Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo7-9 ja pyyhkiessä pieni veriviiru liman joukossa. Kohdunnapukka pehmeä ja ehkä vähän auki.. taitaa piina pian loppua ja täti tulla melko ajoissa kylään :sad001
 
Dpo7-9 ja pyyhkiessä pieni veriviiru liman joukossa. Kohdunnapukka pehmeä ja ehkä vähän auki.. taitaa piina pian loppua ja täti tulla melko ajoissa kylään :sad001
Älä ny vielä heitä kirvestä kaivoon... Mullakin tuntui avonaiselta, eikä se sit lopulta mistään kertonut. Eikse veriviiru voi olla sitä kiinnittymisverta? Pidän peukkuja, että on kiinnittyminen, eikä alkavat menkat.
 
RanaRidiBunda, joo voihan se tosiaan olla sitä kiinnitymisestäkin johtuvaa. Tuntuu kyllä jo vähän sellaista lievää kramppiakin :shifty: seurataan, seurataan.. eipä sitä muuta voi:grin
 
Tänään ollut hiukan semmonen olo, kuin menkat ois alkamassa. Ei mitään fyysistä mut alkkareissa tuntuu välillä märältä... :p Vois olla hyvä merkki, mut koitan pitää jäitä hatussa vielä. Tänään 13-14 dpo eikä ole testejä kotona. :wacky:
 
Täällä nyt kp 28/dpo10 ja aika puhdasta verta tuli, samantien alkoi juilimaan alavatsaa. Luulen, että kk alko mutta seuraillaan vielä. o_O
 
No höh, Katzu! Toivottavasti ei kuitenkaan alkaisi! Tuliko vuotoa paljon?

Täällä kauhulla käyn vessassa vähän väliä :D olen kyllä 99% varma että 4 päivän sisään menkat alkaa. Sen verran jomottaa.
 
Vaiana: kyllä sitä ihan tippui useampi tippa ja puhdasta verta. Lämpö on kuitenkin hieman koholla, viimeksi romahti menkkapäivänä lämmöt. Pitää itsekin kohta käydä vessassa tsekkaamassa :nailbiting:
 
Saako tuohon cb:n kaksoishormoni testiin pelkkiä testitikkuja jostain? Ei huvita ostaa koko pakettia uusiksi, kun kuitenkin pitää tuota samaa lukupäätä käyttää.
 
Luulen että sen cb:n paristotkin on mitoitettu niin, ettei sillä kovin montaa kiertoa mitata. Itselläkin on juuri harkinnassa raaskinko ostaa uuden pakkauksen vai tyydynkö halpistikkuihin ensi kierrossa.
 
Vuotoa tullut jälleen tänään pyyhkiessä.
Tulipa huomattua merkinnöistä, että mulla on tälläistä menkkoja edeltävää tiputtelua, ollut vain niissä kierroissa kun oon juonut greippimehua. Taitaapa jäädä se nyt pois käytöstä. :)

Vaiana, yk3, kp26, dpo8-10
 
Mikä mun kroppaa vaivaa. Nyt kp11 ja ovistesti näyttää plussaa. Viimeksi plussa tuli kp27. Ekan kerran näytti plussaa kp14-18 ja kp23-27. Kierto oli 41pv. Jeesus että tää on raivostuttavaa! Niin ja digi huusi tyhjää naamaa aamulla.
 

Liitteet

  • 1511202221045.jpg
    1511202221045.jpg
    38 KB · Katsottu: 180
Mikä mun kroppaa vaivaa. Nyt kp11 ja ovistesti näyttää plussaa. Viimeksi plussa tuli kp27. Ekan kerran näytti plussaa kp14-18 ja kp23-27. Kierto oli 41pv. Jeesus että tää on raivostuttavaa! Niin ja digi huusi tyhjää naamaa aamulla.

Onko sulla pitkään kierrot heitellyt noin? Kannattaisiko siihen käydä gynellä pyytämässä apuja?
 
Kirveli, ei ennen ole näitä ovisplussia tullut joka kulman takaa. Kolme vuotta sitten viimeksi kierto heitti ihan mitä sattui. Mulla on lääkäri 23pv, mutta ihmettelen mistä nää johtuu. Pcota ei ole todettu.

Onko muita syitä kun pco mikä vois saada ovistestit näyttään plussaa?
 
Hyvä että lääkäri tulossa. En osaa kyllä arvata, mikä tuota voi aiheuttaa, toivotaan että saat pikaisesti helpotusta asiaan. :angelic:
 
Takaisin
Top