Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla siis menkkojen oletetusta alkamispäivästä huomenna tulee viikko. En tiedä mitä alakerrassa tapahtuu, mut ajatukset ovat kuitenkin sillä tolalla, että kyllä se kunnon plussa tästä vielä tulee, vaikka tiukassa nyt tuntuu olevan. Googlettelin muiden kokemuksia hidasta hcg:n noususta, ja jotkut ovat plussanneet vasta myöhäsemmillä viikoillakin, vaikka ovat olleet raskaana. Totuutta en tietty tiedä,mut tämä rauhoitti ajatukset ja keskityn vaan siihen, etten päästä menkkoja alkamaan :D
 
Dpo 9 tai 10, kp 25/26-30, yk3

Omituisuus 1: Kierto yleensä 27pvä kierto, nyt NC ennustaa että jopa 30 pvää, koska havaitsi oviksen myöhemmin kuin yleensä... Päivän myöhemmin kuin mitä tikutuksella sain kiinni. Tästä syystä 9 tai 10 dpo...

Omituisuus 2: Ei sitten niin mitään normaaleja pms-oireita (mitä edellisissä kierroissa innostuin tulkitsemaan raskausoireiksi). Etenkin ihmettelen rintojen arkuuden puuttumista, mikä yleensä se selkein oire että menkat lähestyy.

Oireena lähinnä vasemmalla alakerrassa tuntuvat erilaiset vihlonta/tuikkimis/pakotus/vellomis- oireet + kaamee vilu. Tänään oli myös kova nälkä.

jann: tsemppii piinailuun! Minäki tein negan tänään, tuli jälkikäteen hölmö olo, kun ei sitä kai viel näillä päivillä kannate oottaa :confused005


Edz: minäki oon siinä ymmärryksessä että joillakin ottaa aikansa sen hcg-nousu. Hirveesti tsemppii ja kärsivällisyyttä, kerro sit miten kävi!
 
Dpo 9 tai 10, kp 25/26-30, yk3

Omituisuus 1: Kierto yleensä 27pvä kierto, nyt NC ennustaa että jopa 30 pvää, koska havaitsi oviksen myöhemmin kuin yleensä... Päivän myöhemmin kuin mitä tikutuksella sain kiinni. Tästä syystä 9 tai 10 dpo...

Omituisuus 2: Ei sitten niin mitään normaaleja pms-oireita (mitä edellisissä kierroissa innostuin tulkitsemaan raskausoireiksi). Etenkin ihmettelen rintojen arkuuden puuttumista, mikä yleensä se selkein oire että menkat lähestyy.

Oireena lähinnä vasemmalla alakerrassa tuntuvat erilaiset vihlonta/tuikkimis/pakotus/vellomis- oireet + kaamee vilu. Tänään oli myös kova nälkä.

jann: tsemppii piinailuun! Minäki tein negan tänään, tuli jälkikäteen hölmö olo, kun ei sitä kai viel näillä päivillä kannate oottaa :confused005


Edz: minäki oon siinä ymmärryksessä että joillakin ottaa aikansa sen hcg-nousu. Hirveesti tsemppii ja kärsivällisyyttä, kerro sit miten kävi!

On joillaki plussa jo dpo 9 mut niillä sit varmaan dpo5 kiinnittyminen jo.. Tsemppiä! Meinaan kyl testaa joka päivä :grin
 
Dpo 9 tai 10, kp 25/26-30, yk3

Omituisuus 1: Kierto yleensä 27pvä kierto, nyt NC ennustaa että jopa 30 pvää, koska havaitsi oviksen myöhemmin kuin yleensä... Päivän myöhemmin kuin mitä tikutuksella sain kiinni. Tästä syystä 9 tai 10 dpo...

Omituisuus 2: Ei sitten niin mitään normaaleja pms-oireita (mitä edellisissä kierroissa innostuin tulkitsemaan raskausoireiksi). Etenkin ihmettelen rintojen arkuuden puuttumista, mikä yleensä se selkein oire että menkat lähestyy.

Oireena lähinnä vasemmalla alakerrassa tuntuvat erilaiset vihlonta/tuikkimis/pakotus/vellomis- oireet + kaamee vilu. Tänään oli myös kova nälkä.

jann: tsemppii piinailuun! Minäki tein negan tänään, tuli jälkikäteen hölmö olo, kun ei sitä kai viel näillä päivillä kannate oottaa :confused005


Edz: minäki oon siinä ymmärryksessä että joillakin ottaa aikansa sen hcg-nousu. Hirveesti tsemppii ja kärsivällisyyttä, kerro sit miten kävi!

