Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Täällä neljä vuotta yrittämistä.Yrittää jaksaa ote ainakin että miten pitempään kestää aikaa niin kärsivällisyyttä ainakin lisää on tullut tähän liittyen.
 
Meemis, eeeeeij tyhmä tyhmä täti! :banghead: Oon pahoillani, olin ihan varma että plussaat:Heartred Uuteen kiertoon vaan ja oispa tämä nyt se mistä teillä tärppää:Heartred
Itsekin aion vaikka väkisin ottaa rennommin ens kierron, jos se joskus suvaitsee saapua..:shifty: Kp36 ei havaintoakaan tädistä.
 
Pikkutiik, voihan kökkömys! On kyllä tyhmiä tollaiset lääkärit jotka vaan naureskelee, kun koittaa jotain itselle tärkeää selittää. Toivottavasti paranet pian:Heartred
 
Mulla kans viime kierrossa oli niin typerä se terkka kun soittelin et ei kuulu menkkoja ja testi epäselvä. Sit kävin verikokeessa mikä oli sen 15 eli käytännössä nega. Ei tullu menkkoja ja tein uuden testin joka oli plussa ja pyysin päästä uusiks verikokeeseen ni se tiuskas et "mitä sä taas oot menny testailee" No ihan vaa joo sitä et jos on jo yli viikon myöhässä eikä menkat vieläkään ala... :eek: kyl se kierto sit alko 10pvä myöhässä
 
Täällä aloinkin miettimään, että olikohan mulla myöhäinen ovis kp23-25 välillä o_O silloin tuli kamala hormonifinni, oli halut huipussaan ja todella kosteaa.. oon merkannut että kp25 holahti kananmunalimaa. Muistan eka ajatelleeni että olisi miehen jäämiä, mutta ei tehty sitä edellisenä päivänä mitään. Selittäisi ainaki miksi menkat ei vielä ole alkaneet. Nyt olisi mahdollinen dpo11 ja kp on 36.

Noh kuhan tässä selitän omaa teoriaa :D ärsyttää vain kun piinailu jatkuu..
 
Greippimehua käyttävät, onko mitään muuta greippimehua muutakuin tuo Rybbin oma? Se on niin kamalan makusta että meinaa puskea pihalle samatien :/
 
Täällä aloinkin miettimään, että olikohan mulla myöhäinen ovis kp23-25 välillä o_O silloin tuli kamala hormonifinni, oli halut huipussaan ja todella kosteaa.. oon merkannut että kp25 holahti kananmunalimaa. Muistan eka ajatelleeni että olisi miehen jäämiä, mutta ei tehty sitä edellisenä päivänä mitään. Selittäisi ainaki miksi menkat ei vielä ole alkaneet. Nyt olisi mahdollinen dpo11 ja kp on 36.

Noh kuhan tässä selitän omaa teoriaa :D ärsyttää vain kun piinailu jatkuu..
Kuulostaa hyvinkin mahdolliselta :) toivottavasti se plussa nyt tulis! Mulla tais viime kierrossa olla kp 25 ovis ja netistä luin sekä äippäneuvolasta kysyin niin kp 25-> tulkitaan vasta myöhäiseksi ovikseksi :D Eli eipä se edes myöhäinen taida olla vaan pitkä kierto. Plussatuulia :*
 
Multa tulee taas jänniä kysymyksiä mut onko kukaan tutkinut kohdunnapukkaa :D varsinkin sellaiset jotka ovat jo synnyttäneet. Ite oon muutaman kerran kokeillut et miten se muuttuu ja on kyllä isojakin eroja. Lähinnä kiinnostaa taas tuo et jos on varmasti raskautunut ja tutkinut niin miltä se on tuntunut
 
Meemis, God Morgonin greippimehua (orange tai red) suosittelen, koska on 100% täysmehu. Ja itse ainakin tykkään :) Toi Rybbin täysmehupitoisuus on 40%, henkilökohtaisesti koen että sitä on aika turha juoda kun on semmosta litkua ettei siitä ole mihinkää koska suurin osa siitä on vaan vettä :grin Ja itsekin olen sitä purkillisen verran käyttänyt ja siihen se jäikin.
 
