Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Sorruin testaamaan näkyykö pregnyl vielä testissä, näkyihän se vielä selkeästi, haluisin saada selkeän negan, jotta vois alkaa toivomaan haamua :)
 
Emma93: jännään jo niin sun puolesta, vaikuttais aika hyvältä oireiden osalta :) en tosin ymmärrä, miten pystyt oleen testaamatta :D
Meemis: Älä vielä menetä toivoas, jos on onni potkaissut, niin alkiohan olis ihan vasta kiinnittynyt, eikä luultavasti näy vielä missään testissä.. tsemppiä!
Mulla tänään tuntunut alaselkäsärkyä (mulla usein liittyy menkkoihin), toivon että olisi juurikin sitä kiinnittymiskipua... tosin viime kierrossa näihin aikoihin samantyyppistä enkä ollut raskautunut. Mutta tänään vasta dpo7 joten ootellaan vielä :)
 
Dpo 14 ja negaa näyttää. Tänään menkat pitäs alkaa,vielä ei oo alkanu mutta eiköhä aamulla viimestää. Nyt tullu valkovuodon mukana punaista vähän ja paperiin jäi jo vähä mutta vaan kerran tänää niin käyny. Alaselkää ja vatsaa särkee että kyll se täti aamulla on jo tullu kylään.

Plussatuulia muille ♡
 
Dpo 14 ja negaa näyttää. Tänään menkat pitäs alkaa,vielä ei oo alkanu mutta eiköhä aamulla viimestää. Nyt tullu valkovuodon mukana punaista vähän ja paperiin jäi jo vähä mutta vaan kerran tänää niin käyny. Alaselkää ja vatsaa särkee että kyll se täti aamulla on jo tullu kylään.

Plussatuulia muille ♡
Ilmottele huomenna miten kävi. Mulla sama tilanne, dpo 14 ja menkkojen piti alkaa. Negaa näytti silti testi. Mulla itellä ei kyllä ole tullut punaista. Jännän äärellä ollaan :bored:
 
Hätähousun piti saada pissata tikkuun vielä dpo 8 illalla :D voi kun osaisi olla kärsivällisempi! Jonkun pienen tuhrun omat viivalasit näkee, en tiedä näkeekö muut. Tiedä sitten onko se vain joku sottu, se selviää varmasti parin päivän päästä. :)
ImageUploadedByVau Foorumi1512321963.661007.jpg
 
Mä odottelen ovista. Mulla on käytössä testejä, jotka on vanhentuneet 2012... Voikohan vääristää tuloksia? o_O

Nyt on kp14 ja tissit olleet kipeät eilisestä lähtien, mut limat ja alapään arkuus puuttuvat vielä. Testit näyttää aika hailukoita viivoja, jos mitään. Kierron pituus on vielä kysymysmerkki kierukan jäljiltä, viime kierto oli jotain 50 päivää, nyt kovin toivon lyhyempää kiertoa.
 
Meemis, iiiik! Kyllä jotain näkyy :D jos se rusehtavaa vv ois kiinnittymisen jälkimaininkeja.. ai että jännittää :) testaatko huomenna myös?

Herukka, siellä myös näkyy jotain hailuraa! Täällähän on toden teolla jännittämistä nyt :)

Vaiana yk4, kp8/32(?) -ovista odotellen
 
Meemis, iiiik! Kyllä jotain näkyy :D jos se rusehtavaa vv ois kiinnittymisen jälkimaininkeja.. ai että jännittää :) tekstaatko huomenna myös?

Iiiik! :D vaikken sais vielä innostua, nyt yritän rauhottua ja ottaa taas pessimistin asenteen tähän hommaan. Mutta testaan kyllä aamulla uudelleen, enhän mä malta olla testaamatta :D
 
Miehen innokkuudesta johtuen testasin tänä aamuna, nyt kp 36/32 EI MITÄÄÄN! Edelleen tissit kipeät ja turvonneet että mitähän ihmettä tämä on nyt, ei oo ennen tällaista ollut.. testasin kyllä rfsun testillä mitä ei oo hirveästi kehuttu, väri nousi jotenkin hitaanlaisesti verraten siihen mitä yleensä on mielestäni noussut. Ehkä olis pitäny ostaa herkempi testi. Mutta vielä oudompaa on jos ei vuotoja näy tälläkään vklla, sitten ei auta kun uutta testiä ostaa. Oireet ei tosissaan ole mihinkään hävinneet, ärsyttävä tilanne kun ei tiedä mistä kyse. Ehkä ne kktiset on lomalla:grin
 
Testit negaa! Menkat ei vielä alkaneet mutta luulen että oireista päätelleen alkaa tänään vuotaa.

Emma93 toivotasn että sieltä vielä pärähtää plussa! Niinkauan toivoa kun menkkoja ei kuulu.
 
Hei pitkästä aikaa! Satunnaisesti olen täällä seuraillut juttuja, mutta yrittänyt myös olla poissa ettei tämä yrittäminen menis ihan niuhotukseksi. Nyt oli kuitenki pakko tulla päivittämään hieman omaa napaa kun tuntuu ettei oikein ole nyt lähipiirissä ketään kenelle purkaa ajatuksia.

Siis. Nyt kp31 kierrot on olleet mulla 24-25, eli siihen nähden ollaan reilusti myöhässä. Eilen testasin (tosin vanhentuneella testillä) niin negaa näytti. Koko ajan on fiilis että kohta kyllä alkaa menkat. Ravaan vähän väliä vessassa tsekkaamassa, mutta mitään ei näy. Vv joka on mulla lähes aina aika runsasta tekee mulle kepposia kun tuntuu että no nyt valuu, mutta ei näy. Tässä alkaa jo kummasti toiveet herätä ja sitten kokoajan pelkään että kohta tullaan ryminällä alas.
 
Täällä kp 31/31(flo mukaan). Kauheesti tekis mieli tehä testi, mutta pelottaa... toisaalta semmonen olo että varmasti plussa mutta sitten taas... :nailbiting:

Edit: raskaustesti nega :arghh:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top