Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaiana, kannattaahan sitä gynellä käydä ja kysäistä. Riippuu varmasti paljon lääkäristä mutta toivotaan että saisit apuja! Ainakin kun on jo useamman kierron tiputellut. Tsemppiä! :Heartpink

Vaiana, tosi tylsää! :( tsemppiä odotteluun, voi kun vuoto ei yltyisi ja olisi vain jotain kummaa valevuotoa. Pidän peukkuja!

Eilen illalla tuli ovisplussa, sekä tikkuun että cb.n digiin. Flo ennustaa ovista silti vasta huomiselle. Mietin että onko paras talletella joka ilta, vai vain joka toinen päivä? Yritin tuota googlaillakkin ja monelle lapsettomuuslääkäri oli sanonut että jokatoinen päivä on hyvä, mutta tässä kun on ovis päällä niin ei haluaisi ”hukata” päivääkään. Tässä nyt siis mietin sitä että touhaillaanko 4 päivää putkeen kaiken varalle vai pitäisikö malttaa huomiseen odottaa :D

Meemis, ehdottaisin joka toinen päivä taktiikkaa jos olette talletelleet edellisinä päivinäkin, koska liian tiheät yhdynnät saattavat laskea sperman laatua. Ainakin näin olen lukenut. Mutta jos vaan tekee mieli sekstailla tänäänkin niin mikäs siinä :wink Mutta uskoisin että siellä on simppoja kärkkymässä ovista, nehän sattaa elää sen 3vrk naisen sisällä.

No näin mäkin oon kuullut että tavara on laadukkaampaa jos sitä käyttää vaan joka toinen päivä :) kyllä sielä pitäisi olla jengiä odottelemassa, muttakun oma pää vaan ajattelee että pelataan varman päälle ja pistetään mahdollisimman paljo tyyppejä mestoille odottamaan :D mutta onhan tuota nyt testattu parina kuukautena niin jos nyt testaisi ihan teorian kannalta ton joka toinen päivä :) pidättäydyn siis tämän illan :D
Ihanaa lauantai-iltaa kaikille ja tsemppiä jokaiselle omiin vaiheisiinsa :)

Voi kurjuus Vaiana! Toivottavasti löytyy apu tuohon pian. Itsekin olen sitä keltarauhastukea pohtinut kun lämmöt oikein pysy ja luteaalivaihekin on lyhentynyt aiempaan verrattuna (joskin edelleen normaalin rajoissa).

Tuohon seksitiheyteen, muistaakseni luin jostain että uusimpien tutkimusten mukaan seksin harventamisesta on hyötyä vain niille pareille joilla on spermassa jotain vikaa. Muille tiheämpi "annostelu" korvaa konsentraation pienen laimenemisen.

Meille lääkäri antoi nyt ohjeistuksen joka toinen päivä, vaikka miehen siemeneste täysin normaali.. harmi kun mies haluaa nyt noudattaa tuota ohjeistusta ja mun tekis mieli vähän useammin :D Tsemppiä piinailuun ! :) Viimeistään tiistaina pistän pregnylin ja sitten pääsee piinailemaan :)

Tapahtuuko ovulaatio ovisplussan aikaan, vai vasta sitten kun viivat alkaa haaleta, eli lh-huippu on ohi? Ovisplussa tuli aikalailla tasan vuorokauden ajan, tänään jo paljon haaleampi kontrolliviiva. :)

Miten Vaianalla? Tuliko täti vai jatkuuko sama tiputtelu vielä?

Kiitos tsempeistä kaikki<3

Meemis, talletteluiloa :) ite oon kanssa oviksen aikaan tuolla mielellä, et hitsiläinen joka päivä varmuuden vuoksi :D tiedä sitten kannattavuudesta.

Ei se täti eilen tullutkaan. Joka kerta pyyhittäessä vain jäi paperiin. Sama nyt aamulla. Onpas ärsyttävää :D 4päivää tosiaan tuli pyyhittäessä välillä, sitten kaksi päivää ei mitään ja taas eilen alkoi pyyhittäessä. Ei koskaan housuihin asti.
Sais nyt kyllä alkaa sitten kunnolla!
Tuun raportoimaan, mikäli arvon rouva tätinen päättää tänään saapua. :D

Tapahtuuko ovulaatio ovisplussan aikaan, vai vasta sitten kun viivat alkaa haaleta, eli lh-huippu on ohi? Ovisplussa tuli aikalailla tasan vuorokauden ajan, tänään jo paljon haaleampi kontrolliviiva. :)

Miten Vaianalla? Tuliko täti vai jatkuuko sama tiputtelu vielä?

Oon ymmärtänyt että ovisplussasta 12-36(48jossain ohjeissa) tunnin sisällä olisi ovulaatio. Vaikea ennustaa, kun se LH-piikki voi olla aika lyhyt ja sittenhän vasta alkaa tapahtumaan :D
Eli ei kannataa ehkä haalistuneesta viivasta arvuutella.

Kiitos :) nyt sit vaan odotellaan, taas.. :D

Eikö sulla ollut jo dpo aika pitkällä? Voi kunpa tuo olisi asiaan kuuluvaa kiinnittymisvuotoa! <3 koska ajattelit testata? Mä niiiiiin toivoisin että nyt olisi teidän aika!

