Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Oisko kellään linkata jotain hyvää sivustoa josta voisi lukea tarkkaan mielellään suomeksi ovulaatiosta ja hedelmöittymisestä? Kiinnostaisi tietää mikä "oire" on mitäkin
http://www.terve.fi/raskaus-ja-odotus/ovulaatio-nayttaa-milloin-voi-tulla-raskaaksi

http://www.olenkoraskaana.fi/ennen-raskaus/

En tiiä kuinka tarkkaa tietoa tarvit, mutta tuossa ainaki yksi hyvin selkeästi kerrottu. Toki varmasti kattavampiakin sivuja löytyy. Alemmasta löytyy linkkien takaa lisää tietoa
 
Lähinnä kiinnostaa tuo että kun oviksen jälkeen pitäisi olla "kuivakausi" ennen menkkoja niin jos ei olekaan niin olisiko se yksi raskaus oireista? Onko kokemuksia?
 
Mulla on kyllä ollu valkovuotoa lähes aina ennen menkkoja. Siksi en nytkään pidä sitä erityisesti oireena ellei se muutu jotenkin runsaammaksi.
 
Mulla on kyllä ollu valkovuotoa lähes aina ennen menkkoja. Siksi en nytkään pidä sitä erityisesti oireena ellei se muutu jotenkin runsaammaksi.
Okei, ite en yhtää muista kun nyt on toinen "luomukierto" ilman ehkäisyä varmaan neljään vuoteen... Ja edellinen kierto oli niin sekaisin ettei ole luottamista mihinkään
 
Okei, ite en yhtää muista kun nyt on toinen "luomukierto" ilman ehkäisyä varmaan neljään vuoteen... Ja edellinen kierto oli niin sekaisin ettei ole luottamista mihinkään
Aika vaikeaahan se on tulkita jos ei oo mihin verrata. Itellä on kans ihan sekasin näköjään kierto pillereiden jäätyä pois. Ja yhdet menkat ehti tulla edellisen raskauden jälkeen ennenku alotin pillerit. Joten varmaan sekaisin vielä synnytyksestä, imetyksestä ja pillereistä :grin

Mutta aika yksilöllistähän tuo tuntuu olevan :)
 
Naksutiili, mulla tosi paljon valkovuotoa tässä loppukierrossa ja testit negaa.. että taitaa olla aika vaihtelevaa :D oli eka oire mistä mulla toiveet heräsi
 
Naksutiili, mulla tosi paljon valkovuotoa tässä loppukierrossa ja testit negaa.. että taitaa olla aika vaihtelevaa :D oli eka oire mistä mulla toiveet heräsi
Jokos sulla kierto lähti liikkeelle? Toivoahan on siihen asti, joskus ei testit näytä vaikka ois sen 14pv ovulaatiosta matalan hormonipitoisuuden vuoksi. Näin kävi mulle viime raskaudessa ja ns kk alko myös. Sitten heräsi epäilys kun tiputtelu ei loppunut ja kuukautiset ei alkanu normisti yli viikon jälkeen. Vasta sitte näytti r-testi plussaa :happy:
 
Katzu, ei alkanut vielä :) kyllä tuli luettua noista myöhään plussaneista yms. Toki on mahdollista että ovulaatiokin on ollut myöhemmin.
Koitan nyt ajatella että menkat kuitenkin alkaa pian. Pysyy järjissään ja ei pety niin pahasti :D
Kiva kuulla kyllä, että noinkin voi käydä! Antaa toivoa :wink
 
Plaaaah. Ei tätiä, ei oireita ei plussaa.. kuumetta panadol 500:sta huolimatta 38.2, ja mullahan ei juuri koskaan nouse yli 37,5 ja kaula ja niska kipee.. huomenna lekuriin.. en tiiä ilkeiskö valitella puuttuvia menkkojaan (jos nyt vielä sit puuttuu..)..
 
Kp 28/23-27. Nega. Sekä puikolla, että liuskalla :shifty:....
Ei tätiä, kuumetta jo aamusta, niska ja kaula kipeä.. kohta lekuriin. Miksi ne hemmetin menkat ei ala??! Nyt koitan sinnitellä sunnuntaihin...
 
Te ketkä ootte jo pidempää yrittäneet niin kuinka te jaksatte aina odottaa että menkkojen pitäisi alkaa? Musta tuntuu et pääse hajoo jo tokan kierron aikana. Nyt vissii dpo 4 ja ihan levoton olo. Heti jos on vapaa aikaa niin kauhee laskenta ja pohtiminen. Huhhuh. Hatun nosto teille :Heartred
 
Te ketkä ootte jo pidempää yrittäneet niin kuinka te jaksatte aina odottaa että menkkojen pitäisi alkaa? Musta tuntuu et pääse hajoo jo tokan kierron aikana. Nyt vissii dpo 4 ja ihan levoton olo. Heti jos on vapaa aikaa niin kauhee laskenta ja pohtiminen. Huhhuh. Hatun nosto teille :Heartred

Kyllä tässä kahden vuoden aikana on oppinut kärsivällisyyttä jos ei muuta :grin Joissakin kierroissa tää yritys hallitsee koko elämää ja joskus osaa olla rennommin. Yk30 taitaa olla menossa ja tässä kierrossa ei tarvitse piinailla kun ei mahdollisuutta raskauteen. Tuli siis letroilla ylistimulaatio ja yhdyntäkielto :shifty: Kannattaa kuitenkin yrittää lohduttautua ajatuksella, että raskaus alkaa puolen vuoden kuluessa noin 70 prosentilla pareista :)
 
Te ketkä ootte jo pidempää yrittäneet niin kuinka te jaksatte aina odottaa että menkkojen pitäisi alkaa? Musta tuntuu et pääse hajoo jo tokan kierron aikana. Nyt vissii dpo 4 ja ihan levoton olo. Heti jos on vapaa aikaa niin kauhee laskenta ja pohtiminen. Huhhuh. Hatun nosto teille :Heartred


No ei olla pitkään yritetty ja ei tosiaan jaksa odottaa, kai se kärsivällisyys ajan mittaan kasvaa..
 
Lääkärissä käyty ja kuulema ihan normaalia flunssaa. Ei edes mitään testejä suostunut ottamaan (pika crp siis lähinnä ois ollu toiveissa).. Saikkua loppuviikko ja ohjeeksi särkylääkettä ja lepoa. Nauroi mun "mulla on menkat myöhässä" sepustukselle. Sanoi pääkenossa, "oottelepa pari viikkoa ja testaa sitten" PARI VIIKKOA????!!!!!!!!!!!!!!:arghh::nailbiting::grumpy::crybaby2
 
Tänään tuli täti. Ens kierrosta en kyllä listaa mitään oireita tai yritä tulkita kroppaa.
Uus satsi ovistestejä tilaukseen :)

Kp 1, yk 2.
 
Takaisin
Top