Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Älä mashnu heitä vielä kirvestä kasaan.. aikaa on viel tulla plussa.. :happy: ja eiks ollu niin et noi one step liuskat ollu aika kökköjä?

Niinhän ne kuulemma on, ekaa kertaa kokeilussa. Ostin ku halvalla sain :grin

Muutama päivä tässä olis vielä armonaikaa ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. On mulla pari CB:n digitestiä tuolla jos alkaa selkeesti olla myöhässä. Mutta ku pessimisti ei pety ni tätiä on hyvä odotella... :rolleyes::grin

Mulla tais näkyä digil jo rv3+4 nuorimmaisesta eli tosi aikasin :joyful:
Tääl vieläkin oireetonta :dead: eli tärppiin uskominen nollassa.. mul on kotona vaan one liuska testei joten en jaksa ees testaa ennen ku menkat oikeesti myöhässä.. mitä epäilen suuresti.. :bored: dpo 9-10

Mä en oo uskaltanu testata. Menkat vois alkaa huomenna tai ylihuomenna tai sitä seuraavana. :D Eli kauheet piinapäivät tässä on. Nipistelly toi alamaha on edelleen ja nyt huomasit, et se on kova ku kivi. Tuo kovuus viittais kyl menkkoihin, koska viimekierrossa oli samanlainen pari päivää ennen. :/ Voi pettymys taas, jos näin on. Mut piinaillaan nyt rauhassa.

Mulla menossa kp27/28. Oireita ei oo suuntaan eikä toiseen. Ainoa mitä on ni turvottaa, mutta se nyt voi johtua taas mistä tahansa...

Ällövaroitus! o_O
Mä oon huomannut omalla kohdalla et esim. lämpöjen mittailu ei tomi kun on lähes aina sama lämpötila,mutta edellisestä raskaudesta kohdunnapukan tunnustelu toimi, silloin ku olis ovis niin sehän on ihan siinä hollilla, pehmeä ja "auki" ja sit raskautuessa vetäytyy mahdollisimman ylös, on kova ja hyvinkin kiinni. ja taas kun menkat alkamassa niin alhaalla ja pehmee.

Dpo 14 negaa näytti menkkojen alkamis päiväki ei kyl mitää kuulu niistäkään eikä oo menkka kipujakaan o.o noh taas ootellaan tilasin vielä muutaman r testin sitte en tilaa taas hetkeen mitään :p
Plus tämä kumma "märkä olo" v vuoto jatkuu ^^ ja lunssaki iskemässä huoh :( testaan taas loppu viikosta jos ei menkkoja näy silloinkaan.. inhoan tätä odottamista :( onneksi työ päivä ma-ke nii on muuta ajateltavaa.
Nyt kun kotona ihme jomotus taas alkoi alavattas ei kyl oo semmosta mitä ennen menkkoja nää aika kummalisen tuntuset :confused:

Muokattu viimeksi:
Mä yritin eilen tuota kohdunnupukkaa etsiä. :D missä se on? Muistan et Gyne on mulle joskus sanonu et mulla on taaksepäin kallistuva kohtu. Voiko vaikuttaa? Tänään maha on kipeä, mutta enemmänkin vatsaoire tyyppisesti.

Joo mulla on kans taaksepäin kallistunut, en usko että vaikuttaa. mutta jos se on niin vetäytynyt ettet löydä niin kuulostaa hyvältä:) Jossakin asennossa voi olla helpompi löytää.

Joo ei kyl tuntunu käteen. Enkä sit kehdannu alkaa kauheena räpeltään liikaa. :D Täytyy yrittää oviksen aikaan bongailla. Menkkoja ei vielä ole kuulunu ja hyvä niin. Testata ajattelin vasta aikasintaan torstaina eli vielä tässä kerkee tapahtua. Tänään on kyl ollu outo olo mahassa. Aamulla oli sellanen olo et maha ihan täynnä eikä ruoka maistunu. Sit hetken päästä kauhee nälkä. Alamaha tuntemukset on puolestaan ollu todella rauhalliset tänään. Nyt on alkanu niitä menkkoja jotenki pelätä. Vessassa, joka kerta kauheella kauhulla ollu. Tän takia jäin miettiin tuota testaamista, mut jotenki inhottaa se yksi viivanen tikkukin... Ehkä mä vaan odotan rauhassa. Tai niin rauhassa, kun voi vaan olla. :D

Menkkoja ei näy viäkään toiv ei alakaan :)
Tänään toiv tulee r testit nii saa sit huomenna testata jos ei muuta kuulu ^^ .aamulla kyl oli öklä olo viä yskinki nii hyvä ettei siinäki tullu huh

Muokattu viimeksi:
Ei menkkoja täälläkään, mut huominen on se virallinen alkamispäivä muutenki... Aika hurja jännitys tässä kierrossa. :D Näin untaki et plussasin. ;) Oon mittailu vähän lämpöjä nyt tässä loppukierrossa. en toki aamulla, mut päivällä töiden jälkeen. On ollu yllättävän korkeella. 36.7-37 joka päivä. Yleensä siis jotain 36,4 on normaali. Aikasemmin 37 oli jo et olin ihan kipeä... Mut ei auta ku kärvistellä ja huominen vielä.

