Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Mangustimamma, mulla loppu digitestit. Oli pari viallista tikkua mukana. Joten jatkoin liuskoilla mitä oli jäljellä ja eilen sain plussan taas joten menen sen mukaan. Eli dpo0 tänään ja harjoitukset jatkuu vielä tämän ja huomisen ainakin. Nyt on jyystetty meneen ennen ja jälkeen oviksen siihen tahtiin että pakko jo tärpätä. :) Kaiken lisäksi on pinna kiireellä koko päivän ollut. Mur..
 
Mulla taas on ollut usein oviksen jälkeen pahoinvointia. Aluksi se herätti aina toiveet, mutta nyt olen vihdoin tajunnut ettei se tarkoita mitään. Varsinkaan, kun se yleensä alkaa niin pian oviksen jälkeen ettei hCG voi vielä olla koholla vaikka olisikin tärpännyt. :rolleyes:
 
Kp 32/32 dpo 15. Rinnat edelleen turvoksissa, turvotus yleensä laskenut päivää tai paria ennen kuukautisia. Eilen illalla vihlontaa ja pistelyä alamahassa. Viimeks kuukautiset alkoi vasta illasta joten odotellaan loppupäivää että mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Raskaustestejä en osta ennen kuin on menkat useamman päivän myöhässä. Nyt jos ostaa niin heti alkaa vuodot.. :D
 
Moikka! En ole tänne kirjoittanut aikasemmin! Tällä hetkellä on kp 25/28, tänään testattu ensimmäisen kerran (puhdas nega) rfsun herkällä testillä, jonka pitäisi näyttää 99,9% varmuudella 4 pvää ennen oletettuja kk. Huomenna vielä testaan (ellen jo tänään) ja muuten odotan ainakin sunnuntaihin asti. Esikoinen siis toiveissa :)
 
Eilen ku tulin töistä kotiiin niin mies oli tyhjänny työhuoneensa huonekaluista, kysyin että mitä ihmettä sä puuhaat!? ”No mä ny ajattelin et jos meille se vauva pian tulis niin se saa sit mun työhuoneen” :D mies ei ole yhtään mikään vauvahömpöttäjä- tyyppi, mutta näköjään silläkin alkaa olemaan aika kova vauvakuume ;D
 
Meemis :love017 Ihana mies sulla :happy: Oon oman miehen kohdalla huomannut (hänkään ei ole mikään höpsöttäjätyyppi) ,että vaikka alkuun ajatus vauvasta hieman ehkä jännitti miestä niin nyt kun yritystä on takana ja vauvaa ei kuulu, alkaa miehellekin jonkin sortin kuume iskemään :p Eihän sitä oikeastaan ole tuonut muuten esille kuin puheissa ohimennen. Mutta hänet tuntien tiedän :Heartred

Tänään kp 30 ja oli pakko tehdä raskaustesti (ja samalla ovistesti) vaikka olen satavarma että mahdollisuudet raskauteen on täysi 0. (Mitään ovisoireita ei ollut, ei limoja eikä ovisplussaa) Terolut kuurinkin söin kp18-28. Mutta aamulla kokemani etova olo yhdistettynä siihen, että olen kahtena päivänä itkenyt Masterchefia katsoessani, saivat minut testaamaan: NEGAN. :grin Tulipahan selvitettyä sekin, joten nyt odotellaan menkkoja. Tuhruilu alkoi tänään joten ehkäpä menkat alkaa huomenna? Pääsisi sitten hakemaan seuraavaan kiertoon letrozol-kuurin lääkäristä.
 
Voi ^_^ on noi miehet vaan ihania kun niistä huomaa pienistä asioista kuinka nekin on täpinöissään, vaikkei ihan samanlailla höpötä ja intoile kokoaikaa niinkun me naiset, ei ainakaan mun mies :D mutta just noi pienet asiat mistä huomaa että kyllä nekin jo kovaa odottaa :Heartred

Voihan köhnö :sad001 jos täti on tullakseen niin tulisipa pian niin saisi aloittaa uuden nousun. Toivottavasti Letroista olisi apua ja saisitte uudenvuoden yllärin :Heartred
 
Heh, mun mies lähetti viestin töistä, että tänään pitää hoitaa sitten peitonheiluttelut heti pois alta, koska on niin väsynyt, ettei enää illalla jaksa, näin romanttista täällä :D Ovis tosin saattoi jo olla, mutta pelataan varman päälle :D

No totahan se on tääläki välillä! :D
 
Muokattu viimeksi:
Meemis, näimpä :Heartred Ja se on tosiaan kun toisen tuntee niin hyvin, että tietää nämä asiat niistä pienistä teoista ja sanoista :) Mun mies ei myöskään ole mikään intoilija tai hössöttäjä ja sen takia on hirmu ihana kun niistä pienistä sanoista ja teoista huomaa että kyllä hänkin vauvaa odottaa. Esimerkkinä se, kun oltiin asuntoesittelyssä ja sieltä kotiinpäin ajettaessa mies totesi että "siinä asunnossa oli kyllä hyvänkokoinen kylpyhuone, kyllä siellä kelpaisi pientä pirpanaa kylvettää". Tässä vaiheessa sydän suli :love017 Ja kiitos :Heartred Toivotaan tätiä pikimmiten. Uudenvuoden ylläri kyllä kelpaisi :love2

Vaiana, kiva kuulla että on muitakin! Etenkin tänään finaalia nauhalta katsoessani itkin jo ennenkuin ohjelma edes alkoi! o_O Tämä sai epäilemään raskautta mutta väärä hälytys:p
 
Tänään kiertopäivä 33/32. Ei merkkejä kuukautisista, tissit edelleen hirveen kipeät. Joko kuukautiset on tosi myöhässä (tissikipu ja turvotus häviää yleensä päivää tai paria ennen menkkoja) tai jotain muuta. Maltillisena odottelen vielä niin ei tarvitse pettyä negatestiin.. :P
 
Mitäs osaatte sanoa raskaustestin ja ovistestin välisistä herkkyyksistä raskautta testatessa? Kumpi näyttää aiemmin? Tässä pohdin että voiko olla tärpännyt tästä kierrosta jos ovistesti näyttää puhdasta negaa dpo 7. Mutta varmaankin voi, eihän se välttämättä olisi vielä edes kiinnittynyt... Olen vaan niin kauhean malttamaton. :grin
 
Kp 34/32. Ei näy kuukautisia, vain rinnat edelleen kipeät varsinkin nännien alueelta, jopa polttelevaa tunnetta mikä on inhottavan tuntuista...
 
Dpo 7. Miksi varsinkin nämä viimeset päivät matelee niin hitaasti? Jos ei nyt pikkuista kuulu niin varaan kyllä ajan gynelle tuon lyhyen luteaali vaiheen takia. Huomenna testaan ekan kerran first responsella.
 
Muokattu viimeksi:
Mullakin dpo6, ja tuntuu et aika ei oo ikinä menny näin hitaasti. Edelleen tuntuu että tää kierto meni ohi, mutta aina sitä toivoo että olisi onnistuttu.
Eilen ja toissapäivänä tuntui kutinaa (hiivan tai bakteerivaginoosin tapaista) ja vv aivan olematonta, onko jollain raskautuessa tullut tälläisiä oireita?
 
Takaisin
Top