Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Kamomilla^, varmaan laskisin sen edellisen kierron mukaan. Eipähän ainakaan tuu liian aikasin testattua :D

Naksutiili, kuulostaa kyllä oireet hyvältä siellä. Toivon kovasti, että plussa sulle tulisi:Heartred

Täällä nyt kp37. Eilen oli kunnon menkkajomotusta ja reiteen asti särki. Tänään ei mitään.. tätiä ei näy eikä kuulu. Maanantaina taas testausta, jos ei siihen mennessä ala. Turhauttaa.:banghead:
 
Miksi tuo greippimehun pitää olla niin vastenmielisen makusta! :D desi sokeria ja lantrinkina sekamehua niin menee jotenkuten nenästä kiinni pitäen :D
 
Hei vaan kaikille!

Oon ihan uusi täällä, pakko päästä purkamaan tuntoja ja oloja jonnekin. En tiedä oonko ihan oikeassa paikassa, kun vaikka poden kroonista vauvakuumetta niin me ei miehen kanssa varsinaisesti olla alettu vielä yhdessä yrittämään, menty enemmänkin "jos tulee niin se on onnekas vahinko" -meiningillä. Meillä ei ole kummallakaan lapsia vielä, ikää meillä kolmenkympin molemmin puolin. Mulla on nyt pitkään ollu tosi säännöllinen kierto, ja myös tunnen ovulaation tosi selkeästi. Menkkojen oisi pitänyt alkaa tällä viikolla ti-to välillä, ja eilen jo hätäpäissäni tein raskaustestin, joka kuitenkin näytti negaa. Mutta mun oma olo on niin pirun erikoinen, että luonnollisin selitys (johon itse uskon), on että olen raskaana ja oon tehnyt testin vaan liian aikaisin...?! Koska mitä muuta tää on jos ei menkat ala? Oireita siis palelu ja lämpö pysyttelee 36.5-36.7 asteessa, joka on mulle just sen puoli astetta enemmän mitä normilämpö. Sitten muutama päivä sitten alkoi lähes kokoaikainen pieni kuvotus. Ja alavatsa nipistelee. Päätin että teen seuraavan testin vasta ens viikon puolivälissä kun menkat on kunnolla myöhässä, ellei ne nyt sitten alakin yhtäkkiä. Mutta pelottaa että jos ei menkkoja näy niin ettei tää kumma olo ole vaan jotain ikävää, tyyliin emätintulehdus (joka kerran mulla on ollut syynä epämääräiseen kiertoon ja huonovointisuuteen).

Tällaisella sekaisella avauksella liityn siis tähän piinaviikko-joukkoon! Tsemppiä kaikille ja rentouttavaa viikonloppua :Heartred
 
Moi Viisi :) tervetuloa joukkoon mukaan! Kuulostaa että ovulaatio olisi ollut myöhään jos ei vieläkään näytä plussaa ja menkat myöhässä kuin? Tiedätkö milloin ovis oli?

Täällä aamulla kohdunsuu niin supussa ja kiinni kuin voi olla ja kauheesti valkovuotoa! Toivotaan parasta! Flo näyttää nyt että ovis olisi ollut 12.10 vaikka luulin et olis 15.10. Tuohon aikaisempaan kyllä täsmäisi ne alkuviikon vatsakivut että ois kiinnittynyt silloin. Tekisi mieli testi hakea mutta mutta...
 
Kiitos Naksutiili [emoji173]️

Mun mielestä ovulaatio oli 3.10., eli nyt olis dpo 17? Muutaman päivän ollut nyt menkkamaisia kipuja, tosin laimeampia. Koko ajan odotan että kohta ne menkat kuitenki alkaa... Myöskin eilen illalla ja nyt ei ole lämpö koholla mikä kai viittaisi siihen että menkat kohta alkais :sad001 Raastavaa tää epätietoisuus!
 
Voi hitsi :sad001 No toivottavasti ne menkat pian alkais et pääsis uuteen kiertoon!

Mä tein huvikseen testin ja negahan se vielä ainaki oli :D nyt ois dpo 6-9 riippuen. Mun mielestä 6 mut Flo väittää 9. Ens viikolla taas sitten. Yritän keskiviikkoon sinnitellä ettei käy niin kuin viime kuussa et tuhlaan lähemmäs 80e testeihin. Päätin et jos nyt ei oo tärpännyt niin tilaan tyylii Raskauskeijusta sen 42 testin paketin. :DDD
 
Naksutiili, lupaavaa, lupaavaa.. toivotaan parasta :) noihin testeihin saa kyllä sievoisen summan upotettua :shifty::grin

Tervetuloa mukaan Viisi! :) tulisipa sieltä sullekin plussa nyt! Raastavaa piinailua sielläkin siis :D

On: täällä nyt kp38 (tuntuu että kp120:shifty:) ja testattu apteekin testillä: NEGA.. yllätys.
Ei oireita mihinkään suuntaan, ainoastaan runsasta ja limaista valkovuotoa.
Nyt alkaisi olla jo iloinen vaan niistä menkoistakin.. tapahtuisi edes jotain :D
 
Heippa taas kaikille!
Oon pitänyt kunnolla taukoa foorumista ja kaikista ovistikuista ja mehuista. Ainoastaan lämpöjö oon mittaillu ja niitäkin päiväsaikaan muutaman kerran. Tuntemusten ja lämpöjen mukaan ovis olis ollu lauantaina kp15 ja nyt siis kp20. Viime kierrossa ovis oli vasta kp21 ja kiertokin oi sit sen 34p. Nyt ei oo ollu lähellekkään sellasia kipuja kun viimekierrossa, ei siis oikeastaan mitään tuntemuksia.

