Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä silloin tän projektini alussa luin yötä myöten alkuraskauden oireista ja valvoin ja luin ja valvoin ja stressasin ja ja ja ja ja..... Nyt ajattelin, että koitan pitää stressin minimissä, joskin moni asia on tässä inssin jälkeen v*tuttanut ja stressanut, mutta tätä piinailuasiaa en oo hirveesti ehtinyt ajattelemaan. Jos nyt rupean testailemaan, se ehkä lähtee taas lapasesta, ja tuo stressiä. Mulla on valmiiksi ostettuna kolme herkkää testiä, jotka voin käyttää esim. ma, ke ja la. Enempää en hitto vie osta. Perjantaina pitäis alkaa menkat jos alkaa, viimeksi alkoi 3 päivää etuajassa. Saa nähdä nyt sit, onko tämä tissikipeys ja lämpö menkkojen takia vai jotain muuta.Nokun ei malta odottaa :D kärsivällisyys 0/10 ihan jokasella elämän osa-alueella :D Se on kyllä jännä kun joka kerta ajattelee että ens kerralla maltan odottaa menkkojen alkuun, muttei se sit onnistukkaan! :D ihan syystäkin näitä sanotaan piinapäiviksi!
Mulla oli viikko ennen ovista menkkamaista juilintaa ja kesti ovulaation ylikin, nyt ehkä eka päivä kun ei tunnu juurikaan mitään. Ovulaatio voi samalla tavalla turvottaa ja aiheuttaa kipuja kuin menkat tai raskaus. Siksihän tää onkin niin pirun vaikeaa seurata oireita kun mikä tahansa oire voi olla merkki mistä tahansa XDItsellä nyt ehkä vissiin sitten dpo1? Sain toissapäivänä hymynaaman :) ihmeellistä menkkajomotusta ollut nämä kolme päivää, tänään aika vahvaakin ihan jäätävä turvotus päällä.. vielähän nämä nyt ei voi olla mitään raskautumis oireita, mutta kirjataan ylös kuitenkin :D
Vaiana,yk3, kp18/dpo1
KiitosVoi kurjaa Heitsu1996 tsempit
Meemis,Pahoitteluni sinulle myös
Arvatkaa, mitä mä tein...
Kävin hakee lisää testejä. :D
Se siitä "testaan vain nämä kolme ostamaani" -itsehuijauksesta. On niin hiton kipeet tissit että kyllä se nyt oli pakko aloittaa tää hölmöily taas. (Todnäk. on vaan kierto ja normi-kk-oireet ottaneet letroista itteensä ja muuttuneet hiukan erilaisiksi ihan vaan piruuttaan.. Mä taistelen tikuilla takas.)
Ei, kun ne on vielä paketissa. Koitan tehdä yhden rästikotihomman eka (ja pidätellä), sit palkkioksi saan pissiä tikkuun. Hienoo tää elämä, ei paljoo vaadita kotitöitä motivoimaan. :P :DNäkyykö mitään ? :)
Näkyykö mitään ? :)
No näkyyhän siinä, toivottavasti näkyy perjantainakin ! :)Nohh... näkyykö? Mun mielestä ehkä joo.
MUTTA pitää muistaa, että Ovitrellesta on vain 10 päivää. Se voi näkyä kans. Mulla näkyy koneella huonommin kuin kännykässä, en tiedä, minkä väristä tossa nyt on. Onneks hain testejä, nyt voin aamulla tsekata uudestaan.
Enkä hei sit tyypit taho mittään tarra- eikä muitakaan sukkia, saappaita eikä mithään romppeita, ennen kuin perjantai on selätetty ja oon nähnyt omin silmin, alkaako menkat vai ei, kun näitä haamui on nähty ennenkin. Koska... Ovitrelle. Voi. Näkyä.
(Apua..)