Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Hei! Onko kellään kokemusta Natural Cyclesin käytöstä raskauden suunnittelussa?

Itsellä toimininut hyvin täsmällisesti ja ennustanut kuukautiset päivän tarkasti käyttöönotosta asti (n. 6kk ollut käytössä). Ovulaatioitkin sovellus löytää hyvin ja on ehdottanut tehdä ovistestin silloin kun niistä olen plussan saanut.

Paitsi tässä kierrossa. On ollut stressiä/ univaikeuksia, ja aamulämpötilan mittaus juuri kriittisinä päivinä epäonnistui.

Kuulisin mielelläni kokemuksia NC: n käytöstä raskauden suunnittelussa, etenkin heiltä joita se on auttanut raskauteen, mutta toki muiltakin :)
 
...niin, ja siis siksi tähän keskusteluun huutelin koska kanssapiinailija siis olen yk3 ja tätä kirjoittaessani dpo2.
 
Hei, täällä piinailija liittyy mukaan ☺️ lapset -08 ja -11 ja nyt kesän alusta tjottailtu kolmosta tänään kp 23/28 ja aivan kamala olo
- muutama päivä sit alkoi etova olo iltapäivästä jatkuen sinne saakka kunnes nukkumaan menee
- rinnat turvoksissa -siitå isäntäkin eilen mainitsi et miten sun rinnat ei pysy enää liiveissä ku ne on paisunu silminnähden. Siltä ne kyllä tuntuukin, raskailta ja välillä polttaa ihan
-jäätävä turvotus iltaisin ja ilmavaivat
-eilen töihin ajaessa kuuntelin musiikkia ja ihan tyhjästä kyyneleet alkoi valua
- tänään aamulla kahvi maistui nyt iltapäivästä teki kahvia mieli mutta kun join maistui pahalle ja tuli huono olo

Isäntä jo töistä soitti et joko sä rakas olisit raskaana kun sun oireetkin tollaset jo ❤️
 
Hei, täällä piinailija liittyy mukaan ☺️ lapset -08 ja -11 ja nyt kesän alusta tjottailtu kolmosta tänään kp 23/28 ja aivan kamala olo
- muutama päivä sit alkoi etova olo iltapäivästä jatkuen sinne saakka kunnes nukkumaan menee
- rinnat turvoksissa -siitå isäntäkin eilen mainitsi et miten sun rinnat ei pysy enää liiveissä ku ne on paisunu silminnähden. Siltä ne kyllä tuntuukin, raskailta ja välillä polttaa ihan
-jäätävä turvotus iltaisin ja ilmavaivat
-eilen töihin ajaessa kuuntelin musiikkia ja ihan tyhjästä kyyneleet alkoi valua
- tänään aamulla kahvi maistui nyt iltapäivästä teki kahvia mieli mutta kun join maistui pahalle ja tuli huono olo

Isäntä jo töistä soitti et joko sä rakas olisit raskaana kun sun oireetkin tollaset jo ❤️

Kuulostaa lupaavalta oireet, peukut pystyssä että tulisi plussa. :)
 
Täällä yks piinailija myös liittyy seuraan. Yk12, ja nyt dpo3. Oon kahden vaiheilla, odotanko enää mitään tapahtuvaksi vai oonko täysin varma että just tää on nyt *se* kierto! Mieli siis vaihtelee noiden kahden välillä. Iltatähteä kuumeilen, lapsia on jo muutamia ja nuorin nyt 12v. Nykyisellä miehellä ei lapsia.

Eikä mitään fyysisiä oireita nyt ihmeemmin vielä, tässä vaiheessa. Jännä paineentunne kohdussa. Ja jotenkin vaan sellanen ”varma tunne” että nyt tää onnistuu! Johtunee noista hedelmällisyysmeditaatioista, joita olen kuunnellut. Niistä tulee sellanen olo että kaikki on mahdollista :) Ja sitähän me tarvitaan!
 
Muokattu viimeksi:
Täällä lähinnä piinapäiväilijä. Rfsu näytti haamuplussaa edellispäivänä, sen jälkeen ei oo näkynyt missään mitään, paitsi nyt illalla ehkä,EHKÄ, E H K Ä pregcheckissä joku ihan olematon haamu, siis ihan tihrustettava. Kp 27/25. Oireita kyllä olis,alkoivat ton rfsun virhetestin jälkeen (tietenkin), nyt vaan pelkään, et menkat alkaa ja en olematon haamu ei vahvistu. Yk 1,joten hyvä tuuri, jos kertalaakista nappasisis.

