Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla pp6 inssin jälkeen ja kuvittelen tissien olevan alaosastaan kipeät. (Kai ne on, jos niitä tökkii). Kahvi maistuu kitkerältä. Taas. Valkkaria pukkaa. Taas. Mut ei varmaan näin aikaisin pitäs olla mitään. Itsesuggestio tai joku vastaava kyseessä.... :greyalien::rolleyes:
 
Mulla pp6 inssin jälkeen ja kuvittelen tissien olevan alaosastaan kipeät. (Kai ne on, jos niitä tökkii). Kahvi maistuu kitkerältä. Taas. Valkkaria pukkaa. Taas. Mut ei varmaan näin aikaisin pitäs olla mitään. Itsesuggestio tai joku vastaava kyseessä.... :greyalien::rolleyes:
Sitä kyllä kun tarkkailee itseään niin tarkoin niin alkaa kroppaki tekemään ihme asioita kun sitä niin toivoo :wacky:

Itsellä ovulaatio just päällä, ainakin kaikki merkit niin kertoo. Ikinähän ei voi tietää mitä tuolla sisällä tapahtuu :grin sitten alkaakin se piinailu.

Miten muut, testailetteko vielä ovista vaikka ootte saanu plussaa? Mietin, että kuinka yleistä on, että ovulaatio vain yrittää tulla mutta onkin oikeasti sitten myöhemmin.
 
Kasvot ja selkä näpyillä (selkä on ollut näpyillä tasan kerran aikaisemmin, silloin kun odotin esikoista), alamahaa jomottaa ja selkää vihloo ja rinnat kihelmöi. Nyt tiputaan korkeelta ja kovaa jos ei plussaa tästä kierrosta tulekkaan. vielä on aikaista testata mutta kokeillaan huomenna apteekin testillä :) Voi jos sunnuntaiksi saisi plussan, olisi ihana antaa pissatikku miehelle isänpäiväksi :D
 
Tulin tänne päivittelemään mun roskishaamua. Oon tehnyt nyt kolme päivää putkeen raskaustestin ja koko ajan vahvistuu kaksi viivaa. Isänpäivänä (kun palataan kotiin reissusta) teen kotona odottavan digin mutta näillä näkymin, jos kaikki vain menee hyvin, odotetaan heinävauvaa. <3

Tsemppiä piinailuun ja toivon hurjasti plussia kaikille <3 :)
 
Kuulostaa lupaavalta Meemis! (Sanon näin varmaan joka kerta :D ) Oispa tosiaan ihanaa, jos saisit sen plussan isänpäivänä näytettäväksi! Toivotaan<3

nannarii_, oijoij kuinka ihanaa :) Meidän pieni on vuoden 2016 heinävauva<3 oli kyllä ihanaa, kun heti pystyi vaivatta ulkoilla vauvan kanssa ilmojen puolesta.
Toivottavasti kaikki jatkuu mallikaasti ja pieni kesänyytti teille saapuu<3
 
Hei, onko teillä kokemusta CB kaksoishormoni ovistesteistä?
Ne pitäisi vissiin tehdä aamupissasta.. eilen tein päivällä, kun tulivat postissa. Silloin näytti tyhjää..ei vilkkunaamaa. Tänään unohdin aamupissasta tehdä, joten tein päivän toisesta ja HYMYNAAMA! Mitä ihmettää :D oireita ollut vain eilinen kamala kiukku, ehkä hieman kosteat olot.
Pointti tässä, että voikohan eiliseen negaan luottaa.. ja tähän plussaan.
toivon niin, sillä ei pariin päivään olla puuhasteltu. Tänään täytyy heti miehen kotiin tullessa ;D

Onko muilla jäänyt vilkkunaamat välistä ja pompannut heti pysyvään hymyyn?

Vaiana, yk3, kp16
 
Muokattu viimeksi:
Tulin tänne päivittelemään mun roskishaamua. Oon tehnyt nyt kolme päivää putkeen raskaustestin ja koko ajan vahvistuu kaksi viivaa. Isänpäivänä (kun palataan kotiin reissusta) teen kotona odottavan digin mutta näillä näkymin, jos kaikki vain menee hyvin, odotetaan heinävauvaa. <3

Tsemppiä piinailuun ja toivon hurjasti plussia kaikille <3 :)
Onnea
 
Vaiana cb. Kaksoishormonit näyttää aina ekalla kerralla nollaa, eli ekan päivän testiin ei voi luottaa, mutta jos tänään sait pysyvän hymynaaman, tarkoittaa se ovista! :) eli tod näk eilen olisit saanu vilkkuvan naaman jos olisit alottanu testaamisen esim toissapäivänä tai sitä ennen :)
Talletteluintoa! :)
 
Ahaa!!! Kiitos vastauksesta Meemis :)
Kiva että ovis tuli jo nyt, niin ei ehkä tämä kierto veny sinne 46päivään :D
 
Hyvin samoissa mennään siis Katzu! :)
Toivon vaan, että ei vaan olisi eilenkin näyttänyt hymynaamaa, jos olisin alkanut testaamaan aikasemmin.
Harmittaa, kun eilen kiukuteltiin toisillemme ja sen takia jäi tallettelut välistä. Noh, ei auta ja näillä mennään :) toivottavasti tärppää niin meillä kun teillä muillakin<3
 
Vaiana, mä olen saanut kyllä suoraan ekalla testikerralla vilkkuvan hymynaaman (ilman että on tyhjää ympyrää näyttänyt koko kierrossa) kun ajoitin testailut kerrankin oikein :grin Suoraan pysyvää hymynaamaa en ole saanut. Vilkkunaamaa metsästettäessä testi pitäisi tosiaan tehdä ainoastaan ekasta aamupissasta jotta olisi luotettava, mutta LH-huippua testailtaessa testin voi tehdä mihin aikaan vain. Mutta samoilla linjoilla olen Meemiksen kanssa :)
 
Plääh! Täällä nippailee ja viiltelee alavatsalla. Kp24(28.). PC antaa niin haalean viivan ,ettei mieskään nää, mutta kyllä mun mielestä haamu on.. Pakko oli silti kokeilla vaikka päiviä vähän. :rolleyes:

Malttaisi nyt edes tuohon kp28 saakka odotella, mutta kun ei.. Menispä nämä vikat päivät nopeammin!!!
 
Takaisin
Top