Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
RanaRidibunda Ootko tehnyt testiä vielä Ovitrellen vaikutusaikaan, et miten se näkyy testeissä? Mulla oli viime to pregnyl ja oon tehnyt pari verrokiksi :rolleyes: Ja näkee, millon lääke on poistunut kropasta.. Kun en kuitenkaan malta olla testaamatta jo viimeistään dpo8 :grin :bag:
Toivottavasti sulla tuo viiva ei johdu ovitrellesta kuitenkaan ja jää pysyväksi :happy:
 
RanaRidibunda Ootko tehnyt testiä vielä Ovitrellen vaikutusaikaan, et miten se näkyy testeissä? Mulla oli viime to pregnyl ja oon tehnyt pari verrokiksi :rolleyes: Ja näkee, millon lääke on poistunut kropasta.. Kun en kuitenkaan malta olla testaamatta jo viimeistään dpo8 :grin :bag:
Toivottavasti sulla tuo viiva ei johdu ovitrellesta kuitenkaan ja jää pysyväksi :happy:
Oon, ja ei oo noin hyvä viiva ollut tässä vaiheessa (dpo/pp11) vielä kertaakaan, hailuja silloin, johtui ovitrellestä tai mistä vaan. Mut en o säästänyt juurikaan testejä kun meni överiksi se niiden teko, heitin kaikki paitsi vahvimmat aiemmat viivat mäkeen, mut tää on niitäkin vahvempi. Aamulla uusi.
 
Oon, ja ei oo noin hyvä viiva ollut tässä vaiheessa (dpo/pp11) vielä kertaakaan, hailuja silloin, johtui ovitrellestä tai mistä vaan. Mut en o säästänyt juurikaan testejä kun meni överiksi se niiden teko, heitin kaikki paitsi vahvimmat aiemmat viivat mäkeen, mut tää on niitäkin vahvempi. Aamulla uusi.
Jos niitä onkin kaks :dummy::dummy1: :p
 
Jos niitä onkin kaks :dummy::dummy1: :p
Hei! Nyt!! :P kun siellä oli kaks isoa follia kypsymässä, yks per puoli. Et ei toikaan oo poissuljettu... Ois ees yks. Kaks varmaan ois hienoo, kun ite oon aika lyhyt ja en järin painava. Pitäs liikutella itseään sit jollain puskutraktorilla tai pekkaniskan joku laite vuokralle loppuajaksi. Mun yks kaveri on nyt raskaana 7kk:lla, normaalisti mun kokoinen. Sillä on vaan yks ja se on nyt jo melko mötikkä.
 
Muokattu viimeksi:
No siis joo. Yhdistelmäkuva... Tän aamun kuva on kokonaisuutenakin vähän tummempi, erilaisessa valaistuksessa, et en tiedä, onko eroa vai nöy, mutta laitoin verrokiksi jonkun muun kierron tuon dpo 12 kuvan, jossa just ja just voi nähdä jotain. Nyt on kuitenkin vasta dpo 11... :schoked025 Ehken mä nyt joka ikistä testiä tänne laittele. Teil männöö hermot pian. :angelic: Uskaltaisko sitä alkaa jo olemaan iloinen..? Hämmentynyt? Kauhuissaan? Epäuskoinen? :excited001
 

Liitteet

  • kuvat 13 ja 14.jpg
    kuvat 13 ja 14.jpg
    145.5 KB · Katsottu: 265
No siis joo. Yhdistelmäkuva... Tän aamun kuva on kokonaisuutenakin vähän tummempi, erilaisessa valaistuksessa, et en tiedä, onko eroa vai nöy, mutta laitoin verrokiksi jonkun muun kierron tuon dpo 12 kuvan, jossa just ja just voi nähdä jotain. Nyt on kuitenkin vasta dpo 11... :schoked025 Ehken mä nyt joka ikistä testiä tänne laittele. Teil männöö hermot pian. :angelic: Uskaltaisko sitä alkaa jo olemaan iloinen..? Hämmentynyt? Kauhuissaan? Epäuskoinen? :excited001
Voiko ne pistokset vääristää vielä? Jos vielä odottelis. Mutta toivotaan kädet ja jalat ristissä :cat:
 