Meemis, täältä myös ääni tuolle God Morgon mehulle!

Naksutiili, oon tämän kierron tutkinut joka ilta ja tosiaan vaihtelee kiinteys ja paikka hurjasti. Ei valitettavasti siis kokemusta edellisen raskauden ajalta, kun vasta aloitin. Erittäin mielenkiintoinen kyllä tämä naisen vartalo :D
 
Meemis, täältä myös ääni tuolle God Morgon mehulle!

Naksutiili, oon tämän kierron tutkinut joka ilta ja tosiaan vaihtelee kiinteys ja paikka hurjasti. Ei valitettavasti siis kokemusta edellisen raskauden ajalta, kun vasta aloitin. Erittäin mielenkiintoinen kyllä tämä naisen vartalo :D
No on! Onko sulla jo ovis ollut?
 
Plaaah. Mä mietin kaikenlaista.. johtuuko kuume raskaudesta jne.. :hilarious:

En saa panadolilla kuumetta laskemaan millään ja edelleen liki 39.. soitin apteekkiin ja ohjeistivat ottamaan buranaa vaikka olisinkin ehkä raskaana, tietty selitin sinnekin plussattomuuteni ja kierron tilanteen... toivotaan, että ei tule vahinkoa sikiölle jos tärppää :sorry: tosin kai sitä vahinkoa voi tulla korkeasta kuumeestakin ja apteenkin ihminen sanoi et pakko se on nyt laskemaan saada.. täällä täristään ikkuna auki ilman peittoa...
 
Voi miten kurja tilanne Pikkutiik! Toivottavasti pian paranet:Heartred ...parempi varmasti saada noin korkea kuume laskemaan :sorry: toivottavasti kaikki menee hyvin mahdollisen kyytiläisenkin kannalta:Heartred

Naksutiili, ei mitään varmuutta olenko ovuloinut :D nyt menossa kp36 (edellinen kierto oli 31päivää) ja arvio ovikselle oli tuolla kp18-20, mutta nyt oireiden ja venyneen kierron perusteella olisi mahdollisesti ollut kp23-25 :) en saanut tikkuun siis kiinni ja Kn oli vaihdellen pehmeä/kova, enkä siitä osannut vielä sen suuremmin päätellä mitään.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä ei ole pitkään aikaan kuullut hyviä uutisia. Täti vaan saapuu kaikilla kerta toisensa jälkeen. Ja toivotaan Vaiana että se ovis olis tosiaan ollut vähän myöhemmin ja kohta se plussa viimein tulisi tikkuun.

ON: Tässä kuussa ovis tuli pari päivää tavallista aikaisemmin. Kiitos ovistestien osattiin hyödyntää se. Vielä pitäisi jaksaa odottaa ensi viikon alkuun ennenkuin pääsee testaamaa. Millään ei malttaisi odottaa! Pitääköhän mun laskea kierrostakin nuo pari päivää pois kun ovis tuli aikaisemmin? Vai odottaa sinne milloin ne yleensä alkavat?
 
Toivotaan et täällä tulis plussa! Valkovuoto edelleen tosi runsasta ja vatsan kipuilu jatkuu. Aamulla nännit tosi arat kun puin liivejä päälle. Nyt vissiinkin dpo 5
 
No toisaalta ja toisaalta. Kävin tänään vielä tk:ssa, ottivat pika crp:n, 91 ja epäili angiinaa ja korva punotti. Antibioottia, särkylääkettä ja lepoa.. Ehkä mun kroppa ei tässä kierrossa ollu tarpeeksi vahva...
 
Takaisin
Top