Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Itsensä kiusaamistahan se vielä tässä vaiheessa on testata. Mutta ehkä testaan kuitenkin. Eihän noista tikuista erossa pysy jos ne on kaapissa? o_O Alkuillan lämpö koholla tänäänkin. Hmm?
 
Joo testasin. Nega. Kuten varmasti vielä onkin molemmissa tapauksissa. Nyt sitten odotan menkkoja alkavaksi. Yleensä ilmestyvät lähes heti jos erehdyn joskus testin tekemään. Sisäinen kello siis toimii että "nyt pitäisi jotain tapahtua". Tuulia kaikille muille! Kyllä se nappaa kun vähän asian unohtaa
 
Äh täällä kp1 tänään. Sieltähän ne menkat tuli. Ei muuta kun taas yrittämään ja jännäämään
 
Itsellä kp1 ensi viikon keskiviikkona, oletettavasti siis.. 2.3. alkoi kaavinnan jälkee ekat menkat joten oletan, kp:viä ois 30 entisen malliin. Tänään 3+0.. Eilen tein testin hölmönä.. Liian aikaisin, I know. Ei vaan malttaisi oottaa! Hermot täs menee :bag:
 
Entä o sole mio, edistystä suuntaan tai toiseen?
Ei vielä menkkoja, mutta huomennahan niiden aikaisintaan pitäisikin alkaa. Tänään rampannut vessassa tosi paljon useammin kun yleensä? Mutta kai sen voi ehkä laittaa uusien vitamiinienkin piikkiin. Tai jonkun muun, en uskalla ajatella...
 
Tulinpa vain jakamaan oman tarinani mutta muistan ku tein viime vuonna varmaan 20 testiä...kaikki negoja silloin ni mul oli kans sitä et tyylii heti ku ostin testin ni huomasin et menkat alkoi ja testi jäi kaappiin seuraavaa kertaa varten tai vastaavasti menkat alko seuraavana päivänä testistä. Johti siihen et tänä vuonna en edes tehnyt heti outouksia huomatessani testiä. (pari viikkoa siinä meni...) Vasta huomattuani 10 oiretta (joista muutamasta ei voinut sanoa että joo kuvittelua, mm.rintojen selkeä kasvu ja lämmöt koholla) päätin tehä testin ja meinasin oikeesti hypähtää hämmennyksestä kun kaksi viivaa pärähti testiin. (muuten siihen monen haukkumaan RFSU:hun) Tein varmuudeks viel toisen ja sain entistä selkeämmät viivat. :)
 
Huomenta! Testasin äsken ja negatiivinenhan se on. Kp28 joten hölmö olin. Ei mulla on aiemmatkaan raskaudet näkyny kun vasta joskus yli 30kp. Oletan että menkat alkaa tänään tai viikonlopun aikana nyt ainakin. Huomaan kuitenkin että harmittaa se nega vaikka kuinka olisi juuri nyt hankala tilanne raskaudelle. Vaikka millon se nyt tästä "paremmaksi" muuttuisikaan, en tiedä :dummy1:
 
Kp 41/30 menossa mut testit näyttää negatiivista. Plääh, miksei ne menkat vois alkaa niinku ennenkin aina ajallaan jos ei kerran positiivista tulosta. Viimeks kun plussasin se näky samana päivänä kun menkkojen piti alkaa.
 
Täällä dpo10 eli ois 3+3.. Tänään testattu rfsu herkällä testillä ja miehen kaa nähtii hailuhailu viiva eli siis toiveita herätellää.. Mut koneen näytös ei näkyny mitään ainakaa tällä mun koneella. Vkon päästä vois EHKÄ malttaa tehä uuden ellei menkat ala.. :bored:
 
Mä en ole testannut. En uskalla miettiä syvällisesti ettei tule suurta pettymystä jos kp1 iskee. Vielä ei näy, tänään kp30.
Olevinaan väsymys lisääntynyt ja eilen illalla paleli nukkumaanmennessä niin paljon että tarvitsin lisäpeiton. Naama hehkuu punaisena, kurkkua kuivaa ja janottaa, pissillä ramppaan. Tissiä särkee ja muutaman kerran jotain repäsyjä kyljissä, ja selkä edelleen jotenkin kipeä. Kaikki tuo voi johtua muustakin kun raskaudesta, eikö vaan?
Epäilen että menkat alkaa koska EI ole mitään menkkaoireita vielä: yleensä mun menkkakivut alkaa vasta kun menkat on ilmestynyt, ja aiemmissa raskauksissa menkkakivut tulivat piipahdellen silloin-tällöin ennen plussaa useampana päivänä. Nyt ei mitään menkkakipuihin viittaavaa, joten niiltä pohjilta... Siteet varattuna.
 
Muokattu viimeksi:
En mäkään stressaa asiaa silleen, vaan oisha se kiva saada tietää varmaksi mahdollisimman nopeasti. Itellä km takana niin tietää, että mikä voi olla taas edessä niin en ihan luota testeihin vaan ekaan neuvolaan. Ehkä sekin tässä "pakkomielteessä" on kyse, että jos sama kuin alkuvuodesta niin pääsee mahdollisimman nopeesti kaavintaan, koska lääkärit viimeks pitkitti kärsimystäni vaik sanoin ettei cytotecit oo mulla ikinä toiminut ja kaavinnan sain vast 1kk päästä jne.. Ja sit tietysti oottaa eniten sitä varmistusta, että kaikki on hyvin ja voi olla taas onnesta soikea :) Kai tää on sit jonkinmoista stressiä vaik sitä en täysin tahdo myöntää itselleni ? Vaik huoltaha tää lisää, kun toive on suuri.
 
Takaisin
Top