Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Tänään on alkanu tuttu menkkapöhö, vatsa on turvoksissa ku ilmapallo ja epämukava olla omassa kropassa, joten kaipa ne menkat alkaa viikonloppuna jos alkaa. (tajuaispa pysyä poissa!) epätavallista on, että vv valahtelee koko ajan, ja rinnat kihelmöi. Huoh! Tämä kierto on nyt kestänyt jo 45 päivää! Tapahtuisipa jo jotakin :angry1 T. Yksi piinailuun kyllästynyt
 
En malttanut.. Nyt tosiaan kp35 ja käytin hartaasti säästämäni Clearbluen digitestin:
Not pregnant

Kyllä otti kovaa nyt :sad001
Tänään ostan juustoja ja herkuttelen hyvällä omatunnolla. Tätytynee myöntää itselle, että kierto vielä aivan sekaisin.. jospa sitten ensi kierrossa tärppäisi.
Alkaisipa jo ne hiton menkat!

Tsemppiä muille kauheasti! Plussia satelemaan jookos :)

Meemis, lupaavaa kyllä tuo kihelmöinti ja vv! Sormet ja varpaat ristissä puolestasi :)
 
Katzu: kiitos. 6.10 poistettu kierukka,7-8.10 oli ovis,toinen ovis oli 11.10 ja sen jälkee o-testit näyttäny plussaa..
Mulla näytti ovistesti plussaa 7. Ja 8.10. Jonka jälkeen en ees testannu. Kokoajan ollu menkkakipuja, viimeaikoina nippailuja ja sitte alko päänsärky ja lämpöily. (Ajoittuis sopivasti kiinnittymisen aikaan) Älyttömästi särkee lihaksia ja kohtua. Tänään uutena selkäsärky. Mulla on yleensä ihan älyttömät menkkakivut yleensäkin mutta ei näin etukäteen yleensä vaan sitte ku vuoto jo alkanut. Millään ei malttais oottaa, mutta myöhäisen ovulaation vuoksi menkat saattaa tulla vasta 4-7 päivän päästä, plääh...
 
Tänään on alkanu tuttu menkkapöhö, vatsa on turvoksissa ku ilmapallo ja epämukava olla omassa kropassa, joten kaipa ne menkat alkaa viikonloppuna jos alkaa. (tajuaispa pysyä poissa!) epätavallista on, että vv valahtelee koko ajan, ja rinnat kihelmöi. Huoh! Tämä kierto on nyt kestänyt jo 45 päivää! Tapahtuisipa jo jotakin :angry1 T. Yksi piinailuun kyllästynyt
Mitkäs päivät sulla on jo menossa? Iteki tuskailen pitkän kierron kans :meh:
 
Voi Vaiana :sad001 :Heartred se on jännä kuinka paljo kovempaa kolahtaa tuo ”ei raskaana” teksti ruudulla kuin sen typerän viivan puuttuminen! Siks en oo uskaltanu clearblueta vielä tehdäkkään kun tiedän että se teksti siinä ruudulla tuntuu pahalta. :sad001 tämä odottelu on inhottavaa, tapahtuisi nyt jotakin, joko ne menkat tai sitten se viiva, mutta kunhan nyt jotakin niin saisi sitten joko alkaa tsemppaamaan itteään uuteen kiertoon tai sitten alkaa täpisemään tulevaisuudesta. Hali sulle, ja nauti juustoista :Heartred
 
Mitkäs päivät sulla on jo menossa? Iteki tuskailen pitkän kierron kans :meh:

Mulla on nyt dpo 12, flon mukaan kk pitäisi alkaa lauantaina, mutta saa nähdä kuinka pitkälle ne venyy. Tuskastuttaaa. Onko sulla tullut mitään uusia oireita? Suht samoilla päivillä mennään :) ootko tehny tänään raskaustestiä? :)
 
Plussatuulia muillekin :) Täällä alkoi pari tuntia sitten kova nippailu vatsassa. Ihan ku menkat ois tulossa mutta niihin on vielä aikaa joten ehkäpä joku masussa koittaa kiinnittyä jo
 
Kiitos sanoistasi Meemis:Heartred itku tuli.
Se todella on kamalampaa nähdä se digitestin ankea vastaus..
Kyllä tästä taas noustaan! Herkkuja naamaan ja tätiä odottelemaan :D

Toivon kovasti, että sulla ois nyt toisenlainen lopputulema tässä kierrossa! Kovasti tsemppiä piinaan:Heartred
 
