Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään kp 25/25-28. Jos viikonloppuna testaisin, ellei sitä ennen ole kuulunut kuukautisia.
 
Mä en tiedä yhtään mitä meillä tapahtuu. Mulla on ollut aina säännölliset menkat ja kun ne imetyksen jälkeen palasivat, ne ovat olleet 28 päivää, paitsi kerran 30. Viimeiset kaksi kertaa kierto oli 28.

Nyt mulla on menossa kp 31 ja mä olin jo aika varma, että raskaana ollaan. Uskon, että tunsin kiinnittymiskivut jne. Viimeisen viikon olen ollut väsynyt ja ravannut veskissä jne.

Nyt pari viimeistä päivää on juilinut ja nippaillut molemmin puolin ja sen sellaista.

Mutta äsken tein testin ja se oli nega. Aivan tyylipuhdas, ei haamun haamua. Kyseessä oli apteekin ultra. Virtsa oli ollut rakossa tunnin, mutta uskoin sen riittävän, koska menkat ovat jo lähes kolme päivää myöhässä.

Hämmentynyt olo, pettymys kipuaa varmaan pian perässä.

Vieläkö tämä voisi kääntyä plussaksi? En usko...
 
Vähän ohis, mutta mä en itsesasiassa usko, että pidätyksen pituudella on raskaus- tai ovistestin suhteen niin paljon väliä. Virtsan väkevyydestähän se on kiinni ja se taas riippuu enemmän siitä miten on juonut.

Mutta tsemppiä vappupallolle että plussa tulisi. :happy:
 
Vähän ohis, mutta mä en itsesasiassa usko, että pidätyksen pituudella on raskaus- tai ovistestin suhteen niin paljon väliä. Virtsan väkevyydestähän se on kiinni ja se taas riippuu enemmän siitä miten on juonut.

Mutta tsemppiä vappupallolle että plussa tulisi. :happy:

Joo, niin se varmasti on! Jos joisi hirveästi vettä, niin sittenhän se ois liian laimeaa.

Aamulla testasin uusiksi ja negaa näytti. Nyt kp 32/28. Ehkä ovulaatio olikin se mitä luulin kiinnittymiseksi. Mutta silloin emme kyllä tehneet yhtään talletuksia, joten täti kurvaa paikalle varmaan loppuviikosta. :sad001
 
Joo, niin se varmasti on! Jos joisi hirveästi vettä, niin sittenhän se ois liian laimeaa.

Aamulla testasin uusiksi ja negaa näytti. Nyt kp 32/28. Ehkä ovulaatio olikin se mitä luulin kiinnittymiseksi. Mutta silloin emme kyllä tehneet yhtään talletuksia, joten täti kurvaa paikalle varmaan loppuviikosta. :sad001

Hurjana tsemppiä piinaan! :Heartred
Noi sun edellä kuvaamat oireet ym. on kuin alkuraskauden oireiden oppikirjasta, joskos se plussa vielä sieltä napsahtaiski vaik antaa oottaa itteensä :smiley-bounce012.

Oon nyt tässä vaiheessa esi-piinaillessa (vasta ovista ootellessa) googlaillu stoorei plussaamisesta. Paljon myöhäsempii plussii oon lukenu kuin 32/28, se ois itse asiassa vielä tosi aikanen "myöhänen" plussa jos nyt napsahtais kun vertaa noihin joihinki myöhäisiin tapauksiin :eek: Niin ja sit viel se, et kaikilhan ei näy missään vaiheessa raskaus pissatesteissä - on harvinaista mutta sitä satttuu. Joten älä todella vielä luovu toivosta!

Hämmästyttävii on myös stoorit siitä miten hassuihin aikoihin suhteessa kiertoon ja ovikseen on tullu raskaaks. Ja siitä myös et miten oireetonta joillakin on ollu alkuraskaus: siihen viel valemenkat päälle niin ei ihme et jotku ei tajuu olevansa raskaana!
 
