Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 12-13, verta ei ole näkynyt, mutta ruskeaa tuhrua tullut välillä. Menkkojen oletettu alkamispäivä siis to-pe. Lämpö vielä 36,8. Eilen kävi 37 asteessa. Särkyjä ja menkkajomotusta vähän. En mitenkään pidätä hengitystä raskauden puolesta..
 
Okei, eli ei voi sitten pitää uutena "oireena". :rolleyes: Milloin aiot testata?
Odotan perjantaihin, jos ei ala kunnolla kk niin sitten vois testata.

Edit: tein ovulaatiotestin, oli nega. Tajusin sen tehtyäni, että herkkyys olikin 25miu/ml joten ei välttis vielä ees näytä. Lämpö on taas 37. Viime kierrossa oli viikon lämpöä kunnes romahti kk-alkamispäivänä. On ”sumuinen” olo. Eilenkin tuntui, että ei kunnolla silmät tarkenna. No tästä kun ei tiedä onko jotain tautia vai hormonaalista. :D R-testiä en jokatapauksessa aio ostaa ennenkuin menkat on oikeasti jääneet pois. Viime raskauskaan ei näkynyt testeissä heti.
 
Muokattu viimeksi:
Ohhoh, nyt tuli kp13 vilkkuva hymynaama cb kaksoishormoni testiin. Toissapäivänä liuskatesti oli yhtä tumma kontrolliviivan kanssa.. Varmaan jotain herkkyys eroja..
 

Liitteet

  • 1511330612262.jpg
    1511330612262.jpg
    45.1 KB · Katsottu: 151
Kirveli, kyllä vaan. Yllätyin kyllä tuosta naamasta. Niinkuin aiemmin sanoin, mulla on suht pitkät kierrot. Oon nyt vähentänyt imetystä 2-3krt päivässä, kai se vaikuttaa myös. Koskahan oon näin innoissani ollut :)
 
Täällä olisi dpo11-13, kp29
Kp25-27, tuli tosiaan välillä pyyhittäessä verensekaista limaa ja eilen kp28 päivällä kerran ja se oli hieman kirkkaampaa.
Sen jälkeen ei mitään. Outoa tuikkimista kohdussa.. plaaah!!!
Alkaisipa jo ne menkat, jos on alkaakseen.
Luin että tiputtelu voisi johtua keltarauhashormonin vajeesta.. voihan räkä.:shifty:
 
Vaiana, ootko testiä tehnyt?

Eilen tein negan. Ei ollut aamupissa ja itseasiassa todella laimeaa :D ei ole enempää testejä, enkä kyllä ostakaan, kun vasta jos menkkoja ei maanantaihin mennessä kuulu.
Mulla oli yhdessä kierrossa tätä samaista tiputtelua, joten siksi melko varma että sieltä lähipäivinä kuitenkin menkat saapuvat.
 
On kyllä paljon tuikkivaa ja viiltävää kipua ihan keskellä kohtua. Ja välillä jomottaa johonkin vasemmalle munsarjan tienoille. Ei mitään veristä vuotoa tänään, vain valkovuotoa.
Nyt sanoin miehelle, että jos ei nyt olla raskaana, niin varaan kyllä gynelle ajan. Ettei vaan ole mitään alkavaa endoa tai jotain :/
 
Täällä useamman päivä vetistä valkovuotoa, toisin sanoen alushousut jatkuvasti märät. Kaikenlaisia jomotuksia yms. Ollu paljon viime päivinä. Nyt menossa kp26/32 dpo8. Jännityksellä odottelen kuun vaihdetta.
 
Täällä viimeinkin saati ovis ajoissa kp 14. Yleensä tulee vasta kp 17. Kierto on 27 päivää.
Onko täällä muita jotka syö diformin lääkettä?

Dpo0/27
 
Laitan vielä tännekin kun tuo ovistestiketju on hiljainen, vaikka ei ehkä tähän ketjuun oikein kuulu. Eli tänään CB monitori näyttää huippua mutta liuska ihan samaa kuin aiemminkin. Ei siis edes tummumista, plussasta puhumattakaan. :wideyed: Onko kenellekään käynyt näin ja miten olette tulkinneet? Limoja tullut koko kierron joten niistä ei apuja ja lämmöistä olen pitänyt taukoa. Monitorilla testattu viimeksi toissapäivänä ja silloin näytti matalaa, liuskoilla viimeksi eilen illalla ja näytti sellaista keskivahvaa viivaa kuin tänäänkin, kunnon viiva kyllä mutta selvästi haaleampi kuin kontrolli.
 
Mangustimamma, mulla edelleen vilkkuu hymynaama cb:n kaksoishormoni testissä kolmatta päivää. Liuskatestit aika hailuja, testiajan puitteissa yhtä tummat ehkä. Limoja tullut ja oviskivut ihan tuntuvat.
Luin että liuskatesti on 20mlu ja tuo kaksoishormoni 40mlu. En tiedä monitorista?
 
Emk joo se vilkkunaama vastaa monitorin ilmoitusta "korkea" ja mittaa estrogeenia jonka ei kai pitäisikään vielä näkyä liuskoissa(?). Tuon huipun pitäisi olla jo se pysyvää naamaa vastaava LH-huippu. :wideyed: Samaa ajattelin itsekin että digi on yleensä epäherkempi, siksi kummastelin että näin päin. Voi tietty olla, että monitori on herkempi kun se on ikäänkuin kalibroitu juuri omalle hormonitoiminnalle. Luulisi vaan, että liuskakin näyttäisi edes pientä eroa aiempaan jos olisi pienikin LH-huippu. Kerrassaan merkillistä. :wideyed:
 
Sori surkea omanapailua vaan:

Vuoto alkanut tänään taas.. näyttää yltyvän. Luulenpa, että tämä päivä kääntyy KP1.
Eipä taida olla kummoiset mahdollisuudet raskautua, kun jo viikkoa ennen menkkoja alkaa tiputtelemaan..juuri silloin kun olisi ajallisesti otollista kiinnittyä. Ainakin kolme kiertoa jo tiputellut näin :sad001
Jospa sitä repisi jostain rahat gyne käyntiin.. jos saisi jotain keltarauhashormonin tukea jo ensi kiertoon. En kyllä tiedä miten helposti määräävät.

Tsemppiä teille muille<3 tulisipa paljon plussia!
 
Takaisin
Top