Kiitos sanoistasi Meemis:Heartred itku tuli.
Se todella on kamalampaa nähdä se digitestin ankea vastaus..
Kyllä tästä taas noustaan! Herkkuja naamaan ja tätiä odottelemaan :D

Toivon kovasti, että sulla ois nyt toisenlainen lopputulema tässä kierrossa! Kovasti tsemppiä piinaan:Heartred

Kiitos ihana :Heartred oli lopputulos mikä vain, niin kyllä me tästä molemmat vielä noustaan uuteen rundiin! Ehkä sielä on joku erityinen pieni ihminen joka vain odottaa vuoroaan, ehkä ensi kierrossa :Heartred
 
Mulla on nyt dpo 12, flon mukaan kk pitäisi alkaa lauantaina, mutta saa nähdä kuinka pitkälle ne venyy. Tuskastuttaaa. Onko sulla tullut mitään uusia oireita? Suht samoilla päivillä mennään :) ootko tehny tänään raskaustestiä? :)
Flon mukaan mulla alkais su tai ma kk. Teetä juodessa jää raudan maku suuhun, aivan kuin oisin ikenet polttanu ja kun juot kuumaa niin maistuu sellanen metalli. Mutta voi olla että oon polttanu suuni, enkä muista sitä. Vasen puoli puutuu/kipuilee, aamulla heräsin ku olin kääntyny selälleni ja juili tuota vasenta puolta. Kipeä olo, muttei nuhaa tms. Rinnat ei edelleenkään oo kipeät, imetän vielä osittain. Eilen huomasin kuinka oli pinnassa verisuonet oikeassa rinnassa, en muista onko ollu ennenkin, voi johtua imetyksestä. Oon ollu myös itkuherkkä, mielialat vaihtelee, mutta kun sekin voi johtua kuukautisista, voi apua. Mieli temppuilee o_O


Niin ja en oo nyt tehny testiä, yritän jaksaa niihin oletettuihin menkkoihin..
 
Katzu; jopas sattuikin.. mulla varmaan vaan kierrot ja kaikki sekasin kun kierukka poistettu just. Mulla oli oireita viime viikolla mutta kaikki hävinny.. odotan nyt vaan menkkojen alkua,jännällä ootan niitäkin että millonka alkaa koska kierrosta ei mitään hajua ole. Toivotaa ettå sulla olisi tärpänny.
 
Katzu mullakin tuntui eilen illalla kamala juilinta ja pakotus kohdussa, aivan ahdisti maata kun tuntui kuin kohtu kuplisi, ja säteili vasempaan kylkeen. Lievä ällötys ja ruokaa ei tee mieli, mutta testit näyttää negaa.
Voi kuinka jännää! Sulla on kyllä lupaavia oireita, toivottavasti sielä joku pieni rakentaisi majaa! :)
 
Kirppu: lopetin kans pillerit elokuussa ja yhdet kk on ehtiny olla. En yhtään tiiä nykyistä kierron pituutta. Ennen edellistä raskautta oli 34-35. Varmaan vielä myös osittainen imetys vaikuttaa. Toivon todella että ois jo nyt tärpännyt, edellistä yritettiin 6kk mutta oli aika hukassa oviksen paikka. Jotenki oon nyt jo ihan hermona, paljon ahdistuneempi kuin edellistä yrittäessä ja vaikkei 6kk oo todellakaan näissä hommissa mikään pitkä aika niin tällä hetkellä ajatus on jotenki sietämätön. Ehkä myös tää ikä tuntuu, helmikuussa tulee 38.
 
Meemis onhan tää odottelu aivan kauheeta, sitä yrittää jotain muuta tehdä tai touhuta niin on kokoajan kropastaan tietoinen o_O mulla kun ei yleensä lämpö nouse herkästi ja sitten ku nousee niin oon tosi kipeä. Ei hyvä kun yrittää kuopuksen kans touhuta kotona. Mutta näillä mennään.

Kiitos tsempeistä Kirppu ja Meemis!
 
Oisko kellään linkata jotain hyvää sivustoa josta voisi lukea tarkkaan mielellään suomeksi ovulaatiosta ja hedelmöittymisestä? Kiinnostaisi tietää mikä "oire" on mitäkin
 
Katzu me yritettiin edellistä 7kk kunnes tärppäs. Jotenkin tuntuu että tässä menee yhtä kauan,se mitä odotan seuraavaks on menkat sillä neki hakusessa että millo edes..jos sitte ois helpompi pitää ajantasalla kaikkia kiertoja yms juttuja ku saa menkat käyntiin :)
 
Takaisin
Top