En ole ihan kärryillä kun on ollut niin paljon töitä tässä pari päivää, mutta ootko koska viimeksi testannut? Ja koska ajattelit testaa seuraavan kerran?
En tänne viel kertonukaa et kp1 alkoi tänään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ole ihan kärryillä kun on ollut niin paljon töitä tässä pari päivää, mutta ootko koska viimeksi testannut? Ja koska ajattelit testaa seuraavan kerran?
En tänne viel kertonukaa et kp1 alkoi tänään.
Vähän ohis, mutta mä en itsesasiassa usko, että pidätyksen pituudella on raskaus- tai ovistestin suhteen niin paljon väliä. Virtsan väkevyydestähän se on kiinni ja se taas riippuu enemmän siitä miten on juonut.
Mutta tsemppiä vappupallolle että plussa tulisi.
Joo, niin se varmasti on! Jos joisi hirveästi vettä, niin sittenhän se ois liian laimeaa.
Aamulla testasin uusiksi ja negaa näytti. Nyt kp 32/28. Ehkä ovulaatio olikin se mitä luulin kiinnittymiseksi. Mutta silloin emme kyllä tehneet yhtään talletuksia, joten täti kurvaa paikalle varmaan loppuviikosta.
Hurjana tsemppiä piinaan!
Noi sun edellä kuvaamat oireet ym. on kuin alkuraskauden oireiden oppikirjasta, joskos se plussa vielä sieltä napsahtaiski vaik antaa oottaa itteensä .
Oon nyt tässä vaiheessa esi-piinaillessa (vasta ovista ootellessa) googlaillu stoorei plussaamisesta. Paljon myöhäsempii plussii oon lukenu kuin 32/28, se ois itse asiassa vielä tosi aikanen "myöhänen" plussa jos nyt napsahtais kun vertaa noihin joihinki myöhäisiin tapauksiin Niin ja sit viel se, et kaikilhan ei näy missään vaiheessa raskaus pissatesteissä - on harvinaista mutta sitä satttuu. Joten älä todella vielä luovu toivosta!
Hämmästyttävii on myös stoorit siitä miten hassuihin aikoihin suhteessa kiertoon ja ovikseen on tullu raskaaks. Ja siitä myös et miten oireetonta joillakin on ollu alkuraskaus: siihen viel valemenkat päälle niin ei ihme et jotku ei tajuu olevansa raskaana!
Noh, sieltä ne alkoi tänään eli kierto oli 34 (normaalisti 28). Taisin olla oikeassa, että ovulaatio oli myöhässä. Onneksi ei enempää venynyt...
Mä en tiedä yhtään mitä meillä tapahtuu. Mulla on ollut aina säännölliset menkat ja kun ne imetyksen jälkeen palasivat, ne ovat olleet 28 päivää, paitsi kerran 30. Viimeiset kaksi kertaa kierto oli 28.
Nyt mulla on menossa kp 31 ja mä olin jo aika varma, että raskaana ollaan. Uskon, että tunsin kiinnittymiskivut jne. Viimeisen viikon olen ollut väsynyt ja ravannut veskissä jne.
Nyt pari viimeistä päivää on juilinut ja nippaillut molemmin puolin ja sen sellaista.
Mutta äsken tein testin ja se oli nega. Aivan tyylipuhdas, ei haamun haamua. Kyseessä oli apteekin ultra. Virtsa oli ollut rakossa tunnin, mutta uskoin sen riittävän, koska menkat ovat jo lähes kolme päivää myöhässä.
Hämmentynyt olo, pettymys kipuaa varmaan pian perässä.
Vieläkö tämä voisi kääntyä plussaksi? En usko...
Dpo 8
Uudenlaista kipua alakerrassa: ihan kuin emätin olis ummella! Lisäksi aalloittain semmosia polttelu/sukkapuikko/vihlonta- piikkejä, millasii en oo ikinä tuntenu. Nämä enempi vasemmalla.
Valkovuoto on tänään vaalean oranssia/ruskeeta. Ihan kuin olis meikkivoiteet pyyhkässy paperiin. Millasia teidän oletetut kiinnittymisvuodot on ollu?
Ja sitten vielä tää rintakipu: kokonaisvaltaista kosketusarkuutta, ai stana!