Alla kopsu tarinastani:
Mulla on epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys alunperin. Vaikka sanoin, ettei cytotecit ole ennenkään mulle tehny mitää. Nii silti. Sain valmistavan lääkkeen vastaanotolla suuhuni ja 2pvää siitä piti mun laittaa 4tbl cytotecejä alalootaan. No eka nää 2päivää olin sika kipee, kun supisteli ja sit tuli H-hetki laittaa ne 4tbl. Ei mitää missää vaiheessa. Odotin seuraavaan aamuun ei mitään missää, ei tuntemuksia, ei mitään. No pääsin päivystyksenä sisälle. Ja sama juttu eikun jankutettiin, että yritetää vielä ja mie että Ei vaan kaavinta heti! No en saanu. Mies hoitaja survoo tbl tuonne, että sattui! No ootin 3h, ei mitää taas ja sit toiset suun kautta vaik rähjäsin siinä vaiheessa, että en ota! Et kaavinta mulle. No eikun suuhun ne vaa väkisellä ja ei mitään missää ! No sit mulla kuume pompannu kattoon ja ultrassa näkyy, ettei mitää oo tapahtunut ja sit vasta oottaa kaavintaan... Siis iha karmea.
Mulla muutenki '14 iha karmea kohtutulehduskokemus ni silti tää tehtii mulle vaik itkin kokoaja kaavintaan. Silloin 2014 syötii 2kk antibiootteja-> cytotecit -> kaavinta -> kaavinta -> antibiootit -> tähystys -> vihdoin terveet paperit