Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Mulla siis dpo 5 tänään ja tuntuu et aika matelee. Tänään ollut epämääräisiä tuntemuksia alavatsassa.
Voi myös liittyä siihen et Mirena poistettiin reilu kuukausi sitten. En muista millaista tuntemuksia ns. normikierto aiheuttaa.
 
Sama juttu mullakin dpo 5 tänään. Äsken tuli yhtäkkiä kauhee paha olo vatsaa turvottaa ja jomottaa. Kunnon menkkajomot.
 
Milloin meinaat testata?
Mä kun oon niin kärsimätön niin aloitan varmaan jo pe. Tykkään tihrustaa niitä testejä et näkyykö vai ei :)
 
Mua vaan harmittaa kun lähdetään reissuun pe niin ei voi vl niin keskittyä tohon testaamiseen. Jos olis fiksu niin yrittäis vasta ma testata ekan kerran mutku en ole:wink
 
Taas lähempänä h-hetkeä!
Onko uusia oireita?
Mulla ei, menkkajuilintaa välillä mut muuten ei mitään uutta. Mut jotenkin tosi positiivinen fiilis ja luottavainen olo!
 
Jos saa udella taustoja!?
Mä oon jo 38v ja neljättä yritetään. Mirena tosiaan poistettiin viime kuussa ja tähän kiertoon sain miehen houkuteltua mukaan tähän hulluuteen :wink
Lapset 5, 3 ja 2.
 
Mä oon 37 v ja esikoista yritetään. Mulla kesäkuussa keskenmeno ja elokuussa kemiallinen. Sen jälkeen alkoi jotkut ihmeen välivuodot menkkojen välissä ja nyt tammikuussa niitä ei tullut enään. Nyt viime viikolla tikutin ensimmäistä kertaa ovista ja tuntui hyvältä että se plussa sieltä tuli. Nyt dpo 6 ja turvotusta sekä menkkajomoja on. Rintoihin välillä vihlasee. Tekis jo niin mieli testailla mut tosiaan jos vaikka perjantaina sitten
 
Moikka!
Täälä yksi piinailija! Olen sinnitellyt jo menkkojen alkuun, mutta nyt niitä ei kuulukkaan!!! :O Testasin ensimmäisen kerran Kp 24 ja sain roskishaamun. Nyt Testasin aamulla ja negatiivinen. :/ Lopetin pillerit tuossa kolmekuukautta sitten ja tähän asti kaikki mennyt varsin mallikkaasti. Kierto ollut 26-27 ja tässä kierrossa sain ovulaation tikutettua. Nyt siis ensimmäistä kertaa joutuu odottelemaan niitä menkkoja ja epäilyt tietenkin raskaudesta täydellä laukalla. :D Ihanaa se olisi, ja uskaltaa vähän jo toivoa, mutta miksi se testi ei voi muuttua sitten postiiviseksi. Piinallista!
 
Mä sain ennen esikoista kolme keskenmenoa. Ja plussasin kaksi kertaa vaikka oli kierukka. Ne meni myös kesken. Eli pientä pelkokerrointa myös päällä vaikka raskaaksi tulisi.
 
Voi Ruusutarha, onpa inhottavaa! Ihan tarpeeksi raastavaa tää odottaminen. Toivottavasti seuraava testi näyttäisi plussaa!!
 
Voisin vähän esitellä itseäni, eli olen 31-vuotias ja ensimmäinen toivottavasti olisi tulossa. :wink Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa ja hyvin kierto lähti käyntiin siis ainakin tähän asti. Nyt odotellaan. :)

Ajattelin nyt testailla loppu viikosta ja yrittää unohtaa koko jutun hetkeksi. Jospa se houkuttelisi menkat tai plussan testiin. :D Minkälaisia raskausoireita Miilo sinulla oli esikoista odottaessa? Itse tunnen herkästi kaikki ovulaatiot ja menkat ilmoittavat itsestään yleensä hurjan aikaisin. Siksi siis nytkin epäilykset herännyt, kun omituisia oireita, joita en ikinä ole kohdannut aikaisemmin itselläni sekä nuo normaalit menkkaoireet tipotoessään. :D Maltti olisi nyt kyllä valttia... :wink
 
Kääk, hyvä kysymys. En muista mikä raskaus oli mut tissit mulla on kipeytynyt tosi aikaisin. Ja yks oire on ollut palelu. Mä oon kans tosi tietoinen mun kropan toiminnasta, varsinkin nyt lastensaannin jälkeen. Sen takia mua nyt hämää tää nippailu, se ei ole mulle normaalia.
Toisaalta, kun kakkosta odotin niin olin varma etten ole raskaana. Kiukuttekin kaverille et menkat alkaa mut plussa sieltä tuli.
On tää vaan niin piinaavaa!
 
Ei tosta mun vastauksesta varmaan saanut mitään selvää :) ei ajatus kulje yhtään!
Mut sen tiedän et me plussataan kaikki!!!
Ruusutarha, mikä dpo sulla menossa?
 
Nyyh, No nyt ne menkat sitten päätti aamulla alkaa. :/ dpo 15 oli eilen. Nyt meni kyl kierron laskenta täysin uusiksi. Ennen oli 26-27 kierron pituus ja nyt taitaa sit olla 27-28. Aikasemmin ovulaatio oli säännöllisesti 13 päivää ennen menkkoja. Nyt siis tuo 15. Ei nyt iso heitto, mut merkittävä yrittämisen kannalta. Ihmeelliset kierto kyl oli nyt. Kaiken maailman oireita, joita en oo aikasemmin kohdannu ja saa tämmösen vauvakuumeilijan ihan jo luulemaan kaikenlaista. :D Hyväähän toki on se, et tuo ovulaation ja menkkojen välinen aika piteni, sehän on kaiketi vaan hyvä kiinnittymisten ja muiden juttujen kannalta. :) Nyt vaan uuteen yritykseen ja selvittään oliko tää vaan joku ihme kierto vai oikeesti tasottuuko tälläseksi.

tsemppia teille vielä kierron loppupäiviin! :) Toivotaan, et vauva on siellä jo! :)
 
No hitsi :sad001
Ehkä tosiaan hyvä et kierto pidentynyt. Jospa sit ens kierrossa tärppää, toivotaan näin!! Tuut sit tänne taas piinailee!
 
Takaisin
Top