Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meemis, mulla anto apteekin oma samanlaisen viivanpaikan. One stepissä en nähnyt mitään.
Ei välttämättä näytä, riippuu niin sinun hormonitasostaJos tuo on oikea haamuviiva, niin eikö cb digin pitäisi tuo huomenna aamulla jo pystyä toteamaan? Jos molemmissa on vahvuus 10 (vai onko digi 25ml/iu?) ja tuo apteekin oma reagoi ( tosi pienesti mutta silti) niin eikö silloin cb digin pitäisi myös pystyä toteamaan raskaus? Mietin että uhraanko ainoan digin huomenna aamulla :D
Tossa ohuessa testissä on joku karva siinä missä viivan pitäisi olla... Ei näy viivaa. Alemmassa viivanpaikka. Mä sain samanlaisia viimeksi (myös karvoja :D ) ja en ollu raskaana, älä vielä innostu tai varsinkaan vielä tuhlaa digiä. Toivoa kyllä sopii. :) Pari päivää lisää...View attachment 62373
Dpo 10. Onestep ylhäällä, apteekin ultra alhaalla. Näkeekö muut jotakin pientä apteekin omassa? Kuvittelenko mä?
Onpa ikävää. Tsemppiä...Tänään tein testin ja meidän viimeisestä inseminaatiosta on 15päivää ja lugesteronitkin ovat loppuneet niin nyt viikonlopun-alkuviikon aikaan kuukautisten pitäisi alkaa.
Nyt ehkä mennään ivf jonoon.Ei tuo plussaksi muutu mihinkään.Onpa ikävää. Tsemppiä...
Edit - hups, lainasin väärää viestiä, kännykällä selatessa sekoilee tuo sivusto.Vahvistumista Meemis, alemmassa nään jotain