Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Hei naiset! Kenellä on tietoa, kuinka herkkiä on noi pregcheckin liuskatestit? Marketista osteut :) en löydä tietoa mistään :/
 
Meemis: Ei varmaa faktaa, mutta jossain 2010 vuoden keskustelussa joku oli varmistanut maahantuojalta,että herkkyys olisi 25ml/iu. :D
 
Mut ei oo vielä tätikään tullu. Mutta tänäänkin nega. Nyt 23/23-27, että sinänsä toivoa on, mutta sellaista menkkamaista "valumisen tunneta" on tässä ollu. Onko teissä muissa ketään yhtä hönttiä joka menee ja testaa monta päivää ennen menkkojen alkamista herkillä testeillä tietäen et ihan turhaa kun on vielä nega ja sitten kierron loppupuolella päivittäin :D :D ei tässä ole mitään järkeä mutta kun ei malttaisi. Ehkä tän ekan yrityskierron jälkeen minäkin otan opikseni ja järjen käteen... Pitikin tilata sellanen megapaketti testejä raskauskeijulta....
 
Mä oon ihan samanlainen pikkutiik! Nyt päätin, että en tilaa ensi kiertoon ovis-tai raskaustestejä. Meillä puuhastellaan muutoinkin niin usein, että ei siitä jää kiinni. Aion myös odottaa ihan rauhassa menkkoihin, ja jos ei niitä kuulu, marssin apteekkiin :D
Eilen yöllä hirveetä menkkajomotusta ja tänään testattu nega. Uuteen kiertoon jo henkisesti siirrytty :)

Meillä vähän mietinnässä oli että halutaanko yrittää ensi kierossa, kun laskettuaika olisi sitten sama kuin esikoisella.. eli samoille päiville menisi syntymä. Päätettiin kuitenkin että lapsi on lahja, ja mikäli meille päättää taas heinäkuun vauva ilmaantua, niin sitten se on tarkoitettu :)
Menipä höpinäksi. Plussauutisia nyt lisääää!
++++
 
Täällä menossa dpo13, ja kp 27/27-28. Pahoinvointia ilmassa mut johtuu ihan siitä että oltiin siskon kanssa eilen viihteellä sen kunniaksi että hän oli saanut kuopuksensa vieroitettua tissistä :D Melko varmasti menkat alkaa huomenna, mahassa se tuttu tunne plus että aamulla valui (ällövaroitus) seksin jälkeen hieman rusehtavaa mälliä joka ennustaa kyllä tätin tuloa :/
 
Täällä piti ottaa aamulla särkylääkettä menkka kramppeihin ja vähän tiputtelee.. alkais nyt vaan äkkiä kunnolla niin vois luovuttaa :bored:
 
Samalla linjalla.. alkaisi ne menkat nyt sitten, jos on alkamassa. Pääsisi uuteen kiertoon.
Täällä ei tietoakaan vuodosta vielä.
 
Dpo 9 ja negaa näyttää. maanantaina uutta testiä. Miksi harmittaa vaikkei pitäny harmittaa eikä vielä tarttisi harmittaa kun mitä vaan voi vielä käydä? :D
 
Täällä kp 24/23-27. Edelleen nega. Mä annoin mun päälle periksi ja päätin tehdä joka aamu kunnes menkat tulee. Tommosia one stepin liuskoja kun on hirvee läjä tullu ostettua.. ja samalla päätin et tulevissa kierroissa testataan vasta kun on kunnolla myöhässä.. mun laskujen mukaan oviksesta on kuitenkin reippaasti jo yli 10 päivää niin kai tuon ois suotavaa näkyä.. tai tulis sit se täti jo...Tai no mä mitään tätiä halua, vaan sen plussan :P on kuitenkin edelleen hieman outo olo, kun nytkin taas kuvottaa ja hajut käy todella paljon normaalia enemmän nenään. Eilen piti taas jo yökkäillä kun söin ällöttäviä juustoja. Eikä tissit oo vieläkään kipeät (ounastelevat silloin tädin tuloa)..
 
Tänään kp 28/27-28 ja jännän äärellä, koskaan ei oo menkat myöhässä olleet. Menkkojen alkamiseen tänään viittaisi kyllä alhaisempi aamulämpö mitä tässä dpot on muuten ollu ja mahassa juili tuossa aamummalla mut mitään ei oo vielä tapahtunut kuitenkaan! Nyt kyllä vähän jännittää :) Mietinnässä on käynkö tänään jo huomiselle testin vai vieläkö oottelen...
 
Jotenkin se aina vaan harmittaa Meemis :D vaikka testaisi dpo1, mikä on täysin hulluutta. Voi kunpa sieltä ensi viikolla teille se plussa ilmestyisi:Heartred

Kirppu_ onneksi vielä niin matalat dpo:T, eli vahvistua ehtii :) tsemppiä piinailuun!

Ikonii ja pikkutiik, toivotaan että menkat pysyvät poissa!! Plussaa kehiin puhalletaan+++
 
Takaisin
Top