Piti korjata kiertopäivät, alkuperäisessä oli 25/25 vaik piti oööa 27/25
 
Muokattu viimeksi:
Iik tänään kp 26/28, eilen aivan jäätävä kipu jossain vatsan siimeksissä, ainoastaan pitkällään hyvä olla. Tänä aamuna pissillä käydessä paperiin jäi vaalean ruskeaa tuntuu koko ajan et side märkänä muttei mitään siinä oo
 
Kp25/27, rinnat on kihelmöineet jo noin viikon, vähän ehkä aristavat. Väsyttää. Dpo3-10 vihloi alavatsaa, se nyt siis loppunut. Voihan nämä olla ihan pms-oireitakin, mutta tuo tissitilanne on ihan uusi. Esikoisesta ei ollut suurempia tuntemuksia. Jännyyksiä. Eilen en malttanut olla testaamatta, mutta aikaistahan se oli ja negahan sieltä paukahti. Nyt koetan malttaa lauantaihin, ellei täti tule kylään sitä ennen!
 
Kp 29/25, ei vieläkään merkkiä menkoista mutta ei sen puoleen plussastakaan. Yritä tässä nyt olla stressaamatta. Mun ei oo viimisee viiteen vuoteen kestäny kierrot yli 27 päivää. Olotila tällähetkellä; alavatsaa kipristää, useemmin pissahätä, mielitekoja on.

Ekassa raskaudessa mulla ei ollu kuin palelua joskus keskivaiheilla.
 
Täällä taas, ei siis tärpännyt viime kierrossakaan. Nyt ois ovulaatio käsillä, en kyllä tiedä onko se tänään vai huomenna vai viikonloppuna. Sormet ja varpaat ristiin :smiley-angelic001
 
Kuulostaa Edz hyvältä! Jos siis muuten ei ole kierrot kestäneet noin pitkään! Raskaushormonipitoisuudethan voi nousta tosi yksilöllisesti, niin uutta testiä putkeen vaan!
Raskaudethan voivat olla tosi erilaisia! Esikoisesta plussatessa oli plussauspäivänä pieni, päivän kestänyt pieni pahoinvointi, mutta muuten oireita tuli vasta rv6, kun alkoi kunnon pahoinvointi. Tässä nyt tietty mietin jo sitäkin, että jos nämä tissituntemukset ei ole raskausoiretta, niin onko ne oiretta jostain sairaudesta. PMS-oireiksi kun ei tosiaan oikein istu. Ainakaan ei ole tämmöisiä ollut sen 18 vuoden aikana, mitä minulla on menkat olleet.

Vappupallo tsemppiä, nyt vaan talletteluja!

Täällä 26/27 - lähenee lähenee! Tänään tuntui lähes oireettomalta ja mietin jo, että no nyt ne kuukautiset alkaa, mutta nyt illalla on taas kihelmöinyt rintoja ja nännit on tosi arat.
 
31/25, tikut loppu kesken ja olin vuorokauden ilman testailua. Iltapäivällä ehkä ihn hailakka plussa. Testaan aamulla uudestaan, jos ei olis pissa niiin laimeeta ku tälleen kyläilypäivän päätteeks. :)
 
Jee mulle sopiva aloitus! Nyt dpo7 ja nega aamulla. Syön teroluteja eli en uskalla liikaa mahdollisia oireita spekuloida. Niitä tosin on ollut yllättävän vähän tässä kierrossa. Pieni lämpödippi oli tänään. Valkovuotoa on tullut viim dpo 2 lähtien. Mieliala ollut yllättävän hyvä, en vihaa vieläkään miestä :hilarious: Välillä uskon tärppiin, välillä en. Kai se on odoteltava ja seurailtava. Testejä luultavasti teen menkkoihin asti..
 
Aamupissasta edeltäjäänsä vahvempi haamu bongattu, voi kun nyt alkais tuo hcg nousemaan,niin pääsis siitä stressinaiheesta ( ihan niinku se stressaaminen jotenki vähenis plussaamisen myötä..no, aihe sit ainakin vaihtuu hcg:n noususta keskenmenonpelkoon tai tuulimunapelkoon)

Voi olla että kuvassa ei nii selkeesti näy kuin livenä, mutta tässä sitä nyt tulee.
 

Liitteet

  • IMG_20191006_070820.jpg
    IMG_20191006_070820.jpg
    5.8 KB · Katsottu: 204
Voi Edz, onpa jänniä aikoja! Minulla on maailman surkeimmat viivalasit, näen vain leffaviivat. :rolleyes: Kovasti peukut on pystyssä, että viiva vahvistuu!

