Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1510375926.424080.jpg


Dpo 10. Onestep ylhäällä, apteekin ultra alhaalla. Näkeekö muut jotakin pientä apteekin omassa? Kuvittelenko mä? :o
 
Meemis, mulla anto apteekin oma samanlaisen viivanpaikan. One stepissä en nähnyt mitään. :(

Mäkin sain kerran apteekin omalla pienen viivanpaikan, tylsää kun ne antaa tollasia pieniä toivonkipinöitä. :( testaan huomenna uudelleen ja toivon että vahvistuis eikä olis vaan viivanpaikka :)
 
Meemis, muistaakseni ennen nuo apteekin testit ei antanut viivanpaikkoja. Jos oli nega, niin oli ihan tyhjä. Ei viivanpaikkaa.
 
Jos tuo on oikea haamuviiva, niin eikö cb digin pitäisi tuo huomenna aamulla jo pystyä toteamaan? Jos molemmissa on vahvuus 10 (vai onko digi 25ml/iu?) ja tuo apteekin oma reagoi ( tosi pienesti mutta silti) niin eikö silloin cb digin pitäisi myös pystyä toteamaan raskaus? Mietin että uhraanko ainoan digin huomenna aamulla :D
 
Muokattu viimeksi:
Jos tuo on oikea haamuviiva, niin eikö cb digin pitäisi tuo huomenna aamulla jo pystyä toteamaan? Jos molemmissa on vahvuus 10 (vai onko digi 25ml/iu?) ja tuo apteekin oma reagoi ( tosi pienesti mutta silti) niin eikö silloin cb digin pitäisi myös pystyä toteamaan raskaus? Mietin että uhraanko ainoan digin huomenna aamulla :D
Ei välttämättä näytä, riippuu niin sinun hormonitasosta
 
Tänään tein testin ja meidän viimeisestä inseminaatiosta on 15päivää ja lugesteronitkin ovat loppuneet niin nyt viikonlopun-alkuviikon aikaan kuukautisten pitäisi alkaa.
 

Liitteet

  • sketch-1510383619245.png
    sketch-1510383619245.png
    592.8 KB · Katsottu: 209
View attachment 62373

Dpo 10. Onestep ylhäällä, apteekin ultra alhaalla. Näkeekö muut jotakin pientä apteekin omassa? Kuvittelenko mä? :o
Tossa ohuessa testissä on joku karva siinä missä viivan pitäisi olla... Ei näy viivaa. Alemmassa viivanpaikka. Mä sain samanlaisia viimeksi (myös karvoja :D ) ja en ollu raskaana, älä vielä innostu tai varsinkaan vielä tuhlaa digiä. Toivoa kyllä sopii. :) Pari päivää lisää...

Itellä pp8 ja koitan venailla ens ke asti. Hankalaa on.
 
Onestepissä oli naarmu tossa viivan kohdalla :D siinä en näe viivaa :) pitää testata huomenna uusiks ja kattoa että vahvistuuko :)
 
Eikös CB digissä oo 50mlu herkkyys?
Ja noista 10mlu "herkistä" monella kokemus, että eivät anna yhtä herkästi viivoja kuin esim. pc 25mlu liuska.
 
Meemis, näkyyhän siinä. Toivottavasti ei ole vain viivanpaikka. Pari päivää odottaisin ja testaisin uudestaan. Kunpa sieltä vahvistuisi kunnon plussa<3 :)
 
Tsemppiä kaikille plussaa odottaville <3 en oo vielä uskaltanut liittyä mihkää vauva ryhmiin LA:n perusteella. Ei oo mitää raskausoireita paitsi vatsa ihan ummella ja rinnat turvonneet. Siks vähän pelottaa. Vatsaa kyllä nippailee kovastikin. Pääsen ens viikolla jo ultraan kun on yks kohdunulkoinen taustalla. Tänään vissii 5+0
 
Mulla dpo/pp 9. Tissit oli eilen tosi kipeät ja tänään kyl kans. Aamulämpö 36,3 ja nyt jo 36,6 (normaali mulla ois 35,5-35,7 ; jos yli 36 niin yleensä karmea flunssa...) . 2 yötä nukkunut 10 h ja väsy silti. Vv puskee edelleen reilunsorttisesti.
Olin ajatellut oottaa ke asti testauksen kans mut nyt kyllä kuumottaa et josko sittenkin huomenna jo... Katsotaan, maltanko venailla. Ovitrelle saattaa näkyä mut toisaalt ei se näkynyt tässä vaiheessa kahtena aikaisempanakaan kertana (tosi aikainen testaus toi negaa mut sit dpo 10-11 alk. oli niitä oikeita hailuja ekassa, ja tokassa yrityksessä vaan viivanpaikkoja. Samanlaisia kuin tuossa yllä Meemiksellä...) Luulin olevani tällä kertaa viileän rauhallinen ja voivani tyynesti odottaa menkkojen oletettuun alkamispäivään, mut olinpas taas niiiin väärässä. :'D Piinaaaaaa....
 
Vahvistumista Meemis, alemmassa nään jotain <3
Edit - hups, lainasin väärää viestiä, kännykällä selatessa sekoilee tuo sivusto.

Meemis, tossa ylemmässä vois näkyä jtn hailua, alempi lienee viivanpaikka. Sä kyl kans testaat toooodella aikaisin. :D Toivottavasti parin pvn jälkeen ois ihan kunnon viiva ilman et tarttee arpoa.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top