Hento Haave
Sanaisen arkkunsa ammentaja
No nyt kyllä jo näkyy verta pyyhkiessä, tai vaaleanpunaista limaa. Eiköhän tää oo tässä. Pillit pussiin ja vaihdevuosia odottelemaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 9, jos ovis olisi ylipäänsä ollut. Tähän saakka limat kuivat mutta nyt taas vähän palailemassa. Ovisliuskaan näyttäisi tulevan uudestaan viivaa, joskaan ei vielä lähelläkään plussaa. Nouseeko LH vähän ennen menkkoja, muistaako kukaan? Tai sitten vihdoin pukkaa sitä oikeaa ovista. Ja sitten on se kolmas vaihtoehto - vastoin kaikkia todennäköisyyksiä toivoisin tietty kuitenkin sitä plussaa.
Mul oli dpo8-9 tällasta ovistestit.. Sanoisin et nousee vähän
Jep. Mulla myös ovistestin viiva vähän vahvistui tuossa dpo10 jälkeen. Mut r-testiin ei tullu mitäänAika tuolta se munkin ovistesti näytti. Pissin nyt raskaustestinkin kun sattui kaapissa olemaan, vaikka tuskin siinä mitään näkyy.
Lisäys: joka oli tietysti negoista negoin. Piti tähänkin sitten testi tuhlata.
Jep. Mulla myös ovistestin viiva vähän vahvistui tuossa dpo10 jälkeen. Mut r-testiin ei tullu mitään
Minä kävin folliultrassa, tai no, sattumalta oli just ovulaation aika kun kävin gynellä, ja ultrasi alakautta kohdun, limakalvon ja munasarjat. Eipä siinä ihmeitä, sanoi että vas. puolella on iso follikkeli ja just irtoamassa, oikealla puolella ei kasva mitään... mulla taitaa olla munat vähissä. Kierto tosi säännöllinen, testit näyttää vahvan ovulaation, limakalvokin näytti hyvältä ja kohdussa ei mitään poikkeavaa. Mutta eipä se hyödytä että kaikki muu toimii kuin rasvattu kone, jos ei ole kelvollista munasolua, tai ei ollenkaan munasolua. Koneisto kyllä toimii, mut jos ei oo mitään mitä kasvattaa niin...Täti täälläkin
Löytyykö kellään kokemusta johtimien aukiolotutkimuksesta ja/tai follikkeli-ultrauksesta?
Täällä ei vielkään vuotoa. Pientä menkkanippailua oli aamulla ja lämmöt vähän lisää tippui. Et kai ne viim huome alkaa. Nousee vaan toivo kun ei näy menkkoja