Joo mäkin olen lukenut että ovis tapahtuu 12-36 h LH-huipusta. Muistaakseni iän myötä oviksen ja LH-huipun välinen aika keskimäärin lyhenee(?) ja "vanhemmilla" naisilla testiplussan kanssa samana päivänä ovuloiminen olisi yleisempää kuin nuoremmilla. Lisäksi jossain huomautettiin, että se LH on voinut nousta missä vaiheessa tahansa sen edellisen testin jälkeen, ja etenkin jos testaa vaan kerran päivässä niin se ovisplussa voi olla huomattavasti aiemmin tapahtuneen LH-huipun "häntä".

Ja voi olla, että vaikka ovistestiin saa sen LH-piikin plussan muodossa napattua niin ovis ei siitä huolimatta(kaan) tapahdu. Täällä esim. yksi sellainen jolle näin on käynyt.

Kiitos :) nyt sit vaan odotellaan, taas.. :D

Eikö sulla ollut jo dpo aika pitkällä? Voi kunpa tuo olisi asiaan kuuluvaa kiinnittymisvuotoa! <3 koska ajattelit testata? Mä niiiiiin toivoisin että nyt olisi teidän aika!

No nyt on kp32 ja dpo15
Tai siis ei olekaan vaan, *rumpujen pärinää* KP1, sillä nyt se täti kurvasi kylään.
Hieno tunne saada viesti kaverilta (tuli puolivahingossa raskaaksi), että hän plussasi.. ja samalla itse valutat väriä pönttöön :shifty: hetken katkeruus kyllä iski, mutta oikeasti olen tosi iloinen hänen puolestaan!

Nyt vatvon, että varaanko ajan gynelle vai mennäänkö vaan näillä eväillä.. taidan ehkä kuitenkin varata :D

Tsemppiä hirmuisesti teille, jotka vielä piinailette!
Meemis, tulisipa teille nyt se plussa<3 ja muille myös :)

Nokka kohti jouluplussaa *sormet ristissä*

Mulla menossa kp 28/32. Dpo 11. Yleensä tässä vaiheessa kuukautisia enteillen on tissit kipeät ja turvonneet mutta nyt ei kumpaakaan. Valkovuotoa vaan riittää. Ja kivun sijaan rintoja kutittaa..! Kahtena viimeisimpänä päivänä on alkanut näppylöitä ilmestyä naamaan.

Muokattu viimeksi:
Nyt kp17 ja testi vaan vilkkuu edelleen. Onkohan huippu mennyt silti ohi? Liuskatestit haalistunut vaan.

Jännää Ekp, mistäköhän kyse? Mulla oli kerran estrogeeni yli viikon koholla ennen LH-huippua ja meinasin itsekin jo luovuttaa, mutta tulikin lopulta ovis- ja jopa raskausplussa. Lasta siitä raskaudesta ei tullut, mutta se on ihan toinen juttu, ihan yhtä hyvin se myöhään irronnut munasolu olisi voinut olla normaalikin. Älä siis vielä heitä kirvestä kaivoon!

Ja pahoittelut tädistä Vaiana. Kurja ei-toivottu vieras kyllä. :sad001

Mulla lähti viivat haalenemaan ja lopulta kaivoin roskiksesta vanhat liuskat esiin. Yhdessä oli kuivuneena lähes yhtä vahva testiviiva kuin se kontrolliviiva. Olin vaan tuominnut sen negaksi koska ei kuitenkaan ollut ihan yhtä vahva. Tuon monitoriplussan aamun testi se ei ollut, mutta spekuloin olisiko se sittenkin voinut olla sen edellisen illan testi. Eli LH-huippu kp 13 ja monitori tunnisti siitä kp 14 aamuna jämät vaikka liuska oli jo lähtenyt haalistumaan? Noh, talletukset kp 12 ja 14 joten nyt jäädään odottamaan. Aion kyllä vielä tarkkailla liuskoja siltä varalta etten olisikaan ovuloinut.

Emma93, itselläni ei esikoisen aikaan oikeastaan missään vaiheessa rinnat kauheasti kipeytyneet, mutta sen hassun kutinan kyllä muistan!
Oisipa syy sinullakin pieni kyytiläinen :)

Emk, jospa se vielä tulisi? Jos koitti ovuloida, siinä onnistumatta, ja kohta koittaa uusiksi? Olikos muistaakseni niin et viikon sisään voisi tulla uusi lh-piikki tai siis se varsinainen lh nousu

Lisään vielä, että tämä on eka kierto kun edes käytän liuskoja, ja tähän mennessä monitoriovis on kyllä ollut luotettava - täti tullut aina kylään dpo 12 paikkeilla.

Mangustimamma, liuskatesti näytti oviksen olleen jo. Digi vaan vilkkuu. Mahaa juilii välillä. Mutta testailen loppuun asti. Eli jos liuskatestin mukaan mennään niin nyt olis dpo2-3. Mutta jatketaan...

Tänään tai huomenna on pakko olla virallinen ovispäivä. Mahaa juilii nyt niin saakelin lujaa välillä. Todella teräviä nippasuja jonka jälkeen alkaa poltteleen.

Takaisin