Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitooos <3 en kyl ehkä täl hetkel osaa fiksust ajatella mitää :) ehkä se tästä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Kiitos tsempeistä! Toivotaan ny et kaikki menis täs hyvin ja vuoto olisi vaaratonta, nyt vaikuttas ettei tuu enää mitään. Taidan tehdä ens viikolla viä sellasen digi testin.

Pakko avautua kun soitin neuvolaan tänään tehtyäni viel uuden raskaustestin ja siinä luki nyt raskaana 2-3. Neuvolan täti kysyi kun kerroin aikaisemmin olleesta vuodosta että noh mikä sinut oikein sai tekemään sitten testin jos kerran jotakin vuotoa tuli? Tuli heti niin positiivinen fiilis.. et sori ku tein, mut toiveet tän lapsen suhteen on ollu aika kovat.. No hän teki lähetteen ultraan niin saa toivottavasti pian selville onko tämä tosiaan onnellisesti alkanu raskaus vai ei.

Ja hei onne tintshu! :)

Pakko avautua kun soitin neuvolaan tänään tehtyäni viel uuden raskaustestin ja siinä luki nyt raskaana 2-3. Neuvolan täti kysyi kun kerroin aikaisemmin olleesta vuodosta että noh mikä sinut oikein sai tekemään sitten testin jos kerran jotakin vuotoa tuli? Tuli heti niin positiivinen fiilis.. et sori ku tein, mut toiveet tän lapsen suhteen on ollu aika kovat.. No hän teki lähetteen ultraan niin saa toivottavasti pian selville onko tämä tosiaan onnellisesti alkanu raskaus vai ei.

Ja hei onne tintshu! :)

Toivottavasti ultra nyt vaan vahvistaa raskauden! Tsemppiä <3

Adele: Siis voi hyi, mikä vastaanotto! Musta tuntuu että mä räjähtäisin jos joku mulle noin sanoisi. Testin voi tehdä vaikka mikä olisi ja jos nyt käy niin että näyttää plussaa ja on vuotoa ollut, niin ei se silti oikeuta sanomaan noin!

Raskauden aikana tunnetusti voi olla jonkinlaista vuotoa, joillakin jopa menkkoja muistuttavaa ihan "ajallaan". Se kuitenkin on suhteellisen harvinaista, mut olis nyt ihan hyvä ammattilaisen vähän miettiä mitä toiselle sanoo. Ihanaa, että testi näytti 2-3!! Eiköhän ultralla selvyyttä saa mikä on tilanne. Ja jos siellä ei vielä esim. ole sydämen sykettä niin koita olla tiukkana ja älä suostu heti mihinkään lääkkeelliseen tyhjennykseen jos sitä ehdottavat. Yleensä tuossa tilanteessa pitäisi vähintään tehdä uusi ultra vähän ajan päästä, jos sykettä ei näy, vaikka onhan silloin epäilys siitä, että alkanut raskaus ei ole mennäkseen loppuun.
Tsemppiä, raastavaa epätietoisuus, mutta eiköhän se pian selkiä! :)
Älä mieti niitä hoitsun sanoja, epäammattimaista sanon minä (se josta vielä joku päivä kätilö tulee).

on.
Tätiä ei ole (no terolutkuurin kuudes päivä tänään), mut kipuja oli perjantaina. Illalla oli kuin täti olis urkkimassa nurkan takaa, kun oli niin jäytävät menkkakivut koko illan. Mitään muuta ei ollutkaan kuin valkkaria vaan, kun pyyhkiessä aina koko viikonlopun tarkisteli. Äkäpussi kuoriutui perjantaina, voi miesparkaa. Onneks nyt on fiilikset toivon mukaan tasoittumassa. Nännit on kosketukselle tooooosi arat. Varmaan teroluteista aiheutuu tuokin. Tietty sitä haluaa että oliskin nyt raskautta, mutta gynellä käynti viime ke ei kyllä näyttänyt mitään sinne päinkään, eikä varmaan ovulaatioonkaan päin, mutta nuo kivut ihmetyttää. Perjantaihin asti teroluteja, sit pitäis ystävänpäivään mennessä vuodon alkaa... Sitä odotellessa...

Ei jaksaisi odottaa! Miten voi aika mennä näin hitaasti. Nyt on vuoto loppunut ja ovista odotetaan reilun viikon päähän. Ja mitä sitten, taas ODOTTAMISTA!

Adele, hyvä että pääset ultraan. Saat ainakin varmuuden asiasta. Olisi se neuvolantäti saanut hieman paremmin sanansa valita, luulisi hänen tietävän kuinka tärkeä ja herkkä asia on.

Ei jaksaisi odottaa! Miten voi aika mennä näin hitaasti. Nyt on vuoto loppunut ja ovista odotetaan reilun viikon päähän. Ja mitä sitten, taas ODOTTAMISTA!