Hurjana tsemppiä piinaan! :Heartred
Noi sun edellä kuvaamat oireet ym. on kuin alkuraskauden oireiden oppikirjasta, joskos se plussa vielä sieltä napsahtaiski vaik antaa oottaa itteensä :smiley-bounce012.

Oon nyt tässä vaiheessa esi-piinaillessa (vasta ovista ootellessa) googlaillu stoorei plussaamisesta. Paljon myöhäsempii plussii oon lukenu kuin 32/28, se ois itse asiassa vielä tosi aikanen "myöhänen" plussa jos nyt napsahtais kun vertaa noihin joihinki myöhäisiin tapauksiin :eek: Niin ja sit viel se, et kaikilhan ei näy missään vaiheessa raskaus pissatesteissä - on harvinaista mutta sitä satttuu. Joten älä todella vielä luovu toivosta!

Hämmästyttävii on myös stoorit siitä miten hassuihin aikoihin suhteessa kiertoon ja ovikseen on tullu raskaaks. Ja siitä myös et miten oireetonta joillakin on ollu alkuraskaus: siihen viel valemenkat päälle niin ei ihme et jotku ei tajuu olevansa raskaana!

Jep, välillä tosiaan tuntuu, että kaikki on mahdollista! Kiitos viestistä :rolleyes:
 
Noh, sieltä ne alkoi tänään eli kierto oli 34 (normaalisti 28). Taisin olla oikeassa, että ovulaatio oli myöhässä. Onneksi ei enempää venynyt...
 
Muokattu viimeksi:
Mä en tiedä yhtään mitä meillä tapahtuu. Mulla on ollut aina säännölliset menkat ja kun ne imetyksen jälkeen palasivat, ne ovat olleet 28 päivää, paitsi kerran 30. Viimeiset kaksi kertaa kierto oli 28.

Nyt mulla on menossa kp 31 ja mä olin jo aika varma, että raskaana ollaan. Uskon, että tunsin kiinnittymiskivut jne. Viimeisen viikon olen ollut väsynyt ja ravannut veskissä jne.

Nyt pari viimeistä päivää on juilinut ja nippaillut molemmin puolin ja sen sellaista.

Mutta äsken tein testin ja se oli nega. Aivan tyylipuhdas, ei haamun haamua. Kyseessä oli apteekin ultra. Virtsa oli ollut rakossa tunnin, mutta uskoin sen riittävän, koska menkat ovat jo lähes kolme päivää myöhässä.

Hämmentynyt olo, pettymys kipuaa varmaan pian perässä.

Vieläkö tämä voisi kääntyä plussaksi? En usko...

Mullahan oli se edellinen kierto ihan mystinen. Mun kierto oli pitkään lähes päivälleen säännöllinen, mutta eka yrityskierto venyi ja venyi ja näin jokasessa testissä "jotain". Loppujenlopuksi vuoto alkoi puolitoistaviikkoa myöhemmin kuin normaalisti. En tiedö oliko keskenmeno vai muuten vaan pitkö kierto (ja ehkö jopa ovuloimaton kierto). En tiie olisko ollut parempi olla testaamatta vai kuinka...kauhee stressi oli kuitenki päällänsä. :S

Jaha, tulihan ne sun menkat sieltä, kun selasin viestiketjun alas asti. Tsemppiä seuraavaan yritykseen. Itte tikutin tän kierron ovulaation, ku aattelin, et jos tämäki kierto on ihan sekasin. Hyvä että tikutin, ovulaatio oli 5päivää myöhemmin kun flo ennusti :D
 
Kp 22/27. Flo ennustaa että kuukautiset alkaa sunnuntaina kp26. Lauantaina meillä on työporukan nuorison kinkerit ja sitten ensi viikon perjantaina osastonhoitajan eläkkeellesaattajaiset. Toivon, että uusi kierto alkaisi jo lauantaina tai plussa olisi saatavilla jo ennemminkin. :rolleyes: Voisi sitten rauhassa olla tipaton ja pelata vaikka antibioottikortin, tai juoda viinilasin tai pari.
Pakko kuitenkin lauantaina testata! Oireita ei juuri ole, mutta ei ollut kyllä esikoisestakaan, ja nämä pari viime oireilevaa kiertoahan oli ihan susia molemmat. :hilarious: Jännän äärellä jälleen.
 
