Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 61507
Kokemuksia predictor earlystä? Netistä selatessa tuli aika paljo negatiivistä siitä normaalista predictorista, mutta aika vähän oli earlystä kokemuksia.
Mun testi oli selkeä nega, ei ees viivanpaikkaa erottanu, enkä siis ollut raskaana..
Heippa, tikutteletko monta kertaa päivässä? Ystäväni joka kärsii lapsettomuudesta on sanonut että ovulaatio näkyy testissä 12-24h joten pitäisi 2krt vuorokaudessa tikuttaa aina samaan aikaan jos haluaisi maksimaalisen tarkkuuden. Voisiko siis olla että missasit ovisplussan jos lähellä oli :)
No jopas on kumma on jos ei ovista sitten näyAamupäivällä ja illalla yleensä, joinakin päivinä jopa kolmekin kertaa :D
Mikä näitä testejä riivaa
Mun oirelistalla on myös turvonneet kaulan imusolmukkeet, ihan jäätävän kipeet..
Luin jostain että voi olla oire raskaudesta niin kuin tukkoisuuskin. Mutta voi olla myös sattumaaTää on tosi ärsyttävää :D ovis oli sunnuntaina vissiinkin tai lauantaina ja eilen alkoi kuolaaminen ja nenän tukkoisuus
Mä en ole koskaan saanut ovistestiin edes tasavahvaa viivaa, mutta silti mulla tapahtuu ovulaatio. Olen käynyt gynellä juuri oviksen aikaan ja hän vahvisti että se kyllä tapahtuu. Tässä esimerkki mun testeistä. Niissä näkee kuitenkin selkeän huipun ja siihen voin kuulemma luottaa. Eli lohdutuksena muille, jotka eivät saa kirkuvan punaisia viivoja, älää heittäkö kirvestä kaivoon. :) View attachment 61519
No
No jopas on kumma on jos ei ovista sitten näy
ToivottavastiLuin jostain että voi olla oire raskaudesta niin kuin tukkoisuuskin. Mutta voi olla myös sattumaa
”Syljen ylituotanto on vähemmän tavallinen, mutta mahdollinen ongelma, jossa raskaana olevalla naisella muodostuu suuhun liian paljon sylkeä. Ongelma ilmenee hyvin varhaisessa vaiheessa raskautta ja saattaa ilmaantua yhdessä pahoinvoinnin kanssa. Yleensä ongelma poistuu ensimmäisen kolmanneksen loppuun mennessä.”