Piti tehdä sunnuntaina testi, mutta mies olikin kotona häiritsemässä. Tänään sitten sain sen hetken rauhan, että sain tehtyä testin. Hyvin hailukka viiva tuli, tai niin kuvittelin. Ylihuomenna pitäisi sitten menkkojen alkaa, jos alkavat. Odotellaan nyt siis pari päivää ja testataan uudestaan. Tai yritetään malttaa se pari päivää vielä.

Mulla ois pitäny eile jo alkaa ja negaagi näytti en kyl varma oo oisko ollu haalea haamu..laitoin kuvan tuonne plussa vai ei puolelle..dpo 15 jo menos

Täällä alkoi alavatsa kivut jotka viittais tädin saapumiseen.. eilen tein aamulla raskauskeijun one liuskan ja nega oli.. Testit loppu kesken joten tänään en ees testannu.. Jäin nyt vaan oottelemaan tätiä saapuvaksi.. huomenna ehkäpä saapuu paikalle joten hiljenen täältä hetkeksi! Plussa tuulia tänne :happy:
Jojoba Dpo13 :sorry:

Kauhee lunssa päällä yskittää ja nenä vuotaa ja limaa kummaski pääs toises v vuotoa vieläki ei menkkoja ja aiva ku ois haamu viiva tullu aamulla :)

Pakko kirjotella tänne. On niin hemmetin hämmentynyt olo! Tilanne se, että neljä päivää ennen oletettua menkkojen alkupäivää alkoi kaikenlaisia oireita ilmaantua (tunsin selkeän vihlaisun vatsassa johon jäi moneksi päiväksi "tunne", kuvottavaa oloa, päänsärkyä, vatsanippailuja yms). Toivomme lasta, mutta en tiennyt, että mitään oireita voisi tuossa vaiheessa vielä tulla, joten tuntuu, etten niitä voinut kuvitellakaan. Menkat alkoi 2 päivää myöhässä, erilaisina kuin yleensä. Tein kuitenkin testin kolmantena päivänä siitä, kun menkkojen alun perin olisi pitänyt alkaa. Negatiivinen, ihan selkeä. Koska oireet oli ollu niin selvät, soitin neuvolaan josta sanottiin, että vuoto voi olla normaalia ja koska ollut ihan klassisia raskauden oireita, suosittelivat tekemään testin uudelleen viikon päästä. Se päivä oli tänään. Kaksi päivää ollut tosi kuvottavaa oloa, varsinkin jos nälkä ehtii tulla ja päänsärkyä. Testi kuitenkin tänäänkin negatiivinen (kp 38/28, dpo 18-21). En todellakaan käsitä, mikä juttu tämä on. En oo koskaan syönyt pillereitä tai käyttänyt muutakaan hormonaalista ehkäisyä, joten oireet ei voi johtua esim. sen lopettamisesta. En olisi edes ajatellut olevani raskaana, koska "menkat" tuli, ellei olisi tullut raskausoireita ennen kuin ne alkoi. Argh.

Melko epätoivoiselta vaikuttaa, että olisin raskaana, mutta aion tehdä vielä ensi viikolla testin ja ehkäpä sitten soittaa neuvolaan vielä, jos oireet edelleen jatkuneet ja näyttää silti negatiivista. Sinänsähän tässä ei ole hätää, että ensi viikolla on todnäk ovulaatio taas eli voi laittaa uutta yritystä! ;) Epätoivoon en ole vaipunut, en vaan voi ymmärtää, mistä nämä oireet voi johtua.

Jos raskaustesti ei koskaan näytä negatiivista, jätän itseni siihen uskoon, että mulla meni tuolloin "menkoissa" kesken heti.

Onko saman suuntaisia kokemuksia?

Ihan karseeta jännittää tuloksia aina vaan! Me ollaan "projekti" vasta aloitettu, eli sinänsä ei oo vielä mitään ressiä asiasta. Hämmästyttää vaan nää oireet.

Uusi piinailija ilmoittautuu.
Mulla nuoruuden liitosta 3 isoa lasta, vanhin melkein aikuinen.

Nykyisen miehen kanssa yritystä yli 1,5v ja nyt tehty ensimmäinen IVF.
Taustalla mun perussairaudet ja vatsan alueen leikkaukset. Ikääkin jo vähän enemmän, 38. Miehellä ei lapsia ole ja toive yhteisestä vauvasta on kova.

Tässä matkan varrella ehtinyt olla 2 km ja 1 kemiallinen.

ny alkoi jotaki tuhrua v vuodon mukana ja pyyhkiessä.katotaas parin p jälkeen ..

Ja se loppui öööh mitähä lie oli

Päivitys menkat alko :( se siitä taas.noh ny en sit märehdi ens kierros yhtää! Ja foolihappoja vain nassuun jatkan..

Muokattu viimeksi:
Takaisin