Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimi2013: Joo, istuvien farkkujen on aina pakko olla jotain superstretchiä, joka kuluu vuodessa puhki :/ Leveä lantio + kapea vyötärö + lyhyet jalat = huono yhdistelmä. Mut on tän raskauden aikana yllättänyt se, että vaikka monissa housuissani jääkin taakse vyötärön kohdalle pätkä löysää kangasta, niin mahan kasvaessa ne ei silti istu yhtään paremmin. Edelleen on takana heltta, mutta nappi ei meinaa mennä kiinni...

Mimi2013: Joo, sama ongelma. Mun H&M:stä ostamista äitiysfarkuista piti lyhentää lähemmäs 30cm, että oli itselleni sopivan pituiset. :grin

En meinaa ostaa isompaa talvitakkia. Esikoinen syntyi tammikuussa ja silloin tarvitsin isompaa takkia ainoastaan sen viimisen kuukauden ajan joten tuskin enää toukokuussa toppatakia käytän. :) Muutenkin jätän hankinnat vasta ihan loppumetreille. Paljon en edes tarvi kun esikoiselta on kaikki tallessa. Tietysti nyt muutama vaate täytyy ostaa ihan häntä itseäänkin varten.

^
Mie taas kauhistelin, et eihä miulla oo kevääksi ees kevyempää takkia mikä mahtuis mun päälle huhtikuussa :excited001

Miun iiiso talvitakki ois tullu postiin, kunhan jaksas raahautua toinne 500m päähän, Plääh. Mut eipä mahu nykyset talvitakit kyl yhtää päälle! En ois kyl pärjänny nykyisillä takeilla. Ite tilasin isomman normitakin ihan senkin takia, kun äiti tykkää samantyyppisistä takeist, kun mie niin voin lahjottaa sen mutsille, kun en enää tarvi ja kokokin toivottavasti täsmää. Muuten oisin varmaa tilannu ihan äitiystakin (jos sellasia ees on).

Mä sijoitin eilen H&M:n perus mustiin mammahousuihin. Meillä on ens viikolla pikkujoulut ja sinne piti hankkia kun ei omat mahdu enää päälle. Noissa on vaan se vyötärö jotenkin hassu. Ei meinaa housut niinkun pysyä päällä vaikka koko tuntuisi olevan oikea. Valuu vaan... Jotenkin se masuresorikin on oudon matala. Oon tottunut sellasiin mitkä peittää koko mahan. Paitojen kans ei ole niin ongelmaa kun on monia paitoja mitkä on malliltaan muutenkin tunikatyyppisiä ja mahan kohdalta löysempiä....

Vauvalle en ole ostanut vielä mitään.

Mä sijoitin eilen H&M:n perus mustiin mammahousuihin. Meillä onpysyisiviikolla pikkujoulut ja sinne piti hankkia kun ei omat mahdu enää päälle. Noissa on vaan se vyötärö jotenkin hassu. Ei meinaa housut niinkun pysyä päällä vaikka koko tuntuisi olevan oikea. Valuu vaan... Jotenkin se masuresorikin on oudon matala. Oon tottunut sellasiin mitkä peittää koko mahan. Paitojen kans ei ole niin ongelmaa kun on monia paitoja mitkä on malliltaan muutenkin tunikatyyppisiä ja mahan kohdalta löysempiä....

Vauvalle en ole ostanut vielä mitään.
No mul on vissii samat ko sul nii en oo tyytyväinen yhtää.. vaikka otin kokoa pienemmät et ois napakammat ja pysyisivät paremmi jalas nii Katin kontit pysy :/

Last edited by a moderator:
Mä pistin tänään tilaukseen Angelsoundsin dopplerin. Onko kellään siis käyttökokemuksia? Kestikö toimitus kuinka kauan? Tilasin raskauskeijun sivuilta. Tiedetään.. Kärsivällisyys ei asu minussa :D

Muokattu viimeksi:
Mulla on käytössä angelsoundsin se halvempi versio. Ihan hyvin toimii! Pitää vain löytää oikea kohta, josta kuunnella. Joskus näytöllä sykeluvut näkyy, mutta mitään ei kuulu ja joskus toisin päin... Mutta kärsivällisyydellä saa kyllä jumputuksen kuulumaan!

