Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Alla kopsu tarinastani:

Mulla on epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys alunperin. Vaikka sanoin, ettei cytotecit ole ennenkään mulle tehny mitää. Nii silti. Sain valmistavan lääkkeen vastaanotolla suuhuni ja 2pvää siitä piti mun laittaa 4tbl cytotecejä alalootaan. No eka nää 2päivää olin sika kipee, kun supisteli ja sit tuli H-hetki laittaa ne 4tbl. Ei mitää missää vaiheessa. Odotin seuraavaan aamuun ei mitään missää, ei tuntemuksia, ei mitään. No pääsin päivystyksenä sisälle. Ja sama juttu eikun jankutettiin, että yritetää vielä ja mie että Ei vaan kaavinta heti! No en saanu. Mies hoitaja survoo tbl tuonne, että sattui! No ootin 3h, ei mitää taas ja sit toiset suun kautta vaik rähjäsin siinä vaiheessa, että en ota! Et kaavinta mulle. No eikun suuhun ne vaa väkisellä ja ei mitään missää ! No sit mulla kuume pompannu kattoon ja ultrassa näkyy, ettei mitää oo tapahtunut ja sit vasta oottaa kaavintaan... Siis iha karmea.


Mulla muutenki '14 iha karmea kohtutulehduskokemus ni silti tää tehtii mulle vaik itkin kokoaja kaavintaan. Silloin 2014 syötii 2kk antibiootteja-> cytotecit -> kaavinta -> kaavinta -> antibiootit -> tähystys -> vihdoin terveet paperit
 
Sanotaan, että ei kuunneltu, koska ilmaisin sen tosi painokkaasti monta kertaa. No mut tulipa sekin koettua :/ Nyt vain vahvempaa plussaa kehiin ja vauva syliin! :)
 
Tekisi mieli testata ylihuomenna, mutta on äidin synttärit ja minähän en silloin suutani saa pidettyä soikeemmalla, jos vahvistuu viiva, niin varmaan ensi tiistaina sitten yksin höperehdin kotona, kun mieskin on töissä :hungry: Yritän pitkittää sinne! Voi olla itseni tuntien, etten malta ootella kerran hailakan anto tänään! :wideyed:
 
Menkat alkoi. Mutta selvisipä se että joo kyllä mulla on vauvakuume! En arvannut kuinka kovasti voikaan pettyä siitä ettei vahinkoa tapahtunutkaan. Joten? :wink
 
Moi kaikki :) itsellä nyt kp 31/28, aamulla testi nega.. :sad001

Esikoinen toisessa, yritystä takana vuosi.. Alkaa jo pikkuhiljaa kypsyyttä tämä "tulee jos on tullakseen" ajattelu sekä joka kierron loppu piinaukset! :/
 
Anteeks nyt vaan, mutta ei se plussa tuu läheskään kaikille alle vuodessa, vaikka ottais kuinka rennosti ym... Meillä oli kivaa ja rentoo mut kyllä se vuoden yrittämisen lähestyessä alko suoraan sanottuna v***ttaa ja tuli vaihe kun seksi oli kauheeta suoritusta, mutta se meni muutamassa kuukaudessa ohi ja nyt on taas kivaa, kun on jo tottunu siihen et ei plussaa tuu, mutta toivoo ei oo menetetty siltikään, uskon että se plussa joskus tulee, mutta on tää odottaminen turhauttavaa. Mutta pointtina oli se, että toi vanha "viisaus" ei monesti päde ja tollaset loukkaa niitä jotka on pitkään yrittäny. Nimim yritystä kesällä 2v

Onks tää ketju sekä ovis että raskaus piinaviikkoihin?:)

Täällä piinaillaan että koska on ovis, kun viime kierto oli tosi outo jo pitkittyny ( ekaa kertaa elämässäni ) niin ei tiedä että koska se ovis on tulossa tällä kertaa.

Mami kp 6/27 ( ed 38 ) yk 22
 
Mami91, tuu piinailee ovista. Kai se on ihan sama mitä täällä piinailee :wink piinailut on perseestä!

Mulla lähipiirissä monta pidempään yrittänyttä, tsemppiä kaikille ketkä kamppailevat asian kanssa!!!
 
Nyt on Yk1. Esikoisen yrityskertoja en edes sit enää laskenu, mutta kyllä se 7 vuoden on/off yrittelyjen jälkeen raskaus alkoi kun oli jo päätetty että ei niitä lapsia tule ja otettiin taloon neljäs kissa. Nyt on kaks pitkää viikkoa edessä kun odottelen tätiä kylään tai sitte en...
 
En olis kyllä ikinä uskonut et tää olis näinkin vaikeeta tulla raskaaksi, kun mitä joskus alakoulussa annettiin terveystiedon tunnilla ymmärtää... :sorry: Eikä tätä oloa pysty ymmärtämään ennen ku itse on ollut vastaavassa tilanteessa..

Mut ei tässä vielä ainakaan luovuttamassa olla! :)
 
Takaisin
Top