Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

ImageUploadedByVau Foorumi1508167163.187717.jpg


Kokemuksia predictor earlystä? Netistä selatessa tuli aika paljo negatiivistä siitä normaalista predictorista, mutta aika vähän oli earlystä kokemuksia.
 
Heippa, tikutteletko monta kertaa päivässä? Ystäväni joka kärsii lapsettomuudesta on sanonut että ovulaatio näkyy testissä 12-24h joten pitäisi 2krt vuorokaudessa tikuttaa aina samaan aikaan jos haluaisi maksimaalisen tarkkuuden. Voisiko siis olla että missasit ovisplussan jos lähellä oli :)

Aamupäivällä ja illalla yleensä, joinakin päivinä jopa kolmekin kertaa :D
 
Huoh. Mulla oli nyt jotenkin niin varma tunne raskaudesta ja plussasta... apteekin omalla testillä.. nega. Eikä tietoakaan tädistä. Eilisestä lähtien juilintaa kohdun seudulla.. painottuen ehkä vähän oikeelle, outo tunne, ei samanlainen kuin menkoissa..

Tänään kp 26/23-27...Piinaavaa! [emoji23]
 
Harmi pikkutiik :sad001 inhottavaa kun omat tuntemukset on noinkin vahvat mutta silti nuo typerät testit ei toimi halutulla tavalla :sad001

Mulla oli tänään taas nega, koko eilinen päivä juili kohtua, vasemmalla pari sukkapuikkopistosta, ja silti nega :sad001 kiukuttaa.
 
Siis kyllä nyt on.. tyhmät negat meillä kaikilla! Tsemppiä paljon Meemis ja Pikkutiik:Heartred

Tällä nyt kp34, ei tädistä tietoakaan. Kohdunnapukkalla/kohdunsuullakaan kokeillessa ei jää häivähdystäkään punaista. Ei menkkajuilintaa.. Vasenta puolta kohdussa vihloo välillä ikävästi, samoin vasen munasarja.Eilen testi nega.
Nyt ei enää testejä ole ja ajattelin rauhassa tämän viikon odotella (noh..jos ehkä torstaina testaisi).
Plääääääh minä sanon! Voisi nyt kyllä jotain tapahtua suuntaan jos toiseen.
 
Mikä näitä testejä riivaa :confused005

Mun oirelistalla on myös turvonneet kaulan imusolmukkeet, ihan jäätävän kipeet..
 
Muokattu viimeksi:
Mikä näitä testejä riivaa

Mun oirelistalla on myös turvonneet kaulan imusolmukkeet, ihan jäätävän kipeet..

Ruusunpunaiset lasit päähän ja leikitään, et meillä kaikilla on viallisen erän testejä:hilarious:
No eeij eij, kun oikeasti mitä hittoa. Murr
 
Muokattu viimeksi:
Mä en ole koskaan saanut ovistestiin edes tasavahvaa viivaa, mutta silti mulla tapahtuu ovulaatio. Olen käynyt gynellä juuri oviksen aikaan ja hän vahvisti että se kyllä tapahtuu. Tässä esimerkki mun testeistä. Niissä näkee kuitenkin selkeän huipun ja siihen voin kuulemma luottaa. Eli lohdutuksena muille, jotka eivät saa kirkuvan punaisia viivoja, älää heittäkö kirvestä kaivoon. :)
IMG_20171009_204752_01.jpg
 
Tää on tosi ärsyttävää :D ovis oli sunnuntaina vissiinkin tai lauantaina ja eilen alkoi kuolaaminen ja nenän tukkoisuus
Luin jostain että voi olla oire raskaudesta niin kuin tukkoisuuskin. Mutta voi olla myös sattumaa :bookworm:

”Syljen ylituotanto on vähemmän tavallinen, mutta mahdollinen ongelma, jossa raskaana olevalla naisella muodostuu suuhun liian paljon sylkeä. Ongelma ilmenee hyvin varhaisessa vaiheessa raskautta ja saattaa ilmaantua yhdessä pahoinvoinnin kanssa. Yleensä ongelma poistuu ensimmäisen kolmanneksen loppuun mennessä.”
 
Mä en ole koskaan saanut ovistestiin edes tasavahvaa viivaa, mutta silti mulla tapahtuu ovulaatio. Olen käynyt gynellä juuri oviksen aikaan ja hän vahvisti että se kyllä tapahtuu. Tässä esimerkki mun testeistä. Niissä näkee kuitenkin selkeän huipun ja siihen voin kuulemma luottaa. Eli lohdutuksena muille, jotka eivät saa kirkuvan punaisia viivoja, älää heittäkö kirvestä kaivoon. :) View attachment 61519

Juuri tuolta näyttää mun ovulaatiotikut ! Jospa se ovulaatio olisikin sitten ollut viikonloppuna :Heartred
 
Tuolta näyttää minunki ovulaatiotitukus :)

Naksutiili, luin joskus myös tuon saman kuin Katzu, eli että voisi olla raskausoire! :D toivotaan:Heartred
 
Luin jostain että voi olla oire raskaudesta niin kuin tukkoisuuskin. Mutta voi olla myös sattumaa :bookworm:

”Syljen ylituotanto on vähemmän tavallinen, mutta mahdollinen ongelma, jossa raskaana olevalla naisella muodostuu suuhun liian paljon sylkeä. Ongelma ilmenee hyvin varhaisessa vaiheessa raskautta ja saattaa ilmaantua yhdessä pahoinvoinnin kanssa. Yleensä ongelma poistuu ensimmäisen kolmanneksen loppuun mennessä.”
Toivottavasti :Heartred
 
Takaisin
Top