Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Palaan pinnailemaan taas. :) eli täälä ovis pitäis olla nyt su-ke. Kaks haamua olen tikuttanu, jotka yleensä tietää lähenevää ovista. :) Talleteltu on jo to ja la eli tänään. :) Ovisoireet toistaiseksi ollu maltilliset.
 
Piru ku ei oo yhtää ovis tikkuu masu kyl ny niin turvonnu ku olla ja voi.iha ku oisin raskaana vaikka en oo viä ^^ oiskoha toi turvotus yks ovis oire??:o
 
Nonii. Täällä alkanut melkoinen jännäily aika.. Eli dpo6 menossa. Dpo2 pientä haaleaa vuotoa, jonka uskon tulleen ovulaatiosta. Tämän jälkeen ei nimittäin enää mitään. Aamulämpö noussut reilusti. Jee! Viime kierrossa näin ei käynyt. Päänsärkyä ja palelua ollut ilmassa kaksi päivää. Viikko pitäisi sitten jaksaa odotella.... :grin
Kahden päivän päästä lähestyvä viisurin poisto stressaa :confused: ja että uskaltaako sitä sitten buranaa syödä kipuihin, jos vaikka olisi mitään mahkuja raskauteen... Kinkkistä on...
 
Kumpa menis tää viikko vauhdilla niin vois kokeilla testailla ens viikon alussa silloin ois dpo 7 ja 8 ma ti ajat. :) mul kyl sellanen pieni kutina on et vois olla ny onnistunu toiv ainakin :)
 
Dpo 7 ja 8 on aika aikasta testata :wink monennesta kierrosta teiän esikoinen tärppäs? Mulla ainakin ne oireet alko tulla vasta 6+ ja pahoinvointi 7+ eli ei ihan heti plussan jälkeen.
 
En muista monestako jos multa kysytään :p mulla kans oireet ja plussa silloin aika samoilla viikoilla 5-7 + muistaakseni.muistan että makasin pari viikkoa vain ku oli armoton väsy :p olin tuolloin työtönki hih..
Ja malttamaton kun olen ja hätähousu nii minkäs teet :)
--------------------------------------------------
On muute alannu ykkös asiaki tuoksahtamaan aika voimakkaasti johtuneekohan v vuodosta vai kuuluu asiaan jos ovis ollu tai on ? :o
Hokasin vain tänään asian
 
Muokattu viimeksi:
Saas nähdä miten tässä kierrossa käy, limat pongattu,mutta oviskipuja ei ollu eli mahd munasolu irronnut vasemmalta puolelta missä ei endometrioosi vaivaa tai sit on huti kuukausi. nyt olis dpo 5 ja yk 2.
 
Täällä piinaillaan dpo8 menossa, 6 pv menkkoihin. Malttaisiko sitä oottaa testiä sinne dpo12 saakka.. Tai jopa menkkoihin saakka. Testaako muut ennenku menkkojen pitäisi alkaa?
 
Jooh joskus vois testailla en tiiä viä koska..limoja myös täällä bongattu masu taas turvonnu eikä oo mitää ilmavaiva turvotusta ku ei kierrä mahas eikä pierretä :p nyt ottaa myös alaselkään välillä ja muutaki kyl :)
 
Eehn :) nyt on tukka alannu taas rasvoittumaan täs uudes kierros.kun tässä alkuviikosta oli ehkä kiinnittymis vuotoa kenties.hormonit jyllää vaik just pessy tukan viikolla niin taas kauhia on yäk.
 
Kunnon limaisuudet jatkuu huh.iha pelästyin äsken taas.:p mitää kutinaa ei ole eikä kipuja kun ykkös asialla käy..menispä aika äkkiä nii sais tehä testii
 
Mulla oli ovis plussa tikussa viime ke ja tuntemuksista päätellen ovis to aamupäivällä. :) Olen juonu greippimehua tässä kierrossa ja verrattuna pariin edelliseen kiertoon niin tunemukset ovis aikaan oli voimakkaammat ja kosteampaa oli voisviikolla kuin aikaisemmin. Eli täälä ainakin greippimehu tehosti asioita. Toivottavasti nuo vaikuttaisi raskautumiseenkin postiviisesti. :) Nyt siis dpo 2 menossa ja menkkoihin olisi aikaa 11 päivää.

Tänään on ollu kipuilua vasemmalla alamahassa (ovis siltä puolelta). En tiedä sitten onko huono juttu.. Vähän kuitenki pisti mieltä heti matalalle. Voihan se toki olla vaan sen keltarauhasen tunteilua siellä. :D Muuten olo ihan normi turvotusta lukuunottamatta. :)
 
Voiko tuota kunnon valkkarii vuotaa koko raskauden ajan ? Mulla ne vaan jatkuu välil voimakasta virtaa ja välil vähemmän :o en oo viä plussannu mutta ihmettelen kun en muista ekasta näin paljo v vuotoo olevan
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ainakin oli koko raskauden pikkuhousunsuojat kankaiset käytössä juurikin valkkarin takii
 
Mä en muista kyl yhtää mite mul oli ekas raskaudessa sillo :p tais olla iha kuivaaki kautta välillä.muista vain missä kohtaa :/ ny pitääs vain heilutella peittoja kun tuoha v vuoto auttaas niitä "pikkuisia" menemään etiäpän paremmin :)
Pitääs kyl varailla varuuks gynelleki aikaa jottei mitää tulehduksia ole ei kyl tunnu et ois.tai eka hakis tuon canestest kotitestin ennenku soitan mihkää samalla ostais ovis testei :)

Nyt kauhiaa suonenvetoa oikialla puolen alavatsaa siitä kylkiin huh.oiskoha se yks oire ovis tai muu? :p
 
Muokattu viimeksi:
Täälä dpo 4 ja jännää jomottelua oikealla ja vasemmalla alamahassa. Välillä vetää jännästi jopa alaselkään tai tonne nivusten tienoille. Tiedä sitten, mutta jännitystä on ilmassa, josko tulee muutaman päivän sisään jotain kiinnittymistuntemuksia.. ;)
 
Takaisin
Top