Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

No nyt kyllä jo näkyy verta pyyhkiessä, tai vaaleanpunaista limaa. Eiköhän tää oo tässä. Pillit pussiin ja vaihdevuosia odottelemaan :sad001
 
Täällä kp 21 ja ehkä dpo 6-7. Mulla on ollut pari päivää ihan jäätävä valkovuoto, siis pitäis olla tyyliin pikkuhousunsuoja :confused: Viime aikoina ei ennen menkkoja ole ollut kuivaa kautta, mutta tää vuoto on ihan next level. Ei silti vaikuta hiivalle tms. Erikoista! Alavatsaa myös nippailee ja on kaikenlaisia tuntemuksia. Mä niin toivon, että ois tärpännyt :smiley-angelic001
 
Kiitos sympatioista tyypit :Heartred

Mut nyt tuliki hätiköityy: aamulla kirkasta verta paperissa ja tietty läin heti hanskat tiskiin...mutta päivän aikana tiputteli vain tuhrua ja sitäkin hyvin vähän. Eli kierto jatkuu viel toistaseks:hello2

jann & Hento haave: teil on tosi lupaavat lämpökäyrät mitä nuista tiiän!
 
Täällä on niin negaa ku olla ja voi. Uutta tsäänssiä ootellessa.. Ja miehen tuloksia apua. Näin unta et testissä oli kaks viivaa :sad010
 
Mun lupaava lämpökäyrä tippui tänään ku lehmän häntä 37,1 -> 36,6. Eio testejä kun lähdin parin päivän reissulle. Mut ei kyllä ole raskauskäyrä. Menkat alkaa, ihan millon vaan. Odottelen.
 
No hitto, nyt on kyllä outoa oiretta! Ei tuu vuotoa vieläkään. Tänään tuntui oikeella puolella (???) ihan menkkamaista jomotusta, mutta ei vieläkään menkkoja. Kivut loppui jo. Mitä tää on...? Mulla alkaa yleensä menkat ihan selkeesti verenvuodolla, ja kivut tulee vasta ehkä toisena päivänä! Tällasta ei oo kyl ollu ikinä. Testejä ei nyt tietenkään ole, kun oon kylässä viikonlopun!!
 
Dpo 9, jos ovis olisi ylipäänsä ollut. Tähän saakka limat kuivat mutta nyt taas vähän palailemassa. Ovisliuskaan näyttäisi tulevan uudestaan viivaa, joskaan ei vielä lähelläkään plussaa. Nouseeko LH vähän ennen menkkoja, muistaako kukaan? Tai sitten vihdoin pukkaa sitä oikeaa ovista. Ja sitten on se kolmas vaihtoehto - vastoin kaikkia todennäköisyyksiä toivoisin tietty kuitenkin sitä plussaa. :wideyed:
 
Dpo 9, jos ovis olisi ylipäänsä ollut. Tähän saakka limat kuivat mutta nyt taas vähän palailemassa. Ovisliuskaan näyttäisi tulevan uudestaan viivaa, joskaan ei vielä lähelläkään plussaa. Nouseeko LH vähän ennen menkkoja, muistaako kukaan? Tai sitten vihdoin pukkaa sitä oikeaa ovista. Ja sitten on se kolmas vaihtoehto - vastoin kaikkia todennäköisyyksiä toivoisin tietty kuitenkin sitä plussaa. :wideyed:

Mul oli dpo8-9 tällasta ovistestit.. Sanoisin et nousee vähän :eek:
 

Liitteet

  • Collage 2019-10-07 21_27_32.jpg
    Collage 2019-10-07 21_27_32.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 234
Mul oli dpo8-9 tällasta ovistestit.. Sanoisin et nousee vähän :eek:

Aika tuolta se munkin ovistesti näytti. Pissin nyt raskaustestinkin kun sattui kaapissa olemaan, vaikka tuskin siinä mitään näkyy.

Lisäys: joka oli tietysti negoista negoin. :shifty: Piti tähänkin sitten testi tuhlata.
 
Muokattu viimeksi:
Aika tuolta se munkin ovistesti näytti. Pissin nyt raskaustestinkin kun sattui kaapissa olemaan, vaikka tuskin siinä mitään näkyy.

