Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Minäkin olen lukenut että hiiva voi olla oire, kun elimistön hormonitasapaino muuttuu ja se altistaa hiivalle. Plussatuulia!
 
Täällä ovistestiin tuli monen päivän tauon jälkeen haalea viiva. Saa nähdä tuleeko sittenkin uusi LH-nousu, onko vain pientä perustason vaihtelua ennen tätiä vai ennustaako jopa tärppiä. :wideyed: Tein tietty heti raskaustestinkin mutta se oli nega. Tosin vasta kp 22 ja dpo 8, ei varmaan näkyisi vielä vaikka olisi tärpännytkin (tosin samalla logiikalla ovistestin tummumisenkaan ei pitäisi tarkoittaa mitään vielä tässä vaiheessa).
 
Mangustimamma, mulla ovistesti ei näyttänyt yhtään mitään. Yleensä näyttää ympäri kierron jotain viivaa. Jotenkin on olo ettei ole tärpännyt. :sad001
 
Aargh..! Tuun hulluksi näiden tissieni kanssa kun kutittaa turvottaa ja särkee/polttelee.. lisäksi alamahaa pistellyt pitkin päivää, joka uutta entiseen verraten. edelleen siis menossa kp 34/32.
 
Emk, eikös sulla ollut ovis tällä viikolla? Ei se varmaan silloin vielä näy, ei ole ehtinyt vielä kiinnittyä vaikka olisikin tärpännyt. Älä vielä vaivu epätoivoon. :happy:

Mulla on aiemmissa raskauksissa tullut haalea plussa dpo 10, joten oletan että kiinnittyminen tapahtui juuri tässä dpo 8 tienoilla. Mullakin on kyllä vähän sellainen olo ettei tässä kierrossa olisi tärpännyt, mutta toivo elää kunnes täti tulee kylään. Toivottavasti meillä olisi molemmilla aavistukset väärässä ja olisikin tärppi tulossa. :)
 
Samaa mieltä kun Emk, että Emman kannattaisi jo testata. :) Kyllä sen tässä vaiheessa pitäisi jo selvästi näyttää.

Herukka, paha sanoa, viiva näkyy mutta jos siinä ei ole väriä (kuvasta paha sanoa) niin voi olla viivanpaikkakin. Peukut kumminkin pystyyn että viiva vahvistuisi ja vuoto olisi vaaratonta! :happy:
 
Mangustimamma, puhuin ovistestistä :) että aina on jotain hailua viivaa näyttänyt koko kierron. Paitsi oviksen aikana. Vähän hämmentää kun oli ovisplussa kp13-14 ja sitten se kp20.
 
Oon varmaan niin epäluuloinen että en voi uskoa jo toisesta kierrosta onnistaneen :D ekaa kun tehtiin rennoin mielin se 5kk, sillon ei tullut kyllä ovulaatioihin sun muihin huomiota kiinnitettyä niin kuin tällä kertaa. sanoin miehelle että jos ei itsenäisyyspäivään mennessä ala menkat niin voin sit testin tehdä. :p katsotaan maltanko sinne asti. Nyt mennään kp 35/32 ja heräsin kun tyttö herätti ja nyt nälkä valvottaa..:arghh:
 
Joo mä laitan sit kun testailen. Itsekin jo ajattelen että ihme on jos ei mtn näkys kun edelleen kauhee tissisärky päällä :rolleyes: esikoisen kohdallakin testailin vasta lähemmäs viikon jälkeen oletetusta vuotopäivästä. Viivat tuli silloin heti kun vaan alko tikku kastua niin ei ollut epäselvää ainakaan :grin
 
Plääh tämän aamun ovistestissä taas vain yksi viiva. Ei se välttämättä vielä tässä vaiheessa plussa olisi vaikka olisi tärpännytkin, mutta kyllä mun nähdäkseni viivan haalistuminen täysin näkymättömiin tässä vaiheessa kiertoa tekee raskaudesta aika epätodennäköisen. :arghh:
 
Omaa napaa ja ällövaroitus;
Tänään dpo 8 aamulla testattu nega, sen jälkeen tullut vähän rusehtavaa vv. Ja nännit kipeät.
Pessimistinä varasin jo torstaille ajan gynelle, voi kuinka toivon että saisin sen perua!

Onko kukaan tänään testaillut? :)
 
Takaisin
Top