Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Dpo 7-8 ja oireet huutaa tyhjyyttään.. no ehkä jumalaton ketutus ja päänsärky jotka liitän toisiinsa.. ja päänsäryn pistän flunssan piikkiin joka on helpottamaan päin!
 
Mulla märkä olo jatkuu jotain v vuotoo ollu viikon verran..myös ärtyneisyyttä tullu kehiin :p ja kylmä olo.tänään haen apteekista pari digi testiä ja apteekin oman ja säästän ne tuonne la-ma sillo joskus teen testin jos ei ne ala :/ on kyl ollu hyviä merkkejä et vois olla mutta testi näyttäny viä negaa..hätähousu ku oon heh hyvää vloppuja kaikille.
 
Mä oon ku perseeseen ammuttu karhu ja kaikki nyppii nyt. Joko on siis menkat lähellä tai sit tää on jotain muuta raivoa...
 
Täällä kans kiukkua ilmassa mut tälläst on aina ennen menkkoi :dead:
 
Jaa mun ihme vuoto jatkuu.. Yleensä menkat on hanat auki meiningillä ja endon kanssa todellakin jomottelee sillon, nyt vaan tuhruttaa ja sitäkin tosi vähän eikä oloja, tai ehkä hiukan paha olo välillä. Luultavasti oon niin vauvakuumeessa saanut kierronki sekaisin :D Testaan taas aamulla ellei ala kunnon vuoto.
 
Hei, Kiva kun tänne on löytäny lisää kuumeilijoita. :)
Itse piinailut tilanteessa dpo 10 tai 7. Plussan sain tikkuun siis kolmea päivää ennen ovikseen viittaavia kipuja.Kipu päivänä puolestaan nousi hormoonit taas uudelleen (tikkujen perusteella laskivat jo välillä). Siksi tälläinen vähän mysteeri ovis ajankohta. :D Tuntemusten perusteella on kyllä ollut hiljaista! Ihan ihmeen hiljaista. Yleensä tunnen menkkojen lähennellässä jos mitä ja paljon. Nyt ainoina oireina oikeastaan flunssa (jos edes oire, mutta sellainen ilmaantui) ja eilen outo valkovuoto, jonka vähän hiivaksi arvuuttelin. Tosin oireena tässä hiivassa ei ole kuin tuo sille tyypillinen valkovuoto. Ei kutinaa saati muuta. Täytyy katsella meneekö se vaan ohi. Päivät menevät nopeasti, kun ei noita oireita ole. :D Silti se mieli alkaa oireettomuudestakin saada oireita.
 
Kp25. Selittämätöntä valtavaa hikoilua. Samaa oli ennenku esikoisesta plussasin... Laitetaan tämäki nyt kuviteltuihin oireisiin. Jos huomenna r-testin kokeilis piruuttaan..
 
Täällä edelleen oireetonta.. eilen oli illalla alavatsa kipeä ja turvoksissa mut tänään ei mitään... oiskohan suolisto oireilua.. tai varmasti olikin.. ja jotenkin oudon tyyni olo o_O eikä ketuta yhtään vaikka nega pärähtäis naaman eteen.. normaalisti varmaan tässä vaiheessa itkua tuhrustaisin tulevaa negaa mut en nyt.. outoa..:dead: oon varmaan viallinen nyt! :joyful:

Jojoba kp 22/28 dpo 8
 
Täällä on "vuoto" loppunut pari päivää sitten ja alkanut etova tunne. Ollut myös kuukautiskipuihin verrattavaa tunnetta alavatsalla. Toivon todella etten vain kuvittele kaikkea. Vielä en ole testiä tehnyt ja yritän ainakin sunnuntaihin asti vielä sinnitellä.
kp 23/28 dpo 9
 
Täällä kans yks "hullu" tikuttelija :p sen verran itestäni että oon 20.v ja ensimmäistä yritetään :) mulla menossa nyt kp27/26 dpo14? Tämmösen sain aamulla tikkuun mun mielestä viivassa vähä väriäkin livenä mutta ei oo kovin suuret toiveet noin haaleasta haamusta :/

8c5ad8ce2994eb3ed55b3ad3cbaa7046
 
Just, kun pääsin sanomasta, että oireita ei ole. :D Tänään alkoi hillitön rintojen nipistely ja vihlonta. Oli samanlaista viime kierrossakin, mutta ei näin paljoa. Myös alavatsaa nipistellyt aaltomaisesti ympäriinsä; vasentamunasarjaa, keskeltä, oikealta munasarjan seudulta, josta myös ovuloin. Ota näistä nyt selvää. :D Ja niin tuo hiiva tuntui vain hävinneen tänään. Jaksais vain odotella menkkojen alkamispäivää tai sitä seuraavaan. silloin testaan, jos ei mekkoja kuulu.

Nyt kp 24/28 dpo 12 tai 10.
 
kyllä mun täytyy myöntää et täti se tais saapua, noh uuteen nousuun :) Jännäilen nyt teidän tulevia plussia :)
 
Mulla on jatkunu nuo mahan nippailut koko aamun vähän väliä. Eli odotan menkkoja ihan just tai sit on jotain mukavampaa! kahvia juodessa tuli ällö olo, mut o kyl tullu myös ennen menkkoja samanlaista. Oon yrittänyt jotenki itteä valmistaa pettymykseenki, ettei tulis niin kovana taas vasten kasvoja. Silti se toivon kipinä sielä on! Ja sykkii kokoajan toivosta! välillä on kyl maha niin kipee et ihme, jos ei menkat ala!
 
Muistaakseni mulla teki häjyä esikoistaki oottaessa saunas sama homma alkuraskaudesta johki keskivaiheille asti.:) mutta ei sitte enää kovin loppu päästä peräti saunoin sillo melke joka ilta hih.
 
Dpo11, kp26. One step-liuskatesti näytti puhdasta negaa. Noh, tätiä odotellessa...
 
Takaisin
Top