Lisäys: joka oli tietysti negoista negoin. :shifty: Piti tähänkin sitten testi tuhlata.
Jep. Mulla myös ovistestin viiva vähän vahvistui tuossa dpo10 jälkeen. Mut r-testiin ei tullu mitään :sad001
 
Jep. Mulla myös ovistestin viiva vähän vahvistui tuossa dpo10 jälkeen. Mut r-testiin ei tullu mitään :sad001

Mulla oli nyt aamulla haaleampi. Eli tätiä vaan odottelemaan. Illalla siihen One Stepin raskaustestiin tuli kuivuttua sellainen mielikuvitusviivanpaikka, mutta olen saanut selkeämpiäkin jotka ei ole tarkoittaneet mitään. Ärsyttää, kun vaikka kuinka yritti psyykata itseään "pessimisti ei pety" -tyylillä niin taas sieltä joku pahan ilman toivonkipinä änki kylään ja näytti keskisormea. Pitäisi testata vaan jos menkat kunnolla myöhässä ja muuten lähteä siitä ettei ole raskaana. Mutta kun kierto on näin sekaisin, niin vaikea sanoa koska ne menkat edes on myöhässä - viimeiset kaksi kiertoa alkaneet dpo 10 ja dpo 8 ja tänään on kumminkin se dpo 10 eikä verta näy. Ja jos ovis on epävarma, niin ainahan se on perusteltua pissiä niihin ovistesteihin ja vaikea sitten estää itseään innostumasta niistä jos lähtee loppukierrosta vähänkin vahvistumaan. :banghead:

Kai siitäkin pitäisi olla kuitenkin iloinen, että jos nyt olen yleensä ovuloinut, niin luteaali on ainakin pidempi kuin se viime kierron ultralyhyt joka ei olisi kyllä kenenkään kiinnittymistä edes sallinut.
 
V*tun täti v*ttu. Ja taas se iski jo dpo 10. Tästä tule nyt yhtään mitään, jos ei limakalvot pysy edes sisällä sitä aikaa että sinne voisi edes teoriassa joku kiinnittyä. :smiley-angry017:smiley-angry019:BangHead
 
Täti täälläkin :sorry:

Löytyykö kellään kokemusta johtimien aukiolotutkimuksesta ja/tai follikkeli-ultrauksesta?
 
Mun toivo alkaa hiipua, ei ole mitään oireita. Olen odotellut, että rinnat kipeytyisivät (kuten viimeksi ennen plussaa), mutta ei mitään. Nyt on kp 25 (/28-29) eli loppuviikosta pitäisi menkkojen alkaa. :sad001
 
Täällä ei vielkään vuotoa. Pientä menkkanippailua oli aamulla ja lämmöt vähän lisää tippui. Et kai ne viim huome alkaa. Nousee vaan toivo kun ei näy menkkoja :p
 
Täti täälläkin :sorry:

Löytyykö kellään kokemusta johtimien aukiolotutkimuksesta ja/tai follikkeli-ultrauksesta?
Minä kävin folliultrassa, tai no, sattumalta oli just ovulaation aika kun kävin gynellä, ja ultrasi alakautta kohdun, limakalvon ja munasarjat. Eipä siinä ihmeitä, sanoi että vas. puolella on iso follikkeli ja just irtoamassa, oikealla puolella ei kasva mitään... mulla taitaa olla munat vähissä. Kierto tosi säännöllinen, testit näyttää vahvan ovulaation, limakalvokin näytti hyvältä ja kohdussa ei mitään poikkeavaa. Mutta eipä se hyödytä että kaikki muu toimii kuin rasvattu kone, jos ei ole kelvollista munasolua, tai ei ollenkaan munasolua. Koneisto kyllä toimii, mut jos ei oo mitään mitä kasvattaa niin... :sad001
 
Täällä ei vielkään vuotoa. Pientä menkkanippailua oli aamulla ja lämmöt vähän lisää tippui. Et kai ne viim huome alkaa. Nousee vaan toivo kun ei näy menkkoja :p

En ole ihan kärryillä kun on ollut niin paljon töitä tässä pari päivää, mutta ootko koska viimeksi testannut? Ja koska ajattelit testaa seuraavan kerran?
 
Takaisin
Top