Kiitti! Tsemppiä myös sulle! Sekä kaikille muillekin samassa tilanteessa oleville.

Eipä noista omituisuuksista tie, mulla eka raskaus oli niin oireeton, että ainoo oire oli puolessavälissä iltaisin vaivannut horkka. Menkat tietty jäi tulematta,mut muuten ei ollut yhtään kipua missään eikä muitakaan vaivoja. Tästä oletetusta raskaudesta mulla on vaikka mitä mitkä voisin laittaa mahollisen raskauden piikkiin. Kaikista selkeimpänä tuo mun lähes kellontarkka kierto, joka ei oo koskaan ilman raskautta loistanut poissaoloillaan/heitoillaan kuin max 2 päivää.

Jos en väärin muista,niin esikoisestakin plussasin myöhään.

Nyt nukkumaan, jotta pääsee kohtapian taas testaamaan aamupissan. Öitä! :)
 
9 DPO/KP23. Ei oireita edelleenkään. Testasin aamulla ovulaatiotestillä, ei tullu viivaa. Raskaustestiä en viittiny tehdä, kun ei oo herkkiä tikkuja. Ärsyttävää, PIINAAVAA odotusta. Tosin nyt sellanen fiilis että ei tästä mitään tullu, peli on jo menetetty :( Ehkä mä en enää edes ovuloi...
 
9 DPO/KP23. Ei oireita edelleenkään. Testasin aamulla ovulaatiotestillä, ei tullu viivaa. Raskaustestiä en viittiny tehdä, kun ei oo herkkiä tikkuja. Ärsyttävää, PIINAAVAA odotusta. Tosin nyt sellanen fiilis että ei tästä mitään tullu, peli on jo menetetty :sad001 Ehkä mä en enää edes ovuloi...

Sama fiilis, siis että tuskin tärppiä. Ehkä ovistikut ei niin herkkiä.. Tein one stepin herkällä negan. Keltarauhasen tmv tunnen oikeella puolella mutta kohdussa en mitään.. Toivotaan et plussa yllättää parin päivän päästä..
 
Täällä myös yksiviivainen ovistesti. Kp 16, ja dpo 5 mikäli olisin ovuloinut tummimman liuskan aikaan mihin en kyllä ollenkaan usko. Jos ja kun ei plussaa tule, niin toivoisin edes joko vakuuttavaa ovista tai pikaista tätiä, en jaksa yhtään tämmöisiä ihme mysteerikiertoja enää.
 
Kp1, kierto normaalia kiertoa 4 päivää pidempi. Mikä lie syy. Ilmeisesti sitä osaa kehitellä ihan uusia oireita näin yrittämisvaiheessa, vaikka mikään vauvaKUUME ei olekaan. :shifty: Pettynyt olen.
27 päivän päästä tavataan taas. Tsemppiä kaikille piinapenkkiläisille!
 
Plaah.Soitin neuvolaan, että minkälaine homma,ku selitin tilanteen, et hailakoita viivoja tullut jo pitkän aikaa. digi oli negatiivinen, mut onestep ja pregchecin liuskat antavat tasasesti hailukan viivan ilman vahvistumista tai haalistumista. Odotellaan perjantaihin. Jos vuoto alkaa ennen perjantaita,niin sitten ei tarvii ottaa yhteyttä mut jos ei,niin kipasen käymässä siellä vastaanotolla. Neuvolatäti meinas, et kropalla voi olla erikoisii juttuja ja jokanen on erilainen, et pitäs muka koittaa olla stressaamatta :D tää epätietosuus kauheeta on, nyt jo yli viikon myöhässä menkat...päässä vaa pyörii, et mitä hiivattia mulla tuol alakerrassa tapahtuu. Ajatukset nii omissa maailmoissaan, et unohin pukee esikoiselle vaipan ja ihmettelin,kui kissa tai koira on yhtäkkii alkanu ruikkimaan sisälle, mut kohta huomas, et ihan itteensä sai syyttää.
 
En tiedä miks näitä negoja teen, kun lämmöt jo kertoo et mitään ei tapahdu.. Ehkä kandeis noi kaks vikaa terolutia olla ottamatta ni alkais uus kierto kenties jo perjantaina..
:arghh: kiva ku toinen päivä uskoo ja toinen ei..
 
