Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla näytti ovistesti plussaa 7. Ja 8.10. Jonka jälkeen en ees testannu. Kokoajan ollu menkkakipuja, viimeaikoina nippailuja ja sitte alko päänsärky ja lämpöily. (Ajoittuis sopivasti kiinnittymisen aikaan) Älyttömästi särkee lihaksia ja kohtua. Tänään uutena selkäsärky. Mulla on yleensä ihan älyttömät menkkakivut yleensäkin mutta ei näin etukäteen yleensä vaan sitte ku vuoto jo alkanut. Millään ei malttais oottaa, mutta myöhäisen ovulaation vuoksi menkat saattaa tulla vasta 4-7 päivän päästä, plääh...Katzu: kiitos. 6.10 poistettu kierukka,7-8.10 oli ovis,toinen ovis oli 11.10 ja sen jälkee o-testit näyttäny plussaa..
Mitkäs päivät sulla on jo menossa? Iteki tuskailen pitkän kierron kansTänään on alkanu tuttu menkkapöhö, vatsa on turvoksissa ku ilmapallo ja epämukava olla omassa kropassa, joten kaipa ne menkat alkaa viikonloppuna jos alkaa. (tajuaispa pysyä poissa!) epätavallista on, että vv valahtelee koko ajan, ja rinnat kihelmöi. Huoh! Tämä kierto on nyt kestänyt jo 45 päivää! Tapahtuisipa jo jotakin T. Yksi piinailuun kyllästynyt
Mitkäs päivät sulla on jo menossa? Iteki tuskailen pitkän kierron kans
Kiitos sanoistasi Meemis itku tuli.
Se todella on kamalampaa nähdä se digitestin ankea vastaus..
Kyllä tästä taas noustaan! Herkkuja naamaan ja tätiä odottelemaan :D
Toivon kovasti, että sulla ois nyt toisenlainen lopputulema tässä kierrossa! Kovasti tsemppiä piinaan
Flon mukaan mulla alkais su tai ma kk. Teetä juodessa jää raudan maku suuhun, aivan kuin oisin ikenet polttanu ja kun juot kuumaa niin maistuu sellanen metalli. Mutta voi olla että oon polttanu suuni, enkä muista sitä. Vasen puoli puutuu/kipuilee, aamulla heräsin ku olin kääntyny selälleni ja juili tuota vasenta puolta. Kipeä olo, muttei nuhaa tms. Rinnat ei edelleenkään oo kipeät, imetän vielä osittain. Eilen huomasin kuinka oli pinnassa verisuonet oikeassa rinnassa, en muista onko ollu ennenkin, voi johtua imetyksestä. Oon ollu myös itkuherkkä, mielialat vaihtelee, mutta kun sekin voi johtua kuukautisista, voi apua. Mieli temppuileeMulla on nyt dpo 12, flon mukaan kk pitäisi alkaa lauantaina, mutta saa nähdä kuinka pitkälle ne venyy. Tuskastuttaaa. Onko sulla tullut mitään uusia oireita? Suht samoilla päivillä mennään :) ootko tehny tänään raskaustestiä? :)