Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Täällä pian taas piinaillaan :) Tällä viikolla siis ovis täällä.Näettekö saman kuin minä että viiva on vahvistunut?Itse kuulun siihen enemmistöön että viiva ei tummene yhtä samalaiseksi tai jopa tummemmaksi kuin kontrolli viiva.Viivat jää aina melkein samalaiseksi.
 

Liitteet

  • sketch-1511776037189.png
    sketch-1511776037189.png
    554.1 KB · Katsottu: 206
Flo merkkas oviksen tälle päivää. Ovistestit loppu ja limat oli ja meni, nyt ihan vetistä. Oletan että huomenna oon kuiva kun saharan autiomaa. Ainakin on peitto heilunut kiitettävästi, JOKA PÄIVÄ! Pitääkö vielä tämä tai huominen hyödyntää? Alkaa tuleen korvista ulos jo. Kahtena viime kertana on vaan naurattanut koko touhu.. Varmaan kun mies on kysellyt pidetäänkö välipäivä :)
 
Enemmän luottaisin ovistesteihin, oireisiin ja limoihin. Ei nuo sovellukset mitään ennustajaeukkoja kuitenkaan ole, kun yksilöittäinkin meillä kiertojen oireet vaihtelee :) Pupuilua vimmassa ja kivoissa fiiliksissä ennemmin, kuin koneen laskujen mukaan!
Plussia ketjuun!! :Heartpink
 
Hei! Uusi piinailija ilmoittautuu! Takana vasta yksi yk ja sunnuntaina sain ovulaatiotestillä viivat. Nyt edessä siis odottelua. Tuskallista!! Tuntuu tällä hetkellä siltä, ettei mitään tapahtunut, vaikkei sitä nyt tässä vaiheessa voi vielä tietää suuntaan eikä toiseen.
Viime kierrossa löysin itestäni kaikki mahdolliset raskausoireet, joten nyt yritän ajatella jotain muutakin. Luonnollinen ratkaisu tähän tietysti tulla tänne avautuun :grin
 
Muokattu viimeksi:
Se mun tän kierron ehkä-ovis oli samanlainen kuin tuo Heitsun, aavistuksen ehkä vielä haaleampi. Mutta ilmeisesti oli ihan todellinen kun monitorikin sen tunnisti. Nyt vaan jännäillään.
 
Muokattu viimeksi:
Mites te joilla on ollut useampia LH-nousuja samassa kierrossa, onko viiva haalennut välillä kokonaan vai onko siihen jäänyt selvä viiva joka sitten uudelleen vahvistuu? Vielä kuitenkin pohdin tuota, että oliko ovis todellinen vai ei ja vieläkö pitää pissiä liuskoihin. TestiviIva haalistunut nyt tämän päivän liuskassa täysin näkymättömiin. Voiko silti olla että LH nousee vielä uudelleen? :wideyed: Nyt on kp 19, ja jos tuo oli ovis niin nyt on dpo 5.
 
Mangustimamma, mulla testit haalistunut ja eilen oli kyllä plussa taas. Eli tänään dpo0. Meen sen mukaan ja Flo näyttää samaa. Että nähtäväksi jää mikä tän kierron pituus on. Siitä sen luteaalivaiheen näkee, mulla ollut 12pv nyt.
 
Tänään kp 31/32 dpo 14. Maha vähän kipeän oloinen, rinnat hieman turvoksissa mutta ei niin kipeät kuin yleensä ennen kuukautisia ja kutina jatkuu. Päätä särkee.. Saas nähdä alkaako huomenna kiertopäivä 1 vai ei.
 
Onko muilla oviksen aikana päänsärkyä tai pahoinvointia? Mulla eilen alkoi aivan kamala päänsärky, ei nukkumisesta meinannut tulla mitään.
 
En oo huomannut päänsärkyjä liittyen kiertoon millään lailla..
Emma93: toivotaan että olisi tärpännyt! Jänniä päiviä. :)
 
Emk tuliko sulla lopulta se pysyvä naama digitestiinkin vai miten sen kanssa kävi?(Pahoittelut jos olet jossain viestissä jo kertonut ja se meni multa vaan ohi.)

Mulla ei ole päänsärkyä oviksen aikaan mutta raskaana ollut karmea migreeni.
 
Täälä myös päänsärkyä ja pahoinvointia oviksen aikaan.
Onko muilla usein oviksen jälkeen haamupotkuja? :D mulla tulee ilmeisesti aina dpo 3 eteenpäin haamupotkuja, ja aina ne toiveet herää että voi kunpa sielä olis pieni potkuttelija pian :Heartred
Dpo 4, kp 17
 
Takaisin
Top