Mulla dpo 6 ja ollut melko oireetonta, nyt illalla tunsin pientä jomottelua, voi kumpa tää nyt ois oikea oire :love017 Aamulämpökin oli 35.9, ekat päivät pysyi tiukasti 35.4.

Ollaan hoidoissa klinikalla ja virallisesti saan tehdä testin vasta dpo 16 mutta aattelin alottaa dpo 12 :grin
 
Dpo 6 tänään!

Jotakin muljua tuntuu, mutta niin on muissakin kierroissa tuntunut. Rinnat, etenkin nännit, arat , mutta niin on muissakin kierroissa ollut. Lisäksi nenä tukossa ilman muuta flunssaa, unettomuutta ja närästystä, välillä huimaa...

Tosi rauhallinen olo siitä, että ensi viikolla alkaa olla h-hetki sille, että alkaako menkat vai ei: edellisten kiertojen stressi on siis jonnekin kadonnut.

Toinen juttu mikä on erilaista tässä kierrossa verrattuna edellisiin on valkovuoto. Mul ei oo koskaan ollu näin paksua valkkaria: ihan semmosta käsivoidemaista ja hyvin runsasta. Pyyhkiessä välillä kimaltaa/venyy myös limaisuuttaan...

Haluisko/viittiskö joku raskauden kokenut kertoa kokemuksistaan vuodoista ennen plussaa?
 
Kertokaas kokeneemmat/viisaammat voiko dpo 7 olla jo pahoinvointia vai heittääkö mulla päässä? :wideyed: Tänään tuli yhtäkkiä lyhyt öklötyskohtaus 2,5h aamupalan jälkeen, ja olin 3h jälkeen jo niin nälkäinen että söin jättiannoksen ruokaa. Muutenkin koko ajan janottais ja nälättäis, voi olla tietty psyykkistäkin kun toivon niin kovasti, että oon raskaana :rolleyes:

Muoks. Aamulla oli kans nenä vähän tukossa, ei muita flunssaoireita. Vatsan toiminta kans erilainen, turvottaa koko ajan ja ilmaa on enempi vatsassa.
 
Itsehän kuvittelen jo nyt dpo1 olevani raskaana :wacky: ummettaa, turvottaa ja nippailee. Miksköhän limoja tulee vielä.. Ihan vähän. Mutta enemmän huomasin nyt kuin esim eilen
 
Dpo 8

Uudenlaista kipua alakerrassa: ihan kuin emätin olis ummella! :eek: Lisäksi aalloittain semmosia polttelu/sukkapuikko/vihlonta- piikkejä, millasii en oo ikinä tuntenu. Nämä enempi vasemmalla.

Valkovuoto on tänään vaalean oranssia/ruskeeta. Ihan kuin olis meikkivoiteet pyyhkässy paperiin. Millasia teidän oletetut kiinnittymisvuodot on ollu?

Ja sitten vielä tää rintakipu: kokonaisvaltaista kosketusarkuutta, ai stana!
 
Dpo 8

Uudenlaista kipua alakerrassa: ihan kuin emätin olis ummella! :eek: Lisäksi aalloittain semmosia polttelu/sukkapuikko/vihlonta- piikkejä, millasii en oo ikinä tuntenu. Nämä enempi vasemmalla.

Valkovuoto on tänään vaalean oranssia/ruskeeta. Ihan kuin olis meikkivoiteet pyyhkässy paperiin. Millasia teidän oletetut kiinnittymisvuodot on ollu?

Ja sitten vielä tää rintakipu: kokonaisvaltaista kosketusarkuutta, ai stana!

Salee raskaana!!?? Mulla äske tollasta piikkituntemusta mutta vasta dpo2 eli mitä lie.. Onks sulla ollu yhtään vv?
 
Takaisin
Top