Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Mä oon ite vähän erilaisessa asemassa koska raskaudun helposti mutta ne tuppaa menemään kesken. Mä en tiedä mitä on odottaa vuosia niitä kahta viivaa. Se on varmaan stressaavaa ja ahdistavaa. En voi edes kuvitella kuinka kamalalta se tuntuu.
Eipä sekään toisaalta mukavaa ole kun saa keskenmenon toisen perään mutta silloin on ainakin ollut raskaana, saanut mahdollisuuden.
 
Alkuun niiden viivojen odottelu oli jännää. Sitte se muuttu ahdistavaksi, sit sitä rupee vihaamaan koko operaatiota. Loppujen lopuks mulla meni aina kaikesta yliyrittämisestä ja stressaamisesta kierto ihan sekasi ja rupes jäämään menkkoja välistä/kierron pituus heitteli. Lopetin koko testaamisen. Nytteki ku toista lähdettiin yrittämään, koitan pitää testailuvimman aisoissa... Tilasin nyt muutaman raskaustestin, jos ei tärppää niin sitte ovistestejä hommattava myös (optimistina en tilannu ovistestejä vielä koska enhän mä niillä mitään sit tee jos oonki raskaana) :grin:rolleyes:
 
Ei pidä luovuttaakaan! :) Piinailu on perseestä. Eikä se piinailu lopu plussiin vaan se jatkuu ennenkuin se beibi on sylissä. Ja sitten sitä piinailee muuten lapsen kanssa, kun yrittää suojella sitä kaikelta pahalta. Äitinä olo on rankkaa, mutta palkitsevaa :)
 
Moikka taas.
Viimekierrossa piinailin täällä ja nyt päätin liittyä taas piinailemaan, kun sen aika tuli. Ovistikkuun sain plussan sunnuntaina eli ovis olisi siis ollut viime maanantaina. Sinänsä kävi kumma juttu, koska testasin vielä ma ja tikku oli selkeästi haaleampi, kun tuo sunnuntain tikku. Keskiviikkona sain voimakkaat nipistely ovisoireet ja olin ihan ihmeissäni. Kotiin, kun pääsin niin testasin jälleen ja täysin tasapaksut viivat tuolloinkin.... Ihan kuin olisi su tullut ovisplussa ja ke tullut ovisplussa. Voiko kaksi ovista olla siis mahdollista? Pohdin asiaa ja ratkaisuksi keksin kaksi ovista tai maanantaina tikku ei näyttänyt oikein ja minulla oli hormooni koholla koko tuon ajan (su-ke) Aikaisemmissa kierroissa on ollut koholla pari päivää, mutta lähteny väri tikussa kyllä jo haalistumaan seuraavana päivän. (niinkuin nytkin maanantain tikussa) :D Noh joka tapauksessa nyt piinaillaan.
 
Oih, toi piinailu on kyllä niin ihanaa ja turhauttavaa samaan aikaan!
Periaatteessa mäkin piinailen, 13.4 varhaisultra. Yllättävän jännää ja raskasta tääkin odottelu. Oireita ei juurikaan ole. Onkohan sitä edes raskaana?
 
Niinpä samaa Miilo täällä pähkäillään. Missä ne on sika huonot olot? 24/7 järkyttävä väsymys ja pissitys ja kova jano ja rasvasen ruuan himo on vain, mut.. Ei vaa usko vielä, kun näin vähällä päässyt verrattavissa esikoiseen.
 
Ei mulla ole tommosiakaan oloja :)
Tosin mulla edellisetkin raskaudet olleet oireettomia. Mut ei se helpota ollenkaan.
 
Mulla alkaa lyödä nenää tukkoon niinku esikoista odottaessa alkuun. Taas näitä kuviteltuja oireita... Vasta dpo3 menossa. Testaan viikon päästä (en testaa kuiteka. Salettiin oon testaamassa heti ku ne raskaustestit postilaatikkoon alkuviikosta ilmestyy) :grin
 
Täällä 3 päivää lyhyemmät ja niukemmat menkat kun viimeiseen puoleenvuoteen. Painoakin on tullut pari kiloa lisää! En tosin tiedä missä ajassa, eikä se nyt ole ihme milläänlailla, olenhan mässäillyt mitä sattuu ja millon vaan. Jotain jokatapauksessa nyt tapahtuu kropassa, vaikka en usko raskauteen menkoista huolimatta. Onkohan stressi vihdoinkin sekoittanut sisintä? Nyt en kuitenkaan osaa laskea ovista kun en tiedä minkä pituuden mukaan se pitäisi laskea, joten jätän laskematta ja hommaillaan millon siltä tuntuu :wink
 
Lisätään kuviteltuihin oireisiin se, että kaikki on nyt parin päivän ajan maistunu pahalle. Jopa suklaa...
 
