Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meemis, mulla anto apteekin oma samanlaisen viivanpaikan. One stepissä en nähnyt mitään.![]()
Ei välttämättä näytä, riippuu niin sinun hormonitasostaJos tuo on oikea haamuviiva, niin eikö cb digin pitäisi tuo huomenna aamulla jo pystyä toteamaan? Jos molemmissa on vahvuus 10 (vai onko digi 25ml/iu?) ja tuo apteekin oma reagoi ( tosi pienesti mutta silti) niin eikö silloin cb digin pitäisi myös pystyä toteamaan raskaus? Mietin että uhraanko ainoan digin huomenna aamulla :D
Tossa ohuessa testissä on joku karva siinä missä viivan pitäisi olla... Ei näy viivaa. Alemmassa viivanpaikka. Mä sain samanlaisia viimeksi (myös karvoja :D ) ja en ollu raskaana, älä vielä innostu tai varsinkaan vielä tuhlaa digiä. Toivoa kyllä sopii. :) Pari päivää lisää...View attachment 62373
Dpo 10. Onestep ylhäällä, apteekin ultra alhaalla. Näkeekö muut jotakin pientä apteekin omassa? Kuvittelenko mä?![]()
Onpa ikävää.Tänään tein testin ja meidän viimeisestä inseminaatiosta on 15päivää ja lugesteronitkin ovat loppuneet niin nyt viikonlopun-alkuviikon aikaan kuukautisten pitäisi alkaa.
Nyt ehkä mennään ivf jonoon.Ei tuo plussaksi muutu mihinkään.Onpa ikävää.Tsemppiä...
Edit - hups, lainasin väärää viestiä, kännykällä selatessa sekoilee tuo sivusto.Vahvistumista Meemis, alemmassa nään jotain <3