Adele, hyvä että pääset ultraan. Saat ainakin varmuuden asiasta. Olisi se neuvolantäti saanut hieman paremmin sanansa valita, luulisi hänen tietävän kuinka tärkeä ja herkkä asia on.

Itsekkään en millään jaksais odotella.. Tosin odottelen kuukautisia jos nyt mulla oikeesti oli ovis edellis viikonloppuna. Tuntuu uskomattomalta jos oikeesti oli ovis ja kierto olis oikeesti tasaantumassa!! Positiivista on jos ne menkat alkaa viikonloppuna tosin ei se haittaisi jos ei tulis mutta testiin tulis 2 viivaa;)

Mulla oli tässä tänä vloppuna aika ihmeellinen vuoto mielestäni myös..Noh,kp laskin 33 ja vuoto kesti noin kaksi päivää ja sunnuntaina ei enää tullut juuri mitään pihalle..??!!Ikinä kyllä ennen ollut tällasii pika menkkoja..?

Oliks sulla Tintti jotenkin normaalia niukemmat nuo muutaman päivän menkat? Mites kaikilla nyt kierrot näin lyhkäsiä ja epäselviä on :o

Oliks sulla Tintti jotenkin normaalia niukemmat nuo muutaman päivän menkat? Mites kaikilla nyt kierrot näin lyhkäsiä ja epäselviä on :eek:
Edellinen kierto oli ihan kauhee,vuosin kun pistetty sika.. :puke*yäk* sentään..Ja nyt tosiaan perjantaina alko ihan yllättäen aamusti,sitten se vuotaminen kesti tuonne lauantai iltaan ja sit loppu ja hävis että sunnuntaina voidaan sanoa,että oli niin tihrua ettei vuodoksi voi oikeestaan edes mainita..Ja perjantai/lauantai tuli sillai,että muutaman kerran piti "tiiviste" vaihtaa...Mitähän tämäkin nyt sitten oikeen oli...

Outoa. :o itselläni ei kokemusta tuollaisesta yleensä aina ollut suhtkoht samanlaista vuotoa :D toivottavasti saat selvyyden mistä tää johtuu!

hoitsu oli vähä tympee tai si musta vaan tuntu siltä ku on vähä herkkänä täs kokoajan. tänään näen hänet livenä ku haen neuvolakortin sitä ultraa varten.

toivottavasti olis tintti jotain kiinnittymis vuotoa tai muuta positiivista!

Voimia kaikille näiden asioiden kanssa, toivotaan plussa rikasta vuotta :)

Tein maanantaina testin,miinusta näytti..Ainakin vielä..Että kai tää nyt oli vaan sarjassamme jotkut pika vuodot..

Voi harmi Tintti :/ itse odottelen perjantaina ja jos viikonlopun aikaan ei ala niin testailen alkuviikosta. :) ja jos negaa näyttää ja ei kp 54 aikaan ole alkanut niin testi uudestaan. Toivotaan että viikonlopun jälkeen joko kierto lyhentynyt tai ne kaksi viivaa löytyisi :) kumpikin olisi toivottua :D

Voi harmi Tintti :/ itse odottelen perjantaina ja jos viikonlopun aikaan ei ala niin testailen alkuviikosta. :) ja jos negaa näyttää ja ei kp 54 aikaan ole alkanut niin testi uudestaan. Toivotaan että viikonlopun jälkeen joko kierto lyhentynyt tai ne kaksi viivaa löytyisi :) kumpikin olisi toivottua :D
Tsemppiä pepe,juu molempi varmasti toivottua! :) Mulla on nyt täälä semmonen aallonpohja tai pieni masennus menossa.. :( Nyt ei jaksa kyllä enää laskeskella ja testailla yhtään..Sen verran olen laskeskellu,että helmikuussa tulee nyt se "maaginen" puolivuotis rajapyykki ilman pillereitä täyteen..Nooh,nyt keskityn omiin synttäreihini,mitkä on aika pian ja juhlistan niitä hyvässä seurassa.. :)

Tsemppiä pepe,juu molempi varmasti toivottua! :) Mulla on nyt täälä semmonen aallonpohja tai pieni masennus menossa.. :( Nyt ei jaksa kyllä enää laskeskella ja testailla yhtään..Sen verran olen laskeskellu,että helmikuussa tulee nyt se "maaginen" puolivuotis rajapyykki ilman pillereitä täyteen..Nooh,nyt keskityn omiin synttäreihini,mitkä on aika pian ja juhlistan niitä hyvässä seurassa.. :)

Meillä tuli tän kuun puolessa välissä se puoli vuotta ilman pillereitä. Ja turhalta tuntuu. Olin varma että nopeasti tärppää kun olen sen verta nuori (vaikka ei varmaan ehkä liity mitenkää) mutta ajattelen sen niin että tuun raskaaks sit ku se on nii tarkotettu :) ja onnea jo etukäteen synttäreistä! :)

Äsken tein 3 raskaustestiä ja KAIKKI oli virheellisiä joten en saanut tietoa oonko raskaana:(

Takaisin