshu! :)
Ei jaksaisi odottaa! Miten voi aika mennä näin hitaasti. Nyt on vuoto loppunut ja ovista odotetaan reilun viikon päähän. Ja mitä sitten, taas ODOTTAMISTA!
Adele, hyvä että pääset ultraan. Saat ainakin varmuuden asiasta. Olisi se neuvolantäti saanut hieman paremmin sanansa valita, luulisi hänen tietävän kuinka tärkeä ja herkkä asia on.
Edellinen kierto oli ihan kauhee,vuosin kun pistetty sika.. *yäk* sentään..Ja nyt tosiaan perjantaina alko ihan yllättäen aamusti,sitten se vuotaminen kesti tuonne lauantai iltaan ja sit loppu ja hävis että sunnuntaina voidaan sanoa,että oli niin tihrua ettei vuodoksi voi oikeestaan edes mainita..Ja perjantai/lauantai tuli sillai,että muutaman kerran piti "tiiviste" vaihtaa...Mitähän tämäkin nyt sitten oikeen oli...Oliks sulla Tintti jotenkin normaalia niukemmat nuo muutaman päivän menkat? Mites kaikilla nyt kierrot näin lyhkäsiä ja epäselviä on
Tsemppiä pepe,juu molempi varmasti toivottua! :) Mulla on nyt täälä semmonen aallonpohja tai pieni masennus menossa.. Nyt ei jaksa kyllä enää laskeskella ja testailla yhtään..Sen verran olen laskeskellu,että helmikuussa tulee nyt se "maaginen" puolivuotis rajapyykki ilman pillereitä täyteen..Nooh,nyt keskityn omiin synttäreihini,mitkä on aika pian ja juhlistan niitä hyvässä seurassa.. :)Voi harmi Tintti :/ itse odottelen perjantaina ja jos viikonlopun aikaan ei ala niin testailen alkuviikosta. :) ja jos negaa näyttää ja ei kp 54 aikaan ole alkanut niin testi uudestaan. Toivotaan että viikonlopun jälkeen joko kierto lyhentynyt tai ne kaksi viivaa löytyisi :) kumpikin olisi toivottua :D
Tsemppiä pepe,juu molempi varmasti toivottua! :) Mulla on nyt täälä semmonen aallonpohja tai pieni masennus menossa.. Nyt ei jaksa kyllä enää laskeskella ja testailla yhtään..Sen verran olen laskeskellu,että helmikuussa tulee nyt se "maaginen" puolivuotis rajapyykki ilman pillereitä täyteen..Nooh,nyt keskityn omiin synttäreihini,mitkä on aika pian ja juhlistan niitä hyvässä seurassa.. :)