Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Mullakin lämmöt pysynyt koholla. Nyt kahtena päivänä iltaa kohden nousseet jopa 37,3, mikä on mulle jo tosi paljon! Ihmekös vähän pöhnäinen kipeä olo iltaisin. Ei merkkiäkään tädistä, paljon valkovuotoa kyllä. o_O
 
Mikähän meitä, tai siis meidän raskaustestejä vaivaa o.O
Tänään on ollu etova olo, ja tuntuu ku kohtu supistelis välillä. Yleensä tähän aikaan kuukaudesta alaselkää särkee ja tuntuu painetta, mutta ei nyt, ainoat jomot on kohdun alueella, tänään taas pari repäisykipua yskiessä. Ja voisin nukkua kokoajan! Viikon ajan oon nukkunut 9-10h yössä, normaalisti pärjään 7-8h.
Ja se valkovuoto. Välillä saa juosta vessaan kattomaan että mitä valahti.
 
Muokattu viimeksi:
Meemis, mikäs dpo sulla nyt?! Aina kysyn ku en muista :D oireet sulla niin lupaavia. Jatkuuko muuten se häntäluukipu?

Itse tuudittaudun siihen, että oisko ovis ollut myöhemmin.. varsinkin kun en saanut tikkuihin kiinni ja menkkoja ei kuulu. Toivossa on hyvä elää :D
 
Häntäluukipu jatkui 3 päivää ja sit häipyi :) tänään on dpo 11. Eilen tein sen hailujen hailun apteekin ultralla, tänään tein negan predictorilla. Ajattelin että testaan ens kerran vasta lauantaina, mut kävin sit kuitenki hakees vielä tuplapaketin apteekin ultria niin teen sen aamulla :D

Joo sullahan voi hyvinki olla mahdollista että ovis olis ollu myöhemminki ku ihan megatummia viivoja ei ollu, toivottavasti olisi kyse siitä ja pian alkaisi r-testitkin reagoida! :) sullahan on kans lupaavia oireita! Voi kuinka hassua olis jos me rikkinäiset-raskaustesti-siskot plussattaiski kaikki ihan yhtäkkiä samaan aikaan :D
 
Täällä sama, eilen alko järjetön päänsärky ja lämpöily, joka paikkaa särkee. Nippasuja, kuumotusta, särkyä kohdussa. Tänään olin maistavinani raudan maun, mutta hulluksihan tässä tulee :dead: mieli varmaan tekee tepposia..

Dpo 8-9, kp41
 
Tääl kanssa tota valkovuotoa on jatkunut tosi runsaana. Pikkuhousut märkänä koko ajan ja oikee holahtaa housuun. Et mä niinku kuolaan alapää märkänä :D
 
Ei tätiä vieläkään. Eikä tissikipua mikä tulee aina kun menkat on tulossa. Mä testaan huomenna ja ylihuomenna ja sit jos edelleen nega niin sit oottelen viikonloppuun.. alkaa kohta testit huveta :eek:
 
Kp 27/23-27 (ja mulla siis ehkä kerran muistini mukaan ollut viimeisen vuoden sisään aiemmin tuo kierto tuon 27, et ei todellakaan tyypillistä.)

Ja nega. Eikä menkoista tai niiden oireista mitään tietoakaan.

Edelleen jatkuu tuo lämpöily, hukkasin mittarin joten en ole nyt ihan varma kuinka paljon sitä on, mutta on kuumeinen olo, ei kuitenkaan flunssainen. Kaula kipeä... Mut sen verran huono olo kuitenkin et mietin et töitä vai sairaslomaa... Ehkä mä nyt koitan sinnitellä työt..
 
Voi, hemmetin negat teillä! :sad001

Mulla eilen illalla tippu lämmöt ja alkoi kamala migreeni. Katoin, että viime kuussa oli kolme päivää päänsärkyä ennen menkkoja.. joten taidanpa suosiolla olla testaamatta sinne viikonloppuun, kun menkat varmaan kuitenkin pe mennessä ilmaantuu.

Kyllä nyt edes joku meistä (mieluiten kaikki) saisi plussata, ettei ihan masentavaksi mene.:smiley-angelic001

Vaiana, yk2, kp35/31(?)
 
7c4bc517263d973e34031db2f02a8d0f


Näkyykö tuossa kenenkään silmään hailakka viiva? Tää on niitä hätähousujen "6 päivää ennen". Eilen tein kp 23/28-30... sunnuntaina aattelin uuden tehdä.
 
Takaisin
Top