Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 1, vanha kikka, eli puuhastelu miehen kans sai hanat aukeamaan :D Toivottavasti muilla tulis plussia testiin :) Nyt reippain mielin uuteen kiertoon.. ens kierrossa yritän olla testaamatta ennenkuin menkat on myöhässä, saa nähdä onnistuuko ;) Ens kierrossa on ekaa kertaa letrot käytössä, saa nähdä onko niillä mitään vaikutuksia :)
 
Voi ei Pipsu :/ no uusi kierto, uusi mahdollisuus. Minun oli kans tänään ajatuksena kellistää mies pupuiluihin nii ois ehkä edesauttanut uuden kierron alkamista jos niin on ollakseen mut en sit ehtinyt kun tuli lähtö isän luo...matkalla ostin sitten pc:n liuskatestin marketista ja aattelin aluksi oottaa aamuun ja testata jos täti ei ennen sitä kurvaa paikalle mut nyt sit oon pantannu vessassa käyntiä useamman tunnin ja aattelin ennen nukkumaankäyntiä testailla...
 
Täälläki aiotaan mies kellistää, jotta edesauttaisi kierron alkua :D erittäin toimiva kikka ollut ainakin ennen..

Ikonii, jännittävää! Tuu raportoimaan tulos sitten<3 lähetän plussia sulle paaaaljon:
+++++
 
Ei se plussaa ainakaan vielä näyttänyt :/ ja vahva tunne että täti hyökkää paikalle nyt yön aikana testailun houkuttelemana...
 
Dpo 10, mun toiveajattelulasit näkee haamujenhaamun. Näkeekö muut? :D
ImageUploadedByVau Foorumi1508125356.835928.jpg
 
Tänään kp 25/23-27

Edelleen nega. Mä en kyllä kestä kohta enää. Kaikennäköisiä oireita on taas keksitty... nyt on kaulan imusolmukkeet turvoksissa, hirveä jano ja himo veteen (en yleensä juo mielellään vettä..) ja edelleenkin kuvottaa.. Hohhoijjaa. Ja tädistä ei tietoakaan.
 
Voi että pikkutiik! Oispa siellä mukana pieni<3 Ootko testannut kuinka herkällä?

Täällä myöskin täti kadoksissa.. ei toiminut vanha kikka :D Nyt jo kp33. Edellinen kierto oli 31 päivää. Toki voi vielä imetyksen lopetuksen vuoksi kierto hakea paikkaansa.
 
Kiitos <3 kyllä menee jännäksi!

Vaiana ja Pikkutiik, ihan kamalaa tuo odottelu! :( voi kumpa tädit pysyisivät poissa ja testeihin ilmestyisi pian viivat! Sormet ja varpaat ristissä että testeily tuottaisi pian tulosta!! +++
 
Heippa, minä täällä taas :) dpo 1 ilmeisesti. Mitään ei puhuttu miehen kanssa mutta nyt 2 krt hän on jättänyt itse kondomin pois juuri eilen itseasiassa jolloin ovis tais olla. Ja torstaina. Noh katsotaan mitä käy. Juuri tätä tarkoitin että hyvin erikoinen mieli hänellä :D
 
Oon tikutellut (kolmas tikutuskierto menossa), mutta en ole selvää ovisplussaa bongannut. :/ Kierto säännöllinen 28pv. Todella lähellä on on käynyt, mutta selkeää plussaa ei. Kaks lasta ennestään ja edellisestä raskaudesta bongasin kaks selvää ovista ja tyttö tais saada alkunsa tästä ensimmäisestä ovulaatiosta. Alkaa tulla vähän toivoton olo.. Bongasin lauantaina lähellä olevan plussan (useamman päivän olin kärtynnyt ja alavatsaa särki vasemmalta puolelta). Päätettiin ottaa hyöty irti varmuuden vuoksi, mutta seuraavana päivänä viiva taas vaaleampi. :( tänään on tullut vaaleanpunaista, sinkuvaa limaa mutta viivat edelleen haaleita. Perkele!
 
Oon tikutellut (kolmas tikutuskierto menossa), mutta en ole selvää ovisplussaa bongannut. :/ Kierto säännöllinen 28pv. Todella lähellä on on käynyt, mutta selkeää plussaa ei. Kaks lasta ennestään ja edellisestä raskaudesta bongasin kaks selvää ovista ja tyttö tais saada alkunsa tästä ensimmäisestä ovulaatiosta. Alkaa tulla vähän toivoton olo.. Bongasin lauantaina lähellä olevan plussan (useamman päivän olin kärtynnyt ja alavatsaa särki vasemmalta puolelta). Päätettiin ottaa hyöty irti varmuuden vuoksi, mutta seuraavana päivänä viiva taas vaaleampi. :( tänään on tullut vaaleanpunaista, sinkuvaa limaa mutta viivat edelleen haaleita. Perkele!
Heippa, tikutteletko monta kertaa päivässä? Ystäväni joka kärsii lapsettomuudesta on sanonut että ovulaatio näkyy testissä 12-24h joten pitäisi 2krt vuorokaudessa tikuttaa aina samaan aikaan jos haluaisi maksimaalisen tarkkuuden. Voisiko siis olla että missasit ovisplussan jos lähellä oli :)
 
Mulla o-testi näyttää tätä,on jo näyttäny viime tiistaista asti. Yleensä on haalea jos ei oo ovista. R-testi näyttää puhdasta negaa :/
 

Liitteet

  • 1508149091970.jpg
    1508149091970.jpg
    83.8 KB · Katsottu: 183
Täällä kp40 menossa, Ovis vasta kp32-34 tienoilla. Kierron pituutta en tällä hetkellä tiedä, mutta ennen edellistä raskautta se oli 34-35. Kauhean hitaasti menee aika.. menkkakipuilu alko jo ovulaatiosta ja jatkuu edelleen. Mulla siis kaksi lasta 16v ja 11kk, nuorimmaista vielä imetän muutaman kerran päivässä. Kuopuksen kohdalla rinnat oli ihan superkipeät ja tiputtelua pitkään, ilmeisesti kiinnittymisestä johtuen. Nyt ei oo rinnoissa mitään erikoista vielä, voikohan imetys vaikuttaa siihen. Tai sitten ei vaan ole asukkia. Kamalaa odottamista xD
 
Voi että pikkutiik! Oispa siellä mukana pieni<3 Ootko testannut kuinka herkällä?

Täällä myöskin täti kadoksissa.. ei toiminut vanha kikka :D Nyt jo kp33. Edellinen kierto oli 31 päivää. Toki voi vielä imetyksen lopetuksen vuoksi kierto hakea paikkaansa.


One step 10 mlU Raskauskeijusta.... Et luulis näkyvän..... Mietin kyllä tänään jo et uhraisinko puikkotestinkin. Mut kohta alkaa jo testit käydä vähiin... Mielenkiintoista on kyllä tää kuvotus olotila.. Mut ei näy mitään. Ei plussaa. Ei tätiä...
 
Takaisin
Top