En tiedä miks näitä negoja teen, kun lämmöt jo kertoo et mitään ei tapahdu.. Ehkä kandeis noi kaks vikaa terolutia olla ottamatta ni alkais uus kierto kenties jo perjantaina..
:arghh: kiva ku toinen päivä uskoo ja toinen ei..

Ymmärrän niin täysin. Mä olen tässä loppukierrossa mitannut lämpöjä miten sattuu, kun usko ovikseen on muutenkin lähes nolla. Nyt olen lopettanut ovistesteihinkin pissimisen. Ja silti pieni ääni miettii, että jos sittenkin olisin ovuloinut niin loppuviikosta voisi alkaa tehdä testiä.
 
En tiedä miks näitä negoja teen, kun lämmöt jo kertoo et mitään ei tapahdu.. Ehkä kandeis noi kaks vikaa terolutia olla ottamatta ni alkais uus kierto kenties jo perjantaina..
:arghh: kiva ku toinen päivä uskoo ja toinen ei..
Mäkin mittaan joka aamu. Ja lämmöt kertoo että jotain olis tapahtumassa, käyrät on niin kauniita, samoin ovistikkujen viivat vahvoja. Mut mitään ei vaan silti tapahdu :( Alkaa usko mennä noihin mittaamisiin jo. Ja koko projektiin. Vuosi yritystä takana, eikä tulosta. Taitaa olla aika luovuttaa.
 
Ja mua taas harmittaa marmattaa omasta tilanteesta, kun vasta eka yrityskierto takana. Mut huoli on silti, et mikä on ku ei mitään merkkii mistäänsuunnasta tule suuntaan tai toiseen. Unohdin laittaa poijjaalle yövaipankin, kaks unohdusta samalle päivälle, pikkasen vissii ajatukset harhailee :/

Tän aamun on "kutitellu" tuolla alavatsalla...ihan ku menis ilmakuplii,mut paikka vaihtuuu aina. Tottakai mää aattelen, et siel se tuulimuna palloilee seinänämästä toiseen ku mikäku pingispallo.

Kp 34/25-26
 
Noniin, nyt eteni asia johonkin suuntaan. Vessapaperi täynnä limaa ja siellä seassa menkkamaista vuotoa, mutta tasan yhden pyyhkäisyn verran. Ei oo menkkatuntemuksia. Pääasia nyt, et asiat etenee ja mun tilannetietosuus paranee, tää on jo tökkäys eteenpäin! Veikkaan kyllä, et jos tästä menkat nyt alkaa,ni voi laskea alkuraskauden keskenmenoks,kun jotain hailakoita viivoja kuitenkin näkyi.
 
Noniin, nyt eteni asia johonkin suuntaan. Vessapaperi täynnä limaa ja siellä seassa menkkamaista vuotoa, mutta tasan yhden pyyhkäisyn verran. Ei oo menkkatuntemuksia. Pääasia nyt, et asiat etenee ja mun tilannetietosuus paranee, tää on jo tökkäys eteenpäin! Veikkaan kyllä, et jos tästä menkat nyt alkaa,ni voi laskea alkuraskauden keskenmenoks,kun jotain hailakoita viivoja kuitenkin näkyi.

Okei, hurjana tsemppii! :/ Joskos se oliski jotain alkuraskauden vuotoa? Joillakinhan tulee "menkatki" läpi koko raskauden.
 
Okei, hurjana tsemppii! :/ Joskos se oliski jotain alkuraskauden vuotoa? Joillakinhan tulee "menkatki" läpi koko raskauden.

Nii, aika näyttää. Kiitos kuitenki tsempeistä :) Mää oon nii helpottunu et tilanne lähti edes johonkin suuntaan. Jos nää nyt on menkat/kkm, ni uutta matoa sitten vaan koukkuun seuraavassa kierrossa.
 
Täällä dpo12 edelleen negaa halpistesteillä. Usko on mennyt plussaan mutta aina pieni toivo nostaa päätään ennen kuin menkat alkaa. Lämmöt on jännät.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191010-072422_Flo.jpg
    Screenshot_20191010-072422_Flo.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 218
Mulla myös dpo12. En oo testannut kun eilen oli ihan kirkas nega ja oli vain se yks herkkä testi. Usko menny plussaan. Mut käyrä näyttää hyvältä, jos siitä nyt on iloa, ehheh. Dpo 9 implantation dip. Tai mittausvirhe?
 

Liitteet

  • 0CFD3B3B-2499-4679-98EA-E9B5E55173EA.jpeg
    0CFD3B3B-2499-4679-98EA-E9B5E55173EA.jpeg
    33.4 KB · Katsottu: 235
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top