Täällä neljä vuotta yrittämistä.Yrittää jaksaa ote ainakin että miten pitempään kestää aikaa niin kärsivällisyyttä ainakin lisää on tullut tähän liittyen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulostaa hyvinkin mahdolliselta :) toivottavasti se plussa nyt tulis! Mulla tais viime kierrossa olla kp 25 ovis ja netistä luin sekä äippäneuvolasta kysyin niin kp 25-> tulkitaan vasta myöhäiseksi ovikseksi :D Eli eipä se edes myöhäinen taida olla vaan pitkä kierto. Plussatuulia :*Täällä aloinkin miettimään, että olikohan mulla myöhäinen ovis kp23-25 välillä silloin tuli kamala hormonifinni, oli halut huipussaan ja todella kosteaa.. oon merkannut että kp25 holahti kananmunalimaa. Muistan eka ajatelleeni että olisi miehen jäämiä, mutta ei tehty sitä edellisenä päivänä mitään. Selittäisi ainaki miksi menkat ei vielä ole alkaneet. Nyt olisi mahdollinen dpo11 ja kp on 36.
Noh kuhan tässä selitän omaa teoriaa :D ärsyttää vain kun piinailu jatkuu..
No on! Onko sulla jo ovis ollut?Meemis, täältä myös ääni tuolle God Morgon mehulle!
Naksutiili, oon tämän kierron tutkinut joka ilta ja tosiaan vaihtelee kiinteys ja paikka hurjasti. Ei valitettavasti siis kokemusta edellisen raskauden ajalta, kun vasta aloitin. Erittäin mielenkiintoinen kyllä tämä naisen vartalo :D
Jaaha. Ja tätihän se sieltä sitten yöllä kurvasi paikalle. Buu!!!
Jaaha. Ja tätihän se sieltä sitten yöllä kurvasi paikalle. Buu!!!