Vau! Onnea Miilo! :)
Mulla taitaa nyt olla menossa dpo 6 tai 4. En oikein tiedä kummasta "oviksesta" sen nyt lasken. :D Oireita ei oikeastaan ole mitään... Rintoja välillä sykkii niin kuin viimekierrossakin, kun olin jo varma, että olin raskaana. Toki epäilin vahvasti viimeksi, että se meni vain todella aikaisin kesken (menkat päivän myöhässä). Joten voihan se olla merkki raskautumisesta. :wink Tämä nännien sykkiminen ja vihlonta on kyllä ihan uus juttu, jos on normaaliin kiertoon kuuluvaa. Ei ikinä ennen pillereitä ollut tällaisiä. Olen jotenkin kauhean rennosti pystynyt ottamaan tämän kierron piinailun alun. Helppohan se on, kun missään ei tunnu mitään. :D Normaalista siis tunnen kokoajan jotain jossain kierron loppu puolella. Jänniä aikoja.
 
Minäkin tulen tänne jännittämään ja yritän pitää näppini irti testeistä vielä ensi viikkoon. Dpo 6 menossa. Sunnuntaina tuli ruskehtavaa vuotoa. Olisiko voinut noin nopeasti tulla kiinnittymisvuotoa (dpo 4)? Maanantaina ja tänään enää hyvin hyvin vähän vuotoa, hädin tuskin pyyhittäessä näkyy. Aikaisemmin ei ole tullut mitään välivuotoja kierron aikana.
 
Minäkin tuun tänne piinaileen. Yk 1 menossa, ovis tikutettu ja todellakin tunnettu. Nyt menossa laskijeni mukaan dpo 11, oireita on rintojen arkuus ja flunssa, mutta negaa näyttää testit..JOS malttais olla pari päivää testaamatta niin tekis hyvää hermoille..:banghead:
 
Voisin kans tulla mukaan piinailemaan.. täällä dpo 6-7. Ei olon oloja.. mitä nyt ovis testi eilen melkein plussa? Ja normaalisti ei näy kahta viivaa ku oviksen aikaan.. joten outo..
 
Mäkin ilmoittaudun tänne..dpo 9 menossa ja 3 kierros..vloppuna vois testailla tai mana jos ei perhanan menkat ala.masun nippailua ollut ja ties mitä täs jo parin viiko ajan. Pidän peukkuja pystyssä muillekin ^^
 
Tänää tuli pyyhkiessä kirkasta verta, olin ihan maassa et menkathan ne sieltä, mutta loppu heti alkuunsa ja mietin et voisiko ollakkin kiinnittymisvuotoa? Aiemmissa raskauksissa ei oo ollu kyl, mitään menkkatuntemuksia ei myöskään ole.
 
Kyllä se sitä kiinnittymisvuotoa vois ollaki. Mulla ei esikoisesta muistaakseni semmosta ollu. Muistan vaan että ku menkkojen olis pitäny alkaa tuli päivän ajan ruskeeta tuhrua.

Mulla dpo9 menossa, one stepin höpötesti näytti negaa. Viikon päästä on varmaan viisaampi. Siihen mennessä täti tulee jos tulee. En nyt viitti nii hötkyillä ku vasta eka yk menossa. Tuntemuksia oli tai oli olevinaan mutta nyt ei oo pariin päivään ollu yhtään semmosta "saattais johtua raskaudesta"-fiilistä.
 
Olen hämmentynyt. Tai luulosairas. Jokatapauksessa, nyt kp10. Olen lihonut, tai ainakin turvottaa hurjasti. Huippaa tämän tästä, joinakin iltoina hetkittäin pahoinvointia. Ja äsken alkoi yksi ruoka närästää kuten teki kuopusta odottaessa. Menkathan mulla oli joten kaiketi höpönhöpöä! Mutta silti?
 
Takaisin
Top