Voiko ne pistokset vääristää vielä? Jos vielä odottelis. Mutta toivotaan kädet ja jalat ristissä :cat:
No ei ne kyllä aiemmin ole näkyneet enää dpo 10, kun olen silloin ruvennut testailemaan ja tehnyt niitä viivanpaikkoja, joita saa eri valotuksella etsimällä etsiä. Kyllä mäkin toivon...... Kääk. Kun en rupeisi stressaamaan liikaa ja sit ne viivat katoaa.....

Huonosti olen nukkunut 4 yötä, viime yönä vältyin painajaisilta, sitä ed. 3 yötä näin painajaisia koko ajan. Hiki ja kylmä ja tissit edelleen karmeet. Kauhulla ootan, että kuin ne tuosta, jos oikeasti plussaan, koska normikoko on jo mulla D-kuppi, et miten selkä kestää jne. :nailbiting: Mut ehkä en mene asioiden edelle. Sain mä lääkäriltä (kun muussa asiassa kävin) lähetteen verikokeeseen et tsekkaisi mahd. raskaushormonin määrän, mutta menen vasta ens vko jos menkat ei ala. Lääkäri katsoi kuvaa ja tokaisi, et onhan toi nyt aika selvä. Mut odotellaan... Nyt on todellakin piinapäivät.:clock
 
RanaRidibunda Onhan se tosiaan ihan selkeä viiva sulla :) Toivotaan parasta! :smiley-angelic001
(tuossa mun kuvassa eiliseltä r-testit ja vihree on o-testi. nää siis 4 pv pregnylistä)
 

Liitteet

  • IMG_131117.jpg
    IMG_131117.jpg
    500.1 KB · Katsottu: 227
Muokattu viimeksi:
Te joilla Flo appi käytössä, onko teillä kuinka hyvin pitänyt kierron ennusteet paikkansa? Mulla on ollut suht pitkät kierrot, 36-41pv nyt on heittänyt tämän kierron pituudeksi 34pv. Pitäisikö tuohon luottaa?
 
Te joilla Flo appi käytössä, onko teillä kuinka hyvin pitänyt kierron ennusteet paikkansa? Mulla on ollut suht pitkät kierrot, 36-41pv nyt on heittänyt tämän kierron pituudeksi 34pv. Pitäisikö tuohon luottaa?

Tuliko sulla ovis normaalia aikasemmin? Kyllä mulla ainakin aika hyvin ennustaa, oon käyttänyt sitä nyt vuoden.
 
Te joilla Flo appi käytössä, onko teillä kuinka hyvin pitänyt kierron ennusteet paikkansa? Mulla on ollut suht pitkät kierrot, 36-41pv nyt on heittänyt tämän kierron pituudeksi 34pv. Pitäisikö tuohon luottaa?
On pitänyt paikkaan.Oon merkannut sinne vuodelta asti menkat ja latasin sen kaks kuukautta sitten.
 
Nipsuliini, ei ole ollut ovista vielä. Sen on Flo laittanut kp21. Pitää nyt vaan odotella että kuinka hyvin pitää paikkansa. Ihmetyttää toi monen päivän muutos kiertoon. Positiivinen asiahan se lyhyempi kierto olisi.
 
No, ehkä tästä ei nyt enää ole epäselvyyttä. (Silti hankala uskoa.) Nyt dpo 14 ja menkkojen oletettu alkamispäivä, mut jotenkin taitaa käydä niin, että ne ei ala. Toivottavasti muutkin piinailijat plussaisivat.
:smiley-bounce016
 

Liitteet

  • kuva 17112017.jpg
    kuva 17112017.jpg
    103.9 KB · Katsottu: 245
Takaisin
Top