Mulla ensimmäiset havainnot sydänäänistä tuli jo 9+4, vaikka olikin suhteellisen aikaista kotidopplerilla kuunnella.

Mä tilasin ilofantista sen parinkympin dopplerin ja se tuli alle viidessä päivässä vaikka oli viikonloppu välissä. Itse en onnistunut kuulemaan ääniä vielä 11. viikolla mutta 12. viikon lopussa äänet kuului ihan selvästi. En ehkä ekoilla yrityksillä ollut edes etsinyt ihan oikeasta paikasta. Tykkään vempaimesta mutta ihan omien korvienkin takia (etsiessä kuuluu aikamoista surinaa kun äänet pitää olla täysillä) en kovin usein käytä.

Lälly: tilasin tiistai-iltana kotitesti.fi:stä. Luvattiin 1-2 päivän toimitus <3 Eilen tuli tieto, että paketti on lähetetty. Toiv. on ennen viikonloppua täällä! =)

Mäkin tarrasin kiinni bodeihin ym. Meinasin jo ostaa yöpuvunkin vauvalle. Toistaiseksi maltoin vielä :)

Tänään tuli rv12 täyteen, että toivottavasti itsekin saan jo sydämen kuulumaan <3 hitsi kun en tajunnut tilata laitetta aikaisemmin niin olisi ehkä ollut mahdollisuus saada se vielä tällä viikolla. Ensimmäinen ultra tosissaan vasta ensi viikon keskiviikona, mutta olisi hauskaa ostaa omalle isälle isänpäivä kortti jossa ei lukisi isälle vaan ukille, voisi siitä sitten vetää omat johtopäätöksensä :D

Mä ostin just eilen meijän tuleville isoisille isänpäivä kortit joissa lukee Isoisälle. Saa nähdä millaset ilmeet on kun kortit saa. ; D

Itse en oo ostanu mitään muuta paitsi H&M:ltä sellasen äitiys kietasuneuleen. Vauvan vaatteita uskalsin katsella maanantaina ensimmäinen ultran jälkeen. Mut en ajatellu ostaa vielä mitään. Luulen että höperöityneet sukulaiset ja tulevat mummot ostavat niitä kasapäin joululahjaksi. (:

Ja mitä äitiyshousuihin tulee, niin mun suosikit tähän asti on jeggingsit. Eli farkut joissa ei oo nappia tai vetskaria, kuminauha vaan vyötäröllä. On tosi mukavat, ei purista ja luulen että niillä menen jonkin aikaa masun kanssa.

Jipii!!! Doppleri tuli! Päästään tänäiltana testaamaan! (kiltti postisetä kantaa mulle töihin paketit ;) )

Voi jumbe! Tänään on tulossa postista sitterii, turvakaukaloo ja syöttötuolia.... Wiih! Hirmu nopea toimitus, kun sunnuntaina tilasin ja eilen tuli toimitusvahvistus! Todella tyytyväinen ja edullisesti kaikki kolme tuli saatua! Ja yli 150e toimituksiin viel ilmainen toimitus :) Kyllä keväämmällä lähtee uusi iso tilaus kyl tuonne! :P

HM:n mammaosasto ratsattu ja mukaan jäi kasa mustaa perusvaatetta. Huikea 40 € sijoitus ja ajatuksena olisi pärjätä näillä koko raskaus. Ostin siis pillifarkut, leggarit ja pidemmän mallisen mustan trikoopaidan. Sitten kun ovat pesukorissa ajattelin pärjätä näillä pari numeroa liian isoilla vanhoilla housuilla, normipaidoilla ja mekoilla.

Takaisin