Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitä kyllä kun tarkkailee itseään niin tarkoin niin alkaa kroppaki tekemään ihme asioita kun sitä niin toivooMulla pp6 inssin jälkeen ja kuvittelen tissien olevan alaosastaan kipeät. (Kai ne on, jos niitä tökkii). Kahvi maistuu kitkerältä. Taas. Valkkaria pukkaa. Taas. Mut ei varmaan näin aikaisin pitäs olla mitään. Itsesuggestio tai joku vastaava kyseessä....
Ainaki laittamalla ovulaatiotestin positiiviseksiHei voiko tossa Flossa siis jotenkin ite vaihtaa ovulaation tapahtumispäivää?!
Hei voiko tossa Flossa siis jotenkin ite vaihtaa ovulaation tapahtumispäivää?!
Kirjaamalla ovulaatiotestin positiiviseks! Kannattaa myös kattoo asetuksista mitä kaikkee sieltä voi muuttaa :)
OnneaTulin tänne päivittelemään mun roskishaamua. Oon tehnyt nyt kolme päivää putkeen raskaustestin ja koko ajan vahvistuu kaksi viivaa. Isänpäivänä (kun palataan kotiin reissusta) teen kotona odottavan digin mutta näillä näkymin, jos kaikki vain menee hyvin, odotetaan heinävauvaa.
Tsemppiä piinailuun ja toivon hurjasti plussia kaikille :)
Sama! Viime kierto juurikin sen 46pv ja nyt näytti o-testi plussaa jo kp17 eli kierto ois n. 32 päivää tällä kertaa.Ahaa!!! Kiitos vastauksesta Meemis :)
Kiva että ovis tuli jo nyt, niin ei ehkä tämä kierto veny sinne 46päivään :D
Itse myös itken ne kohdat kun vauva syntyy....Niin sitä kaipaa vauvaa ja tärppiä ennen kaikkea.Katon toisenlaidet äidit sarjaa ja täällä mä itkutan kun vauva syntyy..