No nyt piina aika vasta alkaa ja menkkoja vois alkaa odottaa ens viikon pe-la jos ovis oli tuolloin kun luulen. Tallettelut osui hyvin kohdilleen mutta saapi nähdä.

Tsemppiä ja aurinkoa naiset :love7
 
Kävin tiirailemassa uudestaan sitä testiä ja tiiättekö joku siinä näkyy mut se on varmaa viivanpaikka vielä :
Riippuu mikä testi, useimmissa voi antaa väärän tuloksen jonku ajan päästä. Mutta jos sulla on joku sellanen mikä näyttää useamman tunnin tai jopa päivän niin sitte jännittää :nailbiting: plussapuhalluksia:love7
 
Täällä mennään dpo6 ja iltapäivällä alko alavatsalla ja nivusissa menkkamaiset kipuilut ja jatkuu edelleen. Toivottavasti kiinnittymisestä kyse. :p Lämmöt pysyneet oviksesta asti 36,5-36.8n normilämpö 35.4-35.6., aivastuttaa koko ajan mutta ei kipeä olo. Niistäessä tulee pikkasen verta. Tähän asti ollu vähän skeptinen fiilis tärppäyksestä, mutta ehkä toivoa on [emoji173]
 
Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!

Mä täällä epäilen jo taas vaikka mítä. Yleensä vuoto kestää 5-6 päivää ja nyt tällä kertaa toisena päivänä ei oo tullu enää siteeseen mut pyyhittäessä kyllä.. Ja jostain syystä kirvelee alapäätä ihan tolkuttomasti.. miten jo vti:tä ja keskenmenoa.. no kai se vti lähtee kans noilla kefeksiineillä mitkä on angiinaan/korvatulehdukseen, jos sitä on... kuume edelleen yli 38..
 
Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!

Mä täällä epäilen jo taas vaikka mítä. Yleensä vuoto kestää 5-6 päivää ja nyt tällä kertaa toisena päivänä ei oo tullu enää siteeseen mut pyyhittäessä kyllä.. Ja jostain syystä kirvelee alapäätä ihan tolkuttomasti.. miten jo vti:tä ja keskenmenoa.. no kai se vti lähtee kans noilla kefeksiineillä mitkä on angiinaan/korvatulehdukseen, jos sitä on... kuume edelleen yli 38..
Kuulostaa ikävältä :sad001 Tsemppiä ja jaksamista, toivottavasti kuume taittuu pian.

Täällä piinaillaan viimeisiä päiviä, tooooodella pientä tiputtelua on ollu pari päivää, mikä ei oo tyypillistä mulle ku menkkojen alkamispäivänä (tämäkin sellasta ihmeellistä limansekaista ruskeaa, Sorry tarkka analyysi :grin) Lämpöä edelleen, päänsärky jatkuu ja menkkajomotukset. Pari päivää vielä oottelen, toivottavasti menkat pysyis poissa :nailbiting:
 
Kuulostaa ikävältä :sad001 Tsemppiä ja jaksamista, toivottavasti kuume taittuu pian.

Täällä piinaillaan viimeisiä päiviä, tooooodella pientä tiputtelua on ollu pari päivää, mikä ei oo tyypillistä mulle ku menkkojen alkamispäivänä (tämäkin sellasta ihmeellistä limansekaista ruskeaa, Sorry tarkka analyysi :grin) Lämpöä edelleen, päänsärky jatkuu ja menkkajomotukset. Pari päivää vielä oottelen, toivottavasti menkat pysyis poissa :nailbiting:

Kiitos Katzu, kyllä se tästä. Mutta peukut pystyssä sinulle, toivotaan että ei ala menkat ja tulee plussaa!
 
Argh,tää o-plussa ollu 11.10 saakka mulla eikä se haalene ollenkaan. R-testit negaa.
 

Liitteet

  • 1508650880094.jpg
    1508650880094.jpg
    53.5 KB · Katsottu: 283
Argh,tää o-plussa ollu 11.10 saakka mulla eikä se haalene ollenkaan. R-testit negaa.
Nooo mutta eikös sulla oo dpo alle/noin 14? Voi näkyä vasta myöhemmin. :happy: Viimeistään huomenna pitäis itellä Flon mukaan alkaa menkat, mutta eipä tää minun kierto oo koskaan ollu mitenkään ennustettavissa :inpain:
 
Takaisin
Top