Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miksi tuo greippimehun pitää olla niin vastenmielisen makusta! :D desi sokeria ja lantrinkina sekamehua niin menee jotenkuten nenästä kiinni pitäen :D
Kävin tiirailemassa uudestaan sitä testiä ja tiiättekö joku siinä näkyy mut se on varmaa viivanpaikka vielä :
Riippuu mikä testi, useimmissa voi antaa väärän tuloksen jonku ajan päästä. Mutta jos sulla on joku sellanen mikä näyttää useamman tunnin tai jopa päivän niin sitte jännittää plussapuhalluksiaKävin tiirailemassa uudestaan sitä testiä ja tiiättekö joku siinä näkyy mut se on varmaa viivanpaikka vielä :
Kuulostaa ikävältä Tsemppiä ja jaksamista, toivottavasti kuume taittuu pian.Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!
Mä täällä epäilen jo taas vaikka mítä. Yleensä vuoto kestää 5-6 päivää ja nyt tällä kertaa toisena päivänä ei oo tullu enää siteeseen mut pyyhittäessä kyllä.. Ja jostain syystä kirvelee alapäätä ihan tolkuttomasti.. miten jo vti:tä ja keskenmenoa.. no kai se vti lähtee kans noilla kefeksiineillä mitkä on angiinaan/korvatulehdukseen, jos sitä on... kuume edelleen yli 38..
Kuulostaa ikävältä Tsemppiä ja jaksamista, toivottavasti kuume taittuu pian.
Täällä piinaillaan viimeisiä päiviä, tooooodella pientä tiputtelua on ollu pari päivää, mikä ei oo tyypillistä mulle ku menkkojen alkamispäivänä (tämäkin sellasta ihmeellistä limansekaista ruskeaa, Sorry tarkka analyysi ) Lämpöä edelleen, päänsärky jatkuu ja menkkajomotukset. Pari päivää vielä oottelen, toivottavasti menkat pysyis poissa
Nooo mutta eikös sulla oo dpo alle/noin 14? Voi näkyä vasta myöhemmin. Viimeistään huomenna pitäis itellä Flon mukaan alkaa menkat, mutta eipä tää minun kierto oo koskaan ollu mitenkään ennustettavissaArgh,tää o-plussa ollu 11.10 saakka mulla eikä se haalene ollenkaan. R-testit negaa.