Täällä 30/27, flow ilmoittaa että 1 päivän myöhässä olen. Eilen testasim negan. Puoliksi ajattelen että nyt tärppää, pakko on, tuntuu ihan siltä ja ne viivat voi tulla myöhemminkin. Toinen puoli taas sanoo että 30 päivää on suht normaali kiertopituus vielä minulle ja että pitää varautua siihen että täti koputtelee oveen ihan just.
 
Kp22/dpo8. Oppikirjakierto, ovulaatio kp14. Ei mitään oireita. En oo testannut, se on jo saavutus! Yritän sinnitellä nyt vielä pari päivää, aikaisintaan dpo11 vois alkaa testailee, JOS alkaa tuntua mitään oireita. Viimeksi kun sain haamuviivat, ensimmäinen oire oli järjetön ruokahalu. Sitä kesti 2-3 päivää, ja sit alkoi olla ko vähän kuvotusta. Sillon alkoi jo viivat haalistua, eli kemiallinen raskaus... mut jään odottelemaan sitä ruokahalun heräämistä.
 
Kp22/dpo8. Oppikirjakierto, ovulaatio kp14. Ei mitään oireita. En oo testannut, se on jo saavutus! Yritän sinnitellä nyt vielä pari päivää, aikaisintaan dpo11 vois alkaa testailee, JOS alkaa tuntua mitään oireita. Viimeksi kun sain haamuviivat, ensimmäinen oire oli järjetön ruokahalu. Sitä kesti 2-3 päivää, ja sit alkoi olla ko vähän kuvotusta. Sillon alkoi jo viivat haalistua, eli kemiallinen raskaus... mut jään odottelemaan sitä ruokahalun heräämistä.

Oireet voi myös olla eri raskauksissa ihan erilaiset :) kaippa oireettomuuskin voi olla hyvä? Mä en malta olla testaamatta :D nega taas. Ärsyttää kyllä. Dpo8 myös. Ajattelin tehdä tänään ovistestinkin jos saan pidätettyä pari tuntia. Vähän särkee nyt oikeeta munista/nivuseen.. Mut en uskalla innostua.. Varmaan keltsi vaan tai joku suolessa mättää :hilarious: lämmöt pomppas ylös taas, mutta mittasin pari tuntia myöhemmin kuin normisti.
 
Oireet voi myös olla eri raskauksissa ihan erilaiset :) kaippa oireettomuuskin voi olla hyvä? Mä en malta olla testaamatta :D nega taas. Ärsyttää kyllä. Dpo8 myös. Ajattelin tehdä tänään ovistestinkin jos saan pidätettyä pari tuntia. Vähän särkee nyt oikeeta munista/nivuseen.. Mut en uskalla innostua.. Varmaan keltsi vaan tai joku suolessa mättää :hilarious: lämmöt pomppas ylös taas, mutta mittasin pari tuntia myöhemmin kuin normisti.
No, myönnettäköön, että olisin varmasti jo testannutkin, jos olis ollut herkkiä testejä kotona. Mutta mulla on nyt vaan niitä 25IU/ml, joten niillä on ihan turha testata vielä dpo8. Eli joko haen prismasta herkkiä tikkuja, tai odotan että menkat alkaa.
 
No, myönnettäköön, että olisin varmasti jo testannutkin, jos olis ollut herkkiä testejä kotona. Mutta mulla on nyt vaan niitä 25IU/ml, joten niillä on ihan turha testata vielä dpo8. Eli joko haen prismasta herkkiä tikkuja, tai odotan että menkat alkaa.

Mä eilen testasin kympillä mut tänään 25:lla :bag:
Koska moni sanoo et one stepin kympit ei niin herkkiä... Noooh toivotaan et huomenna ois jo haamua.. Tai edes torstaihin mennessä.. Luin että 3-4pvää kiinnittymisestä tulisi positiivinen raskaustesti. o_O Ainiin ja ovistesti oli vain haalea.
 
Joo mä aloitin testaamisen silloin haamuplussakierrossani dpo7, ja eka haamu näkyi dpo10. Kiinnittyminen voi kai tapahtua jopa dpo6. Nyt päätin ettäen vielä aloita testaamista ihan niin aikaisin, se on ihan testien haaskaamista. Toisaalta jos nyt oottais viikon niin ei tarvis testata ollenkaan :D

Mulla pomppas tänä aamuna lämmöt 36,8:sta 37 asteeseen. Mut niinpä ne on tehneet monesti aiemminkin, eikä se mitään ole tarkoittanut. Voihan piina!!
 
Takaisin
Top