Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos. Varhaisultra varattu kolmen viikon päähän, saapi nähdä, montako siellä sitten on. Yks riittäis kyllä.Ihanaa! Oikein räikeä viiva! Onnea vielä tuhannesti RanaRidiBunda :)
Kiiitos!RanaRidibunda,Onnea!
Oi että :) tuuthan sitten kertomaan?Kiitos. Varhaisultra varattu kolmen viikon päähän, saapi nähdä, montako siellä sitten on. Yks riittäis kyllä.
Juu. Tulen. Kaks isoa munarakkulaa oli tosiaan, yks molemmin puolin. Torstaina tai perjantaina viikko inssin jälkeen tuli massiivinen ja pitkäkestoinen huimauskohtaus, oletin asentohuimaukseksi, mut jälkikäteen mietin, et voisko olla ollut jotain kiinnittymishommeleita. Hormonia tuntuu olevan aika paljon, et sen takia vähän jänskättää tuo määrä, plus et tosiaan yksinäni olen, niin siinäpä sitte kahden kanssa....ei ainakaan hommat lopu kesken. No, ultrassa selvii.Oi että :) tuuthan sitten kertomaan?
No ei oo epäselvää ei!! Ihanaa paljon onnea!!!No, ehkä tästä ei nyt enää ole epäselvyyttä. (Silti hankala uskoa.) Nyt dpo 14 ja menkkojen oletettu alkamispäivä, mut jotenkin taitaa käydä niin, että ne ei ala. Toivottavasti muutkin piinailijat plussaisivat.
Mikä toi kohdunnapukkajuttu on, miten sitä tulkitaan? En ole koskaan edes kokeillut yllänkö sinne asti, vähän epäilen näillä töppösormilla.
Mun kokemuksen mukaan siitä ei voi kauheesti päätellä. Toisilla on raskauden alkaessa kova ja ylhäällä, toisilla pehmeä ja alempana. Ja voi vaihdella myös sen mukaan monesko raskaus on, missä kunnossa lantionpohjan lihakset on ja vaikka mitä muuta..Ei sitä sitten ehdi tähän kiertoon enää soveltaa. Ajattelin että jos jotenkin helposti pystyisi tunnustelemaan onko tuolla tärpännyt vai ei :-D
Mun kokemuksen mukaan siitä ei voi kauheesti päätellä. Toisilla on raskauden alkaessa kova ja ylhäällä, toisilla pehmeä ja alempana. Ja voi vaihdella myös sen mukaan monesko raskaus on, missä kunnossa lantionpohjan lihakset